Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vriendinnen en sportmaatje gezocht in apeldoorn

3 plaatsers

Ga naar beneden

Vriendinnen en sportmaatje gezocht in apeldoorn Empty Vriendinnen en sportmaatje gezocht in apeldoorn

Bericht  sunnygirl1983 za 8 jan 2011 - 2:35

Ik ben een meid van 27 jaar. en ben sinds de kerst weer vrijgezel. IK zoek vriendinnen om gezellige dingen mee te doen. Mijn hobby's zijn internetten,lezen,bioscoop,films,concerten uitgaan stappen winkelen en met mijn hondje lopen. Ik woon in het centrum.
daarnaast zijn er misschien meiden die sporten bij achmea healt center @ noord of de maten want daar wil ik per 1 febr. weer starten. Misschien leuk om samen te gaan want de stap naar de sportschool vind ik altijd wel lastig om alleen te gaan.
wie weet
gr sunny

sunnygirl1983
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 1
Punten : 3
Registratiedatum : 08-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vriendinnen en sportmaatje gezocht in apeldoorn Empty Re: Vriendinnen en sportmaatje gezocht in apeldoorn

Bericht  SparklingEyes za 8 jan 2011 - 4:48

Jammer dat ik nog niet weer in Apeldoorn woon! Dat gaat helaas nog wel even duren!

Succes met zoeken!

Groetjes,
SE
SparklingEyes
SparklingEyes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10

Vriendinnen en sportmaatje gezocht in apeldoorn Empty Hai

Bericht  felice za 1 okt 2011 - 4:44

Ik weet niet of je nog actief bent op deze site en dit berichtje zult lezen, maar stuur het toch bij deze:P

Ben je nogsteeds opzoek naar vriendinnen om dingen mee te doen? Mijn hobby's zijn eigenlijk gelijk, behalve
het hondje;) Ik woon zelf ook in het centrum! Sporten lijkt me weer hartstikke leuk om te doen:) Ben je al
begonnen? AHC @ noord is voor mij alleen geen optie.
Het lijkt me zo leuk om weer lekker te gaan stappen en leuke dingen te gaan doen. De afgelopen tijd is het
allemaal erg rustig geweest.

Lijkt me leuk van je te horen!!

Groetjes

sunnygirl1983 schreef:

Ik ben een meid van 27 jaar. en ben sinds de kerst weer vrijgezel. IK zoek vriendinnen om gezellige dingen mee te doen. Mijn hobby's zijn internetten,lezen,bioscoop,films,concerten uitgaan stappen winkelen en met mijn hondje lopen. Ik woon in het centrum.
daarnaast zijn er misschien meiden die sporten bij achmea healt center @ noord of de maten want daar wil ik per 1 febr. weer starten. Misschien leuk om samen te gaan want de stap naar de sportschool vind ik altijd wel lastig om alleen te gaan.
wie weet
gr sunny

felice
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 3
Punten : 5
Registratiedatum : 01-10-11

Vriendinnen en sportmaatje gezocht in apeldoorn Empty Re: Vriendinnen en sportmaatje gezocht in apeldoorn

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: