Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

bezwaar uitspraak UWV, iemand die kan helpen?

4 plaatsers

Ga naar beneden

bezwaar uitspraak UWV, iemand die kan helpen? Empty bezwaar uitspraak UWV, iemand die kan helpen?

Bericht  Pien do 23 aug 2012 - 9:48

Ik ben opzoek naar iemand die ons kan helpen met het bewerken van een brief naar een nette zakelijke brief. Mijn man en ik hebben hem samen al gemaakt en het is nu eigenlijk de bedoeling dat iemand met verstand van zaken de brief aanpast naar een goede zakelijke brief. Wij hebben hem geschreven met allerlei emoties, wat natuurlijk niet erg is, maar beide zijn we niet goed in brieven schrijven.

Mocht iemand willen helpen, pm dan even je mailadres, dan mail ik de brief door!

* dit topic verwijder ik overigens morgen weer omdat mijn man niet wilt dat het telang online staat *

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

bezwaar uitspraak UWV, iemand die kan helpen? Empty Re: bezwaar uitspraak UWV, iemand die kan helpen?

Bericht  Gast do 23 aug 2012 - 10:23

Heb jullie geen rechtsbijstand voor zoiets? Ik ben niet slecht in brieven schrijven, maar lijkt me dat er wel een goede brief naartoe moet waar waarschijnlijk niet iedereen verstand van heeft, gezien het Uwv. Weet ook niet precies waar het om gaat, ik vermoed een ontslagvergunning?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

bezwaar uitspraak UWV, iemand die kan helpen? Empty Re: bezwaar uitspraak UWV, iemand die kan helpen?

Bericht  Aziraphale do 23 aug 2012 - 10:47

Ik wil er best naar kijken, pm maar als je dat wilt. Maar misschien kan iemand helpen van hier, met een juridische achtergrond? Want die heb ik niet, ik kan er wel taaltechnisch een blik op werpen.
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

bezwaar uitspraak UWV, iemand die kan helpen? Empty Re: bezwaar uitspraak UWV, iemand die kan helpen?

Bericht  Droopy28 do 23 aug 2012 - 19:22

Bij een juridisch loket kun je ook altijd langs voor advies.. die hebben mij ook ooit eens goed geholpen met het UWV

Droopy28
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 214
Punten : 407
Registratiedatum : 07-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

bezwaar uitspraak UWV, iemand die kan helpen? Empty Re: bezwaar uitspraak UWV, iemand die kan helpen?

Bericht  Gast ma 27 aug 2012 - 4:10

Ik wil wel een poging doen? Ben wel juridische geschoold.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

bezwaar uitspraak UWV, iemand die kan helpen? Empty Re: bezwaar uitspraak UWV, iemand die kan helpen?

Bericht  Fearie ma 27 aug 2012 - 5:15

Fruity schreef:Ik wil wel een poging doen? Ben wel juridische geschoold.

Ik ook wel een beetje, en heb in mijn werk vaak met het UWv te maken.

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

bezwaar uitspraak UWV, iemand die kan helpen? Empty Re: bezwaar uitspraak UWV, iemand die kan helpen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum