Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

wazig zien

+3
holaagirl
Snoes
Muppetje
7 plaatsers

Ga naar beneden

wazig zien Empty wazig zien

Bericht  Muppetje wo 22 aug 2012 - 19:55

Ik had vanmorgen even laat van wazig zicht. Ik kon moeilijk scherp stellen. Na een minuut of tien was alles weer normaal, niets meer aan de hand.

Dinsdag was mijn bloeddruk prima een verder heb ik ook nergens last van, geen vocht, geen buikpijn of andere rare klachten.

Ik maak me niet echt zorgen eigenlijk verder. Moet ik contact opnemen met de verloskundige of huisarts of gewoon vertrouwen op mijn eigen gevoel?

Ik heb het eerder in de zwangerschap ook een keer gehad, toen was het met zo snel over

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wazig zien Empty Re: wazig zien

Bericht  Gast wo 22 aug 2012 - 20:09

Heb er zelf ook geen ervaring mee, maar als je toch twijfelt kan je altijd even bellen? Al is het maar om jouw gerust te stellen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

wazig zien Empty Re: wazig zien

Bericht  Snoes wo 22 aug 2012 - 20:26

Ik heb het ook al gehad, bij mij ging het inderdaad ook vanzelf weer over.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wazig zien Empty Re: wazig zien

Bericht  Muppetje wo 22 aug 2012 - 20:28

Ik heb overigens zelf het idee dat het meer te maken heeft met abrupt wakker worden. Beide keren was het toen ik net wakker was terwijl ik nog diep lag te slapen, misschien konden mijn ogen, die al slecht zijn van zichzelf, dat niet zo goed aan. Niet zwanger heb ik het ook wel eens gehad. De baby is lekker actief, dus volgens mij gaat met hem alles prima

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wazig zien Empty Re: wazig zien

Bericht  Snoes wo 22 aug 2012 - 20:31

Bij mij was het net als ik gewerkt had. Ik had het toen een keer vrijdagavond toen ik net thuis was, hele dag gewerkt. Toen kreeg ik ook last van wazig zicht en hoofdpijn erbij. De keer erna was een paar dagen later, ik was op mijn werk en kreeg er vreselijk veel last van. Later bleek dat ik toen een te lage bloeddruk had.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wazig zien Empty Re: wazig zien

Bericht  holaagirl wo 22 aug 2012 - 20:36

Ik had het op gegeven moment continu. Bleek zwangerschapssuiker te zij, waardoor je zicht verminderde. Denk niet dat dat bij jou aan de hand is, aangezien je verder geen klachten heb
Sterkte ermee!
holaagirl
holaagirl
Prater
Prater

Aantal berichten : 857
Punten : 988
Registratiedatum : 05-01-11
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

wazig zien Empty Re: wazig zien

Bericht  Gast wo 22 aug 2012 - 21:06

Ik zou denk ik voor de zekerheid wel even bellen. Just in case. Al zal het waarschijnlijk niets zijn aangezien je dit ook voor de zwangerschap hebt gehad.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

wazig zien Empty Re: wazig zien

Bericht  Sophiee wo 22 aug 2012 - 21:08

Het klinkt niet of er iets aan de hand is. Wel zei mijn verloskundige altijd:"''Bij twijfel; bellen!''.
Sophiee
Sophiee
Prater
Prater

Aantal berichten : 921
Punten : 927
Registratiedatum : 13-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

wazig zien Empty Re: wazig zien

Bericht  Slakje wo 22 aug 2012 - 21:09

Tijdens de zwangerschap heb ik last gekregen van migraine. Daarbij dus ook van wazig zicht.
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

wazig zien Empty Re: wazig zien

Bericht  Muppetje wo 22 aug 2012 - 21:09

Sophiee schreef:Het klinkt niet of er iets aan de hand is. Wel zei mijn verloskundige altijd:"''Bij twijfel; bellen!''.

Ik twijfel eigenlijk niet echt, aangezien ik me na een kwartiertje al weer prima voelde. Ik kijk wel even aan of het nu vaker komt, want dán is het denk ik niet goed...

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wazig zien Empty Re: wazig zien

Bericht  Gast do 23 aug 2012 - 7:45

Ik heb het ook gehad, maar ook sterretjes zien en op een gegeven moment kon ik met 1 oog helemala niet meer zien. Dat trok bij en speelde weer op, trok weer bij en speelde weer op... Ik heb toen wel gebeld omdat ik toen al ze enorm aan het kwakkelen was. Ze wilde me zien maar mijn bloed en urine was goed.
Uiteindelijk ging het weg en heb ik er geen last mee rvan gehad, dus wat het nu uiteindelijk was, geen idee.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

wazig zien Empty Re: wazig zien

Bericht  Muppetje do 23 aug 2012 - 7:48

Watermeloen schreef:Ik heb het ook gehad, maar ook sterretjes zien en op een gegeven moment kon ik met 1 oog helemala niet meer zien. Dat trok bij en speelde weer op, trok weer bij en speelde weer op... Ik heb toen wel gebeld omdat ik toen al ze enorm aan het kwakkelen was. Ze wilde me zien maar mijn bloed en urine was goed.
Uiteindelijk ging het weg en heb ik er geen last mee rvan gehad, dus wat het nu uiteindelijk was, geen idee.
Wat raar ook... Het is wat, zo'n zwangerschap...

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wazig zien Empty Re: wazig zien

Bericht  LDJ do 23 aug 2012 - 7:50

Als het vaker voor gaat komen zou ik gewoon voor de zekerheid even bellen!
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

wazig zien Empty Re: wazig zien

Bericht  Muppetje do 23 aug 2012 - 7:53

LDJ schreef:Als het vaker voor gaat komen zou ik gewoon voor de zekerheid even bellen!
ja, ik hou het zeker in de gaten hoor. Maar ik voel me prima een de kleine man is erg actief, dus zal wel prima zijn

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wazig zien Empty Re: wazig zien

Bericht  Puggle do 23 aug 2012 - 20:46

Kan gewoon door de hormonen komen dat je zichr wat verandert soms. wij doen bij zwanger meestal.ook geen oogmetingen en verkopen.ook geen bril, tenzij die gene dat zelf perse wil. Kan namelijk zijn dag als.je ontzwangert het weer verandert.en kun je je bril niet meer gebruiken.
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

wazig zien Empty Re: wazig zien

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum