Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Box Charlie van Bopita .. boxkleed-probleempje!

+6
Limburg85
mama van Mila
blondje1313
Floor
Parisienne
Liadan
10 plaatsers

Ga naar beneden

Box Charlie van Bopita .. boxkleed-probleempje! Empty Box Charlie van Bopita .. boxkleed-probleempje!

Bericht  Gast ma 22 aug 2011 - 9:02

Wij hebben de box 'Charlie' van het merk Bopita.
Deze box heeft als bodemafmetingen 74,5 x 88,5.
Het is dus een vierkante box, maar ik kan echt geen passend boxkleed vinden.
Wellicht zijn er mensen hier die ook die box hebben of raad weten met welk boxkleed?

Misschien zijn er merken waar ik op moet zoeken, of oplossingen ofzo ..
Ik tast hier echt volledig mee in het duister, iemand raad?

*ik ga nu slapen, morgenochtend reageer ik weer, alvast bedankt voor eventuele reacties!*

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Box Charlie van Bopita .. boxkleed-probleempje! Empty Re: Box Charlie van Bopita .. boxkleed-probleempje!

Bericht  Liadan ma 22 aug 2011 - 9:18

Dat is toch een 'standaard' box? Volgens mij hebben wij deze ook, de boxkleden die wij hebben (gekocht bij prenatal dus ook standaard) zijn net iets groter dan de box zodat er een randje van het kleed aan alle kanten een beetje naar boven gevouwen ligt (hmmm hoe leg ik dat uit).

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Box Charlie van Bopita .. boxkleed-probleempje! Empty Re: Box Charlie van Bopita .. boxkleed-probleempje!

Bericht  Gast ma 22 aug 2011 - 10:03

Liadan schreef:Dat is toch een 'standaard' box? Volgens mij hebben wij deze ook, de boxkleden die wij hebben (gekocht bij prenatal dus ook standaard) zijn net iets groter dan de box zodat er een randje van het kleed aan alle kanten een beetje naar boven gevouwen ligt (hmmm hoe leg ik dat uit).

Idd, bij ons ligt het kleed aan de kortere kanten ook iets omhoog.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Box Charlie van Bopita .. boxkleed-probleempje! Empty Re: Box Charlie van Bopita .. boxkleed-probleempje!

Bericht  Gast ma 22 aug 2011 - 10:20

Mijn vriendin en schoonzus hebben ook een bopita box en bij hun ligt het kleed ook een stukje omhoog aan een kant, volgens mij is dat altijd zo.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Box Charlie van Bopita .. boxkleed-probleempje! Empty Re: Box Charlie van Bopita .. boxkleed-probleempje!

Bericht  Parisienne ma 22 aug 2011 - 10:48

Bij ons ligt het boxkleed ook aan alle kanten een heel klein beetje omhoog, maar heb er geen problemen mee. Wij hebben overigens geen Bopita box, maar een andere. Volgens mij is dit inderdaad bij veel boxen zo.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Box Charlie van Bopita .. boxkleed-probleempje! Empty Re: Box Charlie van Bopita .. boxkleed-probleempje!

Bericht  Floor ma 22 aug 2011 - 18:38

Wij hebben een box van een ander merk, maar in de winkel zeiden ze dat 'alle' boxkleden een standaard maat hebben en dus aan de randen omhoog ligt.
Onze box staat sinds gisteren en heb net gekeken, het kleed ligt met de randen omhoog. Bij vrienden was dat ook zo zag ik vorige week.
Jullie box is volgens mij ook gewoon een standaard maat box (maar ik wil die van ons wel opzoeken als je dat fijn vind)
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Box Charlie van Bopita .. boxkleed-probleempje! Empty Re: Box Charlie van Bopita .. boxkleed-probleempje!

Bericht  blondje1313 ma 22 aug 2011 - 18:43

Volgens mij heeft het ook een beetje met veiligheid te maken dat het kleed wat groter is dan de box zelf.
(Je box is trouwens niet vierkant maar rechthoekig :p)

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Box Charlie van Bopita .. boxkleed-probleempje! Empty Re: Box Charlie van Bopita .. boxkleed-probleempje!

Bericht  mama van Mila ma 22 aug 2011 - 18:49

Wij hadden een driehoekige box, met ronde hoeken,
alleen maar afschuwelijke boxkleden voor te koop.

Dus ik heb de plaat waar ze liggen overgetrokken op papier, speciaal papier uit de naaiwinkel.
Bij de stoffenwinkel hebben ze een boxkleed voor ons gemaakt, met de kleuren die wij leuk vonden. Ook gelijk extra dik laten maken.
Als Mila dan in de box lag dan legde ik er een doek onder, als ze dan spuugde hoefde niet gelijk heel dat kleed in de was. Omdat we maar 1 boxkleed hadden.


mama van Mila
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 130
Punten : 176
Registratiedatum : 10-01-11
Woonplaats : Kaatsheuvel

Terug naar boven Ga naar beneden

Box Charlie van Bopita .. boxkleed-probleempje! Empty Re: Box Charlie van Bopita .. boxkleed-probleempje!

Bericht  Limburg85 ma 22 aug 2011 - 18:55

mama van Mila schreef:Wij hadden een driehoekige box, met ronde hoeken,
alleen maar afschuwelijke boxkleden voor te koop.

Dus ik heb de plaat waar ze liggen overgetrokken op papier, speciaal papier uit de naaiwinkel.
Bij de stoffenwinkel hebben ze een boxkleed voor ons gemaakt, met de kleuren die wij leuk vonden. Ook gelijk extra dik laten maken.
Als Mila dan in de box lag dan legde ik er een doek onder, als ze dan spuugde hoefde niet gelijk heel dat kleed in de was. Omdat we maar 1 boxkleed hadden.


Dat doen wij idd ook en ook nog een spuugdoek erop omdat meneer veel spuugt, anders kunnen we iedere dag het boxkleed uit wassen.

Ons boxkleed is trouwens ook iets te groot, alleen maar fijn want heb ook een goedkopere en die is iets te klein.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Box Charlie van Bopita .. boxkleed-probleempje! Empty Re: Box Charlie van Bopita .. boxkleed-probleempje!

Bericht  chipa ma 22 aug 2011 - 20:35

Liadan schreef:Dat is toch een 'standaard' box? Volgens mij hebben wij deze ook, de boxkleden die wij hebben (gekocht bij prenatal dus ook standaard) zijn net iets groter dan de box zodat er een randje van het kleed aan alle kanten een beetje naar boven gevouwen ligt (hmmm hoe leg ik dat uit).

+1. Ook gewoon de randjes een beetje omhoog aan de zijkanten.
chipa
chipa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1332
Punten : 1665
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Box Charlie van Bopita .. boxkleed-probleempje! Empty Re: Box Charlie van Bopita .. boxkleed-probleempje!

Bericht  _Mashimaro_ ma 22 aug 2011 - 20:59

Ook liggen hier alle boxkleden met de randen omhoog en dan is onze box echt niet de kleinste, eerder groot.
Wij deden eerst ook een spuugdoek onder zijn hoofd, maar daar zijn we mee gestopt. Meneertje was zo slim om de doek elke keer over zijn gezicht te trekken :shock:
_Mashimaro_
_Mashimaro_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 491
Punten : 636
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Box Charlie van Bopita .. boxkleed-probleempje! Empty Re: Box Charlie van Bopita .. boxkleed-probleempje!

Bericht  Gast ma 22 aug 2011 - 22:03

Wij hebben de bopita tess, die is echt vierkant. 89 x 89 als ik het goed heb.
Hebben ze keuze uit 3 boxkleden... En niet mijn kleur, maar het moet maar.
Hier ligt het ook iets met de randen omhoog.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Box Charlie van Bopita .. boxkleed-probleempje! Empty Re: Box Charlie van Bopita .. boxkleed-probleempje!

Bericht  Gast ma 22 aug 2011 - 23:14

Dames, jullie zijn helden!
Echt heel erg fijn, zo´n online vraagbaak haha
Dan hoef ik me daar dus ook geen zorgen meer over te maken (waar je je al geen zorgen over maakt haha)! Dank u dank u!

Ik vind ze trouwens wel duur, boxkleden!
Bij alles wat ik moet kopen denk ik, zo! Das prijzig haha

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Box Charlie van Bopita .. boxkleed-probleempje! Empty Re: Box Charlie van Bopita .. boxkleed-probleempje!

Bericht  Floor ma 22 aug 2011 - 23:20

Binnenmaat (L x B): 94 x 74 cm.
Buitenmaat (L x B x H): 101 x 80 x 85 cm.
Dit zijn de maten van onze box.

Afmeting box: 81 x 81 x 96 cm (hxbxd) Dit is volgens de site die van jullie box.

http://www.jollein.com/products.asp?hoofdpagina_id=2&productgroep_id=3&item_class_code=BOXD

hier staan bijvoorbeeld boxkleden (je kunt bovenaan kiezen voor oa kruipdeken, verschillende afmetingen) van het merk Jollein (wij hebben vervolgens gewoon bij babydump gevraagd of ze het kleed van dit merk konden bestellen omdat het in de winkel niet lag, daar hadden ze alleen andere van o.a. dit merk)
Kruipdeken 85 x 105 Animal (zoals je ziet is de binnenmaat van onze box veel kleiner en ligt het dus aan de randen omhoog)
Art. Code: 017-513-64746
EAN Code: 8717329303591
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Box Charlie van Bopita .. boxkleed-probleempje! Empty Re: Box Charlie van Bopita .. boxkleed-probleempje!

Bericht  Supertalentje do 8 sep 2011 - 10:27

Ik heb ook een Bopitabox en hier liggen de randjes ook net iets omhoog gekruld.

Ik vind boxkleden ook echt schrikbarend duur! Ik heb 2 boxkleden bij mijn box gekregen waarvan een woestlelijke, dus die leg ik overal onder, dan is het wat dikker. En ik heb laatst een hele mooie grijze gekocht bij de Wibra voor €7,- euro. Ik dacht dat die heel dun was, maar ik heb de boxkleden van Jolein in het echt gezien en die zijn net zo dik.

Verder kijk ik soms op Marktplaats, ik vind die van Koeka zo mooi, maar die breng ik dan even langs de stomerij als ik er tweedehands eentje koop...

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Box Charlie van Bopita .. boxkleed-probleempje! Empty Re: Box Charlie van Bopita .. boxkleed-probleempje!

Bericht  PiP vr 9 sep 2011 - 8:46

Ons boxkleed was volgens mij precies goed!
Boxkleed is van Koeka, box weet ik zo niet, is degene die je gratis kreeg bij de babydump. TWF dacht ik?

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Box Charlie van Bopita .. boxkleed-probleempje! Empty Re: Box Charlie van Bopita .. boxkleed-probleempje!

Bericht  Gast vr 9 sep 2011 - 8:51

Ik heb inderdaad ook dat Wibra kleed gekocht, heb mijn schoonmoeder 2 zelf uitgekozen stukken stof gegeven, en zij heeft 2 hoezen voor om het boxkleed gekocht. Daaronder leg ik een uitgeknipt stuk schuimrubber met daaromheen een hoeslaken, zodat het idd een stukje dikker is.

Maar Supertalentje ; heb jij je box dan ook al staan?
Onze box is trouwens nog niet binnen, en ze hebben ook geen idee wanneer die komt, dus de kans is dik dat ik bevallen ben en nog geen box heb Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Box Charlie van Bopita .. boxkleed-probleempje! Empty Re: Box Charlie van Bopita .. boxkleed-probleempje!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum