Als jij binnenkort jarig zou zijn..
+34
*Lookie*
GreenGrass
Zonnetje
Mizz_S
Bazinga
Mermaid
Mees
Ooh La La!
Ibbeltje
Niekske
SarahKey
Blond
Sterre
Snoes
Marin
Rush
Burn
kwak
Raindrop
Antibes
Shopelle
girli
Lejow
Annemoontje
Magenta
Aziraphale
Kaboutertje
Susan
Arwyn
Sugarfall
Caramba
Bliss
Jeanette
Sazzle
38 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Als jij binnenkort jarig zou zijn..
Ik zit er aan te denken om van meerdere mensen een bijdrage te vragen voor een iPad. Is met name vanuit professionele overweging dat ik er toch één wil, maar vind t te duur om in één klap te kopen dus als ik de helft bij elkaar kan krijgen voor verjaardag zou dat mooi zijn.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Ik zou geld vragen of een laptop. Ik heb werkelijk geen idee anders, heb nog ruim 2 maanden om erover na te denken
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Ik weet altijd heel veel te vragen. Heb een lijstje op lijstje.nl en vul dat regelmatig aan.
Dingen die ik het hele jaar tegenkom zet ik daar op, er staan meer dan 100 dingen op in de categoriën:
* algemeen (o.a. douchegel / geurstokjes)
* cupcakes (materiaal en boekjes)
* kookboeken
* boeken
* dvd's
* cd's
* huishoudelijk
* sieraden
* drank
* spellen (ds / wii / gezelschapsspel)
* parfum
* cadeabonnen
Dingen die ik het hele jaar tegenkom zet ik daar op, er staan meer dan 100 dingen op in de categoriën:
* algemeen (o.a. douchegel / geurstokjes)
* cupcakes (materiaal en boekjes)
* kookboeken
* boeken
* dvd's
* cd's
* huishoudelijk
* sieraden
* drank
* spellen (ds / wii / gezelschapsspel)
* parfum
* cadeabonnen
Gast- Gast
Ik ben net jarig geweest, heb het volgende gekregen:
- armband van CK
- Oozoo horloge voor er bij (wat sportiever dan mijn DKNY horloge)
- Boek: Het appartement van Tatiana de Rosnay
- Dondaldduck vakantieboek, maar dat was als grapje omdat ik op mijn verjaardag de hele dag in de auto zat met vriendinnen
- oorbellen
Wat ik aan mijn ouders heb gevraagd, maar nog niet gekregen heb:
- (bijdrage voor) een e-reader
Daarnaast komen mijn broertje en de ouders van mijn vriend nog langs, dus ik vul het lijstje t.z.t. wel aan
- armband van CK
- Oozoo horloge voor er bij (wat sportiever dan mijn DKNY horloge)
- Boek: Het appartement van Tatiana de Rosnay
- Dondaldduck vakantieboek, maar dat was als grapje omdat ik op mijn verjaardag de hele dag in de auto zat met vriendinnen
- oorbellen
Wat ik aan mijn ouders heb gevraagd, maar nog niet gekregen heb:
- (bijdrage voor) een e-reader
Daarnaast komen mijn broertje en de ouders van mijn vriend nog langs, dus ik vul het lijstje t.z.t. wel aan
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Ik zou (geld of bonnen voor) een parfum vragen. Heb niet zoveel meer.
En verder ben ik bezig met een fotoalbum van onze huwelijksreis die behoorlijk duur gaat worden vanwege de hoeveelheid foto's, dus een bijdrage daarvoor zou leuk zijn.
Ook vraag ik vaak veel boeken. Heb altijd wel een lijstje van boeken die ik nog wil hebben.
En verder ben ik bezig met een fotoalbum van onze huwelijksreis die behoorlijk duur gaat worden vanwege de hoeveelheid foto's, dus een bijdrage daarvoor zou leuk zijn.
Ook vraag ik vaak veel boeken. Heb altijd wel een lijstje van boeken die ik nog wil hebben.
Gast- Gast
Ik zou geld vragen voor:
- Een nieuwe tattoo
- Boeken
- 2 katten
- Een nieuwe tattoo
- Boeken
- 2 katten
Gast- Gast
Ik vraag vaak dit soort dingen, omdat ik er het geld niet voor heb. Dat iets aan vervanging toe is, betekent niet dat het gelijk vervangen moet worden. Als je dan binnenkort jarig bent, is dat mooi meegenomen.Rush schreef:Haha dit snap ik nooit zo, dan koop je toch nieuwe?kwak schreef:een nieuwe koekenpan met anti aanbak laag.
mijn koekenpannen zijn een beetje te veel gebruikt en toe aan vervanging.
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
.
Laatst aangepast door Lotje op di 25 sep 2012 - 7:18; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Heb je dan geen potje voor 'onvoorziene uitgaven' of een huishoudpotje ofzo? Een koekenpan hoeft geen €50 te kosten. Ik zou me behoorlijk kut voelen als ik een huishouden heb, maar geen geld voor een koekenpan. Maargoed, wie ben ik.girli schreef:Ik vraag vaak dit soort dingen, omdat ik er het geld niet voor heb. Dat iets aan vervanging toe is, betekent niet dat het gelijk vervangen moet worden. Als je dan binnenkort jarig bent, is dat mooi meegenomen.Rush schreef:Haha dit snap ik nooit zo, dan koop je toch nieuwe?kwak schreef:een nieuwe koekenpan met anti aanbak laag.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
- Donkerblauw horloge van Oozoo
- Het geluid van de Nacht (boek)
- Terrakleurige enkellaarsjes van de Sacha
- Parisienne van Yves Saint Laurant (luchtje)
- Het geluid van de Nacht (boek)
- Terrakleurige enkellaarsjes van de Sacha
- Parisienne van Yves Saint Laurant (luchtje)
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Een koekblik van Blond Amsterdam
Een Philips Living colors lamp
Een Philips Living colors lamp
Gast- Gast
Rush schreef:Heb je dan geen potje voor 'onvoorziene uitgaven' of een huishoudpotje ofzo? Een koekenpan hoeft geen €50 te kosten. Ik zou me behoorlijk kut voelen als ik een huishouden heb, maar geen geld voor een koekenpan. Maargoed, wie ben ik.girli schreef:Ik vraag vaak dit soort dingen, omdat ik er het geld niet voor heb. Dat iets aan vervanging toe is, betekent niet dat het gelijk vervangen moet worden. Als je dan binnenkort jarig bent, is dat mooi meegenomen.Rush schreef:Haha dit snap ik nooit zo, dan koop je toch nieuwe?kwak schreef:een nieuwe koekenpan met anti aanbak laag.
Maar je hebt meer onkosten in een huishouden. Je kunt niet elke maand kopen wat je nodig hebt of wilt hebben. Ik zou dat soort dingen ook vragen voor sinterklaas of verjaardag.
Ik ben over twee weken jarig maar weet echt niets..
Naja heb aan mijn man een jaarkaart van Hoenderdaell gevraagd. Is een dierentuintje hier in de buurt en vind het wel leuk om met S daar vaker heen te gaan.
Maar voor de rest geen idee.
Naja heb aan mijn man een jaarkaart van Hoenderdaell gevraagd. Is een dierentuintje hier in de buurt en vind het wel leuk om met S daar vaker heen te gaan.
Maar voor de rest geen idee.
Ja daarom juist. Het gaat om een koekenpan, niet om een nieuwe auto.SarahKey schreef:
Maar je hebt meer onkosten in een huishouden. Je kunt niet elke maand kopen wat je nodig hebt of wilt hebben. Ik zou dat soort dingen ook vragen voor sinterklaas of verjaardag.
Rush- Lady Post-a-lot
Rush schreef:Ja daarom juist. Het gaat om een koekenpan, niet om een nieuwe auto.SarahKey schreef:
Nee snap ik, maar bedoelde te zeggen, dat niet iedereen zomaar geld overheeft elke maand om dingen te vervangen. Vooral met kinderen, dan heeft die weer nieuwe schoenen nodig, de winterjassen tijd komt eraan etc etc. En een goede koekenpan betaal je wel meer voor als 10 euro.
Chance schreef:- Donkerblauw horloge van Oozoo
Die is ook mooi!! Ik heb 'm in het wit gekregen voor mijn verjaardag. Ik vind hem erg leuk, maar hij is wel heel erg spierwit terwijl ik normaal meer offwhite kleding draag.
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Dat snap ik en daarom zei ik dus dat ik me behoorlijk kut zou voelen als dat niet mogelijk is. Ik heb geleerd van de fouten van m`n ouders. Ik zal m`n uiterste best doen om ervoor te zorgen dat dat mij niet overkomt. Ik snap ook nooit dat mensen een tweede kindje 'nemen' wanneer ze financiële problemen hebben. Maargoed, waarschijnlijk ben ik door de situatie van m`n ouders wel gebrand op dat soort dingen.SarahKey schreef:Rush schreef:Ja daarom juist. Het gaat om een koekenpan, niet om een nieuwe auto.SarahKey schreef:
Nee snap ik, maar bedoelde te zeggen, dat niet iedereen zomaar geld overheeft elke maand om dingen te vervangen. Vooral met kinderen, dan heeft die weer nieuwe schoenen nodig, de winterjassen tijd komt eraan etc etc. En een goede koekenpan betaal je wel meer voor als 10 euro.
Ik heb trouwens prima HEMA koekenpannen voor weinig.
Rush- Lady Post-a-lot
en wij van de ikea, maar dat zijn wel kleintjes Die waren volgens mij maar een euro of twee per stuk.
Maar heb wel vaker verhalen van je gelezen over vroeger, snap best dat jij dat niet wilt. Wij hebben het ook niet breed maar we komen ook niets te kort. Het is maar net waar je je geld aan uitgeeft. Soms zou ik het wel willen hoor, een rekening waar oneindig veel euro's op staat, maar goed dat is niet de realiteit haha.
Maar heb wel vaker verhalen van je gelezen over vroeger, snap best dat jij dat niet wilt. Wij hebben het ook niet breed maar we komen ook niets te kort. Het is maar net waar je je geld aan uitgeeft. Soms zou ik het wel willen hoor, een rekening waar oneindig veel euro's op staat, maar goed dat is niet de realiteit haha.
Pfff ik moet daar eens over gaan nadenken, ik ben over een dikke maand jarig. Ik hou meestal door het jaar heen wel een lijstje bij op lijstje.nl, als me iets te binnen schiet, zet ik het daar op, dan heb ik tegen de tijd dat ikw eer bijna jarig ben wel weer een hele lijst! Alleen deze keer valt het tegen... ik kan wel nieuwe haakspulletjes vragen, maar veel verder kom ik eigenlijk niet.
Niekske- Kletskop
- Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Niekske schreef:Pfff ik moet daar eens over gaan nadenken, ik ben over een dikke maand jarig. Ik hou meestal door het jaar heen wel een lijstje bij op lijstje.nl, als me iets te binnen schiet, zet ik het daar op, dan heb ik tegen de tijd dat ikw eer bijna jarig ben wel weer een hele lijst! Alleen deze keer valt het tegen... ik kan wel nieuwe haakspulletjes vragen, maar veel verder kom ik eigenlijk niet.
Handig als je een lijstje maakt
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Ik denk dat ik alleen maar geld zou vragen.
Vind het het meest stomme cadeau om te vragen, maar kort na mijn verjaardag is de oplevering van ons huis. Van het geld wat ik krijg kunnen we besteden aan bijvoorbeeld een mooie lamp ofzo.
Verder heb ik niet echt wensen.
Vind het het meest stomme cadeau om te vragen, maar kort na mijn verjaardag is de oplevering van ons huis. Van het geld wat ik krijg kunnen we besteden aan bijvoorbeeld een mooie lamp ofzo.
Verder heb ik niet echt wensen.
Ooh La La!- Prater
- Aantal berichten : 1381
Punten : 1576
Registratiedatum : 12-01-11
Ik wil graag een nieuw horloge dus die zou ik vragen en iets van dit servies.
Mees- Prater
- Aantal berichten : 1110
Punten : 1147
Registratiedatum : 12-01-12
Een schommelbank voor in de tuin.
En een goede fietspomp
En een goede fietspomp
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Geld voor een nieuwe cameralens. (Of gewoon de lens, ik ben niet zo moeilijk )
Boeken van Verbum.
Een armband.
Een duimring.
Verder geen idee. Vind Douglasbonnen altijd leuk of boekenbonnen of zo. Of iets zelfgemaakts.
Boeken van Verbum.
Een armband.
Een duimring.
Verder geen idee. Vind Douglasbonnen altijd leuk of boekenbonnen of zo. Of iets zelfgemaakts.
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» als je nu jarig zou zijn wat wil je dan hebben
» Hoera! Stoffies beren zijn jarig!
» Wie komt er binnenkort bij de Prenatal...
» Binnenkort word ik letterlijk gek.
» Binnenkort programma mbt pesten.
» Hoera! Stoffies beren zijn jarig!
» Wie komt er binnenkort bij de Prenatal...
» Binnenkort word ik letterlijk gek.
» Binnenkort programma mbt pesten.
Pagina 2 van 3
Permissies van dit forum: