Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Welke kleding met 1e verjaardag?

+10
koNijntje
Clapperdie
teletascha
Happydobby
Fearie
Tania
PapillonRose
Annie24
Laced
Mama_1987
14 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Welke kleding met 1e verjaardag? - Pagina 2 Empty Re: Welke kleding met 1e verjaardag?

Bericht  Laced zo 26 aug 2012 - 0:52

Mama_1987 schreef:
Annie24 schreef:
Star007 schreef:Ik wil voor haar verjaardag een leuke feestjurk kopen Laughing Ik heb bij de J.ola een leuke zwarte met tule gezien, met daarboven een rode bolero. Hopelijk past ze m dan in december met de feestdagen ook nog haha. Hoe lang blijven ze rond de 1 jaar in de zelfde maat zitten? volgens mij is maat 86 wel een maat waar ze meestal lang in zitten toch?

Y. is nu 19 maanden en zit in 86. Hij is 15 kilo en 85cm.

Vanaf maat 80 (gemiddeld met 1 jaar) zitten ze meestal wat langer in de kleertjes.
Y. heeft een half jaar met maat 80 gedaan.

D. Past maat 68 nog steeds en gaat nu steeds meer richting maat 74. Hij weegt 9 kilo. Volgens mij is hij best klein als ik sommige mateb voorbij zie komen bij kindjes van 1 jaar.

Nee hoor, hier nog een klein ventje! Met 11,5 maand was hij hij 72,5 cm en 8440 gram. Hij zit in maat 74. 80 verzuipt hij echt nog in!

Laced
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke kleding met 1e verjaardag? - Pagina 2 Empty Re: Welke kleding met 1e verjaardag?

Bericht  Laced zo 26 aug 2012 - 0:54

Clapperdie schreef:
Laced schreef:Wij hebben vandaag zijn 1e verjaardag gevierd. Hij had in de ochtend een blauwe skinny jeans van name it met een longsleeve van imps en elfs aan, maar meneer had in de ochtend zijn broek al onder gesmeerd. In de middag had hij een licht bruine chino aan van de zara met schoentjes van de zara.

Welke kleding met 1e verjaardag? - Pagina 2 394967 en je wilt niet weten hoe zijn 2e setje er uit zag aan het einde van de dag Welke kleding met 1e verjaardag? - Pagina 2 1578173417 Maar hij zag er echt super cute uit! I love you

Hahaha! Het broekje en shirtje zaten helemaal onder van de slagroom en dan ook nog eens lekker over het gras kruipen. Ik heb het er wel uit gekregen hoor! :cheering:

Laced
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Bruintje Beer zo 26 aug 2012 - 3:20

Ik had een stoer korte spijkerbroekje met een stoere blouse van Name It. Die korte broek werd een spijkerbroek omdat het weer tegensat.

Hier ook een kleine vent. Hij was met 14 maanden 8,3 kg en 74 cm. En past nu hoofdzakelijk maat 74.
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Star007 zo 26 aug 2012 - 5:21

Ze is nu zo'n 77 cm en ongeveer 10,5 kilo. Ze heeft nu dus maat 80. Ik gok dat ze met haar verjaardag ( over nog bijna 2 maanden) wel 86 heeft. Achja en anders is het pech als ze haar verjaardagsjurk metbde feestdagen niet meer past Wink winterjas koop ik in ieder geval maat 86.

Bij de jola hebben ze voor jongens trouwens ook leuke 'feest' kleding Wink
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Bericht  Ezzer zo 26 aug 2012 - 7:12

Hier had hij een spijkerbroekje met een blousje aan. Heb niet speciaal kleren voor zijn verjaardag gekocht, gewoon iets wat hij altijd aan kan.
Ezzer
Ezzer
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 490
Punten : 533
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  Susan zo 26 aug 2012 - 7:29

Ezra had volgens mij een donkere spijkerbroek en een blauw met grijs vest aan, allebei van Levi's.

Yrsa had een knielange jurk van Taille 0, dat was echt zo'n geweldige jurk, echt een van de leukste jurken die ze ooit heeft gehad. Toen die jurk te kort werd heeft ze 'm nog heel lang als tuniekje gedragen op haar spijkerbroeken. Ik hoop nog steeds dat ik weer een keer zo'n jurkje vind.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: