Voutjes
+7
Minx
Rush
Gympie
Discordia
Femmem
Darius
Lejow
11 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Voutjes
Ik ben lid van de taalvoutjes FB en er komen echt de meest bizarre/grappige/foute dingen voorbij.
Hier een paar leuke:
Hier moest ik echt heel heel hard om lachen.
Jullie nog leuke plaatjes?
Hier een paar leuke:
Hier moest ik echt heel heel hard om lachen.
Jullie nog leuke plaatjes?
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Voutjes
Ja die heb ik ook gezien
Lejow- Lady Post-a-lot
I Can Has Cheezburger blijft ook leuk
Lejow- Lady Post-a-lot
Haha, die is ook goed.
Met de tien jaar cel voor dode bejaarde moest ik echt even twee keer kijken en het verhaaltje lezen.
Met de tien jaar cel voor dode bejaarde moest ik echt even twee keer kijken en het verhaaltje lezen.
Gast- Gast
Ja sorry, maar die vla zie ik niet....
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Ik heb 'm al 5 keer gelezen, maar zie 'm ook echt niet..Darius schreef:Ja sorry, maar die vla zie ik niet....
Femmem- Fluisteraar
- Aantal berichten : 236
Punten : 241
Registratiedatum : 24-11-11
Ik krijg het idee dat je dan moet beelddenken, bij dat 'en nog lekkerder in je korte broek'. Dat je dan die vla in je korte broek doet en dan oplepelt ofzo. Maar ik vind 'm maar flauw, eigenlijk.
Gast- Gast
Ja, nou dat dus. De tekst nogal letterlijk lezen. Zo ook met die binnen band kopen, buiten band gratis
Ik moest er erg om lachen.
Ik moest er erg om lachen.
Lejow- Lady Post-a-lot
Deze foto heb ik gemaakt in 2008. Ik vind het erg leuk dat hij het zo goed doet en bij Taalvoutjes is beland.
Discordia- Prater
- Aantal berichten : 829
Punten : 944
Registratiedatum : 11-04-12
Haha, wat grappig Discordia!
Gympie- Kletskop
- Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12
Mijn moeder is lid van 'Onze Taal' op de achterkant staan dan ook altijd rare artikelen.
Was een foto bij een viskraam 'Lekker Bekken voor 2 euro'
Gast- Gast
Ik zag gisteren nog een FB pagina van een bedrijf wat de statAstieken aan het doornemen was.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Punk'd schreef:Mijn moeder is lid van 'Onze Taal' op de achterkant staan dan ook altijd rare artikelen.
Deze editie is het volgens mij dat er staat; eerste Amerikaanse vrouw in de ruimte overleden.
Gympie- Kletskop
- Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12
Een hele tijd geleden alweer zag ik dat een uitzendbureau een bord buiten had staan en daar stond op: "Ondanks de resecie hebben wij nog volop vacatures!"
Gast- Gast
Bij ons in het dorp zit een winkeltje dat asseccoires verkoopt en geen briefjes van €250 aan neemt.
Rush- Lady Post-a-lot
Rush schreef:Bij ons in het dorp zit een winkeltje dat asseccoires verkoopt en geen briefjes van €250 aan neemt.
Die zou ik ook niet aannemen
Gast- Gast
Ik heb dus al eens gezegd dat die niet bestaan, maar het lijkt dat mens niet echt te boeien.Break Of Day schreef:Rush schreef:Bij ons in het dorp zit een winkeltje dat asseccoires verkoopt en geen briefjes van €250 aan neemt.
Rush- Lady Post-a-lot
Wij reden laatst langs een winkeltje en op het bord stond: kom ook is binnen kijken!
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Rush schreef:Ik heb dus al eens gezegd dat die niet bestaan, maar het lijkt dat mens niet echt te boeien.Break Of Day schreef:Rush schreef:Bij ons in het dorp zit een winkeltje dat asseccoires verkoopt en geen briefjes van €250 aan neemt.
Dan ga je je toch afvragen of ze er in zou trappen als je met een briefje van € 150 aan komt zetten
Gast- Gast
Hahaha, wie weet. Een accessoire winkeltje terwijl je een groot bord met asseccoires hebt hangen komt ook al niet al te snugger over.Zero schreef:Rush schreef:Ik heb dus al eens gezegd dat die niet bestaan, maar het lijkt dat mens niet echt te boeien.Break Of Day schreef:Rush schreef:Bij ons in het dorp zit een winkeltje dat asseccoires verkoopt en geen briefjes van €250 aan neemt.
Dan ga je je toch afvragen of ze er in zou trappen als je met een briefje van € 150 aan komt zetten
Rush- Lady Post-a-lot
Minx schreef:Wij reden laatst langs een winkeltje en op het bord stond: kom ook is binnen kijken!
Bij ons is dit normaal om te zeggen (al weet bijna iedereen wel dat het geen goed nederlands is), hier praten ze veel met een dialect.
Gast- Gast
Peachy schreef:Minx schreef:Wij reden laatst langs een winkeltje en op het bord stond: kom ook is binnen kijken!
Bij ons is dit normaal om te zeggen (al weet bijna iedereen wel dat het geen goed nederlands is), hier praten ze veel met een dialect.
Volgensmij heeft dat niets met dialect te maken, maar meer met het feit dat 'eens' en 'is' bijna hetzelfde klinken, in welk dialect dan ook.. Dus als je dat op een bord zet is het volgensmij gewoon onwetendheid..kan me niet voorstellen dat je het expres verkeerd neer zet
Lousanne- Prater
- Aantal berichten : 574
Punten : 661
Registratiedatum : 29-05-12
Punk'd schreef:Mijn moeder is lid van 'Onze Taal' op de achterkant staan dan ook altijd rare artikelen.
Mijn moeder ook! Wij kunnen echt zussen zijn
Leuk topic!
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: