TIP: Luiers (p.ampers) voor 0.99 ct of 1.49 per pak !!
+68
Penélope
Jade
moepie
Tiara
Mama_1987
Roos
Tania
_Lana_
vlinder-19
Lumen
Theeleut
Steep
PiP
Puggle
SarahKey
Darius
Alex
Susan
piene1983
Flip Fluitketel
Happydobby
Mida4you
Muis
Bluestar
Ella
Printje
woezel
maiadebij
Stuiterbal
blondje1313
iloverose
Muppetje
Liadan
meisje
Luna
sabje
holaagirl
Mama Titty
Nijntje
miss piggy
chipa
Annie24
slaatje
lente
Minx
Flower_L
Sanne
Aagje!
Travelgurly
Fiwen
Lejow
kwak
M@niek
Viva
Shy
Annemie
Laced
Clapperdie
Sophiee
Juutjepetuutje
TukTuk
Jasmine
Pien
CCC
Blue flower
Parel
Parisienne
Roodkapje
72 plaatsers
Pagina 11 van 16
Pagina 11 van 16 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 16
Re: TIP: Luiers (p.ampers) voor 0.99 ct of 1.49 per pak !!
Hier is alles binnen, direct de dag erna. En ik kon net ook weer bestellen zag ik!
Sophiee- Prater
- Aantal berichten : 921
Punten : 927
Registratiedatum : 13-10-11
Sophiee schreef:Hier is alles binnen, direct de dag erna. En ik kon net ook weer bestellen zag ik!
Met korting?
Lejow: hopelijk maakt de postbode je snel blij
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10
Ella schreef:Sophiee schreef:Hier is alles binnen, direct de dag erna. En ik kon net ook weer bestellen zag ik!
Met korting?
Lejow: hopelijk maakt de postbode je snel blij
Ja met korting! Ik bedacht me dat ik nog een studentenmailadres heb .
Sophiee- Prater
- Aantal berichten : 921
Punten : 927
Registratiedatum : 13-10-11
Wat gaat het verschrikkelijk hard met die pampers zeg! Ik heb net nog 1 active fit besteld maatje 4+, nu al uitverkocht..
Steep- Kletskop
- Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Zo mijn schoonouders hebben ook even besteld, gaat zeker hard was alleen maatje 2 nog
Ella- Ratel
Ik had trouwens verwacht dat het niet meer zou kunnen vandaag. Dan ze het wel aangepast zouden hebben ofzo
Ella- Ratel
Die lui werken ook in het weekend hoor
Het zal echt niet zo zijn dat ze maandag 8 uur daar aankomen en ineens zien dat de pampers uitverkocht zijn en dat het allemaal voor bijna noppes weg is gegaan.
Er is al eens eerder zo`n code geweest dat je voor niks of bijna niks producten kon aanschaffen, als het een fout is, dan zouden ze daar vast wel van geleerd hebben.
Ik denk dat ze het 1 x wel accepteren per klant, maar zoals het nu ging met nieuwe accounts aanmaken ging natuurlijk wel erg ver.
Ik ga vanavond mijn schoonzusje eens Whatsappen, zij volgt t/m morgen een training voor de klantenservice bij de Wehkamp. Had het er zaterdag al met haar over en ze had idd wel van de actie gehoord, maar niet dat het ook op deze manier kon. Daar zal nu vast wel over gepraat zijn, ben dus wel benieuwd wat ze er daar van zeggen
Het zal echt niet zo zijn dat ze maandag 8 uur daar aankomen en ineens zien dat de pampers uitverkocht zijn en dat het allemaal voor bijna noppes weg is gegaan.
Er is al eens eerder zo`n code geweest dat je voor niks of bijna niks producten kon aanschaffen, als het een fout is, dan zouden ze daar vast wel van geleerd hebben.
Ik denk dat ze het 1 x wel accepteren per klant, maar zoals het nu ging met nieuwe accounts aanmaken ging natuurlijk wel erg ver.
Ik ga vanavond mijn schoonzusje eens Whatsappen, zij volgt t/m morgen een training voor de klantenservice bij de Wehkamp. Had het er zaterdag al met haar over en ze had idd wel van de actie gehoord, maar niet dat het ook op deze manier kon. Daar zal nu vast wel over gepraat zijn, ben dus wel benieuwd wat ze er daar van zeggen
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Hier is de arme man ook nog steeds onderweg.
Bij wehkamp hebben ze toch een eigen bezorgservice?
Gast- Gast
Sunprincess schreef:Hier is de arme man ook nog steeds onderweg.
Bied je hem straks wel even wat te eten/drinken aan na zo`n lange reis!?
PiP- Ratel
PiP schreef:Sunprincess schreef:Hier is de arme man ook nog steeds onderweg.
Bied je hem straks wel even wat te eten/drinken aan na zo`n lange reis!?
Ik ben benieuwd of mijn bestelde dvd wel aankomt, levertijd is een week en ik heb betaald.
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Goddank.. de luiers zijn binnen!
Nu is het alleen nog afwachten of mijn pakje met 6 pakjes billendoekjes ook nog binnenkomt...
Nu is het alleen nog afwachten of mijn pakje met 6 pakjes billendoekjes ook nog binnenkomt...
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Lejow schreef:Goddank.. de luiers zijn binnen!
Echt? Hier nog niets
Gast- Gast
Ik heb ook een pak besteld, ze hadden alleen niet die goedkopere meer. Maar nu 80 luiers voor €6,99 , ook niet verkeerd. Helaas zijn deze ook al uitverkocht. Heb nu met een tweede account potjes ingeslagen. Zoon krijgt altijd vers, maar ik koop zo nu en dan een potje voor als we makkelijk eten of iets wat hij niet lust, altijd handig. 14 potjes voor €6,40, dat is leukshoppen zo
Theeleut- Prater
- Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10
woehoe nummer 1 is weer op voorraad!
Nu dus 2x (2 accounts) ze kunnen bestellen. Kon de code dus niet nogmaals intypen maar mijn saldo staat nu op -10 euro door de code, dus neem aan dat dat goedkomt?
(Had al besteld en vooruit betaald, maar de bestelling was niet doorgekomen terwijl ze wel betaad waren.)
Nu dus 2x (2 accounts) ze kunnen bestellen. Kon de code dus niet nogmaals intypen maar mijn saldo staat nu op -10 euro door de code, dus neem aan dat dat goedkomt?
(Had al besteld en vooruit betaald, maar de bestelling was niet doorgekomen terwijl ze wel betaad waren.)
Viva- Kletskop
- Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11
Hoe veel pakken zal je overigens ongeveer nodig hebben van maat 1? (ik heb nog een account....... )
Viva- Kletskop
Dat ligt heel erg aan het kind!
Ik had er 3 op voorraad en daarna nog 2x maat 1 gekocht.
Opzich had hij ook al wel 2 aangekund, maar hoe kleiner de maat, hoe meer er in het pak zit;)
Bij de oudste heb ik veel langer maat 1 gehad, maar zijn woog dan ook 475 gram minder bij de geboorte.
Ik had er 3 op voorraad en daarna nog 2x maat 1 gekocht.
Opzich had hij ook al wel 2 aangekund, maar hoe kleiner de maat, hoe meer er in het pak zit;)
Bij de oudste heb ik veel langer maat 1 gehad, maar zijn woog dan ook 475 gram minder bij de geboorte.
PiP- Ratel
Oké, lastig lastig.
Nou goed, onze dochter woog bij haar geboorte 3880, en het is tot 5 kilo.
"Sprint" wel even naar boven om te kijken hoe oud ze was toen ze 5kg woog.
En ik heb dus nog 1 account waarop mijn saldo -10 is doordat de code er wel af is, maar de bestelling niet goed lukte.
Als ik daarop nog een pak bestel, zal dat toch ook wel automatisch verrekend worden?
Nou goed, onze dochter woog bij haar geboorte 3880, en het is tot 5 kilo.
"Sprint" wel even naar boven om te kijken hoe oud ze was toen ze 5kg woog.
En ik heb dus nog 1 account waarop mijn saldo -10 is doordat de code er wel af is, maar de bestelling niet goed lukte.
Als ik daarop nog een pak bestel, zal dat toch ook wel automatisch verrekend worden?
Viva- Kletskop
Bij twijfel zou ik maat 2 nemen, er is altijd wat overlap tussen de maten. Als een baby bij de geboorte niet heel klein is, kun je vaak ook meteen maat 2 gebruiken.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Net gecheckt, onze dochter woog bij 3mnd pas 5010.
Dus ik denk, bestel er nog 1, is maat 1 alweer uitverkocht
Dus ik denk, bestel er nog 1, is maat 1 alweer uitverkocht
Viva- Kletskop
En voor diegene die bang waren voor een naheffing, had net via een andere site ook de vraag gesteld over mijn -10 saldo.
Iemand reageerde ook hiermee;
ik had ze v.d. week al gemaild. of ik er geen vette rekening achteraan zou krijgen haha. Dat niet, dus haha ik had gestuurd :
als ik luiers bij jullie bestel ik voer de code in ( ikkannietwachten) dan betaal ik nog 1,50 voor de luiers krijg ik dan nog een rekening achteraf ? omdat ik niet voldoe aan de eis van de bestelling van minimaal 50 euro maar hij pakt hem wel ?
kreeg terug :
geachte mevrouw ******
allereerst hoeft u zich geen zorgen te maken over de waardebon,
Deze staat reeds als tegoed op uw rekening. Onder mijn administratie op mijnwehkamp.nl kunt u deze bekijken.
Bij de bestelling word de waardebon ter waarde van 10 euro verrekend. U kunt gerust luiers bestellen.
Ik vertrouw erop u voldoende te hebben geinformeerd en wens u een fijne dag.
m.v.gr.
klantenservice Wehkamp.nl
Dus die naheffing lijkt me onwaarschijnlijk.
Iemand reageerde ook hiermee;
ik had ze v.d. week al gemaild. of ik er geen vette rekening achteraan zou krijgen haha. Dat niet, dus haha ik had gestuurd :
als ik luiers bij jullie bestel ik voer de code in ( ikkannietwachten) dan betaal ik nog 1,50 voor de luiers krijg ik dan nog een rekening achteraf ? omdat ik niet voldoe aan de eis van de bestelling van minimaal 50 euro maar hij pakt hem wel ?
kreeg terug :
geachte mevrouw ******
allereerst hoeft u zich geen zorgen te maken over de waardebon,
Deze staat reeds als tegoed op uw rekening. Onder mijn administratie op mijnwehkamp.nl kunt u deze bekijken.
Bij de bestelling word de waardebon ter waarde van 10 euro verrekend. U kunt gerust luiers bestellen.
Ik vertrouw erop u voldoende te hebben geinformeerd en wens u een fijne dag.
m.v.gr.
klantenservice Wehkamp.nl
Dus die naheffing lijkt me onwaarschijnlijk.
Viva- Kletskop
Ik heb ook -10 op 1 account, maar kan alleen kiezen voor Ideal, en dan betaal ik volledige bedrag... Hoe zit dat dan?
Gast- Gast
magiknogevenonrustzaaien?
Diegene die die mail gestuurd heeft die ik hierboven heb laten zien, heeft zojuist gebeld met die vraag en kreeg dit te horen;
Iedereen die besteld heeft met de waardebon en niet aan de voorwaarde heeft voldaan, krijgt een correctie en rekening erachteraan.
die mevrouw zei, dat heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel mensen hebben besteld, zonder aan de voorwaarden te voldoen. En dat dat allemaal gecorrigeerd gaat worden.
Heb nog maar een mail gestuurd, vanuit een ander account, dat ik "te laat" de actievoorwaarden zag, of ik hem daadwerkelijk geleverd krijg voor 1,49 of niet, en of ik dan de bestelling kan weigeren of retour kan sturen.
Ben te scheiterig om te bellen :p
Edit, en weer een ander zegt dat ze geen rekening na mogen sturen. Tja nu weet ik het écht niet meer.
Diegene die die mail gestuurd heeft die ik hierboven heb laten zien, heeft zojuist gebeld met die vraag en kreeg dit te horen;
Iedereen die besteld heeft met de waardebon en niet aan de voorwaarde heeft voldaan, krijgt een correctie en rekening erachteraan.
die mevrouw zei, dat heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel mensen hebben besteld, zonder aan de voorwaarden te voldoen. En dat dat allemaal gecorrigeerd gaat worden.
Heb nog maar een mail gestuurd, vanuit een ander account, dat ik "te laat" de actievoorwaarden zag, of ik hem daadwerkelijk geleverd krijg voor 1,49 of niet, en of ik dan de bestelling kan weigeren of retour kan sturen.
Ben te scheiterig om te bellen :p
Edit, en weer een ander zegt dat ze geen rekening na mogen sturen. Tja nu weet ik het écht niet meer.
Viva- Kletskop
En om wat voor voorwaarde gaat het dan?
Ella- Ratel
Ella schreef:En om wat voor voorwaarde gaat het dan?
Volgens mij dat je minimaal 50 euro moet besteden.
Gast- Gast
Ik hou de pakken gewoon dicht en wacht af. Maar wat er ook gezegd wordt, deze actie is er al zó vaak geweest!!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Pagina 11 van 16 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 16
Pagina 11 van 16
Permissies van dit forum: