Irritante reclames?
+25
mzcharlotte
ijsjemeisje
Caribbeanlover
Mari
Rush
Shisha
Lejow
VeryCherry
Blond
Lousanne
TukTuk
Magenta
Bazinga
PrimaBella
Lenthe
Sanne
Bliss
Elliot
Ibbeltje
Sarah1985
RYW
Susan
Lady Starstruck
Ooh La La!
Mermaid
29 plaatsers
Pagina 2 van 4
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Irritante reclames?
Sarah1985 schreef:die van plus
plus geeft meer veel meer bah
"En bij Plus begint het weekend al op vrijdag!"
Gast- Gast
Een paar jaar geleden was er ook zo'n irritante reclame van Bona:
Bona maakt dat je brood lekker smaakt wat een feest, ja met Bona dan geniet je nog het meest!
Door je brood met Bona klaar te maken gaat het om te smullen smaken..
En dan met zo'n irritant melodietje.. Blijft zo lekker hangen, haha!
Of die van sandwich spread: Ik hou van lekker fris, ik hou van lekker anders, ik hou van lekker anders lekker fris... bleehh!
Bona maakt dat je brood lekker smaakt wat een feest, ja met Bona dan geniet je nog het meest!
Door je brood met Bona klaar te maken gaat het om te smullen smaken..
En dan met zo'n irritant melodietje.. Blijft zo lekker hangen, haha!
Of die van sandwich spread: Ik hou van lekker fris, ik hou van lekker anders, ik hou van lekker anders lekker fris... bleehh!
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Sanne schreef:Zelda schreef:Pedigree. 'En ik word altijd blij als ik weer een stevig drolletje draai'
Hahaha, serieus? Die reclame heb ik nog nooit gezien dan. Stevig drolletje... Omgh!
Ja ik moest echt 5 keer kijken om te geloven dat ze dat echt zeiden.. yak!
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10
De reclames van de albert heijn in de zomer.. Opzich vind ik ze wel grappig bedacht..
Maar echt, ik heb gister de hele dag rondgelopen met: "Hamburgers met korting, whohohohoho' Etc. Blijft zo hangen in je hoofd!
Maar echt, ik heb gister de hele dag rondgelopen met: "Hamburgers met korting, whohohohoho' Etc. Blijft zo hangen in je hoofd!
Lousanne- Prater
- Aantal berichten : 574
Punten : 661
Registratiedatum : 29-05-12
De radio reclames van Onna Onna. Die doen echt net alsof vrouwen een ongeschikt volk zijn en dat we allemaal enorm dom zijn en niet kunnen autorijden.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Die nieuwe van Campina, brrrr.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
De reclame van die vaginale schimmelcreme..
'Nee, ik wil me er niet achter verschuilen! We herkennen het allemaal.. 'het begint hier..'
En waarom is die reclame in godsnaam na gesynchroniseerd terwijl ze gewoon Nederlands lult?
En inderdaad die Chilly reclame... blegh!
Mahtin van Kahklas
Zalando..
'Nee, ik wil me er niet achter verschuilen! We herkennen het allemaal.. 'het begint hier..'
En waarom is die reclame in godsnaam na gesynchroniseerd terwijl ze gewoon Nederlands lult?
En inderdaad die Chilly reclame... blegh!
Mahtin van Kahklas
Zalando..
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Kips leverworst. Dat liedje blijft ook echt de hele dag hangen.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Tris schreef:De poepende baby van Zwitsal vind ik eng.
Die is ook zoooo lelijk, die baby!
Sorry moeder van dat kind, maar je kind heeft gewoon een raar langwerpig hoofd dat veel te oud lijkt voor haar leeftijd. Trekt wel bij - hoop dat je er genoeg geld voor heb gekregen om om mijn belediging te kunnen lachen.
Inderdaad een irritante reclame.
Verder...
- Chilly & dat andere vagina gebeuren waar die vrouw in haar kruis zit te wijzen. Ik zou ook niet weten hoe je daar wel reclame over moet maken, maar toch... hoef er niets van te weten.
- Heeeeeeeeeee Peter. Vind dat KPN 9 van de 10 keer hele leuke reclames heeft. Maar nu niet. Weg Peter.
- Plus & Jumbo. Shut up echt.
Gast- Gast
Zero schreef:Tris schreef:De poepende baby van Zwitsal vind ik eng.
Sorry moeder van dat kind, maar je kind heeft gewoon een raar langwerpig hoofd dat veel te oud lijkt voor haar leeftijd. Trekt wel bij - hoop dat je er genoeg geld voor heb gekregen om om mijn belediging te kunnen lachen.
Verder...
- Chilly & dat andere vagina gebeuren waar die vrouw in haar kruis zit te wijzen. Ik zou ook niet weten hoe je daar wel reclame over moet maken, maar toch... hoef er niets van te weten.
- Heeeeeeeeeee Peter. Vind dat KPN 9 van de 10 keer hele leuke reclames heeft. Maar nu niet. Weg Peter.
Ik dacht dat het een jongetje was
Lejow- Lady Post-a-lot
Ik vind die Albert Heijn reclames met de feestdagen juist irritant. 'Pepersaus, pepersaus, over de kalkoen...' en dan dat rare oude mens met die twee staartjes en dat engelenpak.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Lejow schreef:Zero schreef:Tris schreef:De poepende baby van Zwitsal vind ik eng.
Verder...
Ik dacht dat het een jongetje was
... ja dat zou ook kunnen. Maakt hem er niet knapper op verder...
Gast- Gast
Zero viel mij ook al op dat, dat hoofd van die baby veel te oud was voor zijn/ haar leeftijd. Ik dacht dit kan toch niet echt zijn!!!
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Lady Starstruck schreef:Zero viel mij ook al op dat, dat hoofd van die baby veel te oud was voor zijn/ haar leeftijd. Ik dacht dit kan toch niet echt zijn!!!
De wangen van die baby verkleuren ook in een rap tempo, moet je maar eens op letten.
Gast- Gast
Zelda schreef:Lady Starstruck schreef:Zero viel mij ook al op dat, dat hoofd van die baby veel te oud was voor zijn/ haar leeftijd. Ik dacht dit kan toch niet echt zijn!!!
De wangen van die baby verkleuren ook in een rap tempo, moet je maar eens op letten.
Klopt!! Echt zo maf
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Ja, die zwitsalbaby! Die vind ik ook zo lelijk
En ik vind het 'vakantie'- kinderstemmetje van Corendon ook irritant.
Verder heb ik een meer algemene ergernis: ik vind dat mannen/vaders vaak zo dommig worden weggezet in reclames. Ze snappen niet hoe een luchtverfrisser werkt, hoe je een vieze vlek uit de kleding kan krijgen, hoe je je badkamer moet ontkalken, dat je ook best kan wokken met bouillonspul, dat je geen ruimtepak aan hoeft om de voegen schoon te maken en dat ze altijd moeten koken terwijl moeders over de rotonde rijdt, en het is altijd de vrouw of het kind die met de slimme oplossing komt en domme papa te slim af is. Dat vind ik echt opvallend, dat reclames vaak best manonvriendelijk zijn.
Verder heb ik een meer algemene ergernis: ik vind dat mannen/vaders vaak zo dommig worden weggezet in reclames. Ze snappen niet hoe een luchtverfrisser werkt, hoe je een vieze vlek uit de kleding kan krijgen, hoe je je badkamer moet ontkalken, dat je ook best kan wokken met bouillonspul, dat je geen ruimtepak aan hoeft om de voegen schoon te maken en dat ze altijd moeten koken terwijl moeders over de rotonde rijdt, en het is altijd de vrouw of het kind die met de slimme oplossing komt en domme papa te slim af is. Dat vind ik echt opvallend, dat reclames vaak best manonvriendelijk zijn.
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
wassen kunnen ze ook niet.. kwarktaart maken daarentegen wel
Lejow- Lady Post-a-lot
De gootsteen ontstoppen.
HG weet het wel gelukkig.
HG weet het wel gelukkig.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Die reclame met die baby vind ik zo irritant met die wangen die rood kleuren.
En vaatwas spullen die een ritje in de vaatwasser gaan maken en over de was
Gast- Gast
Vadofone die met Winston ... perfect perfect perfect. En alle andere reclames die genoemd zijn vind ik inderdaad ook zwaar irritant.
Mari- Prater
- Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10
Ik ben nog te viehies!!Katie_ schreef:Die reclame met die baby vind ik zo irritant met die wangen die rood kleuren.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Lejow schreef:wassen kunnen ze ook niet.. kwarktaart maken daarentegen wel
Ja, maar het wordt er wel zo dik bovenop gelegd dat het zó makkelijk is om kwarktaart te maken, dat zélfs papa het kan (ondanks dat hij de slingers nog verkeerd ophangt), en ook mama is daar helemaal verbaasd over, dat papa deze taart blijkbaar niet heeft weten te vernachelen
RYW- Ratel
RYW schreef:Ja, die zwitsalbaby! Die vind ik ook zo lelijk
Ja inderdaad, en dan trekt mama nog zo'n blik naar de camera die zegt: laat hem maar, hij snapt het niet helemaal.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Ja precies: zo'n 'let maar niet op hem, hij doet wel vaker dom'-hoofd. Heel vervelend.
RYW- Ratel
RYW schreef:Lejow schreef:wassen kunnen ze ook niet.. kwarktaart maken daarentegen wel
Ja, maar het wordt er wel zo dik bovenop gelegd dat het zó makkelijk is om kwarktaart te maken, dat zélfs papa het kan (ondanks dat hij de slingers nog verkeerd ophangt), en ook mama is daar helemaal verbaasd over, dat papa deze taart blijkbaar niet heeft weten te vernachelen
Echt he. Fijn, zo'n man.
Verdomme nu heb ik trek in kwarktaart
Gast- Gast
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Irritante reclames
» Vreemde/rare/irritante reclames?
» Indrukwekkende reclames
» leuke reclames
» Leuke reclames!
» Vreemde/rare/irritante reclames?
» Indrukwekkende reclames