TVOH 2012
+100
Tiana
GreenGrass
kløver
Ilargi
Shy
tweeling
peach
Joli86
Rizzo
PrimaBella
InweCulnamo
Caro
Appeltje
Elin
Marsy28
Zwerver
JD
Caribbeanlover
Mouse10
Tiara
Stuiterbal
Didi
Inge
Toet
Phileine
cc
Eponine
Lith
Laced
Juutjepetuutje
Linda
Summerlovin
Exogenesis
loura
IlikeBali
sanne-84
ProudMom
banjer49
SuperGrover
Caresses
Liz
Thunder
bolus26
Pompoen
Minx
Manderijn
mickey
VeryCherry
Mermaid
Beachgirl
Chocoholic
SoCali
Printje
Rose
Ilovethe90s
Ella
Chocolate Cookie
Caramba
LDJ
Siem
Mees
Atelier Madame
Amber-
Prosecco
madam
May
TukTuk
Weegschaal
Derpy
Bliss
Sushi
Rebecca
Caroow
SnowWhite
Jerry
Hoochie
Arwyn
lyke
Aziraphale
Roza
Gympie
Penélope
ijsjemeisje
RYW
girli
ixis
Antibes
Happydobby
Cheesegirl
Silver
dolfijntje24
Krullebol
Jeanette
Sarah1985
Lynn_
Mida4you
Lejow
Kowalski
Tania
Poubelle
104 plaatsers
Pagina 27 van 33
Pagina 27 van 33 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33
Re: TVOH 2012
loura schreef:Haha hier ben ik het wel mee eens hoor! Die wenkbrauwen van die vrouw kunnen echt niet.Caribbeanlover schreef:Ik vond Eyelar gister super zoals altijd, maar dmv het dansen was het hier en daar wat minder zuiver, maar da's misschien begrijpelijk. Btw, wat ziet haar moeder eruit, lijkt wel een freak uit de freakshow. Ik vond Floortjes moeder altijd al een omgebouwde vent, maar die van Eyelar vind ik er ook niet uitzien.
Het hele gezicht bedoel je zeker. Volgens mij kan ze niet lachen, want in TVOH reallife lachtte ze niet. Het staat strak van de botox!
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
Ik vind Ivar zo'n schatje haha
Ik denk dat Leona gaat winnen! Ik hoop in ieder geval niet Johannes..
Ik denk dat Leona gaat winnen! Ik hoop in ieder geval niet Johannes..
Appeltje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 273
Punten : 275
Registratiedatum : 07-09-12
Marsy28 schreef:Holy shit CBL, wat een meningen heb jij over mensen die jij helemaal niet kent zeg. Niet dat dat nieuws is, dat doe je natuurlijk altijd al als de beste maar nu is het wel heel erg overduidelijk hoor. Een mening is prima, goed ook maar jij bent gewoon beetje sommigen aan het afzeiken..
Ik baal er zo van dat rtlgemist nu de voice als betalen heeft gedaan. Nu kijk ik telkens net als CBL eerder, de liedjes 1 voor 1. Maar helaas is dat heel erg onoverzichtelijk. Wie heeft DE tip?
Jammer dat je weer alleen kijkt naar het negatieve terwijl ik ook veel positieve dingen heb gezegd hoor!
Caribbeanlover- Ratel
Ik heb Floortje (en de rest) gezien in Disneyland. Ze stonden naast me bij het avondeten en ik vond Floortje daar dus juist niet arrogant :-). Eyelar juist enorm! Die liep trouwens ook weg met Afrojack naar zijn kamer toen ze uit de bar kwamen ;-)
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10
Haha wat leuk zeg. Wie weet is er wat gebeurd?
Heb je met ze gepraat?
Heb je met ze gepraat?
Caribbeanlover- Ratel
Caribbeanlover schreef:Haha wat leuk zeg. Wie weet is er wat gebeurd?
Heb je met ze gepraat?
Het zou me niks verbazen :-). Maar nee, ik heb niet met ze gepraat... ik vond het dan veel te gekunsteld overkomen en ik vond het ook niet echt gepast.
Mijn broertje heeft wel per ongeluk Erik van Thijn kwaad gemaakt haha! En de medewerkers van TVOH (die erbij waren) vond ik echt te arrogant..
Caro- Ratel
Wat had je broertje gedaan dat Erik boos was? Waarom zijn die medewerkers arrogant?
Caribbeanlover- Ratel
Caribbeanlover schreef:Wat had je broertje gedaan dat Erik boos was? Waarom zijn die medewerkers arrogant?
Erik en nog 3 anderen kwamen de bar ingelopen waar wij ook zaten, en mijn broertje zei dus vrij hard (en droog): oh kijk.. die lijkt op die oude van Idols :-). En toen werd mijn broertje dus behoorlijk kwaad aangekeken . Erik vond dat niet zo leuk ;-).
En de rest was behoorlijk arrogant, want het hele gezelschap was in die bar richting een andere ruimte gelopen. Dus een paar van die tuthola's kwamen later binnen, hun TVOH pasje aardig aan het showen, en toen zeiden wij dus heel behulpzaam: 'ze zijn die kant opgegaan'.. heel normaal, verder niks raars of dweperigs of wat dan ook en toen keken de tuthola's erg uit de hoogte waardoor wij allemaal echt zoiets hadden van 'doe normaal'. En ik kan je zeggen: mijn familie is niet snel ergens van onder de indruk of vinden ergens iets van.. maar dit was gewoon echt arrogant gedrag.
We hebben er smakelijk om kunnen lachen :-).
Caro- Ratel
Wat een trieste lui zeg, gelukkig konden jullie erom lachen en hadden ze alleen zichzelf ermee.
Caribbeanlover- Ratel
Marsy28 schreef:
Ik baal er zo van dat rtlgemist nu de voice als betalen heeft gedaan. Nu kijk ik telkens net als CBL eerder, de liedjes 1 voor 1. Maar helaas is dat heel erg onoverzichtelijk. Wie heeft DE tip?
Via deze site kun je de hele afleveringen terugkijken
http://www.hebikietsgemist.nl/programma/2191/rtl-4/the-voice-of-holland.html
Ilovethe90s- Prater
- Aantal berichten : 1252
Punten : 1357
Registratiedatum : 02-11-12
Da's handig. Ik heb de uitzending gezien omdat mijn man het uiteindelijk toch kon downloaden. Blijf het belachelijk vinden dat je bij rtl bij zoveel dingen moet betalen als je het wilt bekijken. Bij sbs kan je zelfs reportage nakijken zonder te betalen.
Caribbeanlover- Ratel
Dat is ook gewoon betalen voor de aflevering
InweCulnamo- Fluisteraar
- Aantal berichten : 234
Punten : 315
Registratiedatum : 17-11-10
Ik kan gewoon gratis kijken, heb via de link die ik noemde nog nooit betaald .
EDIT: nu niet meer zie ik
EDIT: nu niet meer zie ik
Ilovethe90s- Prater
- Aantal berichten : 1252
Punten : 1357
Registratiedatum : 02-11-12
JaneDoe schreef:
TVOH wil professioneler overkomen dan Idols of Xfactor, maar als Johannes dit wint, neem ik het programma toch écht niet serieus meer. Hij is een leuk zangertje voor in een feesttent ofzo, maar écht geen voice of holland. Roel en Trijntje lieten gister bij Rtl BLVD duidelijk merken dat zij er net zo over denken.
Ben ik het ook mee eens. Als hij het gaat winnen, is het toch wel erg diep triest gesteld met het programma. Vind het eigenlijk sowieso triest dat Sandra er uit is en Johannes gewoon in de finale staat.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Ja maar team trijntje is vocaal verl sterker dan team nick en simon. En het is toch wat de kijker wil. Bovendien werd ik een beetje sandra moe, ja ze kan goed zingen maar het was elke week hetzelfde.
Gast- Gast
De talenten hier zijn gewoon ruk t.o.v Amerika waar ze pas ECHT talent hebben!!!
Caribbeanlover- Ratel
Caribbeanlover schreef:De talenten hier zijn gewoon ruk t.o.v Amerika waar ze pas ECHT talent hebben!!!
Maar ik denk ook dat Nederland eigenlijk te klein is voor grote talenten..
Kijk naar de winnaars van andere talentenjachten, wat komt daar van terecht?!
Voor zo'n geweldige zangeres als Sandra is er in Nederland eigenlijk niets te doen. We missen de mensen die er liedjes voor kunnen schrijven en produceren. Esmee Denters bijvoorbeeld (die van youtube) is niet voor niets in Londen gaan wonen.
PrimaBella- Prater
- Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 03-01-11
Ze moeten het gewoon anders aanpakken, zoals het nu is klopt het gewoon niet. Je moet dan net geluk hebben met je coaches. Trijntje had heel veel goede. Ze moeten het niet meer per coaches doen maar allemaal laten zingen en dan de minst populaire van allemaal weg doen. Ik vond the Voice qua talenten altijd wel 1 van de betere talenten programma's maar nu jongens als Ivar en Johannes in de finale staan vind ik het programma niet meer Voice waardig.
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Caribbeanlover schreef:De talenten hier zijn gewoon ruk t.o.v Amerika waar ze pas ECHT talent hebben!!!
Maar ik moet zeggen dat je van de talentenshows in het buitenland ook niet veel van de winnaars hoort. Misschien wel in dat land maar internationaal niet.
Gast- Gast
Lily schreef:Caribbeanlover schreef:De talenten hier zijn gewoon ruk t.o.v Amerika waar ze pas ECHT talent hebben!!!
Maar ik moet zeggen dat je van de talentenshows in het buitenland ook niet veel van de winnaars hoort. Misschien wel in dat land maar internationaal niet.
Soms wel hoor. Jordin Sparks, Kelly Clarkson, Carly Ray Jespon (oke zij is dan canadese, maar toch).
Laatst aangepast door Caribbeanlover op ma 10 dec 2012 - 22:43; in totaal 1 keer bewerkt
Caribbeanlover- Ratel
loura schreef:Ze moeten het gewoon anders aanpakken, zoals het nu is klopt het gewoon niet. Je moet dan net geluk hebben met je coaches. Trijntje had heel veel goede. Ze moeten het niet meer per coaches doen maar allemaal laten zingen en dan de minst populaire van allemaal weg doen. Ik vond the Voice qua talenten altijd wel 1 van de betere talenten programma's maar nu jongens als Ivar en Johannes in de finale staan vind ik het programma niet meer Voice waardig.
Mee eens. Vind het ook zo stom dat ze voor hun ''single'' nooit meer nieuwe nrs schrijven. Hoveel moeite is dat nou? Heel in het begin bij Idols werdt dat nog wel gedaan volgens mij.
Caribbeanlover- Ratel
ah shit, dus die link die gegeven werd doet het niet? Zat me er helemaal op te verheugen in het weekend TVOH terug te kijken.. Zijn er nog andere tips?
Marsy28- Prater
- Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Caribbeanlover schreef:Lily schreef:Caribbeanlover schreef:De talenten hier zijn gewoon ruk t.o.v Amerika waar ze pas ECHT talent hebben!!!
Soms wel hoor. Jordin Sparks, Kelly Clarkson, Carly Ray Jespon (oke zij is dan canadese, maar toch).
Ja soms, dat is hier ook maar dat zijn er 3 van de hoeveel shows in hoeveel jaar tijd ...
Gast- Gast
Caribbeanlover schreef:loura schreef:Ze moeten het gewoon anders aanpakken, zoals het nu is klopt het gewoon niet. Je moet dan net geluk hebben met je coaches. Trijntje had heel veel goede. Ze moeten het niet meer per coaches doen maar allemaal laten zingen en dan de minst populaire van allemaal weg doen. Ik vond the Voice qua talenten altijd wel 1 van de betere talenten programma's maar nu jongens als Ivar en Johannes in de finale staan vind ik het programma niet meer Voice waardig.
Mee eens. Vind het ook zo stom dat ze voor hun ''single'' nooit meer nieuwe nrs schrijven. Hoveel moeite is dat nou? Heel in het begin bij Idols werdt dat nog wel gedaan volgens mij.
En de singles die ze nu hebben uitgekozen vind ik allemaal niet passen bij de kandidaten, behalve die van Johannes.
Gast- Gast
OMG, waarom Justin Bieber als cover voor Ivar, echt te erg!
Caribbeanlover- Ratel
Pagina 27 van 33 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33
Soortgelijke onderwerpen
» Wie wint TVOH?
» Kreadoe 2012
» Argh kaartjes gewonnen voor TVOH finale!
» Wie is de mol 2012
» In 2012 ga ik........
» Kreadoe 2012
» Argh kaartjes gewonnen voor TVOH finale!
» Wie is de mol 2012
» In 2012 ga ik........
Pagina 27 van 33
Permissies van dit forum: