Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

TVOH 2012

+100
Tiana
GreenGrass
kløver
Ilargi
Shy
tweeling
peach
Joli86
Rizzo
PrimaBella
InweCulnamo
Caro
Appeltje
Elin
Marsy28
Zwerver
JD
Caribbeanlover
Mouse10
Tiara
Stuiterbal
Didi
Inge
Toet
Phileine
cc
Eponine
Lith
Laced
Juutjepetuutje
Linda
Summerlovin
Exogenesis
loura
IlikeBali
sanne-84
ProudMom
banjer49
SuperGrover
Caresses
Liz
Thunder
bolus26
Pompoen
Minx
Manderijn
mickey
VeryCherry
Mermaid
Beachgirl
Chocoholic
SoCali
Printje
Rose
Ilovethe90s
Ella
Chocolate Cookie
Caramba
LDJ
Siem
Mees
Atelier Madame
Amber-
Prosecco
madam
May
TukTuk
Weegschaal
Derpy
Bliss
Sushi
Rebecca
Caroow
SnowWhite
Jerry
Hoochie
Arwyn
lyke
Aziraphale
Roza
Gympie
Penélope
ijsjemeisje
RYW
girli
ixis
Antibes
Happydobby
Cheesegirl
Silver
dolfijntje24
Krullebol
Jeanette
Sarah1985
Lynn_
Mida4you
Lejow
Kowalski
Tania
Poubelle
104 plaatsers

Pagina 26 van 33 Vorige  1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 29 ... 33  Volgende

Ga naar beneden

TVOH 2012 - Pagina 26 Empty Re: TVOH 2012

Bericht  Gast vr 7 dec 2012 - 11:25

Inge schreef:
Maura schreef:
Chocoholic schreef:
Maura schreef:Ow? Ik heb nog niets gehoord?

Liep je elke keer steevast weg toen de winnaar bekend was? Wink

Nou nee, maaaaaarrrr....

Het was toch de halve finale en de winnaars zongen toch het liedje waarmee ze hadden gewonnen?

nee, hun nieuwe gecoverde single zongen ze

OEPS! Echt niet opgelet dus vandaag. pale

Ik beken ook dat ik even van slag ben vanwege de afwijzing van de baan. En nee, dat niet Wink. (Cryptisch, maar iedereen weet wel van mijn situatie)

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Printje vr 7 dec 2012 - 11:28

Rose schreef:
Printje schreef:Ik snap niet dat er überhaupt nog mensen zijn die denken dat als je stemt het echt effect heeft, volgens mij hebben ze dat allemaal al precies uitgedacht. Ik geloof er geen drol van, die Horris of hoe hij heet, die boer...die hoort toc niet tussen die anderen.

No
Johannes TVOH 2012 - Pagina 26 281626781

hahaha sorry....

Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Caribbeanlover vr 7 dec 2012 - 23:15

Ik kon het gister niet kijken, maar het wordt vandaag herhaald. Overigens kijk ik de herhaling niet aangezien mij dat te lang duurt met dat gepraat en reclames (als ik het kijk zap ik nl tussendoor). Dus mijn man heeft het gedownload als het goed is en kan ik het kijken zonder die extra's.

Dus bij deze gok ik wie er door zijn.

* Johannes vrees ik aangezien hij toch vrij popi is.

* Eyelar hoop ik, maar Floortje vind ik ook heel erg goed, eigenlijk evengoed waardoor ik niet kan kiezen.

* Sandra vrees ik gezien haar populariteit, maar ik ben haar zat met haar Duffy look a like en liedjes in haar slome jankversie gezongen.

* Barbara, moet gewoon door zijn, dat zal gek zijn als dat niet is gebeurd!

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Bericht  Gast vr 7 dec 2012 - 23:16

Ik heb het ook niet gezien maar weet al wel wie er door zijn. Kon je moeilijk om heen Laughing
Vanavond maar even de herhaling, want sommige dingen verbaasden me wel.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 8 dec 2012 - 3:25

Ik zit het nu terug te kijken. Ik vind Floortje ZOOOOOO stom. Gadver.

Ik zat laatst in de kroeg en toen kwam zij binnen met haar vriend en toen werd mijn beeld nog meer bevestigd. Stom mens.

Gast
Gast

Bericht  Gympie za 8 dec 2012 - 3:34

Haha, waarom Harrison? Ik vind haar best wel leuk.

Wat ik niet snapte gister was het commentaar van Roel op Leona. Dat ze niet zichzelf in een liedje laat zien, etc. Toen dacht ik wel; kijk even naar je eigen kandidaten, Floortje en Eyelar, die waren op dat gebied dan toch niet veel anders dan Leona? Ik was het overigens niet met zijn commentaar eens, ik vind Leona er echt wel bovenuit stijgen.
Gympie
Gympie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12

Bericht  Mouse10 za 8 dec 2012 - 9:22

Ik vind het jammer dat Sandra eruit is!
Mouse10
Mouse10
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 124
Punten : 130
Registratiedatum : 26-10-12

Bericht  Caribbeanlover za 8 dec 2012 - 10:11

Harrison schreef:Ik zit het nu terug te kijken. Ik vind Floortje ZOOOOOO stom. Gadver.

Ik zat laatst in de kroeg en toen kwam zij binnen met haar vriend en toen werd mijn beeld nog meer bevestigd. Stom mens.

Hoezo, gedroeg ze zich raar ofzo?

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Gast za 8 dec 2012 - 10:17

Ik vind Floortje ook stom.

Het lijkt me echt wel lachen als Johannes gaat winnen. Een keer iets anders!

Gast
Gast

Bericht  Gast za 8 dec 2012 - 10:19

Ik zei dat vorig jaar ook al met Paul, nu over Johannes, hij staat nu in de finale, laat 'm dan maar winnen ook. En anders Leona.

Gast
Gast

Bericht  Caribbeanlover za 8 dec 2012 - 10:23

Toen ik mijn reactie plaatste zag ik erboven een Johannes staan met deze smileyTVOH 2012 - Pagina 26 281626781.

Toen wist ik dacht hij door is naar de finale.............damn! Ik had de 2 liedjes van Leona op rtl gemist gezien, omdat de hele aflevering nog niet te downloaden viel. Dus toen zag ik van sommigen niet 2 nrs, dus het was al een beetje duidelijk. Na 1 van die nrs van Leona zag ik heel kort dat Sandra haar coach omhelsde ofzo, dus ik dacht ''shit zij is hoor!''. Gelukkig dus niet, hehe eindelijk die zeikzangstem weg!Laughing

Echt zo onterecht dat Barbara eruit is, zij is pas echt goed en had nooit mogen winnen van Ivar! Ik vind dan ook totaal geen eerlijke strijd en heb het idee dat er wordt gesjoemeld met de telling of wat dan ook.

Maame was nu niet zo goed, maar is totaal zeker wel beter dan die stomme Johannes. Iemand die zo heet mag geen eens winnen! Dus dat Maame eruit is is net zo onterecht als bij Barbara.

Nu vrees ik dat Johannes gaat winnen, maar ik denk Floortje of Leona.

WTF! Zei Martijn nou serieus aan het einde van het optreden van The Script en Ivar en Floortje ''Floortje en Ivar en The Motherfucker Script!''. Heb het nu een aantal keren nageluisterd en het lijkt er wel op.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Caribbeanlover za 8 dec 2012 - 10:39

Ik vond Eyelar gister super zoals altijd, maar dmv het dansen was het hier en daar wat minder zuiver, maar da's misschien begrijpelijk. Btw, wat ziet haar moeder eruit, lijkt wel een freak uit de freakshow. Ik vond Floortjes moeder altijd al een omgebouwde vent, maar die van Eyelar vind ik er ook niet uitzien.

Kleine Viezerik vond ik er wel leuk bij opzich, maar sloeg nergens op aangezien hij in het nederlands rapte en dat had niks met het nr te maken. Het optreden was wel leuk met hem, maar het had in het engels gemoeten vind ik.

Eyelar mocht van mij winnen, maar nu ga ik voor Leona. Ondanks dat ik Floortje ook supergoed vind, maar ja zij heeft het al eens meegemaakt om zover te komen dus nu vind ik dat zij niet hoeft te winnen alhoewel beter zij dan Johannes OMG!

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Gast za 8 dec 2012 - 10:41

Johannes vond ik anders echt wel een soort goed. Was één van z'n beste optredens, vond ik smile

Gast
Gast

Bericht  Caribbeanlover za 8 dec 2012 - 10:51

Ik heb het idee dat Afrojack Eyelar nog wel eens zou gaan vragen om een nummer in te zingen. Had ze nou haar iets te strakke pyama aan?TVOH 2012 - Pagina 26 253468018

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  JD za 8 dec 2012 - 12:35

Wat iemand in het andere TVOH topic al zei over Johannes is wel waar... Het lijkt nu alsof hij megapopulair is omdat hij elke keer 80 procent van de stemmen kreeg, maar dat kan ook komen doordat Maame en de anderen uit zijn team gewoon niet zo populair waren. Wie weet valt het percentage stemmen wel weer tegen in de finale. Het kan zijn dat er in de voorrondes al veel meer gestemd is voor Floortje, Ivar en Leona, maar omdat het per team ging was dat niet te vergelijken.

TVOH wil professioneler overkomen dan Idols of Xfactor, maar als Johannes dit wint, neem ik het programma toch écht niet serieus meer. Hij is een leuk zangertje voor in een feesttent ofzo, maar écht geen voice of holland. Roel en Trijntje lieten gister bij Rtl BLVD duidelijk merken dat zij er net zo over denken.
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Bericht  Zwerver za 8 dec 2012 - 13:06

Heeft FLoortje eerder mee gedaan aan idols ofzoiets? Ze komt mij zo bekend voor...Ik vind haar trouwens wel leuk...
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Caribbeanlover za 8 dec 2012 - 13:14

JaneDoe schreef:Wat iemand in het andere TVOH topic al zei over Johannes is wel waar... Het lijkt nu alsof hij megapopulair is omdat hij elke keer 80 procent van de stemmen kreeg, maar dat kan ook komen doordat Maame en de anderen uit zijn team gewoon niet zo populair waren. Wie weet valt het percentage stemmen wel weer tegen in de finale. Het kan zijn dat er in de voorrondes al veel meer gestemd is voor Floortje, Ivar en Leona, maar omdat het per team ging was dat niet te vergelijken.

TVOH wil professioneler overkomen dan Idols of Xfactor, maar als Johannes dit wint, neem ik het programma toch écht niet serieus meer. Hij is een leuk zangertje voor in een feesttent ofzo, maar écht geen voice of holland. Roel en Trijntje lieten gister bij Rtl BLVD duidelijk merken dat zij er net zo over denken.

Ik neem het ook niet meer serieus als Johannes (de Kabouter) zal winnen, dan gaat het puur om het vermaak hoe zo'n persoon overkomt en niet om de zang.

Interessant ik heb dat niet gezien bij Boulevard, eens terugkijken als het kan.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Caribbeanlover za 8 dec 2012 - 13:16

Zwerver schreef:Heeft FLoortje eerder mee gedaan aan idols ofzoiets? Ze komt mij zo bekend voor...Ik vind haar trouwens wel leuk...

Klopt, ze werdt toen 2e helaas. Was in 2006, met idols 3.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Zwerver za 8 dec 2012 - 13:19

Caribbeanlover schreef:
Zwerver schreef:Heeft FLoortje eerder mee gedaan aan idols ofzoiets? Ze komt mij zo bekend voor...Ik vind haar trouwens wel leuk...

Klopt, ze werdt toen 2e helaas. Was in 2006, met idols 3.
Vandaaaar! Ik kon het maar niet bedenken.. en eigenlijk te lui om te googlen Razz
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Caribbeanlover za 8 dec 2012 - 13:27

Ik was aan het typen dat je gelijk had en dat je voor de datum op google kon kijken, maar ja dan kon ik het net zo goed ff zoeken voor je.

Ik vraag mij steeds af of die kale man die je steeds in beeld ziet haar vader is aangezien ze het over haar ouders had die kwamen kijken. Bij The Voice Reallife zag ik een stukje en toen stond onder die mans gezicht ''stiefvader van Floortje'', zij zal hem dan vast als haar vader zien. Ik ben benieuwd wat er met haar echte vader aan de hand is of hij nog leeft.

Wie weet dat?

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Marsy28 za 8 dec 2012 - 16:16

Holy shit CBL, wat een meningen heb jij over mensen die jij helemaal niet kent zeg. Niet dat dat nieuws is, dat doe je natuurlijk altijd al als de beste maar nu is het wel heel erg overduidelijk hoor. Een mening is prima, goed ook maar jij bent gewoon beetje sommigen aan het afzeiken..

Ik baal er zo van dat rtlgemist nu de voice als betalen heeft gedaan. Nu kijk ik telkens net als CBL eerder, de liedjes 1 voor 1. Maar helaas is dat heel erg onoverzichtelijk. Wie heeft DE tip?
Marsy28
Marsy28
Prater
Prater

Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10

Bericht  Gast za 8 dec 2012 - 21:53

Gympie schreef:Haha, waarom Harrison? Ik vind haar leuk.
Hm nou ik vond haar al meteen zo onoprecht overkomen en ik weet niet, je hebt zelfvertrouwen en arrogantie en bij haar vat ik het toch te vaak op als arrogantie.

Ze zat toen aan de bar, 1 meter van mij vandaan, met haar vriend en ze zat echt veel te hard te praten. Iedereen kon meegenieten van dat het zo goed was gegaan, dat ze door was in THE voice. Zo van horen jullie dat ik zit in de voice! En ze zat echt haar vriend verschrikkelijk af te lebberen. Beetje ongenuanceerd ben ik nu hoor maar ik vind haar stom haha. Mijn vader zei zelfs: moeten we die dame soms ergens van kennen dat ze zo doet?

Gast
Gast

Bericht  loura za 8 dec 2012 - 22:02

Caribbeanlover schreef:Ik vond Eyelar gister super zoals altijd, maar dmv het dansen was het hier en daar wat minder zuiver, maar da's misschien begrijpelijk. Btw, wat ziet haar moeder eruit, lijkt wel een freak uit de freakshow. Ik vond Floortjes moeder altijd al een omgebouwde vent, maar die van Eyelar vind ik er ook niet uitzien.

Haha hier ben ik het wel mee eens hoor! Die wenkbrauwen van die vrouw kunnen echt niet.
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Elin za 8 dec 2012 - 23:17

Caribbeanlover schreef:
WTF! Zei Martijn nou serieus aan het einde van het optreden van The Script en Ivar en Floortje ''Floortje en Ivar en The Motherfucker Script!''. Heb het nu een aantal keren nageluisterd en het lijkt er wel op.

Haha, dat dacht ik eerst ook, maar hij zei: 'En de mannen van The Script!'
Elin
Elin
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 398
Punten : 411
Registratiedatum : 14-02-11

Bericht  Exogenesis zo 9 dec 2012 - 2:11

Ik vond het optreden van Johannes super! En veel beter dan zijn tegenstander.

Omdat ik ook Johannes had geheten als ik een jongetje was, ben ik voor Johannes als winnaar!
En anders Leona.
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud