tandjes groeien verkeerd?
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
tandjes groeien verkeerd?
Wij dachten dat Luuk maar geen tandjes kreeg, maar nu kwam ik er gister achter dat ze op een hele rare plek groeien. Ze groeien namelijk niet op het randje van zijn tandvlees, maar daarachter, in het kuiltje waar je tond in ruststand in ligt zeg maar... Is dit iets wat vaker gebeurd? Als ik er op google kan ik niks vinden.
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
Re: tandjes groeien verkeerd?
Kun je een foto maken? Ik denk dat ik me e voorstelling van kan maken maar ik weet niet of ik het goed voor me haal. Maar dat heb ik bij de kindjes op mijn werk in elk geval nog nooit gezien..
Gast- Gast
Ik kan geen foto maken want hij slaapt net, en ze zitten ook op een te moeilijke plek om te fotograferen denk ik...
Even ter illustratie een plaatje van internet:
Bij dit kindje zitten ze dus goed, op het tandvleesrandje, bij Luuk zitten ze bij de rode pijl. Aan de achterkant van dat randje zeg maar
Even ter illustratie een plaatje van internet:
Bij dit kindje zitten ze dus goed, op het tandvleesrandje, bij Luuk zitten ze bij de rode pijl. Aan de achterkant van dat randje zeg maar
Aimee- Ratel
Hmm dat lijkt me idd niet goed. Denk dat ik toch even de tandarts zou informeren. Waarschijnlijk kan de tandarts er nú niets mee, maar is het in de toekomst wel te corrigeren.
Gast- Gast
Dankjewel Maple, ik zal zo eerst het CB eens bellen, anders idd de tandarts!
Aimee- Ratel
a.lex heeft 4 verkeert groeiende tandjes maar hier kunnen ze pas echt wat mee doen rond het 4e jaar.
loesje- Kletskop
- Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Hoe snel groeien voetjes?
» What the F doe ik verkeerd?!
» Hoe snel groeien voetjes
» kma: erover heen groeien?
» Hoeveel groeien na 1 jaar?
» What the F doe ik verkeerd?!
» Hoe snel groeien voetjes