Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Als jij binnenkort jarig zou zijn..

+34
*Lookie*
GreenGrass
Zonnetje
Mizz_S
Bazinga
Mermaid
Mees
Ooh La La!
Ibbeltje
Niekske
SarahKey
Blond
Sterre
Snoes
Marin
Rush
Burn
kwak
Raindrop
Antibes
Shopelle
girli
Lejow
Annemoontje
Magenta
Aziraphale
Kaboutertje
Susan
Arwyn
Sugarfall
Caramba
Bliss
Jeanette
Sazzle
38 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Als jij binnenkort jarig zou zijn.. - Pagina 2 Empty Re: Als jij binnenkort jarig zou zijn..

Bericht  Marin wo 29 aug 2012 - 18:26

Ik zit er aan te denken om van meerdere mensen een bijdrage te vragen voor een iPad. Is met name vanuit professionele overweging dat ik er toch één wil, maar vind t te duur om in één klap te kopen dus als ik de helft bij elkaar kan krijgen voor verjaardag zou dat mooi zijn.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Als jij binnenkort jarig zou zijn.. - Pagina 2 Empty Re: Als jij binnenkort jarig zou zijn..

Bericht  Snoes wo 29 aug 2012 - 18:31

Ik zou geld vragen of een laptop. Ik heb werkelijk geen idee anders, heb nog ruim 2 maanden om erover na te denken Very Happy

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast wo 29 aug 2012 - 18:44

Ik weet altijd heel veel te vragen. Heb een lijstje op lijstje.nl en vul dat regelmatig aan.
Dingen die ik het hele jaar tegenkom zet ik daar op, er staan meer dan 100 dingen op in de categoriën:

* algemeen (o.a. douchegel / geurstokjes)
* cupcakes (materiaal en boekjes)
* kookboeken
* boeken
* dvd's
* cd's
* huishoudelijk
* sieraden
* drank
* spellen (ds / wii / gezelschapsspel)
* parfum
* cadeabonnen

Gast
Gast

Bericht  Sterre wo 29 aug 2012 - 19:03

Ik ben net jarig geweest, heb het volgende gekregen:

- armband van CK I love you
- Oozoo horloge voor er bij (wat sportiever dan mijn DKNY horloge)
- Boek: Het appartement van Tatiana de Rosnay
- Dondaldduck vakantieboek, maar dat was als grapje omdat ik op mijn verjaardag de hele dag in de auto zat met vriendinnen
- oorbellen

Wat ik aan mijn ouders heb gevraagd, maar nog niet gekregen heb:

- (bijdrage voor) een e-reader

Daarnaast komen mijn broertje en de ouders van mijn vriend nog langs, dus ik vul het lijstje t.z.t. wel aan smile

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849

Bericht  Gast wo 29 aug 2012 - 19:45

Ik zou (geld of bonnen voor) een parfum vragen. Heb niet zoveel meer.
En verder ben ik bezig met een fotoalbum van onze huwelijksreis die behoorlijk duur gaat worden vanwege de hoeveelheid foto's, dus een bijdrage daarvoor zou leuk zijn.
Ook vraag ik vaak veel boeken. Heb altijd wel een lijstje van boeken die ik nog wil hebben.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 29 aug 2012 - 19:52

Ik zou geld vragen voor:
- Een nieuwe tattoo
- Boeken
- 2 katten

Gast
Gast

Bericht  girli wo 29 aug 2012 - 21:31

Rush schreef:
kwak schreef:een nieuwe koekenpan met anti aanbak laag.

mijn koekenpannen zijn een beetje te veel gebruikt en toe aan vervanging.
Haha dit snap ik nooit zo, dan koop je toch nieuwe? Als jij binnenkort jarig zou zijn.. - Pagina 2 253468018
Ik vraag vaak dit soort dingen, omdat ik er het geld niet voor heb. Dat iets aan vervanging toe is, betekent niet dat het gelijk vervangen moet worden. Als je dan binnenkort jarig bent, is dat mooi meegenomen.
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Bericht  Gast wo 29 aug 2012 - 21:43

.

Laatst aangepast door Lotje op di 25 sep 2012 - 7:18; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Rush wo 29 aug 2012 - 22:36

girli schreef:
Rush schreef:

Haha dit snap ik nooit zo, dan koop je toch nieuwe? Als jij binnenkort jarig zou zijn.. - Pagina 2 253468018
Ik vraag vaak dit soort dingen, omdat ik er het geld niet voor heb. Dat iets aan vervanging toe is, betekent niet dat het gelijk vervangen moet worden. Als je dan binnenkort jarig bent, is dat mooi meegenomen.
Heb je dan geen potje voor 'onvoorziene uitgaven' of een huishoudpotje ofzo? Een koekenpan hoeft geen €50 te kosten. Ik zou me behoorlijk kut voelen als ik een huishouden heb, maar geen geld voor een koekenpan. Maargoed, wie ben ik. Very Happy
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Blond wo 29 aug 2012 - 22:54

- Donkerblauw horloge van Oozoo

Als jij binnenkort jarig zou zijn.. - Pagina 2 Images?q=tbn:ANd9GcQ1Dac6699DszLdpEmJneI7YHzThRD2iiRMlE88FbXGLgVxhfaZFA&t=1
- Het geluid van de Nacht (boek)
- Terrakleurige enkellaarsjes van de Sacha
- Parisienne van Yves Saint Laurant (luchtje)
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast wo 29 aug 2012 - 23:03

Een koekblik van Blond Amsterdam
Een Philips Living colors lamp

Gast
Gast

Bericht  SarahKey wo 29 aug 2012 - 23:31

Rush schreef:
girli schreef:
Rush schreef:

Heb je dan geen potje voor 'onvoorziene uitgaven' of een huishoudpotje ofzo? Een koekenpan hoeft geen €50 te kosten. Ik zou me behoorlijk kut voelen als ik een huishouden heb, maar geen geld voor een koekenpan. Maargoed, wie ben ik. Very Happy

Maar je hebt meer onkosten in een huishouden. Je kunt niet elke maand kopen wat je nodig hebt of wilt hebben. Ik zou dat soort dingen ook vragen voor sinterklaas of verjaardag.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Bericht  SarahKey wo 29 aug 2012 - 23:32

Ik ben over twee weken jarig maar weet echt niets..

Naja heb aan mijn man een jaarkaart van Hoenderdaell gevraagd. Is een dierentuintje hier in de buurt en vind het wel leuk om met S daar vaker heen te gaan.

Maar voor de rest geen idee.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Bericht  Rush wo 29 aug 2012 - 23:35

SarahKey schreef:

Maar je hebt meer onkosten in een huishouden.
Je kunt niet elke maand kopen wat je nodig hebt of wilt hebben. Ik zou dat soort dingen ook vragen voor sinterklaas of verjaardag.
Ja daarom juist. Het gaat om een koekenpan, niet om een nieuwe auto.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  SarahKey wo 29 aug 2012 - 23:43

Rush schreef:
SarahKey schreef:

Je kunt niet elke maand kopen wat je nodig hebt of wilt hebben. Ik zou dat soort dingen ook vragen voor sinterklaas of verjaardag.

Nee snap ik, maar bedoelde te zeggen, dat niet iedereen zomaar geld overheeft elke maand om dingen te vervangen. Vooral met kinderen, dan heeft die weer nieuwe schoenen nodig, de winterjassen tijd komt eraan etc etc. En een goede koekenpan betaal je wel meer voor als 10 euro.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Bericht  Sterre wo 29 aug 2012 - 23:46

Chance schreef:- Donkerblauw horloge van Oozoo

Als jij binnenkort jarig zou zijn.. - Pagina 2 Images?q=tbn:ANd9GcQ1Dac6699DszLdpEmJneI7YHzThRD2iiRMlE88FbXGLgVxhfaZFA&t=1

Die is ook mooi!! Ik heb 'm in het wit gekregen voor mijn verjaardag. Ik vind hem erg leuk, maar hij is wel heel erg spierwit terwijl ik normaal meer offwhite kleding draag.

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849

Bericht  Rush wo 29 aug 2012 - 23:47

SarahKey schreef:
Rush schreef:
SarahKey schreef:

Nee snap ik, maar bedoelde te zeggen, dat niet iedereen zomaar geld overheeft elke maand om dingen te vervangen. Vooral met kinderen, dan heeft die weer nieuwe schoenen nodig, de winterjassen tijd komt eraan etc etc. En een goede koekenpan betaal je wel meer voor als 10 euro.
Dat snap ik en daarom zei ik dus dat ik me behoorlijk kut zou voelen als dat niet mogelijk is. Ik heb geleerd van de fouten van m`n ouders. Ik zal m`n uiterste best doen om ervoor te zorgen dat dat mij niet overkomt. Ik snap ook nooit dat mensen een tweede kindje 'nemen' wanneer ze financiële problemen hebben. Maargoed, waarschijnlijk ben ik door de situatie van m`n ouders wel gebrand op dat soort dingen.

Ik heb trouwens prima HEMA koekenpannen voor weinig. Als jij binnenkort jarig zou zijn.. - Pagina 2 1578173417
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  SarahKey do 30 aug 2012 - 0:12

en wij van de ikea, maar dat zijn wel kleintjes Laughing Die waren volgens mij maar een euro of twee per stuk.

Maar heb wel vaker verhalen van je gelezen over vroeger, snap best dat jij dat niet wilt. Wij hebben het ook niet breed maar we komen ook niets te kort. Het is maar net waar je je geld aan uitgeeft. Als jij binnenkort jarig zou zijn.. - Pagina 2 561177 Soms zou ik het wel willen hoor, een rekening waar oneindig veel euro's op staat, maar goed dat is niet de realiteit haha.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Bericht  Niekske do 30 aug 2012 - 0:23

Pfff ik moet daar eens over gaan nadenken, ik ben over een dikke maand jarig. Ik hou meestal door het jaar heen wel een lijstje bij op lijstje.nl, als me iets te binnen schiet, zet ik het daar op, dan heb ik tegen de tijd dat ikw eer bijna jarig ben wel weer een hele lijst! Alleen deze keer valt het tegen... laughcry ik kan wel nieuwe haakspulletjes vragen, maar veel verder kom ik eigenlijk niet.
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605

Bericht  Gast do 30 aug 2012 - 0:25

Pannen voor mijn nieuwe huis.

Gast
Gast

Bericht  Ibbeltje do 30 aug 2012 - 0:57

Niekske schreef:Pfff ik moet daar eens over gaan nadenken, ik ben over een dikke maand jarig. Ik hou meestal door het jaar heen wel een lijstje bij op lijstje.nl, als me iets te binnen schiet, zet ik het daar op, dan heb ik tegen de tijd dat ikw eer bijna jarig ben wel weer een hele lijst! Alleen deze keer valt het tegen... Als jij binnenkort jarig zou zijn.. - Pagina 2 394967 ik kan wel nieuwe haakspulletjes vragen, maar veel verder kom ik eigenlijk niet.

Handig als je een lijstje maakt :P Wink
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Bericht  Ooh La La! do 30 aug 2012 - 1:04

Ik denk dat ik alleen maar geld zou vragen.
Vind het het meest stomme cadeau om te vragen, maar kort na mijn verjaardag is de oplevering van ons huis. Van het geld wat ik krijg kunnen we besteden aan bijvoorbeeld een mooie lamp ofzo.
Verder heb ik niet echt wensen.

Ooh La La!
Prater
Prater

Aantal berichten : 1381
Punten : 1576
Registratiedatum : 12-01-11

Bericht  Mees do 30 aug 2012 - 1:08

Ik wil graag een nieuw horloge dus die zou ik vragen en iets van dit servies.

Als jij binnenkort jarig zou zijn.. - Pagina 2 Images?q=tbn:ANd9GcQJeQ0dG8E27hbyRvEudD52C4yKVT6uxBJJGwjQrvpSKIYYlh8O&t=1
Mees
Mees
Prater
Prater

Aantal berichten : 1110
Punten : 1147
Registratiedatum : 12-01-12

Bericht  Mermaid do 30 aug 2012 - 2:13

Een schommelbank voor in de tuin.
En een goede fietspomp Als jij binnenkort jarig zou zijn.. - Pagina 2 394967
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814

Bericht  Bazinga do 30 aug 2012 - 2:49

Geld voor een nieuwe cameralens. (Of gewoon de lens, ik ben niet zo moeilijk smile )
Boeken van Verbum.
Een armband.
Een duimring.

Verder geen idee. Vind Douglasbonnen altijd leuk of boekenbonnen of zo. Of iets zelfgemaakts.
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: