Ooievaar maken etc.
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Ooievaar maken etc.
Hallo allemaal:)
In februari worden 2 stellen bij ons in de groep papa en mama, dit zijn de eersten in onze vriendengroep. We gaan vanmiddag dan ook brainstormen met zijn allen wat we gaan doen. Wat voor ooievaar/borden/versieringen etc.
Nu lijkt het me leuk om van jullie alvast wat ideeën te krijgen. En hebben jullie de ooievaar/geboortebord zelf gemaakt? Of gekocht?
Groetjes!
In februari worden 2 stellen bij ons in de groep papa en mama, dit zijn de eersten in onze vriendengroep. We gaan vanmiddag dan ook brainstormen met zijn allen wat we gaan doen. Wat voor ooievaar/borden/versieringen etc.
Nu lijkt het me leuk om van jullie alvast wat ideeën te krijgen. En hebben jullie de ooievaar/geboortebord zelf gemaakt? Of gekocht?
Groetjes!
Puk- Prater
- Aantal berichten : 572
Punten : 765
Registratiedatum : 21-11-10
Re: Ooievaar maken etc.
ik heb toevallig decoratie gestudeerd dus ik kan je hier wel mee helpen.
Ik begrijp dat je een bord wilt maken voor in de tuin?
Een bord maken voor in de tuin is vrij simpel. Wel moet je kijken of je de juiste materiaal gebruikt. Ik zou kiezen voor triplex als ondergrond en dan het beschilderen met lakverf. Als je niet weet hoe je het makkelijkst de afbeelding op de ondergrond kan zetten, ik print zelf altijd de afbeelding uit op een transparante sheet en leg die op een projector en dan projecteer ik die op de plaat waar het op moet komen te staan en kan je de lijnen zo erop zetten.
Wat misschien ook een leuk idee is, ( heb ik hier laatst gezien) met wat stijfsel oude babykleertjes op een waslijntje hangen en in de tuin ophangen.
hopelijk heb ik je zo wat ideetjes gegeven?