Hema foto tompoucen
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Hema foto tompoucen
Als mijn zoontje 3 jaar wordt lijkt het me wel leuk om foto tompoucen te bestellen.
Heeft er iemand ervaring met Hema gebak? Kan ik tompoucen 2 dagen in de koelkast bewaren?
Heeft er iemand ervaring met Hema gebak? Kan ik tompoucen 2 dagen in de koelkast bewaren?
Gast- Gast
Re: Hema foto tompoucen
Oeh, dat lijkt me heel gaaf inderdaad!
Volgens mij kan je tompoucen wel 2 dagen bewaren. Als je het vandaag haalt, zou je het toch zeker morgenavond nog moeten kunnen eten.
Volgens mij kan je tompoucen wel 2 dagen bewaren. Als je het vandaag haalt, zou je het toch zeker morgenavond nog moeten kunnen eten.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
2 dagen kan makkelijk hoor!
Met de tompucen van de Hema heb ik geen ervaring maar ik hoor wel van veel mensen dat de slagroomtaart ( met foto) niet zo lekker is. Wij hebben met S. zijn verjaardag bij de Plus een slagroom-foto taart laten maken en die was wel erg lekker!
Met de tompucen van de Hema heb ik geen ervaring maar ik hoor wel van veel mensen dat de slagroomtaart ( met foto) niet zo lekker is. Wij hebben met S. zijn verjaardag bij de Plus een slagroom-foto taart laten maken en die was wel erg lekker!
Gast- Gast
Mijn zusje had de tompoucen vorige week voor mn neefje. Smaakten goed.
Zelf heb ik vaak een fototaart van de hema en ik vind die juist erg lekker. Echt vers ook.
Mijn zusje had van de c1000 en mijn zus van de Jumbo, en die vond ik heel droog en zonder jam, dusdat vond ik niks. Van de hema blijft lang vers is mijn ervaring.
Zelf heb ik vaak een fototaart van de hema en ik vind die juist erg lekker. Echt vers ook.
Mijn zusje had van de c1000 en mijn zus van de Jumbo, en die vond ik heel droog en zonder jam, dusdat vond ik niks. Van de hema blijft lang vers is mijn ervaring.
Gast- Gast
Hier ook erg tevreden over t hema gebak en taart
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Okee dan ga ik het erop wagen. Enig probleem is dat het gebak vrijdag moet worden afgehaald maar ik vier zondag pas zijn verjaardag. Ik ben bang dat de bovenkant zo 'flubberig' word en niet lekker meer is.
Gast- Gast
Hier ook goede ervaringen!
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Zelda schreef:Okee dan ga ik het erop wagen. Enig probleem is dat het gebak vrijdag moet worden afgehaald maar ik vier zondag pas zijn verjaardag. Ik ben bang dat de bovenkant zo 'flubberig' word en niet lekker meer is.
Kun je het niet op zaterdag halen dan? Dat kan ook gewoon bij de HEMA..
Gast- Gast
Op zich is Hema gebak prima. Ik vind alleen van tompoucen in het algemeen dat het krokante van het bladerdeeg afgaat als je het te lang bewaard. Ik zou dan ook proberen om het op zaterdag op te halen, dan lijkt het me prima te gaan. En anders haal je toch even 1 tompouce en bewaard die 2 dagen en kijkt hoe hij dan smaakt
rapa nui- Kletskop
- Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10
Vragen of ze de foto er nog niet op willen leggen (dit is meestal een losse plaat zeg maar), deze kun je er dan zondag zelf opleggen, dan wordt hij niet 'flubberig'.
Dora- Kletskop
- Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
Registratiedatum : 18-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Foto jurkje Hema
» Direct klaar-foto Hema
» Grens qua foto's online zetten (n.a.v. foto lijk op twitter)
» losse foto's tot een foto
» Hema
» Direct klaar-foto Hema
» Grens qua foto's online zetten (n.a.v. foto lijk op twitter)
» losse foto's tot een foto
» Hema
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: