Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zondagochtend topic, hier ben je dan.

+8
Ella
Angela_1986
Mermaid
BJA
Eris
Pompoen
Ibbeltje
slaatje
12 plaatsers

Ga naar beneden

Zondagochtend topic, hier ben je dan. Empty Zondagochtend topic, hier ben je dan.

Bericht  slaatje za 1 sep 2012 - 20:47

Goedemorgen,

Ligt iedereen nog op een oor?
Ik ben er alweer een uurtje uit. Zometeen even ontbijten, douchen en aankleden en dan met mijn lief naar de zwarte markt in Papendorp. Eens kijken of we daar prijzen kunnen vergelijken voor spullen die we voor Venzje nodig hebben. En natuurlijk ook even wat leuks kopen!
Verder weinig plannen.

Fijne dag allemaal.
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Ergens in het midden van het land

Terug naar boven Ga naar beneden

Zondagochtend topic, hier ben je dan. Empty Re: Zondagochtend topic, hier ben je dan.

Bericht  Gast za 1 sep 2012 - 20:49

Goedemorgen,

Nee hoor, ik lig niet op 1 oor. Al uren niet meer.
Ben al naar het huis van moeder geweest, die is op vakantie, om de post en de planten enzo, en nu moet de boel hier eraan geloven.

Fijne zondag iedereen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zondagochtend topic, hier ben je dan. Empty Re: Zondagochtend topic, hier ben je dan.

Bericht  Gast za 1 sep 2012 - 20:56

Ik ben er ook. Ga zo een stokbroodje in de oven schuiven en daarna even wandelen met mijn vriend. Vanmiddag ga ik op kraambezoek bij Lily, heb er zin in!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zondagochtend topic, hier ben je dan. Empty Re: Zondagochtend topic, hier ben je dan.

Bericht  Gast za 1 sep 2012 - 20:57

Wat is Venzje?
Ik ben ook net uit bed, goedemorgen Very Happy. Heb de vaatwasser uitgeruimd, ontbeten en even bij mijn vriend gekeken maar die is nog niet in staat om er uit te komen haha! Nu ff lekker rustig een beetje computeren en foto's 'plakken' voor ons fotoboek van de vakantie (maak er eentje online).

Fijne dag allemaal!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zondagochtend topic, hier ben je dan. Empty Re: Zondagochtend topic, hier ben je dan.

Bericht  Ibbeltje za 1 sep 2012 - 20:58

Goedemorgen,

Heerlijk geslapen na een gezellig feestje van Rovine smile
Vandaag wederom een feestje maar nu van een kindje dat 1 wordt, van een ex-collega smile

Zelda > veel plezier!! F. is zo'n schatje I love you


Fijne dag!
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zondagochtend topic, hier ben je dan. Empty Re: Zondagochtend topic, hier ben je dan.

Bericht  Gast za 1 sep 2012 - 20:59

Zusje schreef:Wat is Venzje?
Ik ben ook net uit bed, goedemorgen Very Happy. Heb de vaatwasser uitgeruimd, ontbeten en even bij mijn vriend gekeken maar die is nog niet in staat om er uit te komen haha! Nu ff lekker rustig een beetje computeren en foto's 'plakken' voor ons fotoboek van de vakantie (maak er eentje online).

Fijne dag allemaal!

Een hagelslag korreltje..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zondagochtend topic, hier ben je dan. Empty Re: Zondagochtend topic, hier ben je dan.

Bericht  Gast za 1 sep 2012 - 21:02

Razz_ schreef:
Zusje schreef:Wat is Venzje?
Ik ben ook net uit bed, goedemorgen Very Happy. Heb de vaatwasser uitgeruimd, ontbeten en even bij mijn vriend gekeken maar die is nog niet in staat om er uit te komen haha! Nu ff lekker rustig een beetje computeren en foto's 'plakken' voor ons fotoboek van de vakantie (maak er eentje online).

Fijne dag allemaal!

Een hagelslag korreltje..

lol!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zondagochtend topic, hier ben je dan. Empty Re: Zondagochtend topic, hier ben je dan.

Bericht  Pompoen za 1 sep 2012 - 21:03

Goedemorgen,

haha Slaatje noemt het rijstkorreltje in haar buik Venzje...
Ik hoop alleen niet dat dat de echte naam word No.

Ik heb wel lekker geslapen en ga vandaag echt heeeel weinig doen. Alleen nog even bedenken wat ik vanavond nou ga opnemen en wat ik ga kijken want ik wil drie programma's tegelijk zien!

Fijne dag allemaal!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zondagochtend topic, hier ben je dan. Empty Re: Zondagochtend topic, hier ben je dan.

Bericht  Eris za 1 sep 2012 - 21:03

Goedemorgen,
Ik lig nog lekker in bed, geen zin om er uit te gaan.
Vandaag wordt een relax dagje, heerlijk! De enige afspraak die staat is dat ik vanmiddag even wat ga drinken met een vriendin. Verder geen plannen en gewoon doen waar ik zin in heb.
Fijne dag allemaal!

Eris
Prater
Prater

Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zondagochtend topic, hier ben je dan. Empty Re: Zondagochtend topic, hier ben je dan.

Bericht  Gast za 1 sep 2012 - 21:09

Zelda schreef:
Razz_ schreef:
Zusje schreef:Wat is Venzje?
Ik ben ook net uit bed, goedemorgen Very Happy. Heb de vaatwasser uitgeruimd, ontbeten en even bij mijn vriend gekeken maar die is nog niet in staat om er uit te komen haha! Nu ff lekker rustig een beetje computeren en foto's 'plakken' voor ons fotoboek van de vakantie (maak er eentje online).

Fijne dag allemaal!

Een hagelslag korreltje..

lol!

Zondagochtend topic, hier ben je dan. Rofl_16c

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zondagochtend topic, hier ben je dan. Empty Re: Zondagochtend topic, hier ben je dan.

Bericht  Gast za 1 sep 2012 - 21:14

Goedemorgen!

Vandaag gaan we dingen in en om het huis doen.

Een fijne dag allemaal!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zondagochtend topic, hier ben je dan. Empty Re: Zondagochtend topic, hier ben je dan.

Bericht  slaatje za 1 sep 2012 - 21:18

Zusje schreef:Wat is Venzje?Ik ben ook net uit bed, goedemorgen Very Happy. Heb de vaatwasser uitgeruimd, ontbeten en even bij mijn vriend gekeken maar die is nog niet in staat om er uit te komen haha! Nu ff lekker rustig een beetje computeren en foto's 'plakken' voor ons fotoboek van de vakantie (maak er eentje online).

Fijne dag allemaal!

Venzje is inderdaad het 'koosnaampje" wat wij hebben gegeven toen ons ukkie nog heel klein was. Ik houd niet rijst en vond het daarom niet leuk om het met een rijstekorrel te vergelijken. De vorm leek ook op een hagelslagje, en zo kwamen we op Venzje :p
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Ergens in het midden van het land

Terug naar boven Ga naar beneden

Zondagochtend topic, hier ben je dan. Empty Re: Zondagochtend topic, hier ben je dan.

Bericht  BJA za 1 sep 2012 - 21:27

Goedemorgen!

Vandaag zie ik eindelijk mijn vriend weer! Door een erg drukke week elkaar niet gezien en dat is eigenlijk de eerste keer sinds onze relatie. We gaan vandaag wat leuks doen, maar wat weten we nog niet.

Vanavond een wandeltraining volgen ter voorbereiding op een hardlooptraining waar ik a.s zaterdag in groepsverband mee ga beginnen. Ik kan echt niet wachten!

Fijne zondag iedereen!
BJA
BJA
Prater
Prater

Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zondagochtend topic, hier ben je dan. Empty Re: Zondagochtend topic, hier ben je dan.

Bericht  Mermaid za 1 sep 2012 - 21:29

Ik ben ook al een tijdje wakker.
geen plannen voor vandaag, naja niks bijzonders. Alleen wat schoonmaken en wat dozen naar zolder verplaatsen.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zondagochtend topic, hier ben je dan. Empty Re: Zondagochtend topic, hier ben je dan.

Bericht  Gast za 1 sep 2012 - 21:35

Oh joh, ik had helemaal niet gezien dat je zwanger was haha! Gefeliciteerd meis, het is je zo gegund Yes

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zondagochtend topic, hier ben je dan. Empty Re: Zondagochtend topic, hier ben je dan.

Bericht  Angela_1986 za 1 sep 2012 - 21:47

Goeiemorgen,

Vandaag is de laatste dag van mijn vakantie, morgen na 2 weekjes vrij weer werken. Dus vandaag lekker nog een 'ik-doe-alleen-maar-waar-ik-zin-in-heb-dagje' Very Happy

Pompoen, ik herken je 'probleem'! Wil ook 2 dingen tegelijkertijd zien maar ik kan niet opnemen... Het ene is alleen terug te kijken tegen betaling Rolling Eyes Boer zoekt vrouw is wel zo terug te zien maar ja, als ik dat vanavond niet kijk dan moet ik morgen m'n clienten het zwijgen opleggen anders vertellen zij alles al Razz

Fijne dag iedereen!
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Zondagochtend topic, hier ben je dan. Empty Re: Zondagochtend topic, hier ben je dan.

Bericht  Ella za 1 sep 2012 - 21:56

Goedemorgen,

Ik heb lekker nog uitgeslapen na ik vanacht 6 x wakker ben geweestZondagochtend topic, hier ben je dan. 1371890812. Heb alle was al weer gestreken en ga lekker relaxen en vanavond bij mijn ouders eten.

Fijne zondag!
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zondagochtend topic, hier ben je dan. Empty Re: Zondagochtend topic, hier ben je dan.

Bericht  Gast za 1 sep 2012 - 22:12

slaatje schreef:
Zusje schreef:Wat is Venzje?Ik ben ook net uit bed, goedemorgen Very Happy. Heb de vaatwasser uitgeruimd, ontbeten en even bij mijn vriend gekeken maar die is nog niet in staat om er uit te komen haha! Nu ff lekker rustig een beetje computeren en foto's 'plakken' voor ons fotoboek van de vakantie (maak er eentje online).

Fijne dag allemaal!

Venzje is inderdaad het 'koosnaampje" wat wij hebben gegeven toen ons ukkie nog heel klein was. Ik houd niet rijst en vond het daarom niet leuk om het met een rijstekorrel te vergelijken. De vorm leek ook op een hagelslagje, en zo kwamen we op Venzje :p

Ik denk dat het toch echt eerder een baby is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zondagochtend topic, hier ben je dan. Empty Re: Zondagochtend topic, hier ben je dan.

Bericht  Star007 za 1 sep 2012 - 22:26

Goedemorgen, Ik was er om 7.00 al uit, want D. was wakker en ik moet vandaag een dagdienst werken Neutral
Wat voelde ik me zielig toen ik vanmorgen op de snelweg reed en ik welgeteld 4 andere auto's heb gezien haha. Maargoed gelukkig ben ik volgend weekend eindelijk vrij, na 3 weekenden gewerkt te hebben.

Fijne zondag vandaag!
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zondagochtend topic, hier ben je dan. Empty Re: Zondagochtend topic, hier ben je dan.

Bericht  Gast za 1 sep 2012 - 22:31

Goedemorgen!
Kort nachtje gehad, maar evengoed lekker geslapen! Vandaag nog even het 1 en ander in huis doen! Vandaag de laatste dag van de vakantie, Lise morgen weer naar school.
Fijne dag all!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zondagochtend topic, hier ben je dan. Empty Re: Zondagochtend topic, hier ben je dan.

Bericht  lobster za 1 sep 2012 - 23:02

Ik heb mijn nichtje te logeren gehad vannacht! Mijn vriend kwam uit de nachtdienst dus e zijn er vroeg uitgegaan. We zitten nu te wachten op de bus om naar de kermis te gaan. Meisje is helemaal een beetje zenuwachtig haha.

Fijne dag allemaal!
lobster
lobster
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 95
Punten : 101
Registratiedatum : 21-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Zondagochtend topic, hier ben je dan. Empty Re: Zondagochtend topic, hier ben je dan.

Bericht  Error za 1 sep 2012 - 23:20

Goedemiddag!

Ik ga straks weer werken, laatste late dienst van de week.

fijne zondag allemaal!
Error
Error
Prater
Prater

Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Zondagochtend topic, hier ben je dan. Empty Re: Zondagochtend topic, hier ben je dan.

Bericht  Bliss zo 2 sep 2012 - 1:59

Ik zit met mn brakke hoofd in de trein, ben vanuit t oosten op weg naar mn vriend. Vermoeiend weekend gehad, maar wel erg gezellig!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zondagochtend topic, hier ben je dan. Empty Re: Zondagochtend topic, hier ben je dan.

Bericht  slaatje zo 2 sep 2012 - 2:22

Zusje schreef:Oh joh, ik had helemaal niet gezien dat je zwanger was haha! Gefeliciteerd meis, het is je zo gegund Yes

Hihi, dank je. Ik praat er ook pas een week of 12 over, ben vandaag al 14 weken zwanger Razz
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Ergens in het midden van het land

Terug naar boven Ga naar beneden

Zondagochtend topic, hier ben je dan. Empty Re: Zondagochtend topic, hier ben je dan.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum