Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat doe ik hieraan?

+4
Lolly's
Lousanne
Gizmo
Elliot
8 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Wat doe ik hieraan? - Pagina 2 Empty Re: Wat doe ik hieraan?

Bericht  Gast za 25 aug 2012 - 5:42

Haha, je stuurt hem een sms? Had je niet beter even niet even langs kunnen gaan?

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast za 25 aug 2012 - 5:54

PinkCoelho schreef:Kun je niet afspreken dat hij zorgt dat de hedera niet over de schutting gaat groeien, dat hij dus de volledige verantwoordelijkheid draagt voor het onderhoud en snoeien, en dat jullie in ruil daarvoor én niet praten over die krammen in júllie schutting en jullie ook bepalen wat er verder in jullie tuin gebeurt? Omdat hij in feite iets heeft gedaan wat niet mag, de hedera plaatsen tégen jullie bezit?
Ja maar Caroline heeft zelf toch ook de schutting geplaatst zonder te overleggen? Zij bepaalt inderdaad wat er in haar tuin gebeurd, maar als je een schutting plaatst, hoef je dat dan niet te overleggen met de buren?

Ik kan het vast helemaal mis hebben hoor, heb verder geen verstand van dit soort zaken.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 25 aug 2012 - 5:55

Jawel, ze had toch gezegd dat zij en haar vriend de schutting gingen plaatsen en volledig gingen betalen?

Gast
Gast

Bericht  Elliot za 25 aug 2012 - 6:11

@ Zelda: Al voordat wij hier kwamen wonen hebben wij met onze aanstaande bovenburen een keer afgesproken om één en ander te bespreken. Ik heb toen gevraagd of zij er bezwaar tegen hadden dat wij een hek/schutting zouden plaatsen tussen onze schuurdeuren, zodat wij onze tuin mooi af konden schermen. Buurman zei toen letterlijk: Dat lijkt me niet meer dan logisch, je wilt toch een beetje privé kunnen zitten in je eigen tuin?

In januari zijn we hier komen wonen en we zijn denk ik in april aan de tuin begonnen. Hier hebben we een aantal weekenden over gedaan want we deden alles zelf. Buurman is toen een paar keer een praatje komen maken waarbij wij wederom het plan van de schutting hebben uitgelegd. Ik heb hem expres niet om geld gevraagd, omdat de schutting op ons eigen deel staat. Maar overlegd hebben we dus echt wel smile

@ Shoesdontlie: Ja ik stuur hem een sms, hij is momenteel niet thuis en daarbij communiceren wij altijd via sms. Ik vind dat ook wel handiger eigenlijk, dan kan ik altijd precies nalezen wat er is gezegd over en weer en heb ik iets om op terug te vallen. Maar daarnaast hebben wij ook echt niet zo'n goeie band dat ik zomaar bij hem ga aanbellen eigenlijk.
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

Permissies van dit forum: