Vandaag draagt mijn kind... (fototopic)
+90
Bluestar
hellowkitty
Arwyn
Filoria
moepie
MissD
Parisienne
Coccinelle
Slakje
May
iloverose
ThinkPink
Lady4
Poubelle
TukTuk
_Blush_
-Ieniemienie-
Aagje!
Mute_
Amber-
Sylvana
Tiara
Mamsie
Schism
Jezzie
Funk
Printje
_Jet
Caroow
Highway
Susan
Muis
Paper Crown
koNijntje
Jazzlyn
Ibbeltje
Snoes
Nana
Happydobby
Floor
studiebol
Tazz
Limburg85
mauwmauw
Linda
Twellie
strawberry
holaagirl
Didi
Bimbam
maiadebij
Jade
Tania
Papillio
Clapperdie
Ezzer
Flower_L
Annie24
Marin
Rush
Gympie
Monte
LDJ
Muppetje
mickey
PiP
vlinder-19
Sanne
blondje1313
Liadan
Aimee
Pien
kwak
PapillonRose
Star007
smooch
Laced
sabje
CCC
Fiwen
Annemie
Viva
_Lana_
Parel
Puggle
Emmayes
Diese
Lejow
SarahKey
*Lookie*
94 plaatsers
Pagina 20 van 40
Pagina 20 van 40 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40
Re: Vandaag draagt mijn kind... (fototopic)
Ik wil ook wel showen
_Blush_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 245
Punten : 263
Registratiedatum : 18-11-10
Wat een liefje blush!
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Ahh Blush, wat een poppetje! Leuk jurkje heeft ze aan
Hier vandaag z'n blauwe chino!
Hier vandaag z'n blauwe chino!
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Blush wat ziet ze er mooi uit.
Erg leuk Aimee, stoer shirtje!
Erg leuk Aimee, stoer shirtje!
_Jet- Prater
- Aantal berichten : 1106
Punten : 1115
Registratiedatum : 20-11-10
Chilloutfit:
*weg..
*weg..
Laatst aangepast door Elodie op zo 23 sep 2012 - 10:33; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Wij zijn ook aan't chillen vandaag, F heeft zijn pyjama nog aan.
Oh ja, dit gezicht trok hij toen hij zag dat ik een foto ging maken
*weg*
Oh ja, dit gezicht trok hij toen hij zag dat ik een foto ging maken
*weg*
Laatst aangepast door mickey op zo 23 sep 2012 - 7:08; in totaal 1 keer bewerkt
mickey- Kletskop
- Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10
Parel schreef:Ja, ze doet niks liever dan staan! Wel als we haar neerzetten hoor, nog niet zelf. Ze gaat nog niet eens zelf zitten of van zit naar lig, dat is het.
Jet, wat een stoere chick!
Mag ik je een tip geven? Zolang kinderen nog niet zelfstandig gaan staan, of laat staan, nog niet eens zelfstandig gaan zitten, dan is het ruggetje er ook nog niet klaar voor. Ik zou haar dus niet zo (regelmatig) laten staan omdat het voor het ruggetje niet goed is.
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Bedankt voor de tip!
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Aimee, leuk shirtje! En ik wist niet dat die boxzak zo groot was, leuk zeg!!
Dacht dat ie kleiner was.
Viva- Kletskop
- Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11
AngelNyn schreef:Parel schreef:Ja, ze doet niks liever dan staan! Wel als we haar neerzetten hoor, nog niet zelf. Ze gaat nog niet eens zelf zitten of van zit naar lig, dat is het.
Mag ik je een tip geven? Zolang kinderen nog niet zelfstandig gaan staan, of laat staan, nog niet eens zelfstandig gaan zitten, dan is het ruggetje er ook nog niet klaar voor. Ik zou haar dus niet zo (regelmatig) laten staan omdat het voor het ruggetje niet goed is.
Oh? Mag je ze ook niet laten zitten als ze nog niet zelf kunnen gaan zitten (maar wel al blijven zitten)? Ik heb dat met Luuk wel eens gedaan. En nu laat ik hem ook wel eens staan, dat vind hij prachtig. Hij ondersteund zichzelf met zijn armen, of ik ondersteun hem een beetje onder zijn oksels. Wist niet dat dat nu nog echt kwaad kon...
Aimee- Ratel
Viva schreef:Aimee, leuk shirtje! En ik wist niet dat die boxzak zo groot was, leuk zeg!!
Ja hij is heel groot, dan kan er lekker veel troep in
Aimee- Ratel
Aimee schreef:AngelNyn schreef:Parel schreef:Ja, ze doet niks liever dan staan! Wel als we haar neerzetten hoor, nog niet zelf. Ze gaat nog niet eens zelf zitten of van zit naar lig, dat is het.
Oh? Mag je ze ook niet laten zitten als ze nog niet zelf kunnen gaan zitten (maar wel al blijven zitten)? Ik heb dat met Luuk wel eens gedaan. En nu laat ik hem ook wel eens staan, dat vind hij prachtig. Hij ondersteund zichzelf met zijn armen, of ik ondersteun hem een beetje onder zijn oksels. Wist niet dat dat nu nog echt kwaad kon...
Volgens de kinderarts waar wij heen gaan kan dit geen kwaad.
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Aimee, de cb arts zei dat hoelang ze zelf kan blijven zitten, ze ook op de fiets mag zeg maar. Ze kan fantastisch goed alleen zitten en billenschuiven, alleen ze heeft het geduld niet om echt zelf te gaan zitten steeds, maar ze kan het wel, heeft het al een paar keer gedaan.
En dat staan, als je hem niet de hele tijd laat staan, maar zo af en toe even (mijn ervaring is dat ze het ook leuk vinden, het zelf willen en moeten oefenen), dan is het echt niet schadelijk. Als hij straks gaat lopen, laat je hem toch ook oefenen door aan je vingers te laten rondstappen? Dan kan hij ook nog niet lopen, maar leert het vanzelf. Lijkt mij dan, hoor!
En dat staan, als je hem niet de hele tijd laat staan, maar zo af en toe even (mijn ervaring is dat ze het ook leuk vinden, het zelf willen en moeten oefenen), dan is het echt niet schadelijk. Als hij straks gaat lopen, laat je hem toch ook oefenen door aan je vingers te laten rondstappen? Dan kan hij ook nog niet lopen, maar leert het vanzelf. Lijkt mij dan, hoor!
Parel- Ratel
Aimee schreef:AngelNyn schreef:Parel schreef:Ja, ze doet niks liever dan staan! Wel als we haar neerzetten hoor, nog niet zelf. Ze gaat nog niet eens zelf zitten of van zit naar lig, dat is het.
Het zal vast niet goed zijn als je dat de hele dag laat doen (net als dat een loopstoeltje heel slecht is), maar zo af en toe lijkt me helemaal geen probleem hoor.
Gast- Gast
Oh, en Elodie, wat een knap manneke toch!
Parel- Ratel
Elodie, leuk mannetje!
Haha, Mickey, wat een bekkie trekt tie!
Hier weer een z8 outfit. We hebben de hele dag in de dierentuin gelopen, dus nu ff lekker chillen met een koekje op de bank en diego kijken.
Haha, Mickey, wat een bekkie trekt tie!
Hier weer een z8 outfit. We hebben de hele dag in de dierentuin gelopen, dus nu ff lekker chillen met een koekje op de bank en diego kijken.
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Wat leuk, Linda!
Parel- Ratel
Thanx! Het is een rokje wat ze aan heeft, maar dat kan je niet heel goed zien. Ze zit een beetje oncharmant, haha.
We waren vandaag in de dierentuin en daar had ze haar borgvest erop aan. Stond echt leuk! We hebben een heel mooie foto laten maken.
Ik vind z8 kleertjes echt geweldig!
We waren vandaag in de dierentuin en daar had ze haar borgvest erop aan. Stond echt leuk! We hebben een heel mooie foto laten maken.
Linda- Ratel
Linda schreef:Thanx! Het is een rokje wat ze aan heeft, maar dat kan je niet heel goed zien. Ze zit een beetje oncharmant, haha.
Is dat zo'n jurk trui met capuchon? Ik vind die kleertjes van Z8 ook geweldig , maar helaas ook erg duur:|
Star007- Kletskop
- Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11
Star007 schreef:Linda schreef:Thanx! Het is een rokje wat ze aan heeft, maar dat kan je niet heel goed zien. Ze zit een beetje oncharmant, haha.
Is dat zo'n jurk trui met capuchon? Ik vind die kleertjes van Z8 ook geweldig , maar helaas ook erg duur:|
Nee, dit is een gewoon rokje met een shirtje erop.
Deze: http://www.z8-baby.nl/product/4104/nl/rokje_deborah-roze.html
Ik heb hem ook in het blauw. Dat jurkje heb ik overigens ook.
Ik vind z8 ook duur, ik koop het alleen in de sale (en dan koop ik gelijk de halve webshop leeg, )
Linda- Ratel
@ Linda: Ben jij ook zo blij dat het eindelijk weer is voor de nieuwe collectie? Hahaha.
Tot vorige week vond ik het weer nog te warm en te zonnig voor de wat donkerdere kleuren en het borgvest.
Maar vanaf deze week heeft ze alleen nog maar haar Z8 kleren aan gehad
Tot vorige week vond ik het weer nog te warm en te zonnig voor de wat donkerdere kleuren en het borgvest.
Gast- Gast
Watermeloen schreef:@ Linda: Ben jij ook zo blij dat het eindelijk weer is voor de nieuwe collectie? Hahaha.
Haha ja mijn dochter ook! Dat borgvest moet ik eigenlijk alweer wassen.
Maar ze had ook wat dingen met korte mouwen en een korte broek van z8, dus dat had ze al eerder aan. Maar nu dus de leuke leggings, lange mouwen shirt, jurken en rokjes.
Linda- Ratel
Zo een (buiten)feestje
Parel- Ratel
Haha, wat een lekker ding! Ze ziet er nu al uit als een echte feestbeest!
Linda- Ratel
Pagina 20 van 40 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Vandaag draagt mijn kind... (fototopic)
» Wat draagt jouw kindje vandaag?
» mijn Ben is vandaag 4 jaar :)
» Mijn favoriet: fototopic!
» Wat draagt jouw kindje vandaag?
» mijn Ben is vandaag 4 jaar :)
» Mijn favoriet: fototopic!
Pagina 20 van 40
Permissies van dit forum: