Zo bijzonder!
+10
Aimee
Parel
kwak
CCC
Tania
Lejow
Blue flower
Fearie
Muppetje
Clapperdie
14 plaatsers
Pagina 1 van 1
Zo bijzonder!
Zo bijzonder!
Ik kan er af en toe nog steeds niet bij dat wij nu ouders zijn. Dat er nu een klein mannetje ligt te slapen in zijn bedje in ons huis. Dat hij totaal afhankelijk is voor ons en dat wij met alle liefde die we maar in ons hebben er zijn voor hem.
Dat je leven zo kan veranderen door zoiets moois wat ons is overkomen. Soms geloof ik het gewoon niet. Dan kijk ik naar mezelf in de spiegel en dan denk ik "ik moeder?" Maar het is echt! Zo bijzonder om hem te zien ontwikkelen, om dingen van ons te herkennen. Als hij wakker wordt en meteen naar ons lacht zodra hij ons ziet.
Ik ben denk ik verliefd
Herkenbaar of heb ik gewoon nog heeeel erg last van mn hormonen?
Ik kan er af en toe nog steeds niet bij dat wij nu ouders zijn. Dat er nu een klein mannetje ligt te slapen in zijn bedje in ons huis. Dat hij totaal afhankelijk is voor ons en dat wij met alle liefde die we maar in ons hebben er zijn voor hem.
Dat je leven zo kan veranderen door zoiets moois wat ons is overkomen. Soms geloof ik het gewoon niet. Dan kijk ik naar mezelf in de spiegel en dan denk ik "ik moeder?" Maar het is echt! Zo bijzonder om hem te zien ontwikkelen, om dingen van ons te herkennen. Als hij wakker wordt en meteen naar ons lacht zodra hij ons ziet.
Ik ben denk ik verliefd
Herkenbaar of heb ik gewoon nog heeeel erg last van mn hormonen?
Clapperdie- Kletskop
- Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Re: Zo bijzonder!
Wat ontzettend lief
Ik kan echt niet wachten om het straks ook te ervaren en hetzelfde gevoel te hebben als jij
Ik kan echt niet wachten om het straks ook te ervaren en hetzelfde gevoel te hebben als jij
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10
Heeeeeeeeel herkenbaar ! Ik ken dat gevoel, heel intens
Ik heb er ook last van, had het voornamelijk toen D bijna een half jaar was. En in de aanloop naar zijn 1e verjaardag (was een emotioneel wrak en kon om alles wel janken). Uiteindelijk 4 dagen na D.'s 1e verjaardag kwamen 's avonds de tranen, zat ik snikkend op bed 'hij is al zoooo grooohoooot'
Ik heb er ook last van, had het voornamelijk toen D bijna een half jaar was. En in de aanloop naar zijn 1e verjaardag (was een emotioneel wrak en kon om alles wel janken). Uiteindelijk 4 dagen na D.'s 1e verjaardag kwamen 's avonds de tranen, zat ik snikkend op bed 'hij is al zoooo grooohoooot'
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
haha zoooooooooooo herkenbaar! Ik heb het nog steeds en die van ons wordt in december 2!
Ik vind het vaak ook bijzonder en kan soms echt tranen krijgen als hij bijvoorbeeld alleen al heeeeel lief kijkt hahaha. Heerlijk gevoel toch, zo verliefd zijn op je kindje!
Ik vind het vaak ook bijzonder en kan soms echt tranen krijgen als hij bijvoorbeeld alleen al heeeeel lief kijkt hahaha. Heerlijk gevoel toch, zo verliefd zijn op je kindje!
Blue flower- Prater
- Aantal berichten : 1164
Punten : 1354
Ja herkenbaar.
Ik dacht het net ook weer toen ik bij haar bedje stond.
Maar ook de gedachte dat ze gewoon 'echt' is, en op gaat groeien, en een eigen willetje en karaktertje heeft, en een eigen persoontje is.
Ik dacht het net ook weer toen ik bij haar bedje stond.
Maar ook de gedachte dat ze gewoon 'echt' is, en op gaat groeien, en een eigen willetje en karaktertje heeft, en een eigen persoontje is.
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Nee hoor, herkenbaar. Mijn zoontje moet altijd even wakker worden als ik hem uit bed haal 'smiddags. Dan zit hij op schoot, helemaal tegen me aan gekropen en vanmiddag zei hij opeens "mama lieverd" Echt bijzonder zijn zulke momenten
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Heeeeel herkenbaar... Maar ik zit soms nog gewoon te janken van geluk, neem aan dat dit wel nog de hormonen zijn haha! Of het gaat gewoon nooit meer over :p
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
chococupcake schreef:Heeeeel herkenbaar... Maar ik zit soms nog gewoon te janken van geluk, neem aan dat dit wel nog de hormonen zijn haha! Of het gaat gewoon nooit meer over :p
Gaat nooit meer over..
Je bent gedoemd..
Lejow- Lady Post-a-lot
heel herkenbaar! Zelf na bijna 2 jaar denk ik dat nog wel eens als ik naar D. kijk!
Ik vind het zo geweldig en voel me zo trots dat ik haar moeder ben, van mijn mooie meiske!
Ik vind het zo geweldig en voel me zo trots dat ik haar moeder ben, van mijn mooie meiske!
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Lejow, jij bent ook nog lang geen 9 maanden mama he, dus die hormonen zitten er bij jou ook nog!
Ik vind het vooral nog steeds heel erg onwerkelijk. Dat ze inderdaad straks ook 16 wordt en waarschijnlijk alles gaat doen wat god verboden heeft, dat er jongetjes aan de deur staan straks (die wij natuurlijk allemaal 3 huizen verderop sturen haha)..
Ik ben met flinke vlagen ook wel heel erg verliefd hoor op ons kind, vooral als ze heerlijk aan het slapen is of zelf aan het spelen is, heel erg schattig!
Ik vind het vooral nog steeds heel erg onwerkelijk. Dat ze inderdaad straks ook 16 wordt en waarschijnlijk alles gaat doen wat god verboden heeft, dat er jongetjes aan de deur staan straks (die wij natuurlijk allemaal 3 huizen verderop sturen haha)..
Ik ben met flinke vlagen ook wel heel erg verliefd hoor op ons kind, vooral als ze heerlijk aan het slapen is of zelf aan het spelen is, heel erg schattig!
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
De hormoonkaart zet ik de eerst komende 18 jaar in, bij alles wat toepasselijk is..
Jankbui: zwangerschapshormonen
vergeetachtigheid: zwangerschapshormonen
Jankbui: zwangerschapshormonen
vergeetachtigheid: zwangerschapshormonen
Lejow- Lady Post-a-lot
Ja, ik vind het met vlagen ook nog enorm bizar...
Vandaag op kraamvisite geweest en dan kan ik me gewoon niet voorstellen dat ons bulletje ook zo klein is geweest. Dat heb ik ook als ik foto's kijk van toen hij net geboren was, kan me gewoon niet meer voorstellen dat dat dezelfde baby is!
En ik vind dit zo'n enorm leuke leeftijd! Elke dag kan hij weer wat nieuws en komt er meer interactie. Dat hij nu zijn armpjes uitsteekt als ik hem wil pakken, dat hij steeds bijna zit en dan zo weer omrolt, bijna kruipt maar niet begrijpt dat hij zijn armen moet bewegen, om elke scheet die ik laat moet lachen... het is gewoon zo'n heeeeeerlijk kind Haha!
Vandaag op kraamvisite geweest en dan kan ik me gewoon niet voorstellen dat ons bulletje ook zo klein is geweest. Dat heb ik ook als ik foto's kijk van toen hij net geboren was, kan me gewoon niet meer voorstellen dat dat dezelfde baby is!
En ik vind dit zo'n enorm leuke leeftijd! Elke dag kan hij weer wat nieuws en komt er meer interactie. Dat hij nu zijn armpjes uitsteekt als ik hem wil pakken, dat hij steeds bijna zit en dan zo weer omrolt, bijna kruipt maar niet begrijpt dat hij zijn armen moet bewegen, om elke scheet die ik laat moet lachen... het is gewoon zo'n heeeeeerlijk kind Haha!
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
Aimee schreef:Ja, ik vind het met vlagen ook nog enorm bizar...
Hahahaha ik krijg nu echt zo beeld voor me dat je heel de dag door scheten laat
Clapperdie- Kletskop
- Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Wat schrijf je dat lief!!
En zooooooo herkenbaar!!
Het klinkt heel klef, maar ik ben iedere dag weer meer verliefd en ik dacht dat het niet erger kon ;-).
Ik vind het ook nog steeds zo bijzonder, als ik naar ze kijk en bedenk dat ik hun moeder ben, IK! Zo gek!
Het is de natuur, maar toch blijft het allemaal een wonder.
En zooooooo herkenbaar!!
Het klinkt heel klef, maar ik ben iedere dag weer meer verliefd en ik dacht dat het niet erger kon ;-).
Ik vind het ook nog steeds zo bijzonder, als ik naar ze kijk en bedenk dat ik hun moeder ben, IK! Zo gek!
Het is de natuur, maar toch blijft het allemaal een wonder.
Laatst aangepast door _Lana_ op vr 31 aug 2012 - 9:38; in totaal 1 keer bewerkt
_Lana_- Ratel
- Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11
Ik zou dit ook geschreven kunnen hebben! Jij vertelt het mooier maar ik voel hetzelfde
Shy- Kletskop
- Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10
Oh heel herkenbaar. Wij kunnen allebei zo naar ons kind kijken. Het jochie waar we zo lang van gedroomd hebben en zo lang op gewacht hebben. Kan het soms niet geloven dat hij echt van ons is.
chococupcake schreef:Heeeeel herkenbaar... Maar ik zit soms nog gewoon te janken van geluk, neem aan dat dit wel nog de hormonen zijn haha! Of het gaat gewoon nooit meer over :p
+1
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Heel herkenbaar!
Wat CCC zegt heb ik nog steeds en H is al 2½.
En als A. in mijn arm zijn flesje drinkt... Heerlijk.
Of als hij zo boevig kijkt. Of als H. vol overtuiging een verhaal aan het vertellen is, zoals over de dolfijnen die ze gezien heeft dinsdag.
Ik kan wel 100x janken op een dag
Wat CCC zegt heb ik nog steeds en H is al 2½.
En als A. in mijn arm zijn flesje drinkt... Heerlijk.
Of als hij zo boevig kijkt. Of als H. vol overtuiging een verhaal aan het vertellen is, zoals over de dolfijnen die ze gezien heeft dinsdag.
Ik kan wel 100x janken op een dag
Gast- Gast
Zoals nu is ze al wakker vanaf vijf uur en ligt ze te kletsen, te praten en te lachen in de wieg. De hello kitty projector is een succes haha n ik gluur stiekem mee om te genieten van deze momenten.... Dan geniet ik dus helemaal ondanks het zo vroeg is...
Het gaat dus nooit meer over
Het gaat dus nooit meer over
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Ik jank ook nog best vaak hoor en dan is T nog maar 4 maanden (bijna). Ook toen Oreo de foto's stuurde om te kiezen, wat ben ik trots op dat kleine mooie mannetje en dan is hij ook nog is van mij!
Shy- Kletskop
- Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Hoe bijzonder is dit....
» om even stil te staan hoe bijzonder het is...
» Bijzonder/hip restaurant in Amsterdam
» Wauw wat bijzonder!! (nu met video)
» bijzonder, onverklaarbare momenten met je kindje
» om even stil te staan hoe bijzonder het is...
» Bijzonder/hip restaurant in Amsterdam
» Wauw wat bijzonder!! (nu met video)
» bijzonder, onverklaarbare momenten met je kindje
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: