Zondagochtend topic, hier ben je dan.
+8
Ella
Angela_1986
Mermaid
BJA
Eris
Pompoen
Ibbeltje
slaatje
12 plaatsers
Pagina 1 van 1
Zondagochtend topic, hier ben je dan.
Goedemorgen,
Ligt iedereen nog op een oor?
Ik ben er alweer een uurtje uit. Zometeen even ontbijten, douchen en aankleden en dan met mijn lief naar de zwarte markt in Papendorp. Eens kijken of we daar prijzen kunnen vergelijken voor spullen die we voor Venzje nodig hebben. En natuurlijk ook even wat leuks kopen!
Verder weinig plannen.
Fijne dag allemaal.
Ligt iedereen nog op een oor?
Ik ben er alweer een uurtje uit. Zometeen even ontbijten, douchen en aankleden en dan met mijn lief naar de zwarte markt in Papendorp. Eens kijken of we daar prijzen kunnen vergelijken voor spullen die we voor Venzje nodig hebben. En natuurlijk ook even wat leuks kopen!
Verder weinig plannen.
Fijne dag allemaal.
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Re: Zondagochtend topic, hier ben je dan.
Goedemorgen,
Nee hoor, ik lig niet op 1 oor. Al uren niet meer.
Ben al naar het huis van moeder geweest, die is op vakantie, om de post en de planten enzo, en nu moet de boel hier eraan geloven.
Fijne zondag iedereen!
Nee hoor, ik lig niet op 1 oor. Al uren niet meer.
Ben al naar het huis van moeder geweest, die is op vakantie, om de post en de planten enzo, en nu moet de boel hier eraan geloven.
Fijne zondag iedereen!
Gast- Gast
Ik ben er ook. Ga zo een stokbroodje in de oven schuiven en daarna even wandelen met mijn vriend. Vanmiddag ga ik op kraambezoek bij Lily, heb er zin in!
Gast- Gast
Wat is Venzje?
Ik ben ook net uit bed, goedemorgen . Heb de vaatwasser uitgeruimd, ontbeten en even bij mijn vriend gekeken maar die is nog niet in staat om er uit te komen haha! Nu ff lekker rustig een beetje computeren en foto's 'plakken' voor ons fotoboek van de vakantie (maak er eentje online).
Fijne dag allemaal!
Ik ben ook net uit bed, goedemorgen . Heb de vaatwasser uitgeruimd, ontbeten en even bij mijn vriend gekeken maar die is nog niet in staat om er uit te komen haha! Nu ff lekker rustig een beetje computeren en foto's 'plakken' voor ons fotoboek van de vakantie (maak er eentje online).
Fijne dag allemaal!
Gast- Gast
Goedemorgen,
Heerlijk geslapen na een gezellig feestje van Rovine
Vandaag wederom een feestje maar nu van een kindje dat 1 wordt, van een ex-collega
Zelda > veel plezier!! F. is zo'n schatje
Fijne dag!
Heerlijk geslapen na een gezellig feestje van Rovine
Vandaag wederom een feestje maar nu van een kindje dat 1 wordt, van een ex-collega
Zelda > veel plezier!! F. is zo'n schatje
Fijne dag!
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Zusje schreef:Wat is Venzje?
Fijne dag allemaal!
Een hagelslag korreltje..
Gast- Gast
Razz_ schreef:Zusje schreef:Wat is Venzje?
Fijne dag allemaal!
Gast- Gast
Goedemorgen,
haha Slaatje noemt het rijstkorreltje in haar buik Venzje...
Ik hoop alleen niet dat dat de echte naam word .
Ik heb wel lekker geslapen en ga vandaag echt heeeel weinig doen. Alleen nog even bedenken wat ik vanavond nou ga opnemen en wat ik ga kijken want ik wil drie programma's tegelijk zien!
Fijne dag allemaal!
haha Slaatje noemt het rijstkorreltje in haar buik Venzje...
Ik hoop alleen niet dat dat de echte naam word .
Ik heb wel lekker geslapen en ga vandaag echt heeeel weinig doen. Alleen nog even bedenken wat ik vanavond nou ga opnemen en wat ik ga kijken want ik wil drie programma's tegelijk zien!
Fijne dag allemaal!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
Goedemorgen,
Ik lig nog lekker in bed, geen zin om er uit te gaan.
Vandaag wordt een relax dagje, heerlijk! De enige afspraak die staat is dat ik vanmiddag even wat ga drinken met een vriendin. Verder geen plannen en gewoon doen waar ik zin in heb.
Fijne dag allemaal!
Ik lig nog lekker in bed, geen zin om er uit te gaan.
Vandaag wordt een relax dagje, heerlijk! De enige afspraak die staat is dat ik vanmiddag even wat ga drinken met een vriendin. Verder geen plannen en gewoon doen waar ik zin in heb.
Fijne dag allemaal!
Eris- Prater
- Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Registratiedatum : 26-11-10
Zelda schreef:Razz_ schreef:Zusje schreef:Wat is Venzje?
Fijne dag allemaal!
Gast- Gast
Goedemorgen!
Vandaag gaan we dingen in en om het huis doen.
Een fijne dag allemaal!
Vandaag gaan we dingen in en om het huis doen.
Een fijne dag allemaal!
Gast- Gast
Zusje schreef:Wat is Venzje?Ik ben ook net uit bed, goedemorgen . Heb de vaatwasser uitgeruimd, ontbeten en even bij mijn vriend gekeken maar die is nog niet in staat om er uit te komen haha! Nu ff lekker rustig een beetje computeren en foto's 'plakken' voor ons fotoboek van de vakantie (maak er eentje online).
Fijne dag allemaal!
Venzje is inderdaad het 'koosnaampje" wat wij hebben gegeven toen ons ukkie nog heel klein was. Ik houd niet rijst en vond het daarom niet leuk om het met een rijstekorrel te vergelijken. De vorm leek ook op een hagelslagje, en zo kwamen we op Venzje :p
slaatje- Kletskop
Goedemorgen!
Vandaag zie ik eindelijk mijn vriend weer! Door een erg drukke week elkaar niet gezien en dat is eigenlijk de eerste keer sinds onze relatie. We gaan vandaag wat leuks doen, maar wat weten we nog niet.
Vanavond een wandeltraining volgen ter voorbereiding op een hardlooptraining waar ik a.s zaterdag in groepsverband mee ga beginnen. Ik kan echt niet wachten!
Fijne zondag iedereen!
Vandaag zie ik eindelijk mijn vriend weer! Door een erg drukke week elkaar niet gezien en dat is eigenlijk de eerste keer sinds onze relatie. We gaan vandaag wat leuks doen, maar wat weten we nog niet.
Vanavond een wandeltraining volgen ter voorbereiding op een hardlooptraining waar ik a.s zaterdag in groepsverband mee ga beginnen. Ik kan echt niet wachten!
Fijne zondag iedereen!
BJA- Prater
- Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10
Ik ben ook al een tijdje wakker.
geen plannen voor vandaag, naja niks bijzonders. Alleen wat schoonmaken en wat dozen naar zolder verplaatsen.
geen plannen voor vandaag, naja niks bijzonders. Alleen wat schoonmaken en wat dozen naar zolder verplaatsen.
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Oh joh, ik had helemaal niet gezien dat je zwanger was haha! Gefeliciteerd meis, het is je zo gegund
Gast- Gast
Goeiemorgen,
Vandaag is de laatste dag van mijn vakantie, morgen na 2 weekjes vrij weer werken. Dus vandaag lekker nog een 'ik-doe-alleen-maar-waar-ik-zin-in-heb-dagje'
Pompoen, ik herken je 'probleem'! Wil ook 2 dingen tegelijkertijd zien maar ik kan niet opnemen... Het ene is alleen terug te kijken tegen betaling Boer zoekt vrouw is wel zo terug te zien maar ja, als ik dat vanavond niet kijk dan moet ik morgen m'n clienten het zwijgen opleggen anders vertellen zij alles al
Fijne dag iedereen!
Vandaag is de laatste dag van mijn vakantie, morgen na 2 weekjes vrij weer werken. Dus vandaag lekker nog een 'ik-doe-alleen-maar-waar-ik-zin-in-heb-dagje'
Pompoen, ik herken je 'probleem'! Wil ook 2 dingen tegelijkertijd zien maar ik kan niet opnemen... Het ene is alleen terug te kijken tegen betaling Boer zoekt vrouw is wel zo terug te zien maar ja, als ik dat vanavond niet kijk dan moet ik morgen m'n clienten het zwijgen opleggen anders vertellen zij alles al
Fijne dag iedereen!
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Goedemorgen,
Ik heb lekker nog uitgeslapen na ik vanacht 6 x wakker ben geweest. Heb alle was al weer gestreken en ga lekker relaxen en vanavond bij mijn ouders eten.
Fijne zondag!
Ik heb lekker nog uitgeslapen na ik vanacht 6 x wakker ben geweest. Heb alle was al weer gestreken en ga lekker relaxen en vanavond bij mijn ouders eten.
Fijne zondag!
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
slaatje schreef:Zusje schreef:Wat is Venzje?Ik ben ook net uit bed, goedemorgen . Heb de vaatwasser uitgeruimd, ontbeten en even bij mijn vriend gekeken maar die is nog niet in staat om er uit te komen haha! Nu ff lekker rustig een beetje computeren en foto's 'plakken' voor ons fotoboek van de vakantie (maak er eentje online).
Fijne dag allemaal!
Venzje is inderdaad het 'koosnaampje" wat wij hebben gegeven toen ons ukkie nog heel klein was. Ik houd niet rijst en vond het daarom niet leuk om het met een rijstekorrel te vergelijken. De vorm leek ook op een hagelslagje, en zo kwamen we op Venzje :p
Ik denk dat het toch echt eerder een baby is.
Gast- Gast
Goedemorgen, Ik was er om 7.00 al uit, want D. was wakker en ik moet vandaag een dagdienst werken
Wat voelde ik me zielig toen ik vanmorgen op de snelweg reed en ik welgeteld 4 andere auto's heb gezien haha. Maargoed gelukkig ben ik volgend weekend eindelijk vrij, na 3 weekenden gewerkt te hebben.
Fijne zondag vandaag!
Wat voelde ik me zielig toen ik vanmorgen op de snelweg reed en ik welgeteld 4 andere auto's heb gezien haha. Maargoed gelukkig ben ik volgend weekend eindelijk vrij, na 3 weekenden gewerkt te hebben.
Fijne zondag vandaag!
Star007- Kletskop
- Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11
Goedemorgen!
Kort nachtje gehad, maar evengoed lekker geslapen! Vandaag nog even het 1 en ander in huis doen! Vandaag de laatste dag van de vakantie, Lise morgen weer naar school.
Fijne dag all!
Kort nachtje gehad, maar evengoed lekker geslapen! Vandaag nog even het 1 en ander in huis doen! Vandaag de laatste dag van de vakantie, Lise morgen weer naar school.
Fijne dag all!
Gast- Gast
Ik heb mijn nichtje te logeren gehad vannacht! Mijn vriend kwam uit de nachtdienst dus e zijn er vroeg uitgegaan. We zitten nu te wachten op de bus om naar de kermis te gaan. Meisje is helemaal een beetje zenuwachtig haha.
Fijne dag allemaal!
Fijne dag allemaal!
lobster- Fluisteraar
- Aantal berichten : 95
Punten : 101
Registratiedatum : 21-08-12
Goedemiddag!
Ik ga straks weer werken, laatste late dienst van de week.
fijne zondag allemaal!
Ik ga straks weer werken, laatste late dienst van de week.
fijne zondag allemaal!
Error- Prater
- Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
Ik zit met mn brakke hoofd in de trein, ben vanuit t oosten op weg naar mn vriend. Vermoeiend weekend gehad, maar wel erg gezellig!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Zusje schreef:Oh joh, ik had helemaal niet gezien dat je zwanger was haha! Gefeliciteerd meis, het is je zo gegund
Hihi, dank je. Ik praat er ook pas een week of 12 over, ben vandaag al 14 weken zwanger
slaatje- Kletskop
Soortgelijke onderwerpen
» Was hier al een Funda topic?
» Nav. topic het huis uit: hoe zit het hier mee?
» Hier ook winterjas topic
» Yes-verhaal topic 2--> Opgeven kan hier
» Het Yes-verhaal topic ---> Opgeven kan hier!
» Nav. topic het huis uit: hoe zit het hier mee?
» Hier ook winterjas topic
» Yes-verhaal topic 2--> Opgeven kan hier
» Het Yes-verhaal topic ---> Opgeven kan hier!
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: