Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Betaalbare, eenvoudige witte dooppakjes... Waar?

+6
Printje
Ugly Betty
Floor
Mamsie
Nijntje
Darius
10 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Betaalbare, eenvoudige witte dooppakjes... Waar? Empty Betaalbare, eenvoudige witte dooppakjes... Waar?

Bericht  Gast di 16 aug 2011 - 22:27

Ik zoek voor mijn jongens 2 mooie witte dooppakjes, moeten wel simpel zijn, zonder al te veel tierelantijntjes.

En een beetje betaalbaar, krijg ze van mijn schoonouders en die hebben het niet zo ruim.

Weet iemand een goede site?
Via google al aan het zoeken geweest, maar kan niet vinden wat ik bedoel...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Betaalbare, eenvoudige witte dooppakjes... Waar? Empty Re: Betaalbare, eenvoudige witte dooppakjes... Waar?

Bericht  Darius di 16 aug 2011 - 22:36

Moet het echt een dooppakje zijn? Is een gewoon wit broekje met een leuk bloesje ook niet leuk? Misschien is het wel leuk dat als jouw schoonouders het pakje geven en ze het niet zo ruim hebben, dat je het wat vaker aan kunt doen ipv 1x.

Denk gewoon even hardop, mijn jongens zijn niet gedoopt dusben niet zo thuis in de wereld van dooppakjes! smile
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Betaalbare, eenvoudige witte dooppakjes... Waar? Empty Re: Betaalbare, eenvoudige witte dooppakjes... Waar?

Bericht  Nijntje di 16 aug 2011 - 22:48

ik dacht dat babywalz wel van die dooppakjes/jurken heeft. Is ook online te vinden
Nijntje
Nijntje
Prater
Prater

Aantal berichten : 512
Punten : 519
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

Betaalbare, eenvoudige witte dooppakjes... Waar? Empty Re: Betaalbare, eenvoudige witte dooppakjes... Waar?

Bericht  Mamsie di 16 aug 2011 - 22:51

lolliepop in eindhoven! al weet ik niet hoe de prijzen beginnen.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Betaalbare, eenvoudige witte dooppakjes... Waar? Empty Re: Betaalbare, eenvoudige witte dooppakjes... Waar?

Bericht  Floor di 16 aug 2011 - 23:13

http://www.humpiedump.nl/doopkleding.htm

www.babywalz.nl heeft ook veel doopkleding, niet te prijzig.

maar misschien anders gewone witte pakjes/kleding kopen ipv echte doopkleertjes?
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Betaalbare, eenvoudige witte dooppakjes... Waar? Empty Re: Betaalbare, eenvoudige witte dooppakjes... Waar?

Bericht  Gast di 16 aug 2011 - 23:17

Gewone witte pakjes is natuurlijk ook prima, maar in de gewone winkels heeft alles eigenlijk wel een printje oid, en ik wil echt effen wit.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Betaalbare, eenvoudige witte dooppakjes... Waar? Empty Re: Betaalbare, eenvoudige witte dooppakjes... Waar?

Bericht  Floor di 16 aug 2011 - 23:27

http://www.chiqie.nl/webwinkel/Doopkleding/Jongens/Bekijk-alle-producten.html

Bij babywalz heb je ook veel kleding, niet te prijzig en vaak zonder print erop. verschillende broekjes (ook soort tuinbruikjes van velours) en shirts in het wit zonder print.

http://www.hm.com/nl/product/93059?article=93059-B
Of zo'n witte romper met lange mouwen en kraag van de h&m en dan een wit broekje eroverheen. (weet natuurlijk niet of je dat wat vind, of dat dit te simpel wordt)
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Betaalbare, eenvoudige witte dooppakjes... Waar? Empty Re: Betaalbare, eenvoudige witte dooppakjes... Waar?

Bericht  Ugly Betty wo 17 aug 2011 - 0:17

Zijn er geen familieleden/vrienden waar je een pakje van kan lenen? of misschien iemand die ze kan maken voor je?
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Betaalbare, eenvoudige witte dooppakjes... Waar? Empty Re: Betaalbare, eenvoudige witte dooppakjes... Waar?

Bericht  Mamsie wo 17 aug 2011 - 0:20

Je kan natuurlijk altijd een wit (linnen) broekje ofzo kopen en een wit blousje.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Betaalbare, eenvoudige witte dooppakjes... Waar? Empty Re: Betaalbare, eenvoudige witte dooppakjes... Waar?

Bericht  Gast wo 17 aug 2011 - 0:21

Mamsie schreef:Je kan natuurlijk altijd een wit (linnen) broekje ofzo kopen en een wit blousje.
Ja dat is een hele goede optie, maar waar vind ik dat in maatje 50/56?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Betaalbare, eenvoudige witte dooppakjes... Waar? Empty Re: Betaalbare, eenvoudige witte dooppakjes... Waar?

Bericht  Gast wo 17 aug 2011 - 0:22

ProudMama schreef:
Mamsie schreef:Je kan natuurlijk altijd een wit (linnen) broekje ofzo kopen en een wit blousje.
Ja dat is een hele goede optie, maar waar vind ik dat in maatje 50/56?

H&M!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Betaalbare, eenvoudige witte dooppakjes... Waar? Empty Re: Betaalbare, eenvoudige witte dooppakjes... Waar?

Bericht  Mamsie wo 17 aug 2011 - 0:33

broekje zal nu misschien wat lastig zijn.

misschien staat hier wat bij.
http://www.happybee.nl/i-size-56-74/jongens/wit/
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Betaalbare, eenvoudige witte dooppakjes... Waar? Empty Re: Betaalbare, eenvoudige witte dooppakjes... Waar?

Bericht  Gast wo 17 aug 2011 - 0:48

Boxpakje Puur van Lief is ook wel een mooi pakje, maar dat hebben ze dan weer alleen groot Sad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Betaalbare, eenvoudige witte dooppakjes... Waar? Empty Re: Betaalbare, eenvoudige witte dooppakjes... Waar?

Bericht  Printje wo 17 aug 2011 - 1:01

En bij de Hema? Daar hebben ze vaak ook van die geheel witte kleertjes.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Betaalbare, eenvoudige witte dooppakjes... Waar? Empty Re: Betaalbare, eenvoudige witte dooppakjes... Waar?

Bericht  Gast wo 17 aug 2011 - 1:03

Printje schreef:En bij de Hema? Daar hebben ze vaak ook van die geheel witte kleertjes.
Klopt, alleen het witte broekje in maat 50/56 wat bij het witte overslagvestje hoort valt vrij ruim. Dus dat is voor het mooi te groot.
Misschien toch maar de sokbroek overwegen dan, al ben ik er geen fan van Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Betaalbare, eenvoudige witte dooppakjes... Waar? Empty Re: Betaalbare, eenvoudige witte dooppakjes... Waar?

Bericht  Printje wo 17 aug 2011 - 1:06

Nee sokbroekjes vind ik ook minder. Kun je het broekje bij de taille dan niet omslaan? of zou het dan nog veel te groot zijn? Maar Hema heeft toch ook maatje 50? dat heb ik vd week bij ons hier zien hangen. Ik ga strakjes nog even naar het winkelcentrum hier dus kan eventueel wel voor je kijken.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Betaalbare, eenvoudige witte dooppakjes... Waar? Empty Re: Betaalbare, eenvoudige witte dooppakjes... Waar?

Bericht  ekjir@M wo 17 aug 2011 - 1:10

Je hebt bij de Hema ook de standaard katoenenbroekjes van 3,95 maar ik zie ze op hema.nl niet in het wit staan. Misschien dat de winkel ze wel heeft. Die haalde ik in het begin altijd voor J.

ekjir@M
Prater
Prater

Aantal berichten : 790
Punten : 872
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Betaalbare, eenvoudige witte dooppakjes... Waar? Empty Re: Betaalbare, eenvoudige witte dooppakjes... Waar?

Bericht  Gast wo 17 aug 2011 - 1:11

De witte setjes die jij bedoelt zijn 50/56. Heb een setje boven in de kast liggen, van mijn moeder gekregen toen ik zwanger was.

De taille is vooral te wijd, maar misschien kan ik het elastiek strakker zetten oid.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Betaalbare, eenvoudige witte dooppakjes... Waar? Empty Re: Betaalbare, eenvoudige witte dooppakjes... Waar?

Bericht  Printje wo 17 aug 2011 - 1:17

Ik kan me niet herinneren dat het een setje was hahaha het hing bij de nieuwe collectie zeg maar. Als idd alleen de taille te wijd is zou ik het eventueel vast maken met een veiligheidsspeldje ofzo, of idd het elastiek wat strakker trekken maar dat kan bij die setjes misschien niet.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Betaalbare, eenvoudige witte dooppakjes... Waar? Empty Re: Betaalbare, eenvoudige witte dooppakjes... Waar?

Bericht  teletascha do 18 aug 2011 - 19:52

Heeft jouw moeder toevallig niet je eigen dooppakje bewaard?
Toen ik ging navragen bleek mijn doopkleed nog boven op zolder te liggen. Ik vond het in elk geval erg speciaal dat mijn meisje in hetzelfde pakje in gedoopt als ik.
teletascha
teletascha
Prater
Prater

Aantal berichten : 713
Punten : 739
Registratiedatum : 18-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Betaalbare, eenvoudige witte dooppakjes... Waar? Empty Re: Betaalbare, eenvoudige witte dooppakjes... Waar?

Bericht  Floor do 18 aug 2011 - 19:59

teletascha schreef:Heeft jouw moeder toevallig niet je eigen dooppakje bewaard?
Toen ik ging navragen bleek mijn doopkleed nog boven op zolder te liggen. Ik vond het in elk geval erg speciaal dat mijn meisje in hetzelfde pakje in gedoopt als ik.

wij gebruiken voor de doop van ons kindje ook een doopjurk die al 56 jaar in de familie is (mijn oma heeft hem gemaakt voor het dopen van mijn moeder en daarna is iedereen van de familie er in gedoopt).
Maar ik denk dat PM graag haar kindjes hetzelfde aan wil geven dus niet 1 een familiedooppakje/kleed en de ander iets anders.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Betaalbare, eenvoudige witte dooppakjes... Waar? Empty Re: Betaalbare, eenvoudige witte dooppakjes... Waar?

Bericht  Gast do 18 aug 2011 - 22:48

Floor schreef:
teletascha schreef:Heeft jouw moeder toevallig niet je eigen dooppakje bewaard?
Toen ik ging navragen bleek mijn doopkleed nog boven op zolder te liggen. Ik vond het in elk geval erg speciaal dat mijn meisje in hetzelfde pakje in gedoopt als ik.

wij gebruiken voor de doop van ons kindje ook een doopjurk die al 56 jaar in de familie is (mijn oma heeft hem gemaakt voor het dopen van mijn moeder en daarna is iedereen van de familie er in gedoopt).
Maar ik denk dat PM graag haar kindjes hetzelfde aan wil geven dus niet 1 een familiedooppakje/kleed en de ander iets anders.
wij hebben inderdaad een familiedoopjurk, gemaakt van de trouwjurk van mijn oma. Maar ja... Dat is er 1. En 1 in jurk en 1 in pakje vind ik niks.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Betaalbare, eenvoudige witte dooppakjes... Waar? Empty Re: Betaalbare, eenvoudige witte dooppakjes... Waar?

Bericht  Gast do 18 aug 2011 - 22:57

Ik heb geen verstand van dopen hoor maar mij lijkt het dan juist mooi om geen gewone kleertjes aan te doen, maar echt een mooi, speciaal pakje. Dat lijkt me veel leuker om te bewaren ook.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Betaalbare, eenvoudige witte dooppakjes... Waar? Empty Re: Betaalbare, eenvoudige witte dooppakjes... Waar?

Bericht  Gast do 18 aug 2011 - 22:59

De speciale pakjes kosten van rond de 80 euro. En dat dan keer 2...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Betaalbare, eenvoudige witte dooppakjes... Waar? Empty Re: Betaalbare, eenvoudige witte dooppakjes... Waar?

Bericht  M@niek do 18 aug 2011 - 23:01

Ik heb mijn doopjurkje van marktplaats, nieuw voor maar 20 euro. Kun je daar niet iets vinden?
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Betaalbare, eenvoudige witte dooppakjes... Waar? Empty Re: Betaalbare, eenvoudige witte dooppakjes... Waar?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum