Wat ga je vanavond doen?
+19
Rovine
ThinkPink
ExpressoB
Frappuccino
ButterflyEffect
silly-one
Angela_1986
Janelie
applestar
Sarah1985
Toet
Lotus_
Caresses
Middleme
Roze Roos
Sjaantje
Lotus
Caroow
Ringling
23 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Wat ga je vanavond doen?
OZNZ? Wat is dat? Jammer dat je buurman niet kan vragen RR.
Ik ga vanavond niet zoveel bijzonders doen. Lekker tv kijken, ondertussen wat nakijken voor stage en vroeg naar bed. Morgen moet ik namelijk werken.
Ik ga vanavond niet zoveel bijzonders doen. Lekker tv kijken, ondertussen wat nakijken voor stage en vroeg naar bed. Morgen moet ik namelijk werken.
Janelie- Ratel
- Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Middleme, ik heb echt zitten janken bij dat liedje van Alexander Rybak geen idee waarom ik vandaag zo emotioneel ben...
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Janelie schreef:OZNZ? Wat is dat? Ik zat ook al te denken; Op zoek naar Zorro Jammer dat je buurman niet kan vragen RR. Hahaha précies wat ik dacht!
Ik ga vanavond ook niets bijzonders doen, tv kijken, beetje forummen en misschien nog ff lekker 'n tijdschrift lezen ofzo.
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Sjaantje schreef:Middleme, ik heb echt zitten janken bij dat liedje van Alexander Rybak geen idee waarom ik vandaag zo emotioneel ben...
Ik heb dat ook wel eens gedaan bij dat nummer hoor. Is toch niet erg als het een goed nummer is?
(Als je er trouwens nog een wilt: Ruska van apocalyptica. Is alleen wel instrumentaal)
Middleme- Kletskop
- Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10
Ik ben net heerlijk uit eten geweest met vriendje! Nu samen op de bank, zo meteen film kijken!
Gast- Gast
Angela_1986 schreef:Janelie schreef:OZNZ? Wat is dat? Ik zat ook al te denken; Op zoek naar Zorro Jammer dat je buurman niet kan vragen RR. Hahaha précies wat ik dacht!
Ik ga vanavond ook niets bijzonders doen, tv kijken, beetje forummen en misschien nog ff lekker 'n tijdschrift lezen ofzo.
Helemaal goed Angela! Hahaha dames, ik kan prima zelf lopen! Mijn conditie is nog niet zo ernstig als ik vreesde na mijn griep, inmiddels bekomen van mijn ademnood
Roze Roos- Ratel
- Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Janelie schreef:OZNZ? Wat is dat? Jammer dat je buurman niet kan vragen RR.
Op zoek naar Zorro
Gast- Gast
Nog meer dames die Op Zoek Naar Zorro kijken? Ik volg het maar half dus weet niet hoe ze heetten, maar weet wel weer dat ik hou van mannen met een beetje baard en een duidelijke kaaklijn
Roze Roos- Ratel
Ruska is idd ook erg mooi! Zit m nu te luisteren...
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Ik ga straks naar het afdansen van mijn broer en vriendin. Ik heb de hele dag binnen gezetten omdat de wijn van gisteren avond niet goed is gevallen. Ik voel me nu redelijk fit dus ga even de deur uit. En ik weet niet waar ik anders heen moet gaan. Ach, het is ook wel een keertje leuk om hem te zien dansen.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Ik wilde Op zoek naar Zorro kijken, maar heb nog steeds geen aflevering gezien. Word altijd op de hoogte gehouden door een vriendin.
Gast- Gast
Auxo schreef:Ik wilde Op zoek naar Zorro kijken, maar heb nog steeds geen aflevering gezien. Word altijd op de hoogte gehouden door een vriendin.
Ik heb ook pas 1 aflevering gezien maar dat geeft niks, als ik mij verveel dan kijk ik wel ff een keer alle afleveringen terug!
Roze Roos- Ratel
ButterflyEffect- Prater
- Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10
Roze Roos schreef:Auxo schreef:Ik wilde Op zoek naar Zorro kijken, maar heb nog steeds geen aflevering gezien. Word altijd op de hoogte gehouden door een vriendin.
Ik heb ook pas 1 aflevering gezien maar dat geeft niks, als ik mij verveel dan kijk ik wel ff een keer alle afleveringen terug!
Dat kan ik ook nog eens doen natuurlijk. Maar dan krijg ik het druk, want kijk ook altijd Wie is de mol? terug, nooit tijd om dat te kijken op donderdag.
Gast- Gast
Ik ben vanavond alleen thuis, m'n vriend gaat met z'n vrienden op stap. Ik denk dat ik zo lekker ff een filmpje ga kijken of ga lezen en wat rondhangen op internet en dan niet te laat naar bed
Frappuccino- Fluisteraar
- Aantal berichten : 323
Punten : 343
Registratiedatum : 16-12-10
niks....ja bankhangen, tv kijken..... bluhhhh had met mijn vriend mee gewilt, maar dat kon niet.
ook alleen gaan slapen vanacht helaas
ook alleen gaan slapen vanacht helaas
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Niks! Beetje lezen en achter de laptop hangen.
ThinkPink- Prater
- Aantal berichten : 705
Punten : 720
Registratiedatum : 19-11-10
Ik sluit me aan bij de club die op de bank hangt en tv kijkt. Hier staat momenteel ook Zorro op.
Gast- Gast
Volgens mij zit ik voor dood op de bank. Ik kan geen woord meer uitbrengen. Ik ben moe! Volgens mij hebben pap en ik vandaag heel veel km gelopen en dat merk ik aan alles in mijn lichaam.
Ow, ik ben trouwens een film aan het kijken op Film 1 "Up in the air". Weet nog niet of ik hem leuk vind.
Ow, ik ben trouwens een film aan het kijken op Film 1 "Up in the air". Weet nog niet of ik hem leuk vind.
Gast- Gast
Verjaardag.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
De komende twee uur ga ik lekker bankhangen en daarna moet ik werken tot morgenochtend
Gast- Gast
Ik ga helemaal niks meer doen. Schoonmoeder is net samen met haar vriend de deur uit. Ga denk ik nog wat gamen met mijn man.
Mystic- Fluisteraar
- Aantal berichten : 90
Punten : 95
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb net een uurtje geleden vier kids weer bij hun ouders afgeleverd en nu zit ik heerlijk op de bank met een rose'tje en mijn vriend zit gezellig naast me! gewoon lekker genieten en niksen op deze zaterdagavond!
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Ik ga 'bij ons in de pc' kijken en verder lekker niksen. Ben druk genoeg geweest de laatste tijd
Sneeuwvlok- Prater
- Aantal berichten : 591
Punten : 604
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Wat ga jij vanavond doen?
» Wat ga je vanavond doen?
» Wat ga je nog doen vanavond?
» Wat ga je vanavond doen?