Het topic vol kortingen
+90
Takkie
Willem
Leine
Reeza
CarpeDiem
Charles
Tania
Cow
Pommes
Taeda
Zwerver
love
lyke
loura
iloverocknroll1984
Oasis
Whiteflower
Middleme
luenca
nijntje4
Flower_L
Alex
Nathalie
Guus
Cheesegirl
Plien84
Arwyn
Bubbelicious
Atelier Madame
Poubelle
Jeanette
Rush
Red Velvet
Silver
Rose
Gizmo
Gympie
Chocoholic
tienie31
madam
Japie
Burn
Winegum
Shisha
Anouk87
Lousanne
Xanna
marjoleinnn
Siem
M@niek
Mida4you
Mamsie
Fearie
Caresses
SnowWhite
Zonnetje
Lady4
girli
tuttebel
riannuhhhh
Blond
Bisq
Ella
Sweet Sylvana
sanne-84
Tiara
Snoes
Mermaid
Tazz
Burgemeester Nicky
Twellie
Error
ekiaam87
PrimaBella
LDJ
Coco
Tinkie
ExpressoB
Macelka
MamaDaan
Kaboutertje
Shy
Caribbeanlover
Penélope
Lejow
Sarah1985
Parel
Printje
Raindrop
Chocolate Cookie
94 plaatsers
Pagina 5 van 20
Pagina 5 van 20 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 12 ... 20
Re: Het topic vol kortingen
Ik kijk ook iedere dag even op http://www.dailyoffers.nl/
ekiaam87- Kletskop
- Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Registratiedatum : 17-11-10
Chance schreef:Bij Ici Paris XL nu 40% korting op alle mascara's. Heb voor een leuk prijsje mijn favoriete Estee Lauder gekocht, en ook nog een Chanel mascara. En dan kan ik weer vooruit tot maart, en dan kom ik weer op Schiphol
Ohh is dit nog geldig.. Ja hopelijk.. Ik moet nog een nieuwe! En wil eigenlijk een van chanel
Gast- Gast
Punk'd schreef:Chance schreef:Bij Ici Paris XL nu 40% korting op alle mascara's. Heb voor een leuk prijsje mijn favoriete Estee Lauder gekocht, en ook nog een Chanel mascara. En dan kan ik weer vooruit tot maart, en dan kom ik weer op Schiphol
Ohh is dit nog geldig.. Ja hopelijk.. Ik moet nog een nieuwe! En wil eigenlijk een van chanel
Ik vind dit:
"Deze actie is geldig t/m 23 september 2012 in alle ICI PARIS XL winkels in Nederland en in onze webshop."
Ik wil er ook nog eentje scoren daar
Edit: Vanmiddag geweest en heb de 'Inimitable Intense' van Chanel gekocht, is mijn eerste Chanel!
En deze meneer was er ook, om te jureren bij een make-up wedstrijd.
Chocoholic- Prater
- Aantal berichten : 1290
Punten : 1459
Registratiedatum : 12-02-11
https://www.groupon.nl/deals/landelijke-deal/Happinez-Magazine/10631546
Een abonnement op Happinez:
Een abonnement op Happinez:
- € 19 voor een halfjaarabonnement + relaxz-cd (waarde € 38,75)
- € 29 voor een jaarabonnement + relaxz-cd (waarde € 57,45)
Gast- Gast
En nog een geld terug actie:
Bij aankoop van een literpak Fristi Perzik ontvang je het aankoopbedrag retour op je rekening.
Let wel op dat je een verpakking koopt met 'gratis' label ivm de code die je moet invoeren op de website.
De actie loopt tot 1 maart 2013. Maximaal 1 inzending per adres/rekeningnummer.
Bij aankoop van een literpak Fristi Perzik ontvang je het aankoopbedrag retour op je rekening.
Let wel op dat je een verpakking koopt met 'gratis' label ivm de code die je moet invoeren op de website.
De actie loopt tot 1 maart 2013. Maximaal 1 inzending per adres/rekeningnummer.
Gast- Gast
Ik heb hier ook nog een topaanbieding, kreeg hem op mn mail. Voor 20 euro een jaarabonnement op de glamour + een cadeaubon twv. 65 euro van men at work.
Via deze link kan je het abonnement afsluiten.
http://www.glamour.nl/aanbieding/menatwork
Plien84- Prater
- Aantal berichten : 1230
Punten : 1496
Registratiedatum : 18-11-10
Plien84 schreef:Ik heb hier ook nog een topaanbieding, kreeg hem op mn mail. Voor 20 euro een jaarabonnement op de glamour + een cadeaubon twv. 65 euro van men at work.
Ik moest 3,65 betalen voor de cadeaubon?
Heb het wel besteld, scheelt al met 12x glamour in de winkel, en mijn vriend kan dan een spijkerbroek of schoenen ofzo halen bij de m@w..
Ben wel benieuwd of het echt zo is!
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Parel schreef:Plien84 schreef:Ik heb hier ook nog een topaanbieding, kreeg hem op mn mail. Voor 20 euro een jaarabonnement op de glamour + een cadeaubon twv. 65 euro van men at work.
Heb het wel besteld, scheelt al met 12x glamour in de winkel, en mijn vriend kan dan een spijkerbroek of schoenen ofzo halen bij de m@w..
Ja dat zag ik ook ja, maar goed dan is het nog goedkoop. En het is wel echt hoor, ik kreeg de aanbeiding op de mail omdat ik ooit lid was en ze me nog steeds van die wervingsmails sturen.
Plien84- Prater
Plien84 schreef:Parel schreef:Plien84 schreef:Ik heb hier ook nog een topaanbieding, kreeg hem op mn mail. Voor 20 euro een jaarabonnement op de glamour + een cadeaubon twv. 65 euro van men at work.
Ja dat zag ik ook ja, maar goed dan is het nog goedkoop. En het is wel echt hoor, ik kreeg de aanbeiding op de mail omdat ik ooit lid was en ze me nog steeds van die wervingsmails sturen.
Nou, dan hebben wij nu mooi een gelukje!
Parel- Ratel
Volgende week zaterdag is het national glamour day, 20% korting bij heel veel winkels, oa de Hema, Vero Moda, Vila, Men at Work.. Als je dan de glamour van deze maand meeneemt naar de winkels, krijg je de korting!
Parel- Ratel
Ik heb dat abonnement ook genomen met die bon, ik wil nog nieuwe all stars of vans dus dit komt mooi uit!
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Ik hoop trouwens dat ik die bon voor zaterdag binnen heb. Komt die via de mail of de post, weet iemand dat al?
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Hier kun je gratis dingen ontvangen of met fikse korting; http://www.try-now.nl/
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Pixie schreef:Ik hoop trouwens dat ik die bon voor zaterdag binnen heb. Komt die via de mail of de post, weet iemand dat al?
Haha, dat hoopte ik ook! Ook nog eens 20% korting erbovenop!
Parel- Ratel
Kenya schreef:Ici Paris XL heeft nu 20% korting op alle parfums.
En 40% korting op alle mascara's!
Parel- Ratel
Bij mijn tijdschrift zal een zalando kortingsbon met code:
234MRGRT
Ter waarde van 10 euro, bij minimale besteding van 50 euro.
Ik heb m niet nodig. Dus hopelijk kan iemand hier m gebruiken.
234MRGRT
Ter waarde van 10 euro, bij minimale besteding van 50 euro.
Ik heb m niet nodig. Dus hopelijk kan iemand hier m gebruiken.
Gast- Gast
Parel schreef:Pixie schreef:Ik hoop trouwens dat ik die bon voor zaterdag binnen heb. Komt die via de mail of de post, weet iemand dat al?
+ met de glamourcard ook nog 5% extra korting. 25% dus. Ik heb zojuist de redactie gemaild met de vraag wanneer de card en cadeaubon komen, maar het zal wel niet op tijd zijn... FF afwachten dus.
Plien84- Prater
Plien84 schreef:Parel schreef:Pixie schreef:Ik hoop trouwens dat ik die bon voor zaterdag binnen heb. Komt die via de mail of de post, weet iemand dat al?
+ met de glamourcard ook nog 5% extra korting. 25% dus. Ik heb zojuist de redactie gemaild met de vraag wanneer de card en cadeaubon komen, maar het zal wel niet op tijd zijn... FF afwachten dus.
Ik denk idd dat hun ook expres wachten tot na het weekend, anders wordt men at work niet blij haha
Parel- Ratel
Parel schreef:Plien84 schreef:Parel schreef:Pixie schreef:Ik hoop trouwens dat ik die bon voor zaterdag binnen heb. Komt die via de mail of de post, weet iemand dat al?
Ik denk idd dat hun ook expres wachten tot na het weekend, anders wordt men at work niet blij haha
Ja ik vrees het ook, alles bij elkaar zullen denk ik, aardig wat mensen die de aanbieding in hun mailbox hebben gekregen. Mijn abonnement was immers ook 8 jaar geleden ofzo:D
Plien84- Prater
Dus als ik het goed begrijp krijg je voor 20 euro een waardebon voor 65 euro van de men at work (nog een minimum bestedingsbedrAg?) en 12x de glamour?
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Atelier Madame schreef:Dus als ik het goed begrijp krijg je voor 20 euro een waardebon voor 65 euro van de men at work (nog een minimum bestedingsbedrAg?) en 12x de glamour?
Ja dat begrijp jij goed:) en over een minimum bestedingsbedrag staat niets. Goede deal toch?
Plien84- Prater
Nou zeker weten heb m gelijk besteld! Wil nog een nieuwe winterjas, ook al lees je het tijdschrift niet scheelt je toch 42 euro!Plien84 schreef:Atelier Madame schreef:Dus als ik het goed begrijp krijg je voor 20 euro een waardebon voor 65 euro van de men at work (nog een minimum bestedingsbedrAg?) en 12x de glamour?
Ja dat begrijp jij goed:) en over een minimum bestedingsbedrag staat niets. Goede deal toch?
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Atelier Madame schreef:Nou zeker weten heb m gelijk besteld! Wil nog een nieuwe winterjas, ook al lees je het tijdschrift niet scheelt je toch 42 euro!Plien84 schreef:Atelier Madame schreef:Dus als ik het goed begrijp krijg je voor 20 euro een waardebon voor 65 euro van de men at work (nog een minimum bestedingsbedrAg?) en 12x de glamour?
Daarom:) Ik heb mn moeder ook gelijk lid gemaakt, kunnen mijn vriend en ik allebei voor 65 euro shoppen:)
Plien84- Prater
En voor de mensen die de winter onder een heerlijk fluffy lits jumeaux dekbed van cinderella willen : www.ibood.nl.
69euro, wij heben hem vorig jaar gekocht en vinden hem heerlijk.
69euro, wij heben hem vorig jaar gekocht en vinden hem heerlijk.
Plien84- Prater
Pagina 5 van 20 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 12 ... 20
Soortgelijke onderwerpen
» Fun topic..
» Van de hak- op- de- tak topic...
» Het +/- topic
» Grote kortingen bij Gardo
» Hardloop topic ---> SPORT topic
» Van de hak- op- de- tak topic...