Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

X Factor 2011

+53
Joli86
Bubbelicious
Janelie
Arwyn
InweCulnamo
SnowWhite
Spring
dolfijntje24
love
Aziraphale
Caramba
Chocoholic
Sarah1985
Mari
FireButterfly
Mint
Caroow
Penélope
Beachgirl
Tsjip
Atelier Madame
Chocolate Cookie
Honey*Bee
Happydobby
Ilargi
Mamsie
Lejow
Blond
Mermaid
Summerlovin
Nietjuuh
CaptainSpectacular
loura
Jeanette
Euphoria
RYW
Susan
Ploen
JD
girli
Zwerver
smooch
Tinus
Yzma
SuperGrover
xxDila
nina
Monte
Roze Roos
Niki
Phileine
Kabouter
Bliss
57 plaatsers

Pagina 4 van 32 Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 18 ... 32  Volgende

Ga naar beneden

X Factor 2011 - Pagina 4 Empty Re: X Factor 2011

Bericht  Gast vr 11 feb 2011 - 10:25

Maple schreef:
Smikkell schreef:Ik weet niet veel over migraine, maar kun je dan zo zingen, springen en dansen??
Ik zag het wel aan haar ogen dat ze een knallende koppijn had. Die stonden doodmoe.
Spanning?
Nadat ze door was staat ze te springen en te dansen en te gillen! Ik geloof best dat ze hoofdpijn had en misschien last van spanning voor het optreden, maar vraag me af of je echt migraine hebt dan. Of je met migraine nog in staat bent om te zingen, dansen, gillen, springen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

X Factor 2011 - Pagina 4 Empty Re: X Factor 2011

Bericht  Gast vr 11 feb 2011 - 10:27

Mijn moeder en ik hebben beiden last van migraine. Beiden zijn we het er over eens dat als je écht migraine hebt, dit vrijwel onmogelijk is.
Ik denk eerder dat ze last had van de spanning, en dat ze daardoor een beetje 'out' ging.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

X Factor 2011 - Pagina 4 Empty Re: X Factor 2011

Bericht  Gast vr 11 feb 2011 - 10:29

Smikkell schreef:
Maple schreef:
Smikkell schreef:Ik weet niet veel over migraine, maar kun je dan zo zingen, springen en dansen??
Ik zag het wel aan haar ogen dat ze een knallende koppijn had. Die stonden doodmoe.
Spanning?
Nadat ze door was staat ze te springen en te dansen en te gillen! Ik geloof best dat ze hoofdpijn had en misschien last van spanning voor het optreden, maar vraag me af of je echt migraine hebt dan. Of je met migraine nog in staat bent om te zingen, dansen, gillen, springen.
Ik zie niet in waarom het niet waar zou kunnen zijn, het is niet zo dat ze het als excuus richting de jury heeft gebruikt, sterker nog, ze gaf aan dit expres niet gedaan te hebben. Ze heeft er dus geen meerwaarde ana om een migraine-aanval te faken ofzo Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

X Factor 2011 - Pagina 4 Empty Re: X Factor 2011

Bericht  Gast vr 11 feb 2011 - 10:30

Het leek er gewoon een beetje op dat het na het optreden wel weer over was. Als ze echt zo ziek was, dan was ze naar huis gegaan en had ze nog niet even een dans, spring en gil filmpje opgenomen. En ik geloof best dat ze zich niet top voelde tijdens haar optreden, maar misschien heeft ze nooit echt migraine gehad?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

X Factor 2011 - Pagina 4 Empty Re: X Factor 2011

Bericht  Gast vr 11 feb 2011 - 10:31

Maple schreef:
Smikkell schreef:
Maple schreef:
Smikkell schreef:Ik weet niet veel over migraine, maar kun je dan zo zingen, springen en dansen??
Ik zag het wel aan haar ogen dat ze een knallende koppijn had. Die stonden doodmoe.
Spanning?
Nadat ze door was staat ze te springen en te dansen en te gillen! Ik geloof best dat ze hoofdpijn had en misschien last van spanning voor het optreden, maar vraag me af of je echt migraine hebt dan. Of je met migraine nog in staat bent om te zingen, dansen, gillen, springen.
Ik zie niet in waarom het niet waar zou kunnen zijn, het is niet zo dat ze het als excuus richting de jury heeft gebruikt, sterker nog, ze gaf aan dit expres niet gedaan te hebben. Ze heeft er dus geen meerwaarde ana om een migraine-aanval te faken ofzo Wink
Nee, niet voor de jury. Al had ze het altijd nog kunnen gebruiken als ze niet door was. Of dan was Wendy of een van haar familieleden het podium opgekomen.

En nee, ik denk niet dat het toneel was. Ik denk dat ze echt niet lekker was. Maar gewoon van de spanning en niet door migraine.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

X Factor 2011 - Pagina 4 Empty Re: X Factor 2011

Bericht  JD vr 11 feb 2011 - 11:44

ik vond dat hyperactieve 0906 meisje te irritant...weetniet meer wat ze zong, maar degene die "in het achtergrondkoor van mary j blige had gezongen". Volgens mij een beetje een uit de duim gezogen verhaal....daar was ze naar mijn mening niet goed geenoeg voor, verre van zelfs. wel zielig dat haar vriend was overleden aan een overdosis, maar volgens mij was ze zelf ook ergens high van confused
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

X Factor 2011 - Pagina 4 Empty Re: X Factor 2011

Bericht  Zwerver vr 11 feb 2011 - 12:52

Ik vond er weinig aan vandaag...
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

X Factor 2011 - Pagina 4 Empty Re: X Factor 2011

Bericht  RYW vr 11 feb 2011 - 21:42

*Marietje* schreef:ik vond dat hyperactieve 0906 meisje te irritant...weetniet meer wat ze zong, maar degene die "in het achtergrondkoor van mary j blige had gezongen". Volgens mij een beetje een uit de duim gezogen verhaal....daar was ze naar mijn mening niet goed geenoeg voor, verre van zelfs. wel zielig dat haar vriend was overleden aan een overdosis, maar volgens mij was ze zelf ook ergens high van confused

Vond ik ook, die zat bij mij ook gelijk in de allergie-hoek. Een beetje geforceerd leuk doen van 'ik ben echt een heeeele gekke meid'.

Ik vond die man die Queen deed wel leuk en die laatste met dat krulhaar, en die twee jongens vond ik ook wel oké.
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

X Factor 2011 - Pagina 4 Empty Re: X Factor 2011

Bericht  Euphoria za 12 feb 2011 - 2:12

Die man met die verlamde arm, die Queen deed, die kon goed zingen! Wow!
Verder weinig spannends eigenlijk deze keer.
Ik vond dat laatste meisje, met die krullen, ook wel goed. Maar wel heel schreeuwerig...
Euphoria
Euphoria
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 13
Punten : 13
Registratiedatum : 06-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

X Factor 2011 - Pagina 4 Empty Re: X Factor 2011

Bericht  Gast zo 13 feb 2011 - 1:57

Ik kijk het niet echt meer.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

X Factor 2011 - Pagina 4 Empty Re: X Factor 2011

Bericht  Gast zo 13 feb 2011 - 2:55

Euphoria schreef:Die man met die verlamde arm, die Queen deed, die kon goed zingen! Wow!
Verder weinig spannends eigenlijk deze keer.
Ik vond dat laatste meisje, met die krullen, ook wel goed. Maar wel heel schreeuwerig...

Dit zei ik ook tegen een vriendin van mij.. Ik kan dat schreeuwerige ook niet echt waarderen..
En die man die een nummer van Queen deed kwam ook uit de Queen cover band Wink


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

X Factor 2011 - Pagina 4 Empty Re: X Factor 2011

Bericht  Jeanette zo 13 feb 2011 - 3:00

pimbolie schreef:Ik kijk het niet echt meer.

Ik ook niet, ben het nu echt zat..
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

X Factor 2011 - Pagina 4 Empty Re: X Factor 2011

Bericht  Gast zo 13 feb 2011 - 3:16

Ik kijk het eigenlijk ook niet, nu toevallig omdat een vriendin van mij er naar kijkt, dus heb em er maar opgezet, maar anders.. En ik heb de eerste aflevering van dit seizoen gezien, met die blinde man..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

X Factor 2011 - Pagina 4 Empty Re: X Factor 2011

Bericht  Gast vr 18 feb 2011 - 9:36

Mijn god, Hysteria van Muse.... dat is geen zing nummer! Hij zal wel enorm fan zijn, maar het is echt heel fout om met dit nummer auditie te doen.

Ik luister het wel verder op mijn Ipod....

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

X Factor 2011 - Pagina 4 Empty Re: X Factor 2011

Bericht  Bliss vr 18 feb 2011 - 9:45

Haha idd, een aparte keuze voor een auditie! Heb hem ook op mn iPod, maar als je dan toch iets van Muse wilt zingen, kies dan voor een nummer dat iets makkelijker weg luistert Wink

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

X Factor 2011 - Pagina 4 Empty Re: X Factor 2011

Bericht  Gast vr 18 feb 2011 - 9:48

En die een beetje meer zingbaarder is. Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

X Factor 2011 - Pagina 4 Empty Re: X Factor 2011

Bericht  Gast vr 18 feb 2011 - 9:49

Ik heb echt in een scheur gelegen om dat vreemde gebeuren backstage tussen die jongen en z'n vriendin lol!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

X Factor 2011 - Pagina 4 Empty Re: X Factor 2011

Bericht  Gast vr 18 feb 2011 - 9:53

Maple schreef:Ik heb echt in een scheur gelegen om dat vreemde gebeuren backstage tussen die jongen en z'n vriendin lol!

Hahaha, jij ook al? lol!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

X Factor 2011 - Pagina 4 Empty Re: X Factor 2011

Bericht  xxDila vr 18 feb 2011 - 10:14

Bitterkoek_ schreef:
Maple schreef:Ik heb echt in een scheur gelegen om dat vreemde gebeuren backstage tussen die jongen en z'n vriendin lol!

Hahaha, jij ook al? lol!

Dat was een beetje vaag.. Laughing
xxDila
xxDila
Prater
Prater

Aantal berichten : 976
Punten : 1204
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

X Factor 2011 - Pagina 4 Empty Re: X Factor 2011

Bericht  Gast vr 18 feb 2011 - 10:16

Heeft die Kevin eerder aan zo'n show mee gedaan?? Hij komt me zo bekent voor..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

X Factor 2011 - Pagina 4 Empty Re: X Factor 2011

Bericht  Gast vr 18 feb 2011 - 10:17

Smikkell schreef:Het leek er gewoon een beetje op dat het na het optreden wel weer over was. Als ze echt zo ziek was, dan was ze naar huis gegaan en had ze nog niet even een dans, spring en gil filmpje opgenomen. En ik geloof best dat ze zich niet top voelde tijdens haar optreden, maar misschien heeft ze nooit echt migraine gehad?

Mja, dit commentaar heb ik dus ook wel eens gehad, van collega's. Dat het wel meeviel, dat iedereen wel eens hoofdpijn heeft.

Maar migraine komt in vele gradaties. Soms heb ik alleen een aura ( gezichtsverlies, schitteringen voor je ogen, vlekken zien ), en soms ga ik daarnaast zowat over mijn nek van ellende en doet alles zoveel pijn dat ik niet weet waar ik het moet zoeken.
Maar.. Dit kan ook met een uur weer over zijn. Of het duurt 2 dagen. Het is geheel onvoorspelbaar. En geloof me, het kan ook door spanning en stress ontstaan. Dus als ze na die auditie weer tot haarzelf is gekomen, kan het ook maar zo weer redelijk wegtrekken.

Ik zag in ieder geval wel dat ze echt beroerd was. Knap dat je dan nog zo kan zingen.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

X Factor 2011 - Pagina 4 Empty Re: X Factor 2011

Bericht  Gast vr 18 feb 2011 - 11:03

Ik vond die vriendin die dat nummer van Muse gezongen had echt een b*tch...

Eerst noemde ze hem al een sukkel en vervolgens had ze volgens mij liever gezien dat hij niet door was gegaan ofzo.

Wendy wist volgens mij ook niet goed hoe ze met die situatie om moest gaan hahaha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

X Factor 2011 - Pagina 4 Empty Re: X Factor 2011

Bericht  Gast vr 18 feb 2011 - 11:06

Dit filmpje staat op de site van X-factor, en als je deze gekeken hebt, ziet het er al íéts logischer uit. Maar het blijft lachwekkend.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

X Factor 2011 - Pagina 4 Empty Re: X Factor 2011

Bericht  Gast vr 18 feb 2011 - 11:12

Haha, ja dan is het inderdaad wel wat logischer.
Maar aan de andere kant... Ze heeft toch zeker al wel ooit een aflevering gezien?
En gezien dat niemand daar rekening mee houd? :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

X Factor 2011 - Pagina 4 Empty Re: X Factor 2011

Bericht  loura za 19 feb 2011 - 1:42

Hazeltje schreef:Ik vond die vriendin die dat nummer van Muse gezongen had echt een b*tch...

Eerst noemde ze hem al een sukkel en vervolgens had ze volgens mij liever gezien dat hij niet door was gegaan ofzo.

Wendy wist volgens mij ook niet goed hoe ze met die situatie om moest gaan hahaha.

Idd stom mens.. zat me aan haar te irriteren joh
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

X Factor 2011 - Pagina 4 Empty Re: X Factor 2011

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 32 Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 18 ... 32  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum