Goedemorgen
+5
Stuiterbal
Rovine
Snoes
Ibbeltje
slaatje
9 plaatsers
Pagina 1 van 1
Goedemorgen
Goedemorgen,
Ik heb heerlijk geslapen, alleen ging mijn wekker erg vroeg. Zo even een paar uur werken om mijn collega's uit de brand te helpen. Om 11 uur komt mijn lief me halen en gaan we onderweg naar Texel. Dat heeft mijn vriend cadeau gekregen van mij voor zijn verjaardag. Lekker een weekendje weg.
Jullie nog leuke plannen voor het weekend?
Fijn weekend allemaal.
Ik heb heerlijk geslapen, alleen ging mijn wekker erg vroeg. Zo even een paar uur werken om mijn collega's uit de brand te helpen. Om 11 uur komt mijn lief me halen en gaan we onderweg naar Texel. Dat heeft mijn vriend cadeau gekregen van mij voor zijn verjaardag. Lekker een weekendje weg.
Jullie nog leuke plannen voor het weekend?
Fijn weekend allemaal.
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Re: Goedemorgen
Goedemorgen,
Zo hardlopen, bijkletsen met vriendin, boodschappen doen en daarna naar Zelda om op te gaan passen
Leuke dag voor de boeg
Slaatje> fijn weekend en gefeliciteerd met je vriend!
Fijne dag!
Zo hardlopen, bijkletsen met vriendin, boodschappen doen en daarna naar Zelda om op te gaan passen
Leuke dag voor de boeg
Slaatje> fijn weekend en gefeliciteerd met je vriend!
Fijne dag!
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Goedemorgen!
Ik ben ook alweer aan het werk van 6u30-15u. Daarna ga ik even shoppen met mijn zus en blijft ze bij ons eten. Vanavond helemaal niks doen.
Fijne dag allemaal!
Ik ben ook alweer aan het werk van 6u30-15u. Daarna ga ik even shoppen met mijn zus en blijft ze bij ons eten. Vanavond helemaal niks doen.
Fijne dag allemaal!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Goedemorgen!
Ik ga zo werken. Vanmiddag nog wat dingen op school doen en bij mijn moeder thee drinken. Vanavond blijf ik lekker thuis. Zo'n eerste werkweek hakt er behoorlijk in.
Een fijne dag allemaal!
Ik ga zo werken. Vanmiddag nog wat dingen op school doen en bij mijn moeder thee drinken. Vanavond blijf ik lekker thuis. Zo'n eerste werkweek hakt er behoorlijk in.
Een fijne dag allemaal!
Gast- Gast
Goedemorgen,
Ibbeltje wat lief dat je bij Zelda gaat oppasen, echt tof!
Vandaag dag 2 school. Ben eens benieuwd, hopelijk is het vandaag minder chaotisch.
Fijne dag allemaal!
Vandaag dag 2 school. Ben eens benieuwd, hopelijk is het vandaag minder chaotisch.
Fijne dag allemaal!
Gast- Gast
Goedemorgen! De dag begon almet krom ligggen van het lachen. Lola had een harsstrip te pakken gekregen. Nu heeft ze een mooi onthaard pootje.
Nu even een halve dag werken. Daarna boodschappen doen en naar mijn date toe, ik ik 2 weken niet gezien heb.
Nu even een halve dag werken. Daarna boodschappen doen en naar mijn date toe, ik ik 2 weken niet gezien heb.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Dropdraakje schreef:Goedemorgen,
Fijne dag allemaal!
Ik wist dat ze heel graag naar dat feest wilde en dacht ja als ik haar zo kan helpen waarom niet. ik vind het leuk en heb de tijd
Succes op school Ik zal duimen dat het niet zo chaotisch is. Fijne dag!
Rovine schreef:Goedemorgen! De dag begon almet krom ligggen van het lachen. Lola had een harsstrip te pakken gekregen. Nu heeft ze een mooi onthaard pootje.
whahah die lola
En veel plezier bij je date
Goede morgen van zieke Stuit. Bleeeh ik voel me belabberd mijn keel doet pijn en ben zo moe.
Maar vandaag school dag 2 en vanavond een "proud to be fout" feestje.
Bijelkaar rapen en gaan dus !
Maar vandaag school dag 2 en vanavond een "proud to be fout" feestje.
Bijelkaar rapen en gaan dus !
Stuiterbal- Kletskop
- Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11
Sterkte Stuit! en veel plezier!
Goedemorgen allemaal,
Ik heb heerlijk geslapen
Nu zo half dagje werken tot ongeveer 13:00 en daarna thuis even op de home trainer.
Vanavond wou ik naar de ballooning maar met de regen zal het wel niet doorgaan
vanavond even met vriend aantal boodschappen doen en als het weer het toelaat naar de ballooning anders lekker op de bank
Fijne dag allemaal!
Ik heb heerlijk geslapen
Nu zo half dagje werken tot ongeveer 13:00 en daarna thuis even op de home trainer.
Vanavond wou ik naar de ballooning maar met de regen zal het wel niet doorgaan
vanavond even met vriend aantal boodschappen doen en als het weer het toelaat naar de ballooning anders lekker op de bank
Fijne dag allemaal!
love- Kletskop
- Aantal berichten : 1571
Punten : 1784
Goedemorgen, vandaag weer richting Zwolle, het ziekenhuis. Moët eerlijk bekennen dat, dat mij de neus begint uit te hangen. Ik hoop dat ze mogen blijven wachten. En ik, dus geen uren hoef te wachten voor een terugrit.
En vanmiddag, komt mijn broertje. Mij even helpen met Storm. Super lief van hem.
Iedereen die moet werken, een fijne dag.
Iedereen, die thuis is omdat hij/zij ziek is. Veel beterschap.
Iedereen die vrij is, een fijne dag.
Kortom iedereen een dikke Knuffel, en ondanks wat er op je pad komt, een fijne dag.
En vanmiddag, komt mijn broertje. Mij even helpen met Storm. Super lief van hem.
Iedereen die moet werken, een fijne dag.
Iedereen, die thuis is omdat hij/zij ziek is. Veel beterschap.
Iedereen die vrij is, een fijne dag.
Kortom iedereen een dikke Knuffel, en ondanks wat er op je pad komt, een fijne dag.
Goedemorgen!
Ik heb vandaag een strandbruiloft om te fotograferen. Heel veel zin in! Gelukkig is het al niet meer zo warm als vorige week, maar hopelijk breekt toch de zon nog even door. En dan vanavond word ik opgehaald door m'n vriend en gaan we naar Zeeland voor het familieweekend. Druk maar leuk dagje dus!
Ik heb vandaag een strandbruiloft om te fotograferen. Heel veel zin in! Gelukkig is het al niet meer zo warm als vorige week, maar hopelijk breekt toch de zon nog even door. En dan vanavond word ik opgehaald door m'n vriend en gaan we naar Zeeland voor het familieweekend. Druk maar leuk dagje dus!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Beterschap Stuit!
En veel plezier Slaatje!
Hier alles ok, een nieuwe dag is begonnen en ik ben lekker vrij! Helaas wel vroeg wakker omdat de wekker (lees: dochter van mijn vriend) af ging en dan net een stuiterbal is haha. Ben er uit gegaan met haar en nu zitten we een film te kijken. Wij gaan dit weekend ook lekker weg
En veel plezier Slaatje!
Hier alles ok, een nieuwe dag is begonnen en ik ben lekker vrij! Helaas wel vroeg wakker omdat de wekker (lees: dochter van mijn vriend) af ging en dan net een stuiterbal is haha. Ben er uit gegaan met haar en nu zitten we een film te kijken. Wij gaan dit weekend ook lekker weg
Gast- Gast
Goedemorgen, ik heb heerlijk geslapen. Heb de auto al naar de apk gebracht. En straks even werken van 10.30-12.30. Neem de auto van mijn ouders mee. Dan vanmiddag de auto weer ophalen en hopelijk ben ik niet te veel kwijt aan de apk. Fijne dag allemaal.
patjuhhh- Prater
- Aantal berichten : 1070
Punten : 1103
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: