Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Bijzonder/hip restaurant in Amsterdam

+5
Antibes
Pancake
minoessepoes
Marin
_Femme
9 plaatsers

Ga naar beneden

Bijzonder/hip restaurant in Amsterdam Empty Bijzonder/hip restaurant in Amsterdam

Bericht  _Femme di 5 jun 2012 - 5:05

Wie heeft er tips?

*weg* Ik ken er wel wat restaurantjes maar zou graag wat nieuws willen! Dus kom maar op met de ideeën Very Happy Sta overal voor open!


Laatst aangepast door _Femme op di 12 jun 2012 - 21:31; in totaal 1 keer bewerkt

_Femme
Prater
Prater

Aantal berichten : 1013
Punten : 1210
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bijzonder/hip restaurant in Amsterdam Empty Re: Bijzonder/hip restaurant in Amsterdam

Bericht  Gast di 5 jun 2012 - 5:21

Supperclub! En als je echt gek wilt doen is er ook nog de supperclub boot. Dan eet je aan boord terwijl ze varen. Later komen er DJ's draaien en rond 0:00 wordt je weer aan wal gezet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bijzonder/hip restaurant in Amsterdam Empty Re: Bijzonder/hip restaurant in Amsterdam

Bericht  _Femme di 5 jun 2012 - 5:26

Carrie schreef:Supperclub! En als je echt gek wilt doen is er ook nog de supperclub boot. Dan eet je aan boord terwijl ze varen. Later komen er DJ's draaien en rond 0:00 wordt je weer aan wal gezet.

Thanks voor je reactie! Op de boot gaat hem niet worden want we hebben maar 4 uurtjes Bijzonder/hip restaurant in Amsterdam 561177 Ik zet supperclub op m'n lijstje!

_Femme
Prater
Prater

Aantal berichten : 1013
Punten : 1210
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bijzonder/hip restaurant in Amsterdam Empty Re: Bijzonder/hip restaurant in Amsterdam

Bericht  Marin di 5 jun 2012 - 5:50

Het Conservatorium Hotel, en dan de Brasserie.

Super hip en niet al te duur. Het restaurant boven is niet zo leuk, maar de Brasserie zit in het verbouwde gedeelte wat vroeger buiten was. En gewoon lekkere brasserie kaart.

Lastage is een super goed Italiaans restaurant. Niet super hip van binnen, maar wel erg goed.

Mint Hotel heeft ook een super hip rooftop restaurant/bar, maar de bediening is niet fantastisch. Uitzicht wel!

In het Okura zit natuurlijk ook een top restaurant, maar duur.


Bij Nooch en Bo5 kan je volgens mij ook lekker eten. Dat laatste ken ik meer als uitgaansgelegenheid, maar de kaart is er erg goed van.

Maar ik zou het Conservatorium Hotel aanraden, echt leuk!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bijzonder/hip restaurant in Amsterdam Empty Re: Bijzonder/hip restaurant in Amsterdam

Bericht  Gast di 5 jun 2012 - 20:05

Marin schreef:Het Conservatorium Hotel, en dan de Brasserie.

Super hip en niet al te duur. Het restaurant boven is niet zo leuk, maar de Brasserie zit in het verbouwde gedeelte wat vroeger buiten was. En gewoon lekkere brasserie kaart.

Lastage is een super goed Italiaans restaurant. Niet super hip van binnen, maar wel erg goed.

Mint Hotel heeft ook een super hip rooftop restaurant/bar, maar de bediening is niet fantastisch. Uitzicht wel!

In het Okura zit natuurlijk ook een top restaurant, maar duur.


Bij Nooch en Bo5 kan je volgens mij ook lekker eten. Dat laatste ken ik meer als uitgaansgelegenheid, maar de kaart is er erg goed van.

Maar ik zou het Conservatorium Hotel aanraden, echt leuk!
Lastage is geen Italiaans restaurant hoor, haha! Franse kaart en ze hebben een ster! Niet super hip inderdaad maar wel heerlijk eten en een leuk wijnarrangement. Little buddha is ook leuk. Balthazars keuken, is een soort huiskamer idee heel leuk!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bijzonder/hip restaurant in Amsterdam Empty Re: Bijzonder/hip restaurant in Amsterdam

Bericht  Gast di 5 jun 2012 - 20:48

Oh ja, en Bar Italia! Is een Italiaans anti pasti restaurant. Erg lekker en niet duur, leuk en hip ingericht. Doet me een beetje denken aan de restaurants in New York. 's Avonds kun je ook lekker naar de kroeg daar, en er zit ook een espresso bar in.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bijzonder/hip restaurant in Amsterdam Empty Re: Bijzonder/hip restaurant in Amsterdam

Bericht  Marin di 5 jun 2012 - 20:50

Oh haha dat zei m'n vriend, die wilde er laatst met Italianen zakelijk dineren ;-)
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bijzonder/hip restaurant in Amsterdam Empty Re: Bijzonder/hip restaurant in Amsterdam

Bericht  Gast di 5 jun 2012 - 21:30

Carrie schreef:Oh ja, en Bar Italia! Is een Italiaans anti pasti restaurant. Erg lekker en niet duur, leuk en hip ingericht. Doet me een beetje denken aan de restaurants in New York. 's Avonds kun je ook lekker naar de kroeg daar, en er zit ook een espresso bar in.

Ja, dat is ook een goeie! Alleen dan moet je wel reserveren want het is daar altijd druk. Bij lastage moet je trouwens ook altijd minimaal een maand van te voren reserveren.

En als je van bier en kip houdt moet je naar de bierfabriek Wink.

Harkema is trouwens ook leuk, maar niet enorm gezellig. Is een grote soort kantine achtige ruimte.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bijzonder/hip restaurant in Amsterdam Empty Re: Bijzonder/hip restaurant in Amsterdam

Bericht  Marin di 5 jun 2012 - 21:32

Haha ja ik vond de Bierfabriek ook leuk! Grappig, gewoon één gerecht: Kip.
En de bieren hebben de namen van de Alfa Romeo autokleuren, precies degene waar m'n vriend tussen twijfelde, super grappig!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bijzonder/hip restaurant in Amsterdam Empty Re: Bijzonder/hip restaurant in Amsterdam

Bericht  _Femme wo 6 jun 2012 - 3:00

Oh men hoe moet ik nou kiezen Very Happy Ik ga even wat sites afstruinen!

En als jullie dan toch zo lekker op dreef zijn Wink Nog tips voor tapas in Amsterdam?

_Femme
Prater
Prater

Aantal berichten : 1013
Punten : 1210
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bijzonder/hip restaurant in Amsterdam Empty Re: Bijzonder/hip restaurant in Amsterdam

Bericht  Marin wo 6 jun 2012 - 10:44

_Femme schreef:Oh men hoe moet ik nou kiezen Very Happy Ik ga even wat sites afstruinen!

En als jullie dan toch zo lekker op dreef zijn Wink Nog tips voor tapas in Amsterdam?

Ja dat heeft Powerbabe wel, hebben we laatst gezeten!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bijzonder/hip restaurant in Amsterdam Empty Re: Bijzonder/hip restaurant in Amsterdam

Bericht  Gast wo 6 jun 2012 - 11:53

c-taste! eten in t donker, is echt aparte ervaring haha

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bijzonder/hip restaurant in Amsterdam Empty Re: Bijzonder/hip restaurant in Amsterdam

Bericht  minoessepoes do 7 jun 2012 - 0:47

Marin schreef:Het Conservatorium Hotel, en dan de Brasserie.

Super hip en niet al te duur. Het restaurant boven is niet zo leuk, maar de Brasserie zit in het verbouwde gedeelte wat vroeger buiten was. En gewoon lekkere brasserie kaart.

Lastage is een super goed Italiaans restaurant. Niet super hip van binnen, maar wel erg goed.

Mint Hotel heeft ook een super hip rooftop restaurant/bar, maar de bediening is niet fantastisch. Uitzicht wel!

In het Okura zit natuurlijk ook een top restaurant, maar duur.


Bij Nooch en Bo5 kan je volgens mij ook lekker eten. Dat laatste ken ik meer als uitgaansgelegenheid, maar de kaart is er erg goed van.

Maar ik zou het Conservatorium Hotel aanraden, echt leuk!

Mint hotel is al een hele tijd overgenomen en is nu een Hilton Doubletree. Skylounge/ Dakterras heeft inderdaad een super uitzicht, ik heb geen ervaring daar met slechte bediening maar de drankjes zijn er wel aan de prijs.

Bij het Amstel station heb je nog restaurant Dauphine, ik vind het niet heel spectaculair maar het is er altijd heel druk en er zitten vaak ook bekende Nederlanders, reserveren is echt aan te raden.
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bijzonder/hip restaurant in Amsterdam Empty Re: Bijzonder/hip restaurant in Amsterdam

Bericht  Pancake do 7 jun 2012 - 5:21

Yasmin schreef:c-taste! eten in t donker, is echt aparte ervaring haha

Dit was ook het eerste waar ik aan dacht toen ik de topic-titel zag. Is inderdaad echt heel leuk om eens te doen.
Pancake
Pancake
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 362
Punten : 376
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bijzonder/hip restaurant in Amsterdam Empty Re: Bijzonder/hip restaurant in Amsterdam

Bericht  Marin do 7 jun 2012 - 5:25

minoessepoes schreef:

Mint hotel is al een hele tijd overgenomen en is nu een Hilton Doubletree. Skylounge/ Dakterras heeft inderdaad een super uitzicht, ik heb geen ervaring daar met slechte bediening maar de drankjes zijn er wel aan de prijs.
.

Hoe lang is al een hele tijd? Ik was er een half jaar geleden voor 't laatst en toen was het nog het Mint Hotel. Anyway, dat is inderdaad een aanrader.

Dauphine kwam ik altijd langs met de metro, ik ga ook eens kijken of dat iets is, ziet er altijd hip uit van buiten! Ah ja, daar hebben ze zwezerik met kalfswang, daar moet ik m'n vriend eens mee naar toe nemen!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bijzonder/hip restaurant in Amsterdam Empty Re: Bijzonder/hip restaurant in Amsterdam

Bericht  Antibes do 7 jun 2012 - 5:28

Tapas vind ik Jottum en Manzano beide leuk en lekker, maar niet fancy hip ofzo, gewoon leuke sfeer/inrichting. Moet wel bekennen dat ik vooral in mijn eigen omgeving eet, dus oost/zuid etc. weet ik erg weinig leuks, wellicht heeft PB betere suggesties!
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bijzonder/hip restaurant in Amsterdam Empty Re: Bijzonder/hip restaurant in Amsterdam

Bericht  GeKKiE do 7 jun 2012 - 9:56

Bijzondere restaurants:

Pont 13; is dus een oude pont...
http://www.pont13.nl/

REM eiland
http://www.remeiland.com/
GeKKiE
GeKKiE
Prater
Prater

Aantal berichten : 801
Punten : 840
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Haarlem

Terug naar boven Ga naar beneden

Bijzonder/hip restaurant in Amsterdam Empty Re: Bijzonder/hip restaurant in Amsterdam

Bericht  minoessepoes do 7 jun 2012 - 20:21

Marin schreef:
minoessepoes schreef:

Mint hotel is al een hele tijd overgenomen en is nu een Hilton Doubletree. Skylounge/ Dakterras heeft inderdaad een super uitzicht, ik heb geen ervaring daar met slechte bediening maar de drankjes zijn er wel aan de prijs.
.

Hoe lang is al een hele tijd? Ik was er een half jaar geleden voor 't laatst en toen was het nog het Mint Hotel. Anyway, dat is inderdaad een aanrader.

Dauphine kwam ik altijd langs met de metro, ik ga ook eens kijken of dat iets is, ziet er altijd hip uit van buiten! Ah ja, daar hebben ze zwezerik met kalfswang, daar moet ik m'n vriend eens mee naar toe nemen!

Sinds begin november 2011, zeker al weer een half jaar dus. Ze waren in de zomer pas geopend dus ze waren nog geen half jaar open onder de naam Mint. Ik ken iemand die er werkt, het grappige was dat een hoop personeel van het Hilton over was gestapt naar Mint en ze binnen een paar maanden dus weer onder contract stonden bij Hilton.

Ik woon zelf om de hoek van Dauphine, wij zijn er ook vaak geweest, maar ik vind het eten er niet super bijzonder, misschien wel leuk om er een keer geweest te zijn. En ze hebben een parkeer garage waar je gratis gebruik van kan maken als je er iets eet, dat is voor Amsterdam wel een pluspunt natuurlijk.
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bijzonder/hip restaurant in Amsterdam Empty Re: Bijzonder/hip restaurant in Amsterdam

Bericht  Nana vr 8 jun 2012 - 7:39

Nomads, eten in Oosterse sferen op de grond.

Pasta e Basta - dineren terwijl de bediening zingend serveert.
Nana
Nana
Prater
Prater

Aantal berichten : 1219
Punten : 1452
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bijzonder/hip restaurant in Amsterdam Empty Re: Bijzonder/hip restaurant in Amsterdam

Bericht  Bacio ma 11 jun 2012 - 6:45

Dauphine is meer voor zakenrelatie's. Bestaat Nomads nog??
REM eiland heeft erg lekker eten!

Voor tapas zou ik naar Duende gaan. Wat ik ook fijne restaurants vind:
-mazzo
- brixx
- la oliva
- pastis
- azzure blue

Bacio
Prater
Prater

Aantal berichten : 991
Punten : 1150
Registratiedatum : 27-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bijzonder/hip restaurant in Amsterdam Empty Re: Bijzonder/hip restaurant in Amsterdam

Bericht  Bacio ma 11 jun 2012 - 6:46

Oh ik vergeet er twee!
- Chez George
- Boca's

Bacio
Prater
Prater

Aantal berichten : 991
Punten : 1150
Registratiedatum : 27-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bijzonder/hip restaurant in Amsterdam Empty Re: Bijzonder/hip restaurant in Amsterdam

Bericht  Gast vr 29 jun 2012 - 1:17

Waar ben je uiteindelijk geweest?Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bijzonder/hip restaurant in Amsterdam Empty Re: Bijzonder/hip restaurant in Amsterdam

Bericht  Marin vr 29 jun 2012 - 1:25

Ik ga morgen bij Nooch eten!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bijzonder/hip restaurant in Amsterdam Empty Re: Bijzonder/hip restaurant in Amsterdam

Bericht  loura vr 16 nov 2012 - 0:39

Zo even een upje! Ik moest eventjes inspiratie voor een leuk restaurant in Amsterdam wat ik nog niet kon. Ik heb net gereserveerd bij Bar Italia. Ik ben benieuwd! Ziet er erg leuk uit en lekkere kaart. Daarna naar de Bierfabriek die ik hier toevallig ook tussen zag staan smile.
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bijzonder/hip restaurant in Amsterdam Empty Re: Bijzonder/hip restaurant in Amsterdam

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum