Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zou jij voor het geld gaan?

+14
Printje
Mermaid
Rouxxxe
Caresses
girli
SuperGrover
marjoleinnn
Mizz_S
Susan
Tania
Tyrael
SarahKey
Marsy28
rapa nui
18 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Zou jij voor het geld gaan? Empty Zou jij voor het geld gaan?

Bericht  rapa nui za 25 aug 2012 - 3:35

Nav. die naaktfoto's van prins Harry zit ik me af te vragen wat ik zou doen. Kan me niet voorstellen dat ik ooit op zo'n feestje zou belanden, maar toch.. Eigenlijk kan ik me al niet voorstellen dat ik in zo'n situatie foto's zou maken, zou ik al niet gepast vinden. Maar stel dat ik ze had gemaakt of een filmpje had gemaakt zou ik ze dan voor 800.000 euro verkopen? Is natuurlijk wel ontzettend veel geld. Aan de andere kant vind ik nu dat je het gewoon niet kunt maken om naaktfoto's van iemand openbaar te maken. Zou ik geen last van mijn geweten krijgen als ik ze wel zou verkopen.

Wat zou jij doen?
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij voor het geld gaan? Empty Re: Zou jij voor het geld gaan?

Bericht  Marsy28 za 25 aug 2012 - 3:49

Ik heb me dat ook zitten bedenken eigenlijk. Ik denk dat ik prins Harry zou benaderen en zou zeggen dat het me spijt maar dat ik behoorlijk wat geld kan verdienen met dit filmpje. En omdat ik gewoon niet goed in mijn slappe was zit en nog behoorlijk wat schulden heb, een schikking met hem treffen en het filmpje afstaan. Ik zou hem gewoon geen schade willen berokkenen maar omdat hij zelf zo onnozel was, vind ik ook weer niet dat ik er niks uit kan halen. Al was het maar 100 euro..

Als ik namelijk een mooi filmpje maak waar een kat net een olifant opeet en ik zou dat naar discovery channel sturen en er daarvoor wat voor krijgen, zou ik het ook doen (behalve als de kat een schikking treft Laughing )

Maar terwijl ik dit typ, knaagt mijn geweten ook alweer (niet de kat en olifant, maar prins Harry). Toch wel heel lastig.
Marsy28
Marsy28
Prater
Prater

Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Woonplaats : Sydney

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij voor het geld gaan? Empty Re: Zou jij voor het geld gaan?

Bericht  SarahKey za 25 aug 2012 - 4:11

Nee ik zou er geen geld aan willen verdienen. En waarom niet? Omdat ik zelf woest zou zijn als iemand mij filmt en dat door verkoopt. Dan moet ik het zelf ook niet bij een ander doen.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij voor het geld gaan? Empty Re: Zou jij voor het geld gaan?

Bericht  Tyrael za 25 aug 2012 - 4:18

Nee ik zou dat niet doen, maar misschien is dat nu makkelijk praten omdat het zó onwaarschijnlijk is dat ik ooit zo'n foto's of filmpje zou hebben. Ik denk eerder dat ik daar überhaupt geen foto's of filmpje van zou maken als ik in een dergelijke situatie terecht zou komen.
Tyrael
Tyrael
Prater
Prater

Aantal berichten : 513
Punten : 518
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij voor het geld gaan? Empty Re: Zou jij voor het geld gaan?

Bericht  Tania za 25 aug 2012 - 4:19

Voor nu zeg ik dat ik het niet zou doen. Maar eerlijk is eerlijk als er iemand voor m'n neus staat met 800.000 euro zal ik er echt nog wel een keertje over nadenken.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij voor het geld gaan? Empty Re: Zou jij voor het geld gaan?

Bericht  Gast za 25 aug 2012 - 4:24

Op dit moment wel denk ik omdat we t geld gewoon goed kunnen gebruiken, maar goed dat is makkelijk praten nu natuurlijk, ik weet t eigenlijk ook niet, zou me denk ook heel erg schuldig voelen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij voor het geld gaan? Empty Re: Zou jij voor het geld gaan?

Bericht  Susan za 25 aug 2012 - 4:25

Tania schreef:Voor nu zeg ik dat ik het niet zou doen. Maar eerlijk is eerlijk als er iemand voor m'n neus staat met 800.000 euro zal ik er echt nog wel een keertje over nadenken.

Eens.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij voor het geld gaan? Empty Re: Zou jij voor het geld gaan?

Bericht  Gast za 25 aug 2012 - 4:28

voor 8 ton? misschien dat ik t ook nog wel zou doen Embarassed

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij voor het geld gaan? Empty Re: Zou jij voor het geld gaan?

Bericht  Mizz_S za 25 aug 2012 - 4:35

Het is wel veel geld natuurlijk, maar ik kan me niet voorstellen dat ik zoiets ooit zou doen.

Voor degenen die het wel zouden doen, wat zou je er van vinden als iemand naaktfoto's van jou zou doorverkopen?

Marsy, zoals jij het vertelt vind ik het eerlijk gezegd niet echt klinken als een schikking, maar meer als afpersing eigenlijk, sorry...
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij voor het geld gaan? Empty Re: Zou jij voor het geld gaan?

Bericht  marjoleinnn za 25 aug 2012 - 4:41

Mizz_S schreef:Het is wel veel geld natuurlijk, maar ik kan me niet voorstellen dat ik zoiets ooit zou doen.

Voor degenen die het wel zouden doen, wat zou je er van vinden als iemand naaktfoto's van jou zou doorverkopen?

Marsy, zoals jij het vertelt vind ik het eerlijk gezegd niet echt klinken als een schikking, maar meer als afpersing eigenlijk, sorry...
Ik zou sowieso zorgen dat niemand zulke foto's van mij zou kunnen maken. Als ik al zo bekend ben etc. zou ik ook echt nooit mee gaan doen aan strippoker zodat dit in ieder geval nooit had kunnen gebeuren.
marjoleinnn
marjoleinnn
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 450
Punten : 523
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij voor het geld gaan? Empty Re: Zou jij voor het geld gaan?

Bericht  SuperGrover za 25 aug 2012 - 4:42

Mizz_S schreef:Het is wel veel geld natuurlijk, maar ik kan me niet voorstellen dat ik zoiets ooit zou doen.

Voor degenen die het wel zouden doen, wat zou je er van vinden als iemand naaktfoto's van jou zou doorverkopen?

Marsy, zoals jij het vertelt vind ik het eerlijk gezegd niet echt klinken als een schikking, maar meer als afpersing eigenlijk, sorry...
Nou inderdaad, dat is gewoon pure chantage. Ik denk niet dat ik dit zou doen, ik zou het verschrikkelijk vinden als het van mij zou gebeuren. Al zouden mijn naaktfoto's geen 800.000 euro opleveren, aangezien ik dan gewoon een random slettebak zou zijn.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij voor het geld gaan? Empty Re: Zou jij voor het geld gaan?

Bericht  Mizz_S za 25 aug 2012 - 4:48

marjoleinnn schreef:
Mizz_S schreef:Het is wel veel geld natuurlijk, maar ik kan me niet voorstellen dat ik zoiets ooit zou doen.

Voor degenen die het wel zouden doen, wat zou je er van vinden als iemand naaktfoto's van jou zou doorverkopen?

Marsy, zoals jij het vertelt vind ik het eerlijk gezegd niet echt klinken als een schikking, maar meer als afpersing eigenlijk, sorry...
Ik zou sowieso zorgen dat niemand zulke foto's van mij zou kunnen maken. Als ik al zo bekend ben etc. zou ik ook echt nooit mee gaan doen aan strippoker zodat dit in ieder geval nooit had kunnen gebeuren.

Maar ook als je niet bekend ben kan er natuurlijk iemand naaktfoto's van je maken en bv op internet zetten ofzo. Dus hoe zeker weet je dat jou zoiets nooit kan overkomen? Loop je bijvoorbeeld nooit naakt in huis met misschien het gordijn op een kier ofzo? Op zo'n moment kan iemand ook een foto van je maken, of als je bijvoorbeeld topless aan het zonnen bent ofzo. En nee, dan krijgt diegene er vast geen 8 ton voor, maar kan het dus wel op internet zetten of wat dan ook.

Overigens ben ik het er wel mee eens dat het niet echt slim van Harry is hoe hij in deze situatie is beland, daar had ie wel wat beter over na kunnen denken.
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij voor het geld gaan? Empty Re: Zou jij voor het geld gaan?

Bericht  marjoleinnn za 25 aug 2012 - 4:53

Mizz_S schreef:
marjoleinnn schreef:
Mizz_S schreef:Het is wel veel geld natuurlijk, maar ik kan me niet voorstellen dat ik zoiets ooit zou doen.

Voor degenen die het wel zouden doen, wat zou je er van vinden als iemand naaktfoto's van jou zou doorverkopen?

Marsy, zoals jij het vertelt vind ik het eerlijk gezegd niet echt klinken als een schikking, maar meer als afpersing eigenlijk, sorry...
Ik zou sowieso zorgen dat niemand zulke foto's van mij zou kunnen maken. Als ik al zo bekend ben etc. zou ik ook echt nooit mee gaan doen aan strippoker zodat dit in ieder geval nooit had kunnen gebeuren.

Maar ook als je niet bekend ben kan er natuurlijk iemand naaktfoto's van je maken en bv op internet zetten ofzo. Dus hoe zeker weet je dat jou zoiets nooit kan overkomen? Loop je bijvoorbeeld nooit naakt in huis met misschien het gordijn op een kier ofzo? Op zo'n moment kan iemand ook een foto van je maken, of als je bijvoorbeeld topless aan het zonnen bent ofzo. En nee, dan krijgt diegene er vast geen 8 ton voor, maar kan het dus wel op internet zetten of wat dan ook.

Overigens ben ik het er wel mee eens dat het niet echt slim van Harry is hoe hij in deze situatie is beland, daar had ie wel wat beter over na kunnen denken.
Nou ik loop nooit naakt door het huis, ook zon ik niet topless of naakt in de achtertuin of waar dan ook. Dus van mij kunnen mensen alleen foto's maken in bikini als ik op vakantie of in Nederland bij een zwembad of strand ben ofzoZou jij voor het geld gaan? 561177. Ik zou ook nooit zomaar naaktfoto's laten maken door m'n vriend ofzo gewoon puur om de reden dat ik niet wil dat het ooit op internet zou belanden. Niet dat ik hem ervoor aanzie om die foto's dan op internet te gaan plaatsen maar dat hadden meer mensen waarschijnlijk niet verwacht waarbij het wel is gebeurd.(Stel dat het dan toch ooit onverwachts uitgaat of wat dan ook) Daarom ben ik er vrij zeker van dat zoiets mij niet zomaar zou overkomen. En als ik bekend zou zijn en weet dat mensen op zulke foto's zitten te wachten zou ik helemaal een stuk beter uitkijken.
marjoleinnn
marjoleinnn
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 450
Punten : 523
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij voor het geld gaan? Empty Re: Zou jij voor het geld gaan?

Bericht  Gast za 25 aug 2012 - 5:05

Ik zou het filmpje wel verkopen, of het nu aan Harry zelf is of de pers. Vind het een behoorlijk geldbedrag en dat ga ik mijn leven lang niet op mijn rekening krijgen. Zou ik mooi weer een opleiding van kunnen doen en mijn dromen uit kunnen laten komen. Het is zijn 'fout' dat hij naakt in het openbaar rond gaat lopen. Dat vind ik iets anders dan per ongeluk thuis het gordijn open laten en daar naakt langs lopen. Daar zou ik sowieso geen fotos van maken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij voor het geld gaan? Empty Re: Zou jij voor het geld gaan?

Bericht  girli za 25 aug 2012 - 10:06

Nee, ik zou het niet doen. Wat gij niet wilt dat jou geschiedt, doe dat ook een ander niet.
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij voor het geld gaan? Empty Re: Zou jij voor het geld gaan?

Bericht  Gast za 25 aug 2012 - 10:18

Ja hoor.. 800.000 is me even wat te veel geld om maar mezelf door m'n neus te boren. Harry komt er wel weer boven op. :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij voor het geld gaan? Empty Re: Zou jij voor het geld gaan?

Bericht  Caresses za 25 aug 2012 - 10:32

Mizz_S schreef:
Voor degenen die het wel zouden doen, wat zou je er van vinden als iemand naaktfoto's van jou zou doorverkopen?

Ik weet niet of ik het zou doen. Ik denk het wel, aangezien het echt veel geld is.

Dat zou ik niet leuk vinden natuurlijk. Maar het is wel heel veel geld en daarbij, doet vrijwel iedereen een keer iets in zijn leven waarvan hij/zij ook liever niet wil dat datgene bij hem/haar wordt gedaan.

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij voor het geld gaan? Empty Re: Zou jij voor het geld gaan?

Bericht  Gast za 25 aug 2012 - 10:40

Fruity schreef:Ja hoor.. 800.000 is me even wat te veel geld om maar mezelf door m'n neus te boren. Harry komt er wel weer boven op. :P
+1

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij voor het geld gaan? Empty Re: Zou jij voor het geld gaan?

Bericht  Rouxxxe za 25 aug 2012 - 10:53

Ik denk niet dat ik het zou doen, vrees dat ik toch last zou krijgen van mn geweten. Al is 8 ton wel heerlijk veel geld..
Rouxxxe
Rouxxxe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij voor het geld gaan? Empty Re: Zou jij voor het geld gaan?

Bericht  Gast za 25 aug 2012 - 11:45

Nee, daar ben ik te schijterig voor. En mijn geweten gaat spreken. Ik denk dat ik er niet eens aan zou denken dat ik er geld mee kan verdienen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij voor het geld gaan? Empty Re: Zou jij voor het geld gaan?

Bericht  Mermaid za 25 aug 2012 - 19:35

Rood schreef:Nee, daar ben ik te schijterig voor. En mijn geweten gaat spreken. Ik denk dat ik er niet eens aan zou denken dat ik er geld mee kan verdienen.

Dit dacht ik ook na het lezen van de openingspost.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij voor het geld gaan? Empty Re: Zou jij voor het geld gaan?

Bericht  Printje za 25 aug 2012 - 19:47

Susan schreef:
Tania schreef:Voor nu zeg ik dat ik het niet zou doen. Maar eerlijk is eerlijk als er iemand voor m'n neus staat met 800.000 euro zal ik er echt nog wel een keertje over nadenken.

Eens.

Ook eens,al zou ik dan nog niet weten wat ik ermee zou doen. Het is toch ook een gewone jongen eigenlijk die al nooit normaal iets kan doen. Ik zou me dan wel heel erg schuldig voelen en ik denk niet dat je het geld dan ook fijn zou kunnen uitgeven, als je het met zoiets zou verdienen.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij voor het geld gaan? Empty Re: Zou jij voor het geld gaan?

Bericht  Julia za 25 aug 2012 - 23:46

Printje schreef:
Susan schreef:
Tania schreef:Voor nu zeg ik dat ik het niet zou doen. Maar eerlijk is eerlijk als er iemand voor m'n neus staat met 800.000 euro zal ik er echt nog wel een keertje over nadenken.

Eens.

Ook eens,al zou ik dan nog niet weten wat ik ermee zou doen. Het is toch ook een gewone jongen eigenlijk die al nooit normaal iets kan doen. Ik zou me dan wel heel erg schuldig voelen en ik denk niet dat je het geld dan ook fijn zou kunnen uitgeven, als je het met zoiets zou verdienen.

Ook eens. 8 ton is nogal wat.

Marsy: Ik vind je geen haar beter als je Harry gaat lopen chanteren hoor haha. Dat is geen schikkingZou jij voor het geld gaan? 253468018 Volgens mij kan je dan zelf worden opgepakt voor afpersing.
Julia
Julia
Prater
Prater

Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij voor het geld gaan? Empty Re: Zou jij voor het geld gaan?

Bericht  Gast zo 26 aug 2012 - 2:48

Mizz_S schreef:
Voor degenen die het wel zouden doen, wat zou je er van vinden als iemand naaktfoto's van jou zou doorverkopen?

Als ze veel waard zouden zijn, zou ik dat eerlijk gezegd heel logisch vinden (en van balen natuurlijk).. Maar dat is gelukkig niet het geval! Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij voor het geld gaan? Empty Re: Zou jij voor het geld gaan?

Bericht  Gast zo 26 aug 2012 - 5:32

Rejoy. schreef:voor 8 ton? misschien dat ik t ook nog wel zou doen Embarassed

Oh ja hoor, ik ook wel.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij voor het geld gaan? Empty Re: Zou jij voor het geld gaan?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum