Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Sterren Springen

+27
Red Velvet
Didi
Shopelle
Caramba
Ella
JD
Liadan
sanne-84
Jeanette
ijsjemeisje
Lady Starstruck
Rush
Caribbeanlover
Happydobby
Tinus
Ibbeltje
TukTuk
*Lookie*
_Cyn_
Catwoman79
Jilke
Lejow
iloverocknroll1984
Printje
Tania
Mermaid
Silver
31 plaatsers

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Sterren Springen - Pagina 3 Empty Re: Sterren Springen

Bericht  Liadan za 1 sep 2012 - 8:08

Ik vind er ook echt niks aan, dan was sterren dansen op het ijs toch stukken leuker.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sterren Springen - Pagina 3 Empty Re: Sterren Springen

Bericht  Printje za 1 sep 2012 - 8:13

Liadan schreef:Ik vind er ook echt niks aan, dan was sterren dansen op het ijs toch stukken leuker.

Ik zou het zelf niet durven maar het gros jumpt zo van die plank af, niets spannends aan (zoals de voorstukjes enzo wel deden vermoeden) Maar goed het dansprogramma is wel leuk, ik kan zelf ook zo dansen angel (mocht ik wllen hahaha)
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sterren Springen - Pagina 3 Empty Re: Sterren Springen

Bericht  JD za 1 sep 2012 - 8:35

jeeeeezus, wat een typisch SBS programma zeg... Allemaal van die hopeloze B-sterretjes die in een te kleine zwembroek/bikini van een duikplank afspringen, dat is toch geen tv???

Patty brard in een veelste klein badpak, en Emil ratelband i n z'n blote reet in een zwembad....ik snap de amusementswaarde niet zo.
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sterren Springen - Pagina 3 Empty Re: Sterren Springen

Bericht  ijsjemeisje za 1 sep 2012 - 10:45

Ligt het aan mij of hebben ze de spelregels aangepast?
Vorige week moesten 2x2 kandidaten in de jump off tegen elkaar.
Gek genoeg moest Jody er toen uit.
Dit keer moesten ze alle 4 eerst springen en daarna werden de 2 besten gekozen.
ijsjemeisje
ijsjemeisje
Prater
Prater

Aantal berichten : 747
Punten : 849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sterren Springen - Pagina 3 Empty Re: Sterren Springen

Bericht  Gast za 1 sep 2012 - 11:49



Ik snap niet waarom mensen hier aan mee zijn gaan doen. Zelfs al ben je een b-ster die alleen in de picture komt met dit soort slecht bedachte programma's.
Donder alsjeblieft de bedenkers van dit programma van die 10 meter af, de volgende keer dat ze nog met zo'n slecht idee komen.
scratch

Echt weer SBS. Sorry jongens, maar zo kom je niet van dat imago af.... 'sterren springen'... come on. Alleen de titel is gewoon al angstaanjagend slecht.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Sterren Springen - Pagina 3 Empty Re: Sterren Springen

Bericht  JD za 1 sep 2012 - 12:48

Inderdaad Zero, SBS heeft echt het imago van een campingzender....slechte programma's, b-sterren etc...
Zo vind ik Shownieuws een slap aftreksel van RTL BLVD....kijk ik om 18.30 boulevard, krijg ik om 19.30 hetzelfde nieuws op sbs, maar dan 10x amateuristischer gepresenteerd. Hetzelfde geldt voor huizenjacht t.o.v. TV Makelaar.

Slecht slecht slecht.....

JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sterren Springen - Pagina 3 Empty Re: Sterren Springen

Bericht  iloverocknroll1984 za 1 sep 2012 - 21:00

ijsjemeisje schreef:Ligt het aan mij of hebben ze de spelregels aangepast?
Vorige week moesten 2x2 kandidaten in de jump off tegen elkaar.
Gek genoeg moest Jody er toen uit.
Dit keer moesten ze alle 4 eerst springen en daarna werden de 2 besten gekozen.

Ja dat viel mij inderdaad ook op! Zal Jody die wildcard gaan krijgen denk je?

iloverocknroll1984
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 333
Punten : 400
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sterren Springen - Pagina 3 Empty Re: Sterren Springen

Bericht  Ella za 1 sep 2012 - 21:43

Ik heb gisteren voor het eerst een stukje ervan gezien. Vond het niet zo bijzonder.
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sterren Springen - Pagina 3 Empty Re: Sterren Springen

Bericht  TukTuk za 1 sep 2012 - 21:58

Ik vond het gister juist al een stuk leuker dan vorige week! Het niveau lag bij de meeste een stuk hoger! En dat ze de Nederlandse top even lieten zien was ook leuk.
Ik vind het in ieder geval heel knap van sommige mensen, ik doe het ze niet na!
Wel jammer dat Yuri zo afgezeken werd dat hij geen moeilijkere sprong deed. Hij legde van te voren nog uit dat hij altijd naar perfectie streeft, oftewel hij doet liever een iets mindere sprong perfect, dan een veel moeilijkere sprong half half. En vraag me af of jury snapt hoe onnatuurlijk het voor hem is om met zijn hoofd naar beneden te landen. Als turner zit er een soort automatisme in je, dat je altijd bij een val je lichaam zo draait dat je zo ongevaarlijk mogelijk valt, bijvoorbeeld plat op je buik. Dat lijkt me echt moeilijk uit te schakelen!
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sterren Springen - Pagina 3 Empty Re: Sterren Springen

Bericht  Caramba za 1 sep 2012 - 22:03

AngelNyn schreef:Ik vond het gister juist al een stuk leuker dan vorige week! Het niveau lag bij de meeste een stuk hoger! En dat ze de Nederlandse top even lieten zien was ook leuk.
Ik vind het in ieder geval heel knap van sommige mensen, ik doe het ze niet na!
Wel jammer dat Yuri zo afgezeken werd dat hij geen moeilijkere sprong deed. Hij legde van te voren nog uit dat hij altijd naar perfectie streeft, oftewel hij doet liever een iets mindere sprong perfect, dan een veel moeilijkere sprong half half. En vraag me af of jury snapt hoe onnatuurlijk het voor hem is om met zijn hoofd naar beneden te landen. Als turner zit er een soort automatisme in je, dat je altijd bij een val je lichaam zo draait dat je zo ongevaarlijk mogelijk valt, bijvoorbeeld plat op je buik. Dat lijkt me echt moeilijk uit te schakelen!

Vond die 10 dan ook meer dan terecht die hij kreeg.
Verder vind ik het een flut programma.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Sterren Springen - Pagina 3 Empty Re: Sterren Springen

Bericht  Gast za 1 sep 2012 - 22:18

Wie zijn er gisteren uitgegaan Laughing (mijn vriend wilde toen voetbal kijken).

(Ja ik schaam me dood maar ik kijk er naar haha). Heerlijk doelloos SBS.. (in de reclame zapte ik naar het dansprogramma op ned 1) Razz

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Sterren Springen - Pagina 3 Empty Re: Sterren Springen

Bericht  Ibbeltje za 1 sep 2012 - 22:26

Ik wilde hem terug kijken op interactieve tv maar hij staat er (nog niet) op Sad
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Sterren Springen - Pagina 3 Empty Re: Sterren Springen

Bericht  Mermaid za 1 sep 2012 - 22:27

Volgens mij zijn; yuri, ralf, Lisa, kelly en die jongen uit gtst door. Weet t niet helemaal zeker.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sterren Springen - Pagina 3 Empty Re: Sterren Springen

Bericht  TukTuk za 1 sep 2012 - 22:30

Ibbeltje schreef:Ik wilde hem terug kijken op interactieve tv maar hij staat er (nog niet) op Sterren Springen - Pagina 3 1371890812

Online is hij wel al terug te kijken (gister avond laat al:))
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sterren Springen - Pagina 3 Empty Re: Sterren Springen

Bericht  Ibbeltje za 1 sep 2012 - 22:43

AngelNyn schreef:
Ibbeltje schreef:Ik wilde hem terug kijken op interactieve tv maar hij staat er (nog niet) op Sterren Springen - Pagina 3 1371890812

Online is hij wel al terug te kijken (gister avond laat al:))

Ja maar het beeld loopt niet lekker mee op mijn laptop waardoor ik de sprongen nog niet echt goed zie. Dus dan maar wachten nog.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Sterren Springen - Pagina 3 Empty Re: Sterren Springen

Bericht  Gast za 1 sep 2012 - 22:53

thumbdown Wat een but programma

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Sterren Springen - Pagina 3 Empty Re: Sterren Springen

Bericht  Caribbeanlover zo 2 sep 2012 - 1:30

Volgende week is de een na laatste keer? Kort programma als het zo is.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Sterren Springen - Pagina 3 Empty Re: Sterren Springen

Bericht  Caribbeanlover zo 2 sep 2012 - 1:36

JaneDoe schreef:Inderdaad Zero, SBS heeft echt het imago van een campingzender....slechte programma's, b-sterren etc...
Zo vind ik Shownieuws een slap aftreksel van RTL BLVD....kijk ik om 18.30 boulevard, krijg ik om 19.30 hetzelfde nieuws op sbs, maar dan 10x amateuristischer gepresenteerd. Hetzelfde geldt voor huizenjacht t.o.v. TV Makelaar.

Slecht slecht slecht.....


Ik kijk Boulevard heel vaak en erger mij ontzettend aan Albert ''ik weet alles beter en ik prijs in het programma waar ik voor werk altijd mijn eigen musicals aan'' Verlinde. Ook erger ik mij aan Winston, mijn man zegt altijd ''jongen je zit daar alleen omdat je pa bekend is''. Nu komt mijn grote vriendin Daphne '' ik knipper te veel met mijn ogen en praat teveel met mijn handen'' Deckers er ook nog eens bij. Goh ik bof echt met die mensen!

Aan Anouk Smulders heb ik ook al zo hekel dus Shownieuws vind ik dat 10x minder erg!

Red mijn vakantie vind ik bijv. wel leuk. TV Makelaar ook, maar irriteer mij eraan dat die mutsen zoals Tooske ed het presenteren die voorheen helemaal nada verstand van het makelaars vak en dat alleen maar doen voor de zogenaamde kijkcijfers. Zo kan iedereen dat wel!

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Sterren Springen - Pagina 3 Empty Re: Sterren Springen

Bericht  Lady Starstruck zo 2 sep 2012 - 1:46

Ik heb het gisteren weer gekeken maar het blijft inderdaad een low budget programma haha. Ik kende 2 van die sterren geen eens, die GTST acteur en dat blonde meisje kende ik ook niet (ben haar naam kwijt). Vond het een beetje een springer in het veld ze stond er meer mooi te wezen. Terror Jaap vond ik wel de ergste samen met Emile Ratelband waarbij zijn zwembroek dus afzakte IEKS :shock:
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Sterren Springen - Pagina 3 Empty Re: Sterren Springen

Bericht  ijsjemeisje zo 2 sep 2012 - 1:48

Caribbeanlover schreef:
JaneDoe schreef:Inderdaad Zero, SBS heeft echt het imago van een campingzender....slechte programma's, b-sterren etc...
Zo vind ik Shownieuws een slap aftreksel van RTL BLVD....kijk ik om 18.30 boulevard, krijg ik om 19.30 hetzelfde nieuws op sbs, maar dan 10x amateuristischer gepresenteerd. Hetzelfde geldt voor huizenjacht t.o.v. TV Makelaar.

Slecht slecht slecht.....


Ik kijk Boulevard heel vaak en erger mij ontzettend aan Albert ''ik weet alles beter en ik prijs in het programma waar ik voor werk altijd mijn eigen musicals aan'' Verlinde. Ook erger ik mij aan Winston, mijn man zegt altijd ''jongen je zit daar alleen omdat je pa bekend is''. Nu komt mijn grote vriendin Daphne '' ik knipper te veel met mijn ogen en praat teveel met mijn handen'' Deckers er ook nog eens bij. Goh ik bof echt met die mensen!

Aan Anouk Smulders heb ik ook al zo hekel dus Shownieuws vind ik dat 10x minder erg!

Red mijn vakantie vind ik bijv. wel leuk. TV Makelaar ook, maar irriteer mij eraan dat die mutsen zoals Tooske ed het presenteren die voorheen helemaal nada verstand van het makelaars vak en dat alleen maar doen voor de zogenaamde kijkcijfers. Zo kan iedereen dat wel!

Je vind weinig mensen leuk he?
Ik snap eigenlijk niet zo de reden van Winston. Je zegt hij zit er alleen maar omdat zijn papie bekend is. Het lijkt mij dat Winston wel wat kan hoor anders zat hij daar niet.
ijsjemeisje
ijsjemeisje
Prater
Prater

Aantal berichten : 747
Punten : 849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sterren Springen - Pagina 3 Empty Re: Sterren Springen

Bericht  JD zo 2 sep 2012 - 8:23

ijsjemeisje schreef:
Caribbeanlover schreef:
JaneDoe schreef:Inderdaad Zero, SBS heeft echt het imago van een campingzender....slechte programma's, b-sterren etc...
Zo vind ik Shownieuws een slap aftreksel van RTL BLVD....kijk ik om 18.30 boulevard, krijg ik om 19.30 hetzelfde nieuws op sbs, maar dan 10x amateuristischer gepresenteerd. Hetzelfde geldt voor huizenjacht t.o.v. TV Makelaar.

Slecht slecht slecht.....


Ik kijk Boulevard heel vaak en erger mij ontzettend aan Albert ''ik weet alles beter en ik prijs in het programma waar ik voor werk altijd mijn eigen musicals aan'' Verlinde. Ook erger ik mij aan Winston, mijn man zegt altijd ''jongen je zit daar alleen omdat je pa bekend is''. Nu komt mijn grote vriendin Daphne '' ik knipper te veel met mijn ogen en praat teveel met mijn handen'' Deckers er ook nog eens bij. Goh ik bof echt met die mensen!

Aan Anouk Smulders heb ik ook al zo hekel dus Shownieuws vind ik dat 10x minder erg!

Red mijn vakantie vind ik bijv. wel leuk. TV Makelaar ook, maar irriteer mij eraan dat die mutsen zoals Tooske ed het presenteren die voorheen helemaal nada verstand van het makelaars vak en dat alleen maar doen voor de zogenaamde kijkcijfers. Zo kan iedereen dat wel!

Je vind weinig mensen leuk he?
Ik snap eigenlijk niet zo de reden van Winston. Je zegt hij zit er alleen maar omdat zijn papie bekend is. Het lijkt mij dat Winston wel wat kan hoor anders zat hij daar niet.


hmm...ik vind Albert wel oke, Winston vind ik juist leuk, en Daphne zit er niet zo vaak....
En Winston zn vader....sorry, maar wie is dat dan?? Aangezien ik niet weet wie zn vader is, en met mij wrs meer mensen niet, denk ik niet dat hij er alleen maar zit vanwege een bekende vader? En anders kun je hetzelfde zeggen of Johnny de mol?

Ik vind dus die Viktor Brand die shownieuws presenteert echt walgelijk...en dan had je vroeger Patty Brard erbij, het is gewoon zo amateuristisch allemaal...
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sterren Springen - Pagina 3 Empty Re: Sterren Springen

Bericht  Mermaid zo 2 sep 2012 - 9:14

Ik heb ook geen idee wie de vader van winston is?

dit vind ik dan wel een redelijk programma, maar over t algemeen vind ik sbs een beetje een pauper zender.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sterren Springen - Pagina 3 Empty Re: Sterren Springen

Bericht  Shopelle zo 2 sep 2012 - 9:16

Ik vind dit een programma dat echt nergens om gaat eigenlijk. Springen van een duikplank en daar zitten we dan naar te kijken. Ook dit 'show' om naar de duikplank te lopen.. Neeh.. ik vond het niets smile
Shopelle
Shopelle
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 358
Punten : 489
Registratiedatum : 27-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sterren Springen - Pagina 3 Empty Re: Sterren Springen

Bericht  Lejow zo 2 sep 2012 - 9:19

Wie is in godsnaam Winstons vader?
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Sterren Springen - Pagina 3 Empty Re: Sterren Springen

Bericht  iloverocknroll1984 zo 2 sep 2012 - 9:34

Lejow schreef:Wie is in godsnaam Winstons vader?

Ja daar ben ik nou ook wel benieuwd naar, kwam op google zo gauw niks tegen.

iloverocknroll1984
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 333
Punten : 400
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sterren Springen - Pagina 3 Empty Re: Sterren Springen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum