Wat ga jij vanavond doen?
+44
Zonnetje
Dolphinne
PluDan
Middleme
sonly
applestar
Toet
Fearie
TNMN
Aziraphale
Sarah1985
Bosjesvrouw
Lejow
love
Suus
VanillaRose
Kaboutertje
Nora
Melis1985
Paper Crown
Lady4
Susan
SleepingBeauty
Rovine
Snoes
Atelier Madame
Cato
Sjaantje
Roxi3
Bliss
Shisha
flower
silly-one
Arwyn
Antibes
Eris
Pandora
SoGood
Jelleke
Muppetje
Parisienne
Monte
Poisongirl
Champagne
48 plaatsers
Pagina 1 van 7
Pagina 1 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Wat ga jij vanavond doen?
Ik ben lekker een avondje alleen.. Straks gtst en hgt kijken met chips en cola. Heb net opgeruimd dus plof nu lekker op de bank.
Champagne- Prater
- Aantal berichten : 1283
Punten : 1433
Registratiedatum : 27-11-10
Re: Wat ga jij vanavond doen?
Boodschappen doen, mijn zusje wegbrengen en dan ga ik lekker op de bank voor de tv.
Gast- Gast
O ja, het is vrijdag
Ik ben echt besef van dagen een beetje kwijt i.v.m. vakantie.
Ik blijf vanavond lekker thuis en ga eens rondsnuffelen op internet of ik wat decoratietips voor de bruiloft kan vinden.
Ik ben echt besef van dagen een beetje kwijt i.v.m. vakantie.
Ik blijf vanavond lekker thuis en ga eens rondsnuffelen op internet of ik wat decoratietips voor de bruiloft kan vinden.
Gast- Gast
Ik ga lekker bankhangen, beetje internetten, tv kijken. Ben echt moe! Lekker chippies gekocht en worteltjes met dipsaus, dus ik kom mijn avondje wel door Later vanavond komt mijn man me gezelschap houden met bankhangen, die is nu nog ff aan t werk.
Poisongirl- Kletskop
- Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Registratiedatum : 18-11-10
Boodschapjes doen zo, ik heb zin in iets lekkers voor bij de tv.
Mijn vriend is taxi vanavond, hij moet oma wegbrengen en halen, en heeft tussendoor nog een vergadering met zijn vriendengroep. Dan vanavond heel laat nog weer taxi spelen voor een bruidspaar. Home alone dus, en dan mag er wel iets te snacken bij
Mijn vriend is taxi vanavond, hij moet oma wegbrengen en halen, en heeft tussendoor nog een vergadering met zijn vriendengroep. Dan vanavond heel laat nog weer taxi spelen voor een bruidspaar. Home alone dus, en dan mag er wel iets te snacken bij
Gast- Gast
Nu: vacatures zoeken en misschien een paar brieven tikken om morgen te versturen
Straks: een aflevering van britains next top model terugkijken op internet
Daarna: Gezellig met mijn ouders een drankje drinken en wat hapjes erbij(vader is jarig vandaag)
Straks: een aflevering van britains next top model terugkijken op internet
Daarna: Gezellig met mijn ouders een drankje drinken en wat hapjes erbij(vader is jarig vandaag)
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
@ Monte: gefeliciteerd.
Ik ga zometeen GTST kijken en even bij de bovenburen wat drinken. Daarna naar 't café hier in de straat, daar heb ik met wat vriendinnen afgesproken. Vanavond is dus even MIJN avond.. heerlijk!
Ik ga zometeen GTST kijken en even bij de bovenburen wat drinken. Daarna naar 't café hier in de straat, daar heb ik met wat vriendinnen afgesproken. Vanavond is dus even MIJN avond.. heerlijk!
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Helemaal niks meer, ben op!
Ben naar school geweest, heb boodschappen gedaan en m'n hele huis schoongemaakt en zit net 5 minuten.
Ben naar school geweest, heb boodschappen gedaan en m'n hele huis schoongemaakt en zit net 5 minuten.
Gast- Gast
Niks bijzonders. Ik ga lekker op de bank zitten, televisie aan en een glas cola.
Gast- Gast
Youandi schreef:Filmpje kijken op de bank, met M&M's, chips en een wijntje.
Wat ga je kijken?
Gast- Gast
Mijn vriend is Rise of the planet of the apes aan het downloaden
Gast- Gast
Youandi schreef:Wat ga jij kijken? En heb je al wat lekkers gekocht?
Weet ik nog niet, ik denk HGT, en ik moet nog naar de winkel. We hebben nog melba toast dus ik neem denk ik iets van beleg daar voor!
Schijnt een goede film te zijn die je vriend download!
Gast- Gast
Bankhangen en Breaking Bad kijken, leuke serie
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Ik ben jaloers! Vrijdagavond is echt mn lievelingsavond, lekker bankhangen met glaasje ice tea en chippies/m&m's erbij..
Alleen de buurvrouw is 25 jaar in dienst bij het bedrijf waar ze werkt en vanavond is er in een zaaltje hier in het dorp een receptie. Manlief en ik zijn daar voor uitgenodigd maar ik heb er echt geen zin in. Hoop dat er meer buren uitgenodigd zijn of andere bekenden. Die receptie duurt van 20.00 tot 21.30 en er zat nog zo'n inlegvel bij de uitnodiging dat we ook uitgenodigd zijn voor de verdere avond.. Pff ik denk dat ik het dan wel een keer gezien heb! Hopelijk komen ze langs met bitterballen ofzo..
Alleen de buurvrouw is 25 jaar in dienst bij het bedrijf waar ze werkt en vanavond is er in een zaaltje hier in het dorp een receptie. Manlief en ik zijn daar voor uitgenodigd maar ik heb er echt geen zin in. Hoop dat er meer buren uitgenodigd zijn of andere bekenden. Die receptie duurt van 20.00 tot 21.30 en er zat nog zo'n inlegvel bij de uitnodiging dat we ook uitgenodigd zijn voor de verdere avond.. Pff ik denk dat ik het dan wel een keer gezien heb! Hopelijk komen ze langs met bitterballen ofzo..
Jelleke- Fluisteraar
- Aantal berichten : 113
Punten : 182
Registratiedatum : 16-12-10
Tea-Leaf schreef:Youandi schreef:Wat ga jij kijken? En heb je al wat lekkers gekocht?
Weet ik nog niet, ik denk HGT, en ik moet nog naar de winkel. We hebben nog melba toast dus ik neem denk ik iets van beleg daar voor!
On my command, natuurlijk
Gast- Gast
Jelleke schreef:Ik ben jaloers! Vrijdagavond is echt mn lievelingsavond, lekker bankhangen met glaasje ice tea en chippies/m&m's erbij..
Sterkte
Gast- Gast
Youandi schreef:Tea-Leaf schreef:Youandi schreef:Wat ga jij kijken? En heb je al wat lekkers gekocht?
Goedzo, onder de duim houden!
Gast- Gast
Tea-Leaf schreef:Youandi schreef:Tea-Leaf schreef:Youandi schreef:Wat ga jij kijken? En heb je al wat lekkers gekocht?
Goedzo, onder de duim houden!
Hij krijgt niet voor niets al wat inhammetjes: ik houd em met twee duimen in bedwang
Gast- Gast
Zometeen komt een vriendin, dan gaan we lekker kletsen en wijntjes drinken en daarna de stad in!
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Sogood schreef:Zometeen komt een vriendin, dan gaan we lekker kletsen en wijntjes drinken en daarna de stad in!
Leuk!
Gast- Gast
Parisienne: Dank je wel
Muppetje: wat voor soort serie is breaking bad? (heb er echt nog nooit van gehoord)
Muppetje: wat voor soort serie is breaking bad? (heb er echt nog nooit van gehoord)
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Pagina 1 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Soortgelijke onderwerpen
» Wat ga jij vanavond doen?
» Wat ga jij nog doen vanavond?
» Wat ga je doen vanavond?
» Wat ga je vanavond doen?