Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Fotolocatie binnen bruiloft Apeldoorn

4 plaatsers

Ga naar beneden

Fotolocatie binnen bruiloft Apeldoorn Empty Fotolocatie binnen bruiloft Apeldoorn

Bericht  Fearie zo 26 aug 2012 - 4:08

Wij gaan volgend jaar mei trouwen en aangezien het weer tegenwoordig zo onvoorspelbaar is willen we graag een backup binnenlocatie hebben voor de trouwfoto's mocht het nu met bakken uit de lucht komen.
Weet iemand leuke locaties, mooie binnenlocaties, waar je foto's zou kunnen maken? Eventueel entree betalen is geen probleem, mits het niet te gek wordt.

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Fotolocatie binnen bruiloft Apeldoorn Empty Re: Fotolocatie binnen bruiloft Apeldoorn

Bericht  Joli86 zo 26 aug 2012 - 5:24

Onze fotograaf gaf als idee een tuincentrum.. Maar ik weet niet of dat wat zou zijn...
Ik hoop op onze dag gewoon lekker droog weer is..
Joli86
Joli86
Prater
Prater

Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10

Fotolocatie binnen bruiloft Apeldoorn Empty Re: Fotolocatie binnen bruiloft Apeldoorn

Bericht  Kerel zo 26 aug 2012 - 5:32

paleis Het Loo?
Kerel
Kerel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2411
Punten : 2420
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Fearie zo 26 aug 2012 - 8:04

Kerel schreef:paleis Het Loo?

Binnen mogen wel foto's gemaakt worden, maar moet je een week van te voren reserveren. In een week kan het weer nog 3x veranderen :-)

Fearie
Ratel
Ratel

Bericht  Gast zo 26 aug 2012 - 8:16

x-justme-x schreef:Onze fotograaf gaf als idee een tuincentrum.. Maar ik weet niet of dat wat zou zijn...

Ik ken ook iemand die foto's in een tuincentrum heeft gemaakt. Bij het zien van de foto's viel me op dat de prijskaartjes overal te zien waren, ik zou me daar echt aan storen haha.

Gast
Gast

Bericht  Fearie zo 26 aug 2012 - 8:17

Birgit schreef:
x-justme-x schreef:Onze fotograaf gaf als idee een tuincentrum.. Maar ik weet niet of dat wat zou zijn...

Ik ken ook iemand die foto's in een tuincentrum heeft gemaakt. Bij het zien van de foto's viel me op dat de prijskaartjes overal te zien waren, ik zou me daar echt aan storen haha.

Denk dat zoiets met kerst een optie is, maar de overige maanden niet.

Fearie
Ratel
Ratel

Bericht  Kerel zo 26 aug 2012 - 18:03

Fearie schreef:
Kerel schreef:paleis Het Loo?

Binnen mogen wel foto's gemaakt worden, maar moet je een week van te voren reserveren. In een week kan het weer nog 3x veranderen :-)

maar wat nou als je gewoon reserveert en pas die dag naar het weer kijkt? Of i 't enorm duur om te reserveren? Het lijkt mij sowieso een grappig terrein. Ook die mooie tuin er achter.
Kerel
Kerel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2411
Punten : 2420
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Gast ma 27 aug 2012 - 1:01

Ik dacht ook meteen aan t loo, verder zou ik niet echt iets weten, buitenlocaties genoeg hier maar binnen word toch wel lastiger.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 27 aug 2012 - 1:05

Je hebt in de tuinen van t loo ook wel plekken waar je kan schuilen mocht t ineens keihard gaan regenen.

Berg en bos is ook erg mooi.

Oranjepark met het muziekhuisdinges- hoe noemen ze dat?

Cannenburch in v.

Gast
Gast

Bericht  SparklingEyes ma 3 sep 2012 - 0:53

Snoepy87 schreef:Je hebt in de tuinen van t loo ook wel plekken waar je kan schuilen mocht t ineens keihard gaan regenen.

Berg en bos is ook erg mooi.

Oranjepark met het muziekhuisdinges- hoe noemen ze dat?

Cannenburch in v.

Dat zijn idd mooie plekjes... Ken ook iemand die in orpheus foto's heeft gemaakt ... Hotel bloemin.k ...

Weet niet hoe je daar in staat, maar .. De grote kerk?

Ik denk nog even verder voor je!
SparklingEyes
SparklingEyes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Fearie ma 3 sep 2012 - 3:36

Orphues is een leuk idee, de Grote kerk is niets voor ons.

We zijn zelf na wat onderzoek uitgekomen bij het Ford A museum in Beekbergen, onze trouwauto is ook een Ford A. Dus dat is wel leuk smile

Fearie
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: