Voutjes
+7
Minx
Rush
Gympie
Discordia
Femmem
Darius
Lejow
11 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Voutjes
Darius schreef:Ja sorry, maar die vla zie ik niet....
+1
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Hahaha bij deze twee heb ik dus serieus hardop gelachen ;-)Maura schreef:
Foto's weggehaald ivm quote
LaBird- Fluisteraar
- Aantal berichten : 258
Punten : 301
Registratiedatum : 04-09-12
LaBird schreef:Hahaha bij deze twee heb ik dus serieus hardop gelachen ;-)Maura schreef:
Je had ze wel mogen quoten hoor. Ze zijn niet van mij en ik sta er niet op. Dat is de belangrijkste reden om iets niet te quoten.
Gast- Gast
Nee maar anders worden het ook altijd van die grote topics en komen dezelfde foto's paar keer langs, vandaarMaura schreef:LaBird schreef:Hahaha bij deze twee heb ik dus serieus hardop gelachen ;-)Maura schreef:
Je had ze wel mogen quoten hoor. Ze zijn niet van mij en ik sta er niet op. Dat is de belangrijkste reden om iets niet te quoten.
LaBird- Fluisteraar
LaBird schreef:Nee maar anders worden het ook altijd van die grote topics en komen dezelfde foto's paar keer langs, vandaarMaura schreef:LaBird schreef:Hahaha bij deze twee heb ik dus serieus hardop gelachen ;-)Maura schreef:
Dat is waar inderdaad. Goed bezig dan.
Edit: Nieuwe naam of gewoon nieuw?
Gast- Gast
Toen forum nog officieel van t blad was, toen wel tijdje gepost. Nu weekje meegelezen, maar reageren is veel leuker!Maura schreef:LaBird schreef:Nee maar anders worden het ook altijd van die grote topics en komen dezelfde foto's paar keer langs, vandaarMaura schreef:LaBird schreef:Hahaha bij deze twee heb ik dus serieus hardop gelachen ;-)Maura schreef:
Dat is waar inderdaad. Goed bezig dan.
Edit: Nieuwe naam of gewoon nieuw?
LaBird- Fluisteraar
Chipp schreef:Ik vind je nu al een aanwinst LaBird! Leuke en herkenbare naam ook!
+1
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: