Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

X Factor 2011

+53
Joli86
Bubbelicious
Janelie
Arwyn
InweCulnamo
SnowWhite
Spring
dolfijntje24
love
Aziraphale
Caramba
Chocoholic
Sarah1985
Mari
FireButterfly
Mint
Caroow
Penélope
Beachgirl
Tsjip
Atelier Madame
Chocolate Cookie
Honey*Bee
Happydobby
Ilargi
Mamsie
Lejow
Blond
Mermaid
Summerlovin
Nietjuuh
CaptainSpectacular
loura
Jeanette
Euphoria
RYW
Susan
Ploen
JD
girli
Zwerver
smooch
Tinus
Yzma
SuperGrover
xxDila
nina
Monte
Roze Roos
Niki
Phileine
Kabouter
Bliss
57 plaatsers

Pagina 3 van 32 Vorige  1, 2, 3, 4 ... 17 ... 32  Volgende

Ga naar beneden

X Factor 2011 - Pagina 3 Empty Re: X Factor 2011

Bericht  Zwerver wo 2 feb 2011 - 10:04

Dat meisje in haar rolstoel I love you I love you I love you
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

X Factor 2011 - Pagina 3 Empty Re: X Factor 2011

Bericht  smooch wo 2 feb 2011 - 10:14

wc-eend schreef:Dat meisje in haar rolstoel I love you I love you I love you

Die raakte mij echt diep, tranen sprongen in mn ogen (heb ik al gauw, maar toch) Ze zong met zoveel gevoel, prachtig gewoon.
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

X Factor 2011 - Pagina 3 Empty Re: X Factor 2011

Bericht  Bliss vr 4 feb 2011 - 9:08

Zijn er weer mensen aan t kijken? Vraag me af waarom die Amerikaan mee komt doen in NL!
Dat rare meisje van net was wel goed!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

X Factor 2011 - Pagina 3 Empty Re: X Factor 2011

Bericht  Gast vr 4 feb 2011 - 9:12

Heee jij zit ook alweer te kijken smile Jeej gezellig!

Ik vond die stem van dat rare meisje echt zo fijn! Dat is echt precies het soort muziek waar ik graag naar luister, beetje Sara Bareilles achtig. Hmm heel prettig. En dat ze raar is, alleen maar leuk!


Wat ik niet snap..Waarom komt een jongen helemaal uit Amerika hier naar toe voor X Factor NL? Kan ie in Amerika maar niet doorbreken? En dan nog zo'n over the top moeder. Bah.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

X Factor 2011 - Pagina 3 Empty Re: X Factor 2011

Bericht  Monte vr 4 feb 2011 - 9:15

Marin schreef:Heee jij zit ook alweer te kijken smile Jeej gezellig!

Ik vond die stem van dat rare meisje echt zo fijn! Dat is echt precies het soort muziek waar ik graag naar luister, beetje Sara Bareilles achtig. Hmm heel prettig. En dat ze raar is, alleen maar leuk!


Wat ik niet snap..Waarom komt een jongen helemaal uit Amerika hier naar toe voor X Factor NL? Kan ie in Amerika maar niet doorbreken? En dan nog zo'n over the top moeder. Bah.

Zo die moeder inderdaad. Die ogen zaten echt strak naar de zijkant, echt een botox/face lift gezicht dus. Zo lelijk
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

X Factor 2011 - Pagina 3 Empty Re: X Factor 2011

Bericht  Bliss vr 4 feb 2011 - 9:15

Ja dat zeg ik, dat snap ik dus ook echt niet! Dat rare meisje was echt 10x beter dan die Laura-met-de-Italiaanse-achternaam in t begin, vond haar niet echt goed zingen.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

X Factor 2011 - Pagina 3 Empty Re: X Factor 2011

Bericht  Gast vr 4 feb 2011 - 9:17

Pff ga lekker terug naar je eigen land met je emo kapsel Wink

Ik vind dat best wel stom, we zoeken toch talent in eigen land? Vind het best wel raar dat daar geen regels voor zijn. Je zou toch op z'n minst in NL woonachtig moeten zijn.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

X Factor 2011 - Pagina 3 Empty Re: X Factor 2011

Bericht  girli vr 4 feb 2011 - 9:18

Ik vraag me ook af wat hij komt doen. Vond ook niet supergoed ofzo.

Je kunt wel van alles van hem vinden op youtube.
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

X Factor 2011 - Pagina 3 Empty Re: X Factor 2011

Bericht  JD vr 4 feb 2011 - 13:14

t is toch jammer dat het zo oppervlakkig is hoor. wat dat betreft waren de audities van the voice leuker.
neem nou dat meisje met dat rode haar, die dat liedje van Adele zong. zong echt mooi, maar zag er niet denderend uit, waardoor de jury niet erg zeker was wat ze ermee moesten....
maar dan komt da mooie meisje met die italiaanse achternaam, die zingt grappig maar niet super, en die is zonder twijfel door. sja dat zijn de talentenjachten van tegenwoordig, ik vind het jammer (maar kijk er wel naar haha)

en die amerikaanse knul, wat een onzin. doen ze gewoon voor kijkcijfers en om het even wat anders dan anders te maken. net als wat popstars probeert met zn mystery popstars
ik vind t erg over the top, met die handtekeningen, bewakers voor de deur, allemaal harstikke nep. niemand kent die knul, en zn amerikaanse moeder die vroeger in een serie heeft gespeeld al helemaal niet.

ik vind de audities in een studio toch leuker dan in de HMH trouwens. er wordt hier bijna niemand weggestuurd, bijna iedereen gaat door. in n studio komen toch wat meer "kneusjes" langs. en hoe lullig het ook klinkt, ik vind het wel grappig als er af en toe van die rare, kansloze typjes tussenzitten...
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

X Factor 2011 - Pagina 3 Empty Re: X Factor 2011

Bericht  Gast vr 4 feb 2011 - 15:09

Bliss schreef:Ja dat zeg ik, dat snap ik dus ook echt niet! Dat rare meisje was echt 10x beter dan die Laura-met-de-Italiaanse-achternaam in t begin, vond haar niet echt goed zingen.
En dus vind ik het daarom nu al niet leuk meer.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

X Factor 2011 - Pagina 3 Empty Re: X Factor 2011

Bericht  Gast vr 4 feb 2011 - 22:23

Ik vind die oppervlakkigheid ook wel jammer. Dat Italiaanse meisje vond ik wel redelijk kunnen zingen, maar ik had al meteen een hekel aan haar toen ik merkte dat Martijn bij haar weg zat te kwijlen en dat ik zag hoe erg ze daarvan genoot. Beetje aandachtsgeil typetje.

Dat roodharige Christelijke meisje vond ik supergoed en ik zag in haar ook echt wel potentie met haar uiterlijk. Leuk make-upje, leuke kleding, moet echt wel goedkomen. Jammer dat ze daar dan niet dorheen kijken. Alsof JLo zonder make-up zo'n lekker wijf is.

Ik vond die Jessica trouwens goed, dat 15-jarige grietje dat een jaar op een internationale school in Frankrijk had gezeten. Grappig dat ze uit mijn woonplaats komt, misschien dat ze me daarom ook eerder bij bleef smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

X Factor 2011 - Pagina 3 Empty Re: X Factor 2011

Bericht  Bliss vr 4 feb 2011 - 22:37

Ja ik vond Jessica ook heel goed, leuk kind ook.
X Factor is natuurlijk wel een heel ander programma dan The Voice: er wordt hier nou eenmaal meer op het hele plaatje gelet. Goed dat het christelijke meisje uiteindelijk wel doorging, want ze kon erg goed zingen idd!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

X Factor 2011 - Pagina 3 Empty Re: X Factor 2011

Bericht  SuperGrover zo 6 feb 2011 - 5:52

Maple schreef:
Dat roodharige Christelijke meisje vond ik supergoed en ik zag in haar ook echt wel potentie met haar uiterlijk. Leuk make-upje, leuke kleding, moet echt wel goedkomen. Jammer dat ze daar dan niet dorheen kijken. Alsof JLo zonder make-up zo'n lekker wijf is.
Eens! Het draait weer vooral om uiterlijk. Maar, toch moet gezegd worden, ze had op zn minst effe haar haar kunnen wassen. Als je weet dat je voor een bomvolle HMH staat, dan ga je toch even onder de douche van tevoren laughcry

Die jongen met die Dallas-moeder mag er wat mij betreft meteen wel uit. Hij ziet er leuk uit, hij zingt goed, maar bah wat een ik-ben-zo-geweldig air.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

X Factor 2011 - Pagina 3 Empty Re: X Factor 2011

Bericht  Gast zo 6 feb 2011 - 6:12

SuperGrover schreef:
Maple schreef:
Dat roodharige Christelijke meisje vond ik supergoed en ik zag in haar ook echt wel potentie met haar uiterlijk. Leuk make-upje, leuke kleding, moet echt wel goedkomen. Jammer dat ze daar dan niet dorheen kijken. Alsof JLo zonder make-up zo'n lekker wijf is.
Eens! Het draait weer vooral om uiterlijk. Maar, toch moet gezegd worden, ze had op zn minst effe haar haar kunnen wassen. Als je weet dat je voor een bomvolle HMH staat, dan ga je toch even onder de douche van tevoren laughcry

Die jongen met die Dallas-moeder mag er wat mij betreft meteen wel uit. Hij ziet er leuk uit, hij zingt goed, maar bah wat een ik-ben-zo-geweldig air.
Vond het wel jammer, dat joch heeft een ontzettend leuk koppie, vind ik. Maar dan die beveiliging erbij, dat maakt dat ik 'm ook weer helemaal niet leuk vind. Die man van de beveiliging voelde zichzelf wel geweldig, trouwens.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

X Factor 2011 - Pagina 3 Empty Re: X Factor 2011

Bericht  Tinus zo 6 feb 2011 - 6:30

Die laatste 3 donkere meiden gaven mij echt kippenvel, wauw! Net als die jongen die een liedje van Donny Osmond ging doen.
Hopelijk komen er nog meer leuke groepen bij. Vind dat meerstemmig zingen altijd zo mooi...
Tinus
Tinus
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

X Factor 2011 - Pagina 3 Empty Re: X Factor 2011

Bericht  Ploen ma 7 feb 2011 - 2:56

Maple schreef:
SuperGrover schreef:
Maple schreef:
Dat roodharige Christelijke meisje vond ik supergoed en ik zag in haar ook echt wel potentie met haar uiterlijk. Leuk make-upje, leuke kleding, moet echt wel goedkomen. Jammer dat ze daar dan niet dorheen kijken. Alsof JLo zonder make-up zo'n lekker wijf is.
Eens! Het draait weer vooral om uiterlijk. Maar, toch moet gezegd worden, ze had op zn minst effe haar haar kunnen wassen. Als je weet dat je voor een bomvolle HMH staat, dan ga je toch even onder de douche van tevoren laughcry

Die jongen met die Dallas-moeder mag er wat mij betreft meteen wel uit. Hij ziet er leuk uit, hij zingt goed, maar bah wat een ik-ben-zo-geweldig air.
Vond het wel jammer, dat joch heeft een ontzettend leuk koppie, vind ik. Maar dan die beveiliging erbij, dat maakt dat ik 'm ook weer helemaal niet leuk vind. Die man van de beveiliging voelde zichzelf wel geweldig, trouwens.

Het leek wel bijna in scene gezet met die beveiliging, kon het niet erg serieus nemen eigenlijk Very Happy
Ploen
Ploen
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 293
Punten : 336
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

X Factor 2011 - Pagina 3 Empty Re: X Factor 2011

Bericht  Gast di 8 feb 2011 - 0:43

Tinus schreef:Die laatste 3 donkere meiden gaven mij echt kippenvel, wauw! Net als die jongen die een liedje van Donny Osmond ging doen.
Hopelijk komen er nog meer leuke groepen bij. Vind dat meerstemmig zingen altijd zo mooi...

Die meiden hadden ook mee gedaan aan Holland got talent.
Zijn erg goed!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

X Factor 2011 - Pagina 3 Empty Re: X Factor 2011

Bericht  JD wo 9 feb 2011 - 8:11

Ploen schreef:
Maple schreef:
SuperGrover schreef:
Maple schreef:
Dat roodharige Christelijke meisje vond ik supergoed en ik zag in haar ook echt wel potentie met haar uiterlijk. Leuk make-upje, leuke kleding, moet echt wel goedkomen. Jammer dat ze daar dan niet dorheen kijken. Alsof JLo zonder make-up zo'n lekker wijf is.
Eens! Het draait weer vooral om uiterlijk. Maar, toch moet gezegd worden, ze had op zn minst effe haar haar kunnen wassen. Als je weet dat je voor een bomvolle HMH staat, dan ga je toch even onder de douche van tevoren laughcry

Die jongen met die Dallas-moeder mag er wat mij betreft meteen wel uit. Hij ziet er leuk uit, hij zingt goed, maar bah wat een ik-ben-zo-geweldig air.
Vond het wel jammer, dat joch heeft een ontzettend leuk koppie, vind ik. Maar dan die beveiliging erbij, dat maakt dat ik 'm ook weer helemaal niet leuk vind. Die man van de beveiliging voelde zichzelf wel geweldig, trouwens.

Het leek wel bijna in scene gezet met die beveiliging, kon het niet erg serieus nemen eigenlijk Very Happy
haha je was overduidelijk in scene gezet, net als meiden die zn handtekening gingen vragen en fotos gingen maken, harstikke in scene gezet....zo over the top. en dan nog eens de superoverdreven manier waarop hij zingt... leuk voor amerika, veelste overdreven voor ons koude kikkerlandje...
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

X Factor 2011 - Pagina 3 Empty Re: X Factor 2011

Bericht  Gast do 10 feb 2011 - 23:26

Ik vond die Laura zo overdreven, bah. De manier waarop ze praat vind ik ook nogal overdreven en irritant. Laughing En ze gedroeg zich ook nog eens alsof ze al een geweldige wereldster was. Vond het echt verschrikkelijk.
Maar haar zang was wel oke. En ze heeft ook echt wel de looks, alleen weet ze dat net iets te goed, denk ik.

Ik vond dat zigeunermeisje trouwens best goed genoeg om door te kunnen, jullie niet?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

X Factor 2011 - Pagina 3 Empty Re: X Factor 2011

Bericht  JD vr 11 feb 2011 - 6:27

Coco schreef:
Ik vond dat zigeunermeisje trouwens best goed genoeg om door te kunnen, jullie niet?

uhhh die is bij mij niet blijven hangen, dus denk niet dat ik haar erg goed vond...
was dat dat meisje met dat lange donkere haar, zong ze alicia keys ofzo? of heb ik de verkeerde nu voor me...

ben benieuwd naar vanavond... ik moet een avondje oppassen, dus even regelen dat die kleine er voor half9 inligt, kan ik kijken haha! Very Happy
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

X Factor 2011 - Pagina 3 Empty Re: X Factor 2011

Bericht  Gast vr 11 feb 2011 - 6:54

Alicia Keys idd ja.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

X Factor 2011 - Pagina 3 Empty Re: X Factor 2011

Bericht  Gast vr 11 feb 2011 - 10:18

Ik weet niet veel over migraine, maar kun je dan zo zingen, springen en dansen??

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

X Factor 2011 - Pagina 3 Empty Re: X Factor 2011

Bericht  Gast vr 11 feb 2011 - 10:20

Smikkell schreef:Ik weet niet veel over migraine, maar kun je dan zo zingen, springen en dansen??
Ik zag het wel aan haar ogen dat ze een knallende koppijn had. Die stonden doodmoe.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

X Factor 2011 - Pagina 3 Empty Re: X Factor 2011

Bericht  smooch vr 11 feb 2011 - 10:23

Maple schreef:
Smikkell schreef:Ik weet niet veel over migraine, maar kun je dan zo zingen, springen en dansen??
Ik zag het wel aan haar ogen dat ze een knallende koppijn had. Die stonden doodmoe.

inderdaad dat zag ik ook.
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

X Factor 2011 - Pagina 3 Empty Re: X Factor 2011

Bericht  Susan vr 11 feb 2011 - 10:24

Ik vond die jongen met die Dallas-moeder echt ultra-irritant. Ik loop een beetje achter maar ik moest er nog even op reageren. Van mij mag hij er zo snel mogelijk weer uit.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

X Factor 2011 - Pagina 3 Empty Re: X Factor 2011

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 32 Vorige  1, 2, 3, 4 ... 17 ... 32  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum