Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

wat hangt er boven het bed van jullie kindje?

+14
sheila123
Flip Fluitketel
Tazz
PiP
Diese
PapillonRose
Flemy
Chestnut
Susan
Bruintje Beer
Monnie
Coccinelle
bella
duckie
18 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

wat hangt er boven het bed van jullie kindje? Empty wat hangt er boven het bed van jullie kindje?

Bericht  duckie vr 28 jan 2011 - 3:35

bij ons hangt er een muziek koe boven haar bedje en ik zit te twijfelen of ik ook een mobiel boven haar bedje wil hangen omdat ze vaak nog wakker is als ze op bed ligt maar ik weet niet of dit slim is ivm verwarring voor spelen/slapen
wat hebben jullie boven het bedje hangen?
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat hangt er boven het bed van jullie kindje? Empty Re: wat hangt er boven het bed van jullie kindje?

Bericht  bella vr 28 jan 2011 - 3:36

Niks...! Vind het bedje inderdaad om te slapen.
bella
bella
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 190
Punten : 196
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat hangt er boven het bed van jullie kindje? Empty Re: wat hangt er boven het bed van jullie kindje?

Bericht  Gast vr 28 jan 2011 - 3:36

niks, ze ligt in haar bedje om te slapen en niet om te spelen. Verder is het helemaal donker in haar kamer, dus dan ziet ze er toch niks van.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

wat hangt er boven het bed van jullie kindje? Empty Re: wat hangt er boven het bed van jullie kindje?

Bericht  Coccinelle vr 28 jan 2011 - 3:38

Wij hebben ook niks boven haar bedje hangen.

Coccinelle
Prater
Prater

Aantal berichten : 1391
Punten : 1576
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat hangt er boven het bed van jullie kindje? Empty Re: wat hangt er boven het bed van jullie kindje?

Bericht  Monnie vr 28 jan 2011 - 3:41

Wij hebben een dromenvanger van de hema boven zijn bedje hangen, maar zit verder geen geluid ofzo in. N. ligt vaak nog even rond te kijken voor hij in slaap valt, kan hier dan mooi naar kijken.

Monnie
Prater
Prater

Aantal berichten : 1350
Punten : 1416
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat hangt er boven het bed van jullie kindje? Empty Re: wat hangt er boven het bed van jullie kindje?

Bericht  Bruintje Beer vr 28 jan 2011 - 3:45

Niks hangt er boven haar bedje. Er hing een klamboe maar die hebben we weggedaan toen ze begon te grijpen.
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat hangt er boven het bed van jullie kindje? Empty Re: wat hangt er boven het bed van jullie kindje?

Bericht  Susan vr 28 jan 2011 - 3:50

Ezra heeft een muurschildering van een piratenschatkaart en er hangen nog wat posters van kinderboeken over piraten aan de muur. Yrsa's bedje staat in een nisje waar we de muur inktpaars hebben geschilderd met zilveren sterretjes, een sterrenhemel dus.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat hangt er boven het bed van jullie kindje? Empty Re: wat hangt er boven het bed van jullie kindje?

Bericht  Chestnut vr 28 jan 2011 - 4:19

Susan schreef:Ezra heeft een muurschildering van een piratenschatkaart en er hangen nog wat posters van kinderboeken over piraten aan de muur. Yrsa's bedje staat in een nisje waar we de muur inktpaars hebben geschilderd met zilveren sterretjes, een sterrenhemel dus.

Mooi! Heb je daar een foto van?

Chestnut
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 21
Punten : 23
Registratiedatum : 26-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

wat hangt er boven het bed van jullie kindje? Empty Re: wat hangt er boven het bed van jullie kindje?

Bericht  Susan vr 28 jan 2011 - 4:21

Ja, alleen niet op deze computer, ik zal vanavond even zoeken. Anders maak ik wel een nieuwe.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat hangt er boven het bed van jullie kindje? Empty Re: wat hangt er boven het bed van jullie kindje?

Bericht  Flemy vr 28 jan 2011 - 7:19

Niks, een soort 'klamboe' als hemeltje zeg maar. Ze heeft wel zo'm muziekknuffel, maar die ligt los in bed.
Flemy
Flemy
Prater
Prater

Aantal berichten : 516
Punten : 552
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat hangt er boven het bed van jullie kindje? Empty Re: wat hangt er boven het bed van jullie kindje?

Bericht  PapillonRose vr 28 jan 2011 - 7:36

Aan het hemeltje van de wieg heb ik een zelfgemaakte wieghanger zitten. Is een stoffen hart aan een lint, met aan de onderkant een paar belletjes en een babouschka poppetje.
Die ziet ze wel als het licht genoeg is, maar ik zit niet aan de belletjes ofzo, dus ze hoort er niks van. Volgens mij vind ze het verder ook niet boeiend, ze kijkt eerder naar de muziekknuffel die aan haar bedje vast zit. Ik zou persoonlijk ook niks extra´s ophangen hier, want ik wil wel graag dat ze kan slapen in bedje zonder afgeleid te worden door al te interessante dingen.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

wat hangt er boven het bed van jullie kindje? Empty Re: wat hangt er boven het bed van jullie kindje?

Bericht  Diese vr 28 jan 2011 - 7:47

Een klamboe en een knuffelmuziekdoos. Maar doordat ze zo laag in haar bedje ligt, kan ze daar niet naar kijken.
Diese
Diese
Prater
Prater

Aantal berichten : 615
Punten : 679
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat hangt er boven het bed van jullie kindje? Empty Re: wat hangt er boven het bed van jullie kindje?

Bericht  PiP vr 28 jan 2011 - 7:57

In het begin een klamboe, later niks en nu een zelfgemaakte mobiel van Woezel en Pip.
Zat in een knutselboek en er hing daar nog de haak van de klamboe.
`s avonds ziet ze hem niet eens, dan is het al donker op haar kamertje.
`s morgens zegt ze wel even netjes gedag tegen Woezel en Pip!

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat hangt er boven het bed van jullie kindje? Empty Re: wat hangt er boven het bed van jullie kindje?

Bericht  Tazz vr 28 jan 2011 - 8:03

bij mijn dochtertje hangt er niks boven haar bed, al ligt wel haar hele bed vol met knuffels.

En bij mijn zoontje hangt er alleen een hemeltje boven zijn bed.
Tazz
Tazz
Prater
Prater

Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat hangt er boven het bed van jullie kindje? Empty Re: wat hangt er boven het bed van jullie kindje?

Bericht  Gast vr 28 jan 2011 - 8:19

Bij mijn zoontje hangt er een lime groene klamboe boven zijn bedje en verder staan er 2 knuffeltjes van Nijntje en Woezel in zijn bedje

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

wat hangt er boven het bed van jullie kindje? Empty Re: wat hangt er boven het bed van jullie kindje?

Bericht  Flip Fluitketel vr 28 jan 2011 - 8:30

Bij onze dochter hangt er een klamboe boven haar bedje. Wanneer ze ernaar gaat grijpen wil ik hem weghalen.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat hangt er boven het bed van jullie kindje? Empty Re: wat hangt er boven het bed van jullie kindje?

Bericht  sheila123 vr 28 jan 2011 - 9:19

In het begin een klamoe maar die heb ik al snel weggehaald omdat ik dat eng vond op gegeven moment. Nu hangt er een stoffen mobiel met konijntjes boven haar bedje,maar is meer voor de sier. Ze kijkt er nooit naar.
sheila123
sheila123
Prater
Prater

Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat hangt er boven het bed van jullie kindje? Empty Re: wat hangt er boven het bed van jullie kindje?

Bericht  Filoria za 29 jan 2011 - 4:04

@Duckie: ze zeggen inderdaad wel eens dat het slecht is om iets boven het bed te hangen omdat het slaapmoment dan te onrustig wordt voor je kleintje. Maar mijn ervaring (ook van mijn werk op een kinderdagverblijf) is dat sommige kinderen juist wél prettig in slaap vallen als ze iets hebben om naar te kijken.
Ik zou dus afgaan op wat jouw kleintje fijn vindt. Heb je daar al een idee bij?
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

wat hangt er boven het bed van jullie kindje? Empty Re: wat hangt er boven het bed van jullie kindje?

Bericht  Chestnut za 29 jan 2011 - 4:07

Susan schreef:Ja, alleen niet op deze computer, ik zal vanavond even zoeken. Anders maak ik wel een nieuwe.

Haha ik ben zo benieuwd naar de foto dat ik elke keer het topic open maar hij staat er elke keer niet Embarassed

Chestnut
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 21
Punten : 23
Registratiedatum : 26-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

wat hangt er boven het bed van jullie kindje? Empty Re: wat hangt er boven het bed van jullie kindje?

Bericht  Gast za 29 jan 2011 - 4:42

Niks.
Ze heeft 3 knuffeltjes in bed. 1 Daarvan trekt ze bi jzich als ze gaat slapen en als ze wakker is dan speelt ze met alledrie.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

wat hangt er boven het bed van jullie kindje? Empty Re: wat hangt er boven het bed van jullie kindje?

Bericht  Sjonno za 29 jan 2011 - 5:04

Bij Lisa niets en bij Rick een houten mobile maar ik heb geen idee wat er aanhangt haha.

Beide kids hebben wel een muziekdoosje op de grond staan die afbeeldingen projecteert op het plafond.
Sjonno
Sjonno
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 468
Punten : 487
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat hangt er boven het bed van jullie kindje? Empty Re: wat hangt er boven het bed van jullie kindje?

Bericht  Susan za 29 jan 2011 - 5:08

Chestnut schreef:

Haha ik ben zo benieuwd naar de foto dat ik elke keer het topic open maar hij staat er elke keer niet Embarassed

Oh, haha, nou mijn moeder heeft de foto op haar mobiele telefoon, maar zij heeft geen internet op haar telefoon en ik heb geen Bluetooth op de laptop, dus ik kan 'm er niet zo makkelijk opzetten. We zijn nu niet thuis, dus ik zal morgenavond even een foto maken.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat hangt er boven het bed van jullie kindje? Empty Re: wat hangt er boven het bed van jullie kindje?

Bericht  duckie za 29 jan 2011 - 6:17

Filoria schreef:@Duckie: ze zeggen inderdaad wel eens dat het slecht is om iets boven het bed te hangen omdat het slaapmoment dan te onrustig wordt voor je kleintje. Maar mijn ervaring (ook van mijn werk op een kinderdagverblijf) is dat sommige kinderen juist wél prettig in slaap vallen als ze iets hebben om naar te kijken.
Ik zou dus afgaan op wat jouw kleintje fijn vindt. Heb je daar al een idee bij?

ik ga het even bekijken wat ze fijn vind boven haar bedje want misschien dat ik nog een mobiel ga kopen voor boven haar bed dat ze wat te kijken heeft... ben nog een beetje aan het twijfelen. de mobiel die we sinds van de week in de box hebben hangen vind ze wel erg leuk om naar te kijken
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat hangt er boven het bed van jullie kindje? Empty Re: wat hangt er boven het bed van jullie kindje?

Bericht  PapillonRose za 29 jan 2011 - 7:03

duckie schreef:
Filoria schreef:@Duckie: ze zeggen inderdaad wel eens dat het slecht is om iets boven het bed te hangen omdat het slaapmoment dan te onrustig wordt voor je kleintje. Maar mijn ervaring (ook van mijn werk op een kinderdagverblijf) is dat sommige kinderen juist wél prettig in slaap vallen als ze iets hebben om naar te kijken.
Ik zou dus afgaan op wat jouw kleintje fijn vindt. Heb je daar al een idee bij?

ik ga het even bekijken wat ze fijn vind boven haar bedje want misschien dat ik nog een mobiel ga kopen voor boven haar bed dat ze wat te kijken heeft... ben nog een beetje aan het twijfelen. de mobiel die we sinds van de week in de box hebben hangen vind ze wel erg leuk om naar te kijken

Mijn moeder heeft bij haar thuis een mobiel voor mijn meisje die juist voor het slapengaan is! Wist niet dat het bestond, maar hij schijnt vooral bij het slapengaan goed te werken. Hij gaat op batterijen en er zit ook een afstandsbediening bij. De beestjes (visjes in dit geval) draaien heel langzaam rond en je hoort zachtjes een (slaap)liedje. Ook zit er licht op, maar dat is ook niet fel, juist vrij zwak. Een hele rustgevende mobiel eigenlijk!
Weet niet welk type het is, maar het merk is Fisher Price. Misschien heb je daar wel wat aan.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

wat hangt er boven het bed van jullie kindje? Empty Re: wat hangt er boven het bed van jullie kindje?

Bericht  duckie za 29 jan 2011 - 9:27

PapillonRose schreef:
duckie schreef:
Filoria schreef:@Duckie: ze zeggen inderdaad wel eens dat het slecht is om iets boven het bed te hangen omdat het slaapmoment dan te onrustig wordt voor je kleintje. Maar mijn ervaring (ook van mijn werk op een kinderdagverblijf) is dat sommige kinderen juist wél prettig in slaap vallen als ze iets hebben om naar te kijken.
Ik zou dus afgaan op wat jouw kleintje fijn vindt. Heb je daar al een idee bij?

ik ga het even bekijken wat ze fijn vind boven haar bedje want misschien dat ik nog een mobiel ga kopen voor boven haar bed dat ze wat te kijken heeft... ben nog een beetje aan het twijfelen. de mobiel die we sinds van de week in de box hebben hangen vind ze wel erg leuk om naar te kijken

Mijn moeder heeft bij haar thuis een mobiel voor mijn meisje die juist voor het slapengaan is! Wist niet dat het bestond, maar hij schijnt vooral bij het slapengaan goed te werken. Hij gaat op batterijen en er zit ook een afstandsbediening bij. De beestjes (visjes in dit geval) draaien heel langzaam rond en je hoort zachtjes een (slaap)liedje. Ook zit er licht op, maar dat is ook niet fel, juist vrij zwak. Een hele rustgevende mobiel eigenlijk!
Weet niet welk type het is, maar het merk is Fisher Price. Misschien heb je daar wel wat aan.

oh dus er bestaan nog speciale voor voor het slapen gaan... zal daar eens op gaat zoeken even kijken wat dat is...
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat hangt er boven het bed van jullie kindje? Empty Re: wat hangt er boven het bed van jullie kindje?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum