Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Welke jurk zal ik aan doen voor een bruiloft?

+17
Sterre
Shisha
Rush
Mermaid
Snoes
Raindrop
Stuiterbal
girli
Jeanette
Chocolate Cookie
Sugarfall
*Troela*
Zininzon
Mizz_S
Rizzo
Blond
Bliss
21 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

.

Welke jurk zal ik aan doen voor een bruiloft? - Pagina 2 Lijn111019%Welke jurk zal ik aan doen voor een bruiloft? - Pagina 2 Lijn1110 19% 
[ 16 ]
Welke jurk zal ik aan doen voor een bruiloft? - Pagina 2 Lijn111081%Welke jurk zal ik aan doen voor een bruiloft? - Pagina 2 Lijn1110 81% 
[ 68 ]

Totaal aantal stemmen : 84

Welke jurk zal ik aan doen voor een bruiloft? - Pagina 2 Empty Re: Welke jurk zal ik aan doen voor een bruiloft?

Bericht  Shisha do 30 aug 2012 - 21:33

Ze staan je allebei geweldig maar nummer 2 vind ik meer voor een bruiloft.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke jurk zal ik aan doen voor een bruiloft? - Pagina 2 Empty Re: Welke jurk zal ik aan doen voor een bruiloft?

Bericht  Sterre do 30 aug 2012 - 21:33

De tweede! Hij staat je prachtig en ik houd van die kleur.

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Anmy do 30 aug 2012 - 21:42

Ik ga ook voor de 2e, hij staat je mooi!
Anmy
Anmy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 34
Punten : 36
Registratiedatum : 01-08-12

Bericht  Janelie vr 31 aug 2012 - 6:12

Helemaal eens met de rest. Hoewel ik nummer 1 ook heel mooi vind! I love you
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Gast za 1 sep 2012 - 3:52

Bedankt allemaal, ook voor de complimenten smile. Ik heb gekozen voor de jurk waar de meerderheid op stemde, uiteraard :P. Ik hou ze sowieso alle twee want mijn andere jurken pas ik niet meer, die ga ik te koop zetten.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 1 sep 2012 - 3:56

Die kop van die jongen op de 1e foto lol! lol!

Edit: oh, dat is je vriend :P

Ik zou voor het 2e jurkje gaan.

Gast
Gast

Bericht  Gympie za 1 sep 2012 - 5:12

Ik vind het tweede jurkje heel mooi, maar ik vind nummer 1 je echt super staan. Ook al is het misschien een neutrale kleur en 'simpele' pasvorm (met mooie schoenen en sieraden kun je dat altijd pimpen), hij past perfect om je lichaam. Je hebt al gekozen, maar ik wil toch nog even mijn mening geven. Very Happy
Gympie
Gympie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12

Bericht  Gast za 1 sep 2012 - 8:14

Zelda schreef:Die kop van die jongen op de 1e foto lol! lol!

Edit: oh, dat is je vriend :P

Ik zou voor het 2e jurkje gaan.

Haha grappig he Very Happy. Hij was nog niet bekend met de lift foto's en nu kon ik hem mooi vragen de deur even open te houden zodat ik het risico niet loop dat hij ineens naar een andere etage schiet whaha. Was mooi geweest als de voordeur dan dichtgeslagen was, die staat er lekker onbewaakt bij zo :cheering:

Gympie; dank je wel smile. Het jurkje is ook prachtig maar als ik ga zitten heb ik een buikje en dat vind ik niet zo mooi :P.

Gast
Gast

Bericht  Lady4 za 1 sep 2012 - 8:18

Nummer 2!!
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: