Kan iemand zien of je op zijn/haar FB hebt gekeken?
+6
Paper Crown
Poubelle
slaatje
Ibbeltje
Rush
Caribbeanlover
10 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Kan iemand zien of je op zijn/haar FB hebt gekeken?
Pixie schreef:Caribbeanlover schreef:Kan, maar dat doet er toch niet toe. Ze werkt er aangezien iedereen dezelfde shirts aan had. Daarbij had ze het beter aan een collega kunnen vragen,maar zo slim was ze ook weer niet.
Jij had het ook aan haar collega kunnen vragen :yes:
Da's waar, maar was er een beetje klaar mee, zeker de manier hoe ze mij aangaapte. Zij had haar collega die hopelijk wel normaal nederlands kan erbij kunnen halen, dat hoef ik als bijna klant niet te doen.
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
Rumble schreef:CBL, volgensmij zit er wel gelatine in de balletjes.
Dank je, ik hoef het dus niet neem wel een ijskoffie bij Starbucks hmmmmmmm
Caribbeanlover- Ratel
Merai schreef:Volgens mij is het wel zo dat je dan in de lijst komt bij degene bij 'people you may know', heb daar namelijk een aantal keer een ex van me in zien staan van tien jaar geleden waar ik geen gezamenlijke vrienden mee heb en die ik zelf niet bekeken heb.
Aha dus het kan toch dus zowat iedereen is aan het liegen tegen mij
Caribbeanlover- Ratel
Caribbeanlover schreef:Merai schreef:Volgens mij is het wel zo dat je dan in de lijst komt bij degene bij 'people you may know', heb daar namelijk een aantal keer een ex van me in zien staan van tien jaar geleden waar ik geen gezamenlijke vrienden mee heb en die ik zelf niet bekeken heb.
KLopt niet wat ze zegt. Waarnschijnlijk is er nog een match op e-mailadres en dan kom je ook in die lijst.
Gast- Gast
Francaise schreef:Caribbeanlover schreef:Merai schreef:Volgens mij is het wel zo dat je dan in de lijst komt bij degene bij 'people you may know', heb daar namelijk een aantal keer een ex van me in zien staan van tien jaar geleden waar ik geen gezamenlijke vrienden mee heb en die ik zelf niet bekeken heb.
KLopt niet wat ze zegt. Waarnschijnlijk is er nog een match op e-mailadres en dan kom je ook in die lijst.
Ja dat klopt Francaise, ik was er helemaal verbaasd over toen ik het zag, maar komt inderdaad door je e-mailadres.
Gast- Gast
Dat wist ik niet, sorry voor de verkeerde info. Ben toch wel benieuwd hoe dat werkt dan want voor zover ik weet heb ik mijn emailadressen nooit aan Facebook gekoppeld.
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Je loginmailadres kijkt in je eigen adressenboek van je mailadres. Je koppelt dus zelf niets.Merai schreef:Dat wist ik niet, sorry voor de verkeerde info. Ben toch wel benieuwd hoe dat werkt dan want voor zover ik weet heb ik mijn emailadressen nooit aan Facebook gekoppeld.
Gast- Gast
Francaise schreef:Je loginmailadres kijkt in je eigen adressenboek van je mailadres. Je koppelt dus zelf niets.Merai schreef:Dat wist ik niet, sorry voor de verkeerde info. Ben toch wel benieuwd hoe dat werkt dan want voor zover ik weet heb ik mijn emailadressen nooit aan Facebook gekoppeld.
Precies, Facebook neemt de vrijheid om door jouw emailaccount te gaan.
Melis_je- Kletskop
- Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11
Melis_je schreef:Francaise schreef:Je loginmailadres kijkt in je eigen adressenboek van je mailadres. Je koppelt dus zelf niets.Merai schreef:Dat wist ik niet, sorry voor de verkeerde info. Ben toch wel benieuwd hoe dat werkt dan want voor zover ik weet heb ik mijn emailadressen nooit aan Facebook gekoppeld.
Precies, Facebook neemt de vrijheid om door jouw emailaccount te gaan.
Dat is best wel schandalig.
Gast- Gast
Maura schreef:Rush schreef:Nee dat kan niet!
En dat is maar goed ook, haha.
whaha nou, inderdaad..
mii_joyce- Fluisteraar
- Aantal berichten : 297
Punten : 343
Registratiedatum : 03-01-12
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Kan je hier ook zien op welke topics je gereageerd hebt?
» haar zien tijdens de echo
» Kan iemand mij dan zien?
» Stelling: Je kunt zien welk opleidingsniveau iemand heeft
» Wat voor een huisdier heb je en wat is zijn/haar naam?
» haar zien tijdens de echo
» Kan iemand mij dan zien?
» Stelling: Je kunt zien welk opleidingsniveau iemand heeft
» Wat voor een huisdier heb je en wat is zijn/haar naam?
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: