Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Unisex kleding

+8
PiP
Snoes
Sophiee
Twellie
moepie
Floor
Susan
Flower_L
12 plaatsers

Ga naar beneden

Unisex kleding Empty Unisex kleding

Bericht  Flower_L do 23 aug 2012 - 9:26

heb nu een eerste pakje en twee witte zachte broekjes en twee shirtjes.
En vind het genoeg voor eerste dagen.

Vind unisex kleding niets aan...en als we tzt weten wat het is zijn kleertjes snel gekocht.

Toch als ik hoor wat sommigen kopen aan unisex kleding...vind zo zonde. als het geboren is krijg/koop je toch geslachtskleertjes? Of droegen jullie kindjes na paar weken nog unisex kleding?

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Unisex kleding Empty Re: Unisex kleding

Bericht  Susan do 23 aug 2012 - 9:38

*

Laatst aangepast door Susan op za 15 sep 2012 - 11:00; in totaal 1 keer bewerkt
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Floor do 23 aug 2012 - 9:38

Onze zoon heeft maanden unisex kleding gedragen, gewoon omdat wij het mooi vonden. Hij had ook 'echte jongenskleding' maar dat was allemaal gekregen van kraamvisite. Wij wisten ook niet wat het geslacht was dus hebben ook geen kleding gekocht in de zin van roze of blauw.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Flower_L do 23 aug 2012 - 9:42

dat is wel...unisex is voor jongens langer draagbaar.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Bericht  moepie do 23 aug 2012 - 10:16

Ik had ook maar weinig gekocht en onze kids kregen al gauw andere kleertjes aan, echt jongens/meisjes.
Ik vind dat er heel weinig leuke unisex kleertjes zijn. Ik wil nu ook wat halen voor m'n vriendin die zwanger is, maar zie gewoon niks leuks. (toch maar even langs prenatal, die heeft wel wat)
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Twellie do 23 aug 2012 - 10:18

Ik vond unisex bij mijn dochters helemaal niks. Alles is roze en dan ook nog veel felroze. Ik ben na al dat roze juist meer van de neutrale kleuren geworden, als ik hopelijk ooit nog een derde krijg, zou ik wel voor witte / cremekleurige kleertjes kiezen.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Bericht  Gast do 23 aug 2012 - 10:25

Onze dochter heeft vrij veel unisex kleding, ondanks dat we wisten dat het weer een meisje zou zijn. Witte kleertjes bij jonge baby's vind ik ook mooi. Ik vind witte kleding iets puurs hebben, ik vind pasgeboren baby's, gekleed als volwassenen er eerder raar uit zien.

Gast
Gast

Bericht  Susan do 23 aug 2012 - 10:29

Rejoy. schreef:Onze dochter heeft vrij veel unisex kleding, ondanks dat we wisten dat het weer een meisje zou zijn. Witte kleertjes bij jonge baby's vind ik ook mooi. Ik vind witte kleding iets puurs hebben, ik vind pasgeboren baby's, gekleed als volwassenen er eerder raar uit zien.

Dat heb ik ook nog nooit gezien, pasgeboren baby's gekleed als volwassenen. Kleding voor pasgeborenen die niet wit is, vind ik er meestal nog steeds uitzien als kleding voor pasgeborenen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast do 23 aug 2012 - 10:47

Susan schreef:
Rejoy. schreef:Onze dochter heeft vrij veel unisex kleding, ondanks dat we wisten dat het weer een meisje zou zijn. Witte kleertjes bij jonge baby's vind ik ook mooi. Ik vind witte kleding iets puurs hebben, ik vind pasgeboren baby's, gekleed als volwassenen er eerder raar uit zien.

Dat heb ik ook nog nooit gezien, pasgeboren baby's gekleed als volwassenen. Kleding voor pasgeborenen die niet wit is, vind ik er meestal nog steeds uitzien als kleding voor pasgeborenen.

Daar bedoel ik stugge(re) spijkerbroekjes mee bijvoorbeeld, bontvestjes waarvan ze de haren continu in de mond hebben en ik heb wel eens schoentjes met hakjes gezien, dat soort kleding wat gewoon niet lekker zit voor baby's.

Gast
Gast

Bericht  Sophiee do 23 aug 2012 - 18:06

Wij wisten wat het werd en hebben toen meteen roze ingeslagen Wink. Bij een eventuele tweede willen we het niet weten en dan zullen we een paar pakjes unisex kopen. Maar niet te veel, ik ben ook meer van het knalroze of blauw!
Sophiee
Sophiee
Prater
Prater

Aantal berichten : 921
Punten : 927
Registratiedatum : 13-10-11

Bericht  Snoes do 23 aug 2012 - 18:40

Wij weten ook wat het wordt, maar hebben toch veel unisex kleding gekocht. Ik vind dat wel mooi. We hebben ook wel hier en daar echte geslachtskleding gekocht, maar het de helft (of meer) is toch unisex.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  PiP do 23 aug 2012 - 20:27

Ìk had voordat we wisten wat het geslacht was 1 setje gekocht, daarna alleen nog maar meiden kleding.
Op het laatst moest ik ineens iets puurs hebben en heb ik nog een wit setje met een bruin geborduurd beertje erop gekocht, dit is ook het eerste pakje geworden.

Nu heb ik alleen maar jongenskleertjes gekocht.

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  kwak do 23 aug 2012 - 20:32

bij D. hadden we alleen maar unisex kleertjes, ik denk dat we z'n 6 pakjes hadden. We wisten niet wat het werd.
van de visitie hebben we maar van 1 stel maatje 56 in roze kleertjes gekregen.

nu weten we wat het word en ik ga wel wat blauwe kleine kleertjes kopen, de unisex kleertjes heb ik nog van D. dus die gaan ook gewoon bij hem in de kast.
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Bericht  Susan do 23 aug 2012 - 20:34

Rejoy. schreef:
Susan schreef:

Daar bedoel ik stugge(re) spijkerbroekjes mee bijvoorbeeld, bontvestjes waarvan ze de haren continu in de mond hebben en ik heb wel eens schoentjes met hakjes gezien, dat soort kleding wat gewoon niet lekker zit voor baby's.

Schoenen met hakjes voor een baby vind ik ook echt raar en die andere dingen die je noemt vind ik ook niet zo mooi. Ezra had wel een paar spijkerbroekjes, maar dat waren van die heel zachte spijkerbroekjes die ook overduidelijk voor baby's waren, bijvoorbeeld met een vliegtuigje erop geborduurd. Hij had ze later ook met een flanellen voering van de H&M, die waren heel fijn voor de winter.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  koNijntje do 23 aug 2012 - 22:00

wij wisten ook niet wat het werd en hadden 2 setjes in maat 50, 1 in 50/56 en 2 in maat 56, that's it!
ik verbaas me er echt over wat sommigen in huis hebben voor de bevalling, haha...

ik was aan het eind van de zwangerschap wel klaar met de unisex-kleertjes, niet dat ik het niet mooi vond, maar ik wilde graag iets voor het geslacht kopen. dat heb ik na de bevalling wel gedaan (maar nogsteeds shop ik niet super veel, hoor..)
koNijntje
koNijntje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11

Bericht  Jezzie do 23 aug 2012 - 22:13

Ik weet ook niet wat het wordt, heb 2 setjes in maat 50 en verder wat setjes 50/56 en 56. Maar ik heb niet bijzonder veel kleertjes.
Denk dat we straks wel genoeg zullen krijgen en anders is het zo gekocht.
Ik kan niet wachten tot ik eindelijk jongens of meisjes kleding kan kopen...heb niet heel veel leuke unisex setjes kunnen vinden.
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  *Lookie* vr 24 aug 2012 - 4:01

Ik had 1 unisex pakje en wat witte broekjes. Wij wisten we dat het een jongen zou zijn, maar ik vind wit gewoon mooi voor pasgeboren kindjes. Verder hadden we al wel echte jongenskleding.
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: