Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Tips voor 2e slaapkamer

Ga naar beneden

Tips voor 2e slaapkamer Empty Tips voor 2e slaapkamer

Bericht  Davinia wo 29 aug 2012 - 20:11

In februari zijn wij in ons huisje getrokken. We hebben 2 slaapkamers. Eentje waar we in slapen en een rommel slaapkamer, haha.

Er staat nu een ladekasje in, klein bureau en een computertafel met pc (wel allemaal in ongeveer dezelfde kleur). Daarnaast staat een zwart kastje met doorschijndeur waar eigenlijk niet echt iets bijzonders in zit.
Tegenover dat staan 2 witte Billy boekenkasten van de Ikea en die puilen echt uit met boeken, mappen en dvd's.
Op de bureau ligt altijd een berg strijkgoed.
Aan de andere kant van de kamer staat een wasrek en nog wat dozen die uitgeruimd moeten worden. Hoe je het ook went of keert, het is er gewoon een puinhoop! Die boekenkasten zijn niet handig in gedeeld en het ziet er helemaal niet leuk uit. We komen daar dus echt niet graag.
Tijd voor verandering dus! We willen het liefste niet te veel nieuw kopen, maar er mag wel wat nieuw gekocht worden. Zelf zaten we te denken aan een dvd kastje voor de dvd's. Maar die we op het oog hebben is ook weer open, wordt het dan niet weer allemaal een rommeltje? Is een dichte kast voor de mappen geen mooiere optie?
Hoe kunnen we de kamer een beetje opleuken? En dan vooral dat het geen bende meer is..

Heeft iemand misschien foto's van hoe hun 2e of 3e slaapkamer eruit ziet?
Ik heb al diverse housewarmings gehad de afgelopen tijd en die hebben dan zo'n leuke en opgeruimde 2e slaapkamer. Maar nu moet ik ook zeggen dat wij heel veel boeken en dvds hebben. Ik heb er bijvoorbeeld al 63 boeken en vriendje nog meer. We zijn gewoon gek op lezen smile Om nog maar over de dvds te zwijgen Embarassed
Davinia
Davinia
Prater
Prater

Aantal berichten : 622
Punten : 680
Registratiedatum : 13-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Tips voor 2e slaapkamer Empty Re: Tips voor 2e slaapkamer

Bericht  Gast wo 29 aug 2012 - 20:36

Wij wonen nog niet zo lang hier, maar ons tweede kamertje is ook nog een beetje een troep. Al weet ik al wel precies wat ik ermee wil.
Je geeft aan dat je I.kea kasten hebt, al weet ik zo even niet meer welke de billy's zijn. Maar je hebt daar ook speciale manden voor, waar je je spullen in kunt doen. Hierdoor staat het gelijk een stuk netter en door de verschillende soorten manden kun je het ook nog naar eigen smaak inrichten. Kleine prulletjes moet je echt vermijden, dus dan is zoiets wel een goede oplossing. Ik ga het nog even voor je opzoeken!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tips voor 2e slaapkamer Empty Re: Tips voor 2e slaapkamer

Bericht  Gast wo 29 aug 2012 - 20:39

Deze bedoel ik: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/categories/departments/small_storage/16202-2/

De vierkante opbergers hiervan passen precies in de vakken van het opbergmeubel (al weet ik dus niet of jou kasten dit soort vakken heeft, maar dan staat het evengoed mooi).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tips voor 2e slaapkamer Empty Re: Tips voor 2e slaapkamer

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum