Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

En het houdt niet op.. J van Charlie in het ziekenhuis

+65
Aimee
nillis
June
Linda
Bimbam
MADDIE
Parel
Snoes
Niene
liesje
Jezzie
Lumen
vlinder-19
Wennes
Ella
Toet
Stuiterbal
Fearie
Printje
Roza
mauwmauw
Blue flower
Fiebje
Flip Fluitketel
Annie24
red rose
Shy
Muis
PapillonRose
_Lana_
Tiara
sabje
smooch
Caroow
kwak
Macelka
Puggle
Happydobby
Lonely Goatherd
Arwyn
Susan
Thunder
Smaragdje
L!ND@
PiP
RYW
Anousch91
Pompoen
Alex
Oasis
_Jet
Sjaantje
LDJ
Sanne
Gympie
Sophiee
Juutjepetuutje
Muppetje
Diese
Amber-
Coco
Monte
Pussycat
Liadan
Lejow
69 plaatsers

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Ga naar beneden

En het houdt niet op.. J van Charlie in het ziekenhuis - Pagina 4 Empty Re: En het houdt niet op.. J van Charlie in het ziekenhuis

Bericht  Bimbam ma 3 sep 2012 - 1:01

Hè bah, wat sneu voor J. Sterkte!
Bimbam
Bimbam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

En het houdt niet op.. J van Charlie in het ziekenhuis - Pagina 4 Empty Re: En het houdt niet op.. J van Charlie in het ziekenhuis

Bericht  Gast ma 3 sep 2012 - 3:29

Ow nee! Cry Hoe gaat het nu met kleine J? En hoe gaat het met jou Charlie en man? Dikke hug

Gast
Gast

Bericht  Linda ma 3 sep 2012 - 3:51

Hè bah, veel sterkte!!

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast ma 3 sep 2012 - 7:21

dank allemaal. we zijn inmiddels weer thuis. de huilbuien komen vermoedelijk gelukkig niet van de liesbreuk maar van de krampjes. dat betekent dat we een operatie nog wat kunnen uitstellen tot hij wat meer weegt. tot die tijd moeten we goed in de gaten houden of zijn darm niet bekneld raakt, want die puilt nu uit in zijn lies direct onder de huid. heel akelig bij zo'n klein, puntgaaf mannetje. Dat doet echt pijn Cry . maar blij dat we weer allemaal samen zijn, ik heb vannacht in het ziekenhuis geslapen en R. was bij mijn man. J. heeft nu heel erg behoefte aan aandacht en knuffels en die krijgt ie volop.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 3 sep 2012 - 7:22

ik zit eerlijk gezegd langzaam aan mn taks qua zorgen en energiepeil.

Gast
Gast

Bericht  Lejow ma 3 sep 2012 - 7:26

Ja meis, dat is toch niet zo gek?
Het is niet niets wat er allemaal gebeurd is, en nog gaande is nu!!
Zijn er momenten overdag waarop jij je rust kunt pakken?

'Fijn' dat het huilen niet van de liesbreuk komt, maar dat hij zo verschrikkelijk krampjes heeft is natuurlijk ook niet leuk.
Hebben ze daar in het ZH nog iets over gezegd?
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  June ma 3 sep 2012 - 7:29

Wat klote dat je nu dit weer hebt. Ik vind het niet zo gek dat je energie een keer opraakt. Heel veel sterkte En het houdt niet op.. J van Charlie in het ziekenhuis - Pagina 4 699888.
June
June
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12

Bericht  Gast ma 3 sep 2012 - 7:32

Overdag rusten lukt niet echt, ik ben ongeveer 1,5 u bezig met beide voeden en dan is 't na 1,5 uur alweer voedingstijd. Ik kan slapen van 4 s nachts tot 8 s ochtends omdat mijn man de ochtendvoeding doet maar dan word ik wel wakker. gelukkig heb ik ze vandaag bij mn moeder gebracht en ben ik daar even gaan badderen en pitten in mijn oude bedje. maar ik doe t met liefde en mijn kleintjes geven me ook wel energie, dus dat is te doen. Het is eerder het idee dat mijn perfecte kereltje moet gaan worden geopereerd, ik vind dat zó naar en ik ben gewoon nog niet de oude na alles en kan het even minder goed hebben allemaal merk ik.

Gast
Gast

Bericht  nillis ma 3 sep 2012 - 7:35

Heel veel sterkte en een dikke En het houdt niet op.. J van Charlie in het ziekenhuis - Pagina 4 699888voor jullie allemaal
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Lejow ma 3 sep 2012 - 7:36

Ook dat is logisch.
Je zit nog midden in het proces van wennen aan je kindjes, het feit dat je uberhaupt moeder ben
En dan die klote (cliche, maar helaas oh zo waar) hormonen.
De hele situatie is ook gewoon niet leuk. Je kind met pijn zien is echt verschrikkelijk!!

hug
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  _Lana_ ma 3 sep 2012 - 7:40

Heel logisch hoor Charlie dat je zo moe bent. De dagelijkse verzorging en dan de zorgen er nog bij.
Je geeft toch flesvoeding?
Is het misschien een idee dat je moeder een dagje naar jou toekomt?
Dan kun je de kleintjes wel knuffelen, maar de zorg even delen en een beetje uit handen geven?

Denk om jezelf hè. En het houdt niet op.. J van Charlie in het ziekenhuis - Pagina 4 699888
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Bericht  Sanne ma 3 sep 2012 - 7:42

Ach, Charlie, het zit jullie echt niet mee. Wat sneu ook voor J. allemaal, zo'n klein hummeltje nog.
Ik kan wel zeggen dat jijzelf ook je rust moet pakken, maar ik begrijp dat dat wel heel moeilijk is nu met twee van die kleintjes. Ik hoop dat de rust snel terugkeert en dat het allemaal makkelijker voor jullie wordt. Maar tot die tijd zul je je erdoorheen moeten slaan en dat kunnen jullie ongetwijfeld. Sterkte. En het houdt niet op.. J van Charlie in het ziekenhuis - Pagina 4 699888

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Aimee ma 3 sep 2012 - 7:50

Wat naar om je kleine mannetje zo'n pijn te zien hebben en dat hij nu ook nog geopereerd moet gaan worden Sad
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Dora ma 3 sep 2012 - 7:52

En het houdt niet op.. J van Charlie in het ziekenhuis - Pagina 4 699888
Dora
Dora
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1997
Punten : 2121

Bericht  Gast ma 3 sep 2012 - 7:53

Wat sneu voor dat kleine hummeltje.
hug

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 3 sep 2012 - 7:55

Aimee schreef:Wat naar om je kleine mannetje zo'n pijn te zien hebben en dat hij nu ook nog geopereerd moet gaan worden Sad

ja vreselijk...ik heb 100000000x liever zelf pijn dan een van mijn kinderen. zou het zo graag willen wegtoveren. hij ligt nu uitgeput bij me van alle indrukken, arm ventje.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 3 sep 2012 - 8:26

Jeetje Charlie....

Lijkt me zo begrijpelijk dat je er volledig doorheen zit. De hele zwangerschap die al verschrikkelijk was, en dan deze kraamtijd, en alle zorgen...... Pfoe...
Ik zou graag willen schrijven 'zorg goed voor jezelf' maar ik vind dat zo loos, zo niets, want je moet toch verder en het is gewoon druk en vermoeiend en angstig en meer van die dingen.....

Ik gun jullie zo hard wat rúst, als gezinnetje.

Gast
Gast

Bericht  M@niek ma 3 sep 2012 - 8:53

Heel veel sterkte voor jullie kleintje En het houdt niet op.. J van Charlie in het ziekenhuis - Pagina 4 699888
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast ma 3 sep 2012 - 8:57

Wat erg zeg! Het houdt voor jullie ook niet op zeg... Sterkte!

Gast
Gast

Bericht  hellowkitty ma 3 sep 2012 - 8:57

Ah arm ventje ik wens jullie veel sterkte toe en hoop dat jullie snel echt kunnen gaan genieten.
hellowkitty
hellowkitty
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 330
Punten : 355
Registratiedatum : 27-02-12

Bericht  Raindrop ma 3 sep 2012 - 8:58

Heel veel sterkte voor jullie kleintje hug
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: