Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vandaag draagt mijn kind... (fototopic)

+90
Bluestar
hellowkitty
Arwyn
Filoria
moepie
MissD
Parisienne
Coccinelle
Slakje
May
iloverose
ThinkPink
Lady4
Poubelle
TukTuk
_Blush_
-Ieniemienie-
Aagje!
Mute_
Amber-
Sylvana
Tiara
Mamsie
Schism
Jezzie
Funk
Printje
_Jet
Caroow
Highway
Susan
Muis
Paper Crown
koNijntje
Jazzlyn
Ibbeltje
Snoes
Nana
Happydobby
Floor
studiebol
Tazz
Limburg85
mauwmauw
Linda
Twellie
strawberry
holaagirl
Didi
Bimbam
maiadebij
Jade
Tania
Papillio
Clapperdie
Ezzer
Flower_L
Annie24
Marin
Rush
Gympie
Monte
LDJ
Muppetje
mickey
PiP
vlinder-19
Sanne
blondje1313
Liadan
Aimee
Pien
kwak
PapillonRose
Star007
smooch
Laced
sabje
CCC
Fiwen
Annemie
Viva
_Lana_
Parel
Puggle
Emmayes
Diese
Lejow
SarahKey
*Lookie*
94 plaatsers

Pagina 21 van 40 Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Vandaag draagt mijn kind... (fototopic) - Pagina 21 Empty Re: Vandaag draagt mijn kind... (fototopic)

Bericht  Star007 zo 23 sep 2012 - 3:31

@Linda: Helaas is de kleding van de Sale er meestal niet meer in maat 80 of 86 Vandaag draagt mijn kind... (fototopic) - Pagina 21 1371890812 Dat borgvest wil ik ook zooo graag in het donkerblauw in maat 86, maja die is er dus niet meer.

@Parel: Hahah geweldig dat rokje met die uggs Laughing
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vandaag draagt mijn kind... (fototopic) - Pagina 21 Empty Re: Vandaag draagt mijn kind... (fototopic)

Bericht  Laced zo 23 sep 2012 - 3:33

Parel: dat rokje! I love you

Laced
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Poubelle zo 23 sep 2012 - 3:37

Parel die schoenen I love you
Je kleedt haar altijd superleuk aan!

Linda, ik vind jouw dochter echt een mooi meisje om te zien, zij ziet er ook altijd heel leuk uit!
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Bericht  studiebol zo 23 sep 2012 - 3:39

Star007 schreef:@Linda: Helaas is de kleding van de Sale er meestal niet meer in maat 80 of 86 Vandaag draagt mijn kind... (fototopic) - Pagina 21 1371890812 Dat borgvest wil ik ook zooo graag in het donkerblauw in maat 86, maja die is er dus niet meer.

Marktplaats staan er heel veel star... maar ja die mensen willen er ook nog heel veel geld voor.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Star007 zo 23 sep 2012 - 3:49

studiebol schreef:
Star007 schreef:@Linda: Helaas is de kleding van de Sale er meestal niet meer in maat 80 of 86 Vandaag draagt mijn kind... (fototopic) - Pagina 21 1371890812 Dat borgvest wil ik ook zooo graag in het donkerblauw in maat 86, maja die is er dus niet meer.

Marktplaats staan er heel veel star... maar ja die mensen willen er ook nog heel veel geld voor.

Thanks voor de tip , zal eens kijken Very Happy
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Bericht  Gast zo 23 sep 2012 - 4:51

Parel schreef:Oh, en Elodie, wat een knap manneke toch!
Dat vind ik zelf nou ook nerd
En niet om het perse terug te moeten zeggen, maar ik vind jouw dochter echt een mooie baby!

Gast
Gast

Bericht  TukTuk zo 23 sep 2012 - 5:44

Aimee schreef:
AngelNyn schreef:
Parel schreef:Ja, ze doet niks liever dan staan! Wel als we haar neerzetten hoor, nog niet zelf. Ze gaat nog niet eens zelf zitten of van zit naar lig, dat is het.

Jet, wat een stoere chick!

Mag ik je een tip geven? Zolang kinderen nog niet zelfstandig gaan staan, of laat staan, nog niet eens zelfstandig gaan zitten, dan is het ruggetje er ook nog niet klaar voor. Ik zou haar dus niet zo (regelmatig) laten staan omdat het voor het ruggetje niet goed is.

Oh? Mag je ze ook niet laten zitten als ze nog niet zelf kunnen gaan zitten (maar wel al blijven zitten)? Ik heb dat met Luuk wel eens gedaan. En nu laat ik hem ook wel eens staan, dat vind hij prachtig. Hij ondersteund zichzelf met zijn armen, of ik ondersteun hem een beetje onder zijn oksels. Wist niet dat dat nu nog echt kwaad kon...

Het gaat er voornamelijk om om ze al te laten staan (heel eventjes kan niet zo heel veel kwaad, maar regelmatig zo bijvoorbeeld tegen de bank aanzetten is natuurlijk een ander verhaal), als ze nog niet zelfstandig kunnen gaan zitten of staan, want de wervelkolom van een baby heeft nog niet al die natuurlijke krommingen zoals een volwassen iemand heeft (hol in de nek, bol in de bovenrug en hol in de onderrug), dat komt langzaam aan als ze gaan kruipen en uiteindelijk gaan staan/lopen, als je ze al te vroeg regelmatig laat staan en ze in feite dus wat stappen overslaan, is dat niet goed voor de wervelkolom.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046

Bericht  Lady4 zo 23 sep 2012 - 6:19

Parel, die Uggjes. I love you Prachtige dochter heb je!
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368

Bericht  ThinkPink zo 23 sep 2012 - 6:23

Parel: wat een schattig rokje I love you

ThinkPink
Prater
Prater

Aantal berichten : 705
Punten : 720
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Parel zo 23 sep 2012 - 6:32

Ach! Wat zijn jullie lief! Dank u, dank u, dank u wel!
Het is wel een tikkeltje ´My big fat gipsy wedding´ haha, maar het kán net, geloof ik.
Rokje is een simpel h&m`tje, en die Uggs zijn ware liefde I love you
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Bericht  Diese zo 23 sep 2012 - 6:45

Neeee Parel, helemaal niet, juist hartstikke leuk!
L had vandaag ook een tule rokje aan (I Love tule Haha) aangevuld met Z8:
Vandaag draagt mijn kind... (fototopic) - Pagina 21 IMG-20120923-WA0002_zps765e18d5

Elodie, wát een knap ventje!!
Diese
Diese
Prater
Prater

Aantal berichten : 615
Punten : 679
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  _Lana_ zo 23 sep 2012 - 6:47

Ah Diese, wauw!! Helemaal mijn smaak! En wat een mooi meisje!
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Bericht  studiebol zo 23 sep 2012 - 6:48

Heeeel leuk diese!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425

Bericht  _Lana_ zo 23 sep 2012 - 6:50

Parel schreef:Ach! Wat zijn jullie lief! Dank u, dank u, dank u wel!
Het is wel een tikkeltje ´My big fat gipsy wedding´ haha, maar het kán net, geloof ik.
Rokje is een simpel h&m`tje, en die Uggs zijn ware liefde I love you

Haha nee joh, dan kan prima, enig zelfs! Het is zo'n poppetje.
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Bericht  _Lana_ zo 23 sep 2012 - 6:53

Linda schreef:Thanx! Het is een rokje wat ze aan heeft, maar dat kan je niet heel goed zien. Ze zit een beetje oncharmant, haha.

We waren vandaag in de dierentuin en daar had ze haar borgvest erop aan. Stond echt leuk! We hebben een heel mooie foto laten maken.
Ik vind z8 kleertjes echt geweldig!

Haha heerlijk hoe ze zit, lekker onderuitgezakt. Maar het blijft een beauty hoor! En heel leuk die kleertjes!
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Bericht  Diese zo 23 sep 2012 - 6:55

_Lana_ schreef:
Linda schreef:Thanx! Het is een rokje wat ze aan heeft, maar dat kan je niet heel goed zien. Ze zit een beetje oncharmant, haha.

We waren vandaag in de dierentuin en daar had ze haar borgvest erop aan. Stond echt leuk! We hebben een heel mooie foto laten maken.

Haha heerlijk hoe ze zit, lekker onderuitgezakt. Maar het blijft een beauty hoor! En heel leuk die kleertjes!

+1! hele mooie meid en kleertjes!

thnx voor reacties!
Diese
Diese
Prater
Prater

Aantal berichten : 615
Punten : 679
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Parel zo 23 sep 2012 - 6:59

Diese, fan-tas-tisch!
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Bericht  Laced zo 23 sep 2012 - 7:00

Ooohh diese, wat een schatje! I love you

Laced
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1634
Punten : 1993

Bericht  Susan zo 23 sep 2012 - 7:06

Mooi Diese!

Hier hadden ze vandaag allebei een 'pyjama-dag': een joggingbroek met een longsleeve erop. Ook wel eens lekker. Morgen zijn ze weer modieus.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Linda zo 23 sep 2012 - 7:46

Diese schreef:
_Lana_ schreef:

+1! hele mooie meid en kleertjes!

thnx voor reacties!

Thanx!
Ach arm kind heeft opeens koorts. Heel de dag niks aan de hand, we waren zonder buggy en ze heeft de hele dag zelf rond gelopen in de dierentuin. Toen we thuis kwamen was ze op de bank aan het hangen en een uur geleden brachten we haar naar bed en had ze 39,1 koorts. Dit is de 2e keer in haar leven dat ze koorts heeft. Hopelijk slaapt ze goed vannacht.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577

Bericht  holaagirl zo 23 sep 2012 - 7:48

Diese, wat een beauty! Wow!
Ohja...leuke kleren Laughing
holaagirl
holaagirl
Prater
Prater

Aantal berichten : 857
Punten : 988
Registratiedatum : 05-01-11

Bericht  Gast zo 23 sep 2012 - 7:49

Susan schreef:Mooi Diese!

Hier hadden ze vandaag allebei een 'pyjama-dag': een joggingbroek met een longsleeve erop. Ook wel eens lekker. Morgen zijn ze weer modieus.

Wij doen dat best regelmatig in het weekend als we niks speciaals hebben. Heerlijk toch! Mijn zoon vindt het ook zo fijn om in een joggingbroek lekker buiten met z'n vriendjes te spelen en ik kan me er dan echt niet druk om maken hoe hij eruit ziet.

En modieus, tja..soms vind ik een joggingpakje best tof en hip!
Nette kleren zijn leuk om te zien maar vinden kinderen vaak echt wel minder lekker zitten, en dat vind ik ook belangrijk.

Mijn zoon wilt 's ochtends vaak al kiezen wat hij aantrekt. Leg tegenwoordig maar twee opties neer, anders duurt het uren laughcry

Gast
Gast

Bericht  Fiwen zo 23 sep 2012 - 8:19

Diese wat schattig!

Dit had J.uul vandaag aan:
Vandaag draagt mijn kind... (fototopic) - Pagina 21 Foto8m

En buiten had ze dit mutsje erbij I love you (en dan lekker in de draagdoek onder mijn jas voor extra warmte)
Vandaag draagt mijn kind... (fototopic) - Pagina 21 Foto9pn
Fiwen
Fiwen
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1947
Punten : 1992

Bericht  Puggle zo 23 sep 2012 - 8:33

Diese en parel, I love you super cute!
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Bericht  Tazz zo 23 sep 2012 - 9:02

Vandaag liepen ze voor het eerst allebei in een joggingpak. (van de H&M dochter een donkerbruine met roze accenten, en zoontje een donkergrijze. ) We hadden geen plannen en die pakjes van m'n moeder gekregen dus daar maar een keer gebruik van gemaakt smile En het beviel prima!
Tazz
Tazz
Prater
Prater

Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 21 van 40 Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: