Verkeerd geleverd artikel H&M
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Verkeerd geleverd artikel H&M
Ik had o.a. een trui voor m'n man besteld, maar in plaats daarvan zat er een bh in het zakje. Nou snap ik dat ik het terug moet sturen met de code voor verkeerd artikel geleverd, maar dan? Ik wil het juiste artikel wel nog hebben. Moet ik die nu dan alvast wel gewoon betalen en krijg ik hem dan alsnog toegestuurd? Wie weet hoe dit werkt?
Lonely Goatherd- Prater
- Aantal berichten : 954
Punten : 1054
Registratiedatum : 10-07-12
Re: Verkeerd geleverd artikel H&M
Toen dat bij gebeurde heb ik even gebeld, de dame aan de telefoon heeft het toen opnieuw voor me besteld en toen werd het zonder verzendkosten geleverd.
Je krijgt als compensatie sowieso een kortingscode voor 5 euro korting van ze.
Je krijgt als compensatie sowieso een kortingscode voor 5 euro korting van ze.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Oh ok, dan bel ik ook maar even. Had alleen niet zo'n zin om met het 0900-nummer hun kas te spekken terwijl zij de fout hebben gemaakt. Thnx.
Edit: ik heb gebeld, geen kortingsbon. Maar goed, het juiste artikel komt er wel aan als het goed is.
Edit: ik heb gebeld, geen kortingsbon. Maar goed, het juiste artikel komt er wel aan als het goed is.
Lonely Goatherd- Prater
Lonely Goatherd schreef:Oh ok, dan bel ik ook maar even. Had alleen niet zo'n zin om met het 0900-nummer hun kas te spekken terwijl zij de fout hebben gemaakt. Thnx.
Toen ik een verkeerd geleverd artikel kreeg, zat er een paar weken later een kortingsbon van H&M in de bus. Dus misschien komt het over een tijdje nog
Error- Prater
- Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
Ja die kreeg ik ook opgestuurd met de post
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Ah, er is nog hoop dus. Achja, als de trui maar komt. Mijn man vond de strapless bh toch net iets te sexy voor zijn doen.
Lonely Goatherd- Prater
Soortgelijke onderwerpen
» Artikel publiceren
» artikel vraag
» Zalando artikel retourneren
» 50% korting op 1 artikel H&M
» Sale artikel Zalando
» artikel vraag
» Zalando artikel retourneren