Voor een kindje in 2013!
+77
Mamsie
Supertalentje
studiebol
Lousanne
Punto
Charles
Guus
Ilovethe90s
mzcharlotte
Annemie
Joli86
Exogenesis
Filoria
SoGood
Mees
Sanne
me1987
Vancity_girl
Luce
Burn
Twellie
Arwyn
Caroow
Aagje!
Silver
Bimbam
nillis
bolus26
Travelgurly
Jade
Fearie
Inge
Rebecca
love
Caramba
Mida4you
Lejow
iloverose
Laced
Pien
Jasmine
Linnie1985
Tiara
Theezakje13
Happydobby
Steep
Alex
Suus
Dennenappel
Novalee
Fiebje
vlinder-2011
Marin
ShallY
Weegschaal
Flip Fluitketel
boekenwurm83
liesje
Bruintje Beer
moepie
Jelleke
PapillonRose
koNijntje
CCC
Flower_L
Aimee
SarahKey
firda
Rouge
Stokstaartje
Snoes
JD
Peppa
Parel
Diese
yes1984
Nijntje
81 plaatsers
Pagina 34 van 40
Pagina 34 van 40 • 1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40
Re: Voor een kindje in 2013!
He Inge, wat fijn! Eindelijk! Hoelang heeft het nu geduurd?
Laced- Kletskop
- Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Registratiedatum : 17-11-10
Inge schreef:Vandaag eindelijk ongesteld geworden :-D
Had van de week al paar keer last van mijn buik, gevoel dat ik ongesteld ging worden.
Kom net thuis van een etentje en merkte net dat ik ongesteld ben geworden. Had nog geen afspraak gemaakt met de huisarts. Omdat ik afgelopen week wat gerommel voelde in mijn buik dacht ik nog even afwachten.
Hopelijk vanaf nu een regelmatige cyclus :-) kunnen er nu eindelijk voor gaan!
Fijn, Inge!!
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Suus, gefeliciteerd!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Dank jullie wel voor de felicitaties
En Inge, wat ontzettend fijn dat je eindelijk ongesteld bent geworden
Ik besef het nog steeds niet helemaal eigenlijk. Mijn man heeft vandaag een clearblue test gekocht, die geeft blijkbaar ook nog aan hoe lang je ongeveer zwanger bent. Die ga ik morgenochtend nog even proberen, dan ben ik een week overtijd. Ik heb voor dinsdagochtend een afspraak bij de huisarts. Ook omdat ik medicijnen slik tegen een hoge bloeddruk (ben gewisseld van medicijnen omdat ik zwanger wilde worden), wil ik even weten hoe het nu verder gaat, of ik ook vaker gecontroleer moet worden ofzo.
En Inge, wat ontzettend fijn dat je eindelijk ongesteld bent geworden
Ik besef het nog steeds niet helemaal eigenlijk. Mijn man heeft vandaag een clearblue test gekocht, die geeft blijkbaar ook nog aan hoe lang je ongeveer zwanger bent. Die ga ik morgenochtend nog even proberen, dan ben ik een week overtijd. Ik heb voor dinsdagochtend een afspraak bij de huisarts. Ook omdat ik medicijnen slik tegen een hoge bloeddruk (ben gewisseld van medicijnen omdat ik zwanger wilde worden), wil ik even weten hoe het nu verder gaat, of ik ook vaker gecontroleer moet worden ofzo.
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Mamsie schreef:Ilovethe90s schreef:Suus, gefeliciteerd! Hartstikke leuk!
Wij doen het deze maand even rustig aan. In oktober een leuk concert voor de boeg dus wij laten het deze (en misschien volgende) maand even rusten.
Serieus? Je laat het rusten voor een leuk concert?
Je betaalt toch over de €100 voor 2 kaarten en ik wil er echt graag naartoe. Dus ja ... dat concert speelt wel mee.
Bovendien voel ik aan mezelf dat ik te krampachtig bezig ben met het zwanger worden. Momenteel gaat het lichamelijk nog steeds niet goed (vandaag weer bezoek aan de huisarts gebracht) en ik wil voor nu gewoon even rust.
@Inge: eindelijk! Hopelijk (snel) een regelmatige cyclus en snel goed bericht.
Ilovethe90s- Prater
- Aantal berichten : 1252
Punten : 1357
Registratiedatum : 02-11-12
Hier tijdje rustig geweest vanaf mijn kant, komt ivm sterfdatum van mijn vader die gisteren al weer 7 jaar overleden is.
Ongesteldheid is hier voorbij dus kan er weer tegen aan deze maand .
Ongesteldheid is hier voorbij dus kan er weer tegen aan deze maand .
love- Kletskop
- Aantal berichten : 1571
Punten : 1784
Registratiedatum : 18-11-10
*
Laatst aangepast door Exogenesis op di 12 feb 2013 - 7:03; in totaal 1 keer bewerkt
Exogenesis- Kletskop
- Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12
Hey dames,
Ik zou morgen ongesteld moeten worden, m'n cyclus is altijd precies 28 dagen geweest maar dit is de eerste maand dat ik geen pil slik na 10 jaar ofzo. Denk wel gemerkt te hebben wanneer ik mijn eisprong had dus ik ben benieuwd. Zou wel heel snel zijn als het nu al raak is maar het kan natuurlijk wel. Als ik wel ongesteld wordt een dezer dagen ben ik wel benieuwd hoe heftig dat het is. Voor ik begon met de pil had ik telkens zo'n buikpijn dat ik flauw viel dus ik hoop niet dat het weer zo heftig wordt.. Maarja, eerst maar 's afwachten.. Ben best ongeduldig en nieuwsgierig merk ik nu..
Ik zou morgen ongesteld moeten worden, m'n cyclus is altijd precies 28 dagen geweest maar dit is de eerste maand dat ik geen pil slik na 10 jaar ofzo. Denk wel gemerkt te hebben wanneer ik mijn eisprong had dus ik ben benieuwd. Zou wel heel snel zijn als het nu al raak is maar het kan natuurlijk wel. Als ik wel ongesteld wordt een dezer dagen ben ik wel benieuwd hoe heftig dat het is. Voor ik begon met de pil had ik telkens zo'n buikpijn dat ik flauw viel dus ik hoop niet dat het weer zo heftig wordt.. Maarja, eerst maar 's afwachten.. Ben best ongeduldig en nieuwsgierig merk ik nu..
Jelleke- Fluisteraar
- Aantal berichten : 113
Punten : 182
Registratiedatum : 16-12-10
Balen, Exo, dat je cyclus steeds zo lang is...
Jelleke, welkom! Hopelijk word je niet zo heftig ongesteld (of lekker helemaal niet natuurlijk ).
Ik heb er vanochtend nog een clearblue-test tegenaan gegooid en ik ben nu echt overtuigd hoor, ik ben zwanger 2-3 stond er in beeld, 4-5 weken dus, dat klopt wel ongeveer, volgens mij eigen telling zou ik nu op 5 weken zitten, maar weet natuurlijk niet exact wanneer de bevruchting heeft plaatsgevonden.
Dinsdagochtend ga ik naar de huisarts. Ik hoop dat mijn bloeddruk een beetje netjes blijft. De medicijnen die ik nu slik werkten de hele tijd minder goed dan die ik hiervoor slikte, maar met de oude mocht ik niet zwanger worden. Heb net mijn bloeddruk opgemeten en hij is al maanden niet zo netjes geweest, daar ben ik blij om!
Jelleke, welkom! Hopelijk word je niet zo heftig ongesteld (of lekker helemaal niet natuurlijk ).
Ik heb er vanochtend nog een clearblue-test tegenaan gegooid en ik ben nu echt overtuigd hoor, ik ben zwanger 2-3 stond er in beeld, 4-5 weken dus, dat klopt wel ongeveer, volgens mij eigen telling zou ik nu op 5 weken zitten, maar weet natuurlijk niet exact wanneer de bevruchting heeft plaatsgevonden.
Dinsdagochtend ga ik naar de huisarts. Ik hoop dat mijn bloeddruk een beetje netjes blijft. De medicijnen die ik nu slik werkten de hele tijd minder goed dan die ik hiervoor slikte, maar met de oude mocht ik niet zwanger worden. Heb net mijn bloeddruk opgemeten en hij is al maanden niet zo netjes geweest, daar ben ik blij om!
Suus- Lady Post-a-lot
Gefeliciteerd met je zwangerschap Suus!
Jelleke- Fluisteraar
- Aantal berichten : 113
Punten : 182
Registratiedatum : 16-12-10
Dank je
Nu moet ik hier eigenlijk weg, he?
Nu moet ik hier eigenlijk weg, he?
Suus- Lady Post-a-lot
Inge wat fijn dat je eindelijk ongesteld bent geworden. Hopelijk hoef je er de volgende keer niet zo lang op te wachten en krijg je nu snel een mooie cyclus!
boekenwurm83- Prater
- Aantal berichten : 631
Punten : 681
Registratiedatum : 07-12-10
Hoe gaat het met iedereen? Al meiden die ergens deze week kunnen testen? Jelleke al getest?
Ik moet volgende week ergens ongesteld worden, heb al wel voortekenen van een aankomende ongesteldheid (puistjes al heb ik die echt noooit en krampen) dus ik verwacht er niet zoveel van.
Ik moet volgende week ergens ongesteld worden, heb al wel voortekenen van een aankomende ongesteldheid (puistjes al heb ik die echt noooit en krampen) dus ik verwacht er niet zoveel van.
Steep- Kletskop
- Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
@Jelleke: heb je nog getest?
@steep: Spannend! hoop voor je dat het toch geen ongesteldheid is
@all: tja hier niet zo veel eigenlijk.... ik had 17e een donkere ovulatie test, maar hij knalde er niet vanaf. dus weet niet wat ik ervan moet denken. Vrijdag behoorlijke krampen onder in mijn buik, helemaal onderin. en tot vandaag heb ik nog steeds steken onderin. maar ben nu ook ziek en onwijs moe. Ik heb geen idee wanneer ik kan testen, maar ik wacht in ieder geval tot 1 feb. ik verwacht gewoon ongesteld te worden, en dan op naar ronde 2
@steep: Spannend! hoop voor je dat het toch geen ongesteldheid is
@all: tja hier niet zo veel eigenlijk.... ik had 17e een donkere ovulatie test, maar hij knalde er niet vanaf. dus weet niet wat ik ervan moet denken. Vrijdag behoorlijke krampen onder in mijn buik, helemaal onderin. en tot vandaag heb ik nog steeds steken onderin. maar ben nu ook ziek en onwijs moe. Ik heb geen idee wanneer ik kan testen, maar ik wacht in ieder geval tot 1 feb. ik verwacht gewoon ongesteld te worden, en dan op naar ronde 2
Aagje!- Kletskop
- Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11
Nee hoor Suus, gewoon gezellig blijven!
Even een vraagje. Ik zit nu op dag 35 en heb nog steeds geen menstruatie gehad. Heb al wel sinds 5 dagen vage menstruatiekrampen.. Is dat normaal?
Even een vraagje. Ik zit nu op dag 35 en heb nog steeds geen menstruatie gehad. Heb al wel sinds 5 dagen vage menstruatiekrampen.. Is dat normaal?
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Hoe zit dat bij je vorige cyclussen (cycli?)? Ik heb het altijd wel en had het ook bij Ruben, dus aan mij heb jk niks haha. Ik heb het nu ook en moet pas over een week ongesteld worden.
Steep- Kletskop
ik heb ook vaak wel krampen voordat mijn mensturatie begint. Vorige keer had ik zelf een week voordat ik ongesteld ben geworden elke dag wel een beetje bloedverlies.
Was je vorige cyclus ook lang?
Was je vorige cyclus ook lang?
Aagje!- Kletskop
Wat is het hier rustig
Aagje!- Kletskop
Ja he! Ik heb ook niet zoveel te vertellen haha! Ik ben wel nog steeds benieuwd naar Jelleke..
Steep- Kletskop
Hier ook weinig nieuws, wel veel activiteit
Wat zijn de (hopelijke) testdata?? Bij mij 16 februari (ik schuif het altijd naar een zaterdag).
Wat zijn de (hopelijke) testdata?? Bij mij 16 februari (ik schuif het altijd naar een zaterdag).
Taeda- Prater
- Aantal berichten : 1295
Punten : 1305
Registratiedatum : 11-01-13
ik heb geen idee, ik verwacht tussen 30 jan en 7 feb ergens mijn NOD te hebben.
ik heb sinds vrijdag krampen en steken in mijn onderbuik en sinds vanmorgen zit ik onder de puistjes, dus ik verwacht gewoon ongesteld te gaan worden.
ik heb sinds vrijdag krampen en steken in mijn onderbuik en sinds vanmorgen zit ik onder de puistjes, dus ik verwacht gewoon ongesteld te gaan worden.
Aagje!- Kletskop
Mijn testdag is 27 Januari. Wel irritant dat de klachten die ik nu heb ook horen bij een zwangerschap; krampen, gevoelige borsten (ok de puistjes horen er niet bij, maar dat heb ik normaal niet). Dan ga ik onbewust toch hopen op een zwangerschap..
Steep- Kletskop
Ja steep irritant is dat he! dat je eigenlijk aan veel van deze klachten niet kan erkennen of je wellicht zwanger bent, omdat die te veel lijken op een naderende menstruatie :s...
Aagje!- Kletskop
Ik heb nog steeds regelmatig wat krampjes in mijn buik en ik heb allemaal kleine puistjes in mijn gezicht, die ik normaal niet heb. Ik heb meestal 1 of 2 puistjes als ik ongesteld moet worden, maar deze die ik nu heb zijn echt maar heel klein. Nog steeds heb ik verder niet echt het gevoel dat ik zwanger ben, maar de tests waren overduidelijk.
Dus spannend, Steep!
Dus spannend, Steep!
Suus- Lady Post-a-lot
Laten we het hopen Suus!
Steep- Kletskop
Pagina 34 van 40 • 1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Voor een kindje in 2013!
» In 2013 voor een kindje..
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» In 2013 voor een kindje..
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
Pagina 34 van 40
Permissies van dit forum: