Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mooie betaalbare klamboe's... waar?

+5
PapillonRose
Fiwen
Lindsya
mama van Mila
Flip Fluitketel
9 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Mooie betaalbare klamboe's... waar? - Pagina 2 Empty Re: Mooie betaalbare klamboe's... waar?

Bericht  Gast za 29 jan 2011 - 11:03

Zit te denken: Stel dat ze het zouden kunnen, zou je dan met tape (fashiontape ofzo) aan de zijkanten en grond kunnen fixeren zodat ze het niet naar binnen kunnen trekken? Dat zou toch mogelijk moeten zijn...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mooie betaalbare klamboe's... waar? - Pagina 2 Empty Re: Mooie betaalbare klamboe's... waar?

Bericht  Gizmo za 29 jan 2011 - 11:04

Beauty Addict schreef:Zit te denken: Stel dat ze het zouden kunnen, zou je dan met tape (fashiontape ofzo) aan de zijkanten en grond kunnen fixeren zodat ze het niet naar binnen kunnen trekken? Dat zou toch mogelijk moeten zijn...

Er schijnen wel klamboes te zijn met strikjes of elastiek aan de onderkant, zodat je het inderdaad strak kan vastmaken.
Gizmo
Gizmo
Prater
Prater

Aantal berichten : 1151
Punten : 1285
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mooie betaalbare klamboe's... waar? - Pagina 2 Empty Re: Mooie betaalbare klamboe's... waar?

Bericht  Gast za 29 jan 2011 - 11:07

Gizmo schreef:
Beauty Addict schreef:Zit te denken: Stel dat ze het zouden kunnen, zou je dan met tape (fashiontape ofzo) aan de zijkanten en grond kunnen fixeren zodat ze het niet naar binnen kunnen trekken? Dat zou toch mogelijk moeten zijn...

Er schijnen wel klamboes te zijn met strikjes of elastiek aan de onderkant, zodat je het inderdaad strak kan vastmaken.
Onder het bedje door aan elkaar maken is idd een hele goede optie! Thnx Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mooie betaalbare klamboe's... waar? - Pagina 2 Empty Re: Mooie betaalbare klamboe's... waar?

Bericht  Gizmo za 29 jan 2011 - 11:09

Beauty Addict schreef:
Gizmo schreef:
Beauty Addict schreef:Zit te denken: Stel dat ze het zouden kunnen, zou je dan met tape (fashiontape ofzo) aan de zijkanten en grond kunnen fixeren zodat ze het niet naar binnen kunnen trekken? Dat zou toch mogelijk moeten zijn...

Er schijnen wel klamboes te zijn met strikjes of elastiek aan de onderkant, zodat je het inderdaad strak kan vastmaken.
Onder het bedje door aan elkaar maken is idd een hele goede optie! Thnx Very Happy

Zoek anders even op Google naar goede tips. Ik zou met zoiets niet teveel zelf gaan uitvogelen, het moet wel echt veilig zijn natuurlijk Wink
Gizmo
Gizmo
Prater
Prater

Aantal berichten : 1151
Punten : 1285
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mooie betaalbare klamboe's... waar? - Pagina 2 Empty Re: Mooie betaalbare klamboe's... waar?

Bericht  Gast za 29 jan 2011 - 11:12

Gizmo schreef:
Beauty Addict schreef:
Gizmo schreef:
Beauty Addict schreef:Zit te denken: Stel dat ze het zouden kunnen, zou je dan met tape (fashiontape ofzo) aan de zijkanten en grond kunnen fixeren zodat ze het niet naar binnen kunnen trekken? Dat zou toch mogelijk moeten zijn...

Er schijnen wel klamboes te zijn met strikjes of elastiek aan de onderkant, zodat je het inderdaad strak kan vastmaken.
Onder het bedje door aan elkaar maken is idd een hele goede optie! Thnx Very Happy

Zoek anders even op Google naar goede tips. Ik zou met zoiets niet teveel zelf gaan uitvogelen, het moet wel echt veilig zijn natuurlijk Wink
Die vraag ik hoe dan ook voor ik iets koop voor de ukkies hoor Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mooie betaalbare klamboe's... waar? - Pagina 2 Empty Re: Mooie betaalbare klamboe's... waar?

Bericht  Gast za 29 jan 2011 - 20:57

Ik geloof dat mijn zoon een half jaar was voordat hij daar het eerst naar begon te grijpen, dus je kunt er nog lang genoeg mee doen smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mooie betaalbare klamboe's... waar? - Pagina 2 Empty Re: Mooie betaalbare klamboe's... waar?

Bericht  Gast zo 30 jan 2011 - 0:28

Ik had de klamboe ook vastgezet, maar onze kleine dame was toch te sterk. Wij werden 's nachts wakker en hoorden een vreemd geluid, ze had het mooi los getrokken (en kapot waar die vast zat) en was aan het heen en weer zwaaien met de klamboe, zelfs aan I.sam zijn kant was die los (hadden 1 grote klamboe en hun bedjes stonden op een paar cm na, tegen elkaar aan.
Ze was toen overigens 3,5-4 maand.

Ik zou dus absoluut geen dure kopen. Wij hebben een simpele witte die ook over een tweepersoons bed kan, volgens mij maar een euro of 10 bij Xenos (in verschillende kleuren te krijgen). Mijn moeder wilde er eerst zelf eentje maken, maar ik een stof met motief te druk voor bij hun bedjes en deze had ik ooit al eens gekocht voor mijn eigen bed, maar nooit gebruikt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mooie betaalbare klamboe's... waar? - Pagina 2 Empty Re: Mooie betaalbare klamboe's... waar?

Bericht  PapillonRose zo 30 jan 2011 - 1:11

Coco schreef:Ik had de klamboe ook vastgezet, maar onze kleine dame was toch te sterk. Wij werden 's nachts wakker en hoorden een vreemd geluid, ze had het mooi los getrokken (en kapot waar die vast zat) en was aan het heen en weer zwaaien met de klamboe, zelfs aan I.sam zijn kant was die los (hadden 1 grote klamboe en hun bedjes stonden op een paar cm na, tegen elkaar aan.
Ze was toen overigens 3,5-4 maand.
Ik zou dus absoluut geen dure kopen. Wij hebben een simpele witte die ook over een tweepersoons bed kan, volgens mij maar een euro of 10 bij Xenos (in verschillende kleuren te krijgen). Mijn moeder wilde er eerst zelf eentje maken, maar ik een stof met motief te druk voor bij hun bedjes en deze had ik ooit al eens gekocht voor mijn eigen bed, maar nooit gebruikt.

Zo, dat lijkt me wel even schrikken! Gelukkig is er verder niks ernstigs gebeurd!

BA: hopelijk vind je leuke klamboes naar je smaak voor een redelijke prijs, want zo gek lang doe je er niet altijd mee. Maar het staat zo leuk hè Very Happy Succes met zoeken!
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Mooie betaalbare klamboe's... waar? - Pagina 2 Empty Re: Mooie betaalbare klamboe's... waar?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum