diepte zien?
+3
Jezzie
Wennes
Sun88
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
diepte zien?
Vanaf wanneer had je het idee dat je kindje diepte kon zien? Op internet staat vanaf 6 maanden. Maar mijn zoontje kruipt zo de commode af.als ik niet op zou letten, lijkt totaal nog geen diepte te zien.
Sun88- Prater
- Aantal berichten : 751
Punten : 837
Registratiedatum : 17-02-12
Re: diepte zien?
Dit heeft niks te maken mer diepte zien. Ze zien geen gevaar.
Ze zien iets leuks if willen iets doen maar kunnen nog geen gevolg bedenken.
Als je kindje op de commode ligt dan wil hij eraf maar kan niet bedenken dat hij eraf valt en zich pijn doet.
Als je kindje op de commode ligt dan wil hij eraf maar kan niet bedenken dat hij eraf valt en zich pijn doet.
Wennes- Kletskop
- Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10
Dat denk idd ook, wat Wennes zegt.
L doet het ook. Dan houd ik haar vast op de bank...en zweeft ze half boven de grond.
L doet het ook. Dan houd ik haar vast op de bank...en zweeft ze half boven de grond.
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
Vanaf ongeveer 6 maanden gaan ze diepte zien, dus als ze op de grond liggen en er ligt een speeltje wat verder op kunnen ze zien dat het niet direct voor hun neus ligt maar wat verder weg.
het van de commode afkruipen heeft niks met diepte te maken (onze zoon van 1.5 stort zich ook met gemak naar beneden als ik niet op let) dat is het niet zien van gevaar.
het van de commode afkruipen heeft niks met diepte te maken (onze zoon van 1.5 stort zich ook met gemak naar beneden als ik niet op let) dat is het niet zien van gevaar.
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Wennes schreef:Dit heeft niks te maken mer diepte zien. Ze zien geen gevaar.
Dit dus. Ik had het idee dat mijn zoontje met een maand of 5 diepte kon zien. Hij wist precies waar hij bijv zijn speeltje of bij haar moest pakken.
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Ik heb gelukkig het idee dat L wel diepte ziet. Ik zelf zie het namelijk niet... Mijn moeder ziet ook verschil tussen mij als baby en mijn zoontje
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Ooit heb ik op mijn opleiding een film gezien over baby s die diepte eb geen diepte konden zien. Die lieten ze over een glasplaat kruipen met een deel bedekt en een deel niet bedekt, baby s die diepte konden zien, stopte duidelijk met kruipen als het bedekte deelte ophieldt. Maar aan jullie ervaringen te horen, is dit dus niet zo, in ieder geval niet vanaf 6mnd
Sun88- Prater
- Aantal berichten : 751
Punten : 837
Registratiedatum : 17-02-12
Geen idee wanneer ze echt diepte zien. Mijn dochter lijkt geloof ik op mij en vind inmiddels hoogtes eng (al vind zij op een stoel staan soms al eng en ik niet hoor). Maar het heeft echt wel veel langer dan een halfjaar geduurd dat ze bijvoorbeeld rustig van de commode zou rollen/kruipen/springen. Ze zag gewoon geen gevaar. Nu wel op het gebied van bijvoorbeeld de commode, maar op het gebied van verkeer in de straat bijvoorbeeld weer niet zo goed. Dat moet echt groeien, jonge kinderen zien gewoon weinig gevaar.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Soortgelijke onderwerpen
» Zul je net zien...
» en wat zien we bij....
» NUB te zien?
» Bij jou al iets te zien...
» Sterretjes zien
» en wat zien we bij....
» NUB te zien?