Review sites wisselend van mening.
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Review sites wisselend van mening.
Het is mij opgevallen dat nederlands talige sites over het algemeen positiever zijn, dan engelstalige. Zo las ik op vakantiereiswijzer heel veel goede reactie van het hotel waar we heen gaan en natuurlijk ook wat minder goede.
Op Tripadvisor lees ik over dit hotel vrij veel negatieve verhalen.
Zo apart!
Op Tripadvisor lees ik over dit hotel vrij veel negatieve verhalen.
Zo apart!
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
Re: Review sites wisselend van mening.
Ligt misschien aan wat voor gasten er komen. Engelse gasten klagen altijd meer.
Gast- Gast
Vind je? Mij valt dat vn op van amerikanen aangezien zij vaak hoge eisen stellen aan hotels.
Caribbeanlover- Ratel
Ik let ook altijd op waar ze over klagen. Soms heb ik echt zoiets van 'waar gaat het over'. Ik ben zelf niet zo veeleisend, ja, als een kamer maar schoon is en er niks kapot is, dan ben ik gauw tevreden.
Ik neem de reviews dus vaak wel met een korreltje zout.
Ik neem de reviews dus vaak wel met een korreltje zout.
Gast- Gast
Vaak zie ik foto's van een beetje schimmel op de muren ed, lichtjes roestplekken in de badkamer. Ik vraag me af waarom mensen daar foto's van maken. Tuurlijk kan niet iedere kamer spic en span zijn en die dingen zijn er nou eenmaal. Ik kijk daar doorheen.
Caribbeanlover- Ratel
Helemaal in dat soort landen.
Als je naar een 5 sterren hotel in NYC gaat vind ik dat anders dan een 5 sterren in een Carabisch/Turks/Egyptisch hotel.
Ik let inderdaad ook altijd op de reacties over schoon/fris en over het personeel o.i.d. (ligt er ook maar aan hoe lang ik er moet zitten ). Bij 1 nachtje maakt het mij niet uit of het personeel chagerijnig is.
En over Engels volk. Ik heb wel eens een kort interview gelezen waarin stond dat ze Amsterdam echt een ontzettend gevaarlijke criminele stad vonden. Want iemand's portomonee was gejat .. Zelf kwamen ze uit Manchester.. (volgens mij worden ook genoeg mensen daar geript haha). Dat soort reacties neem ik altijd met een korrel zout.
Als je naar een 5 sterren hotel in NYC gaat vind ik dat anders dan een 5 sterren in een Carabisch/Turks/Egyptisch hotel.
Ik let inderdaad ook altijd op de reacties over schoon/fris en over het personeel o.i.d. (ligt er ook maar aan hoe lang ik er moet zitten ). Bij 1 nachtje maakt het mij niet uit of het personeel chagerijnig is.
En over Engels volk. Ik heb wel eens een kort interview gelezen waarin stond dat ze Amsterdam echt een ontzettend gevaarlijke criminele stad vonden. Want iemand's portomonee was gejat .. Zelf kwamen ze uit Manchester.. (volgens mij worden ook genoeg mensen daar geript haha). Dat soort reacties neem ik altijd met een korrel zout.
Gast- Gast
Ik lees die reacties eigenlijk nooit omdat ik er van uit ga dat mensen eerder geneigd zijn te klagen dan te complimenteren. Ik ervaar 't wel zelf, dan dat ik van te voren bang gemaakt wordt.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Ik leesm ze juist wel, want dat hangt voor mij af of ik voor het hotel kies of niet. Staan/lees ik er veel negatieve verhalen/dingen zowel op nederlandstalige als engelstalige, dan kies ik dus niet voor dat hotel. Het kan dus enorm helpen bij je keuze. Misschien handig om wel te doen?
Caribbeanlover- Ratel
Ik denk dat er over elk hotel wel iets negatiefs te schrijven valt. Ik hou totaal niet van die zeikerds die om elk minpuntje zich geroepen voelen er over te klagen. Dus dan lees ik het liever niet, ik ga me daar alleen maar aan ergeren. Ik slaap ook wel eens in wat minder goede hotels en tegenwoordig geef ik het dan wel aan bij de balie (tenminste, soms, en pluspunten geef ik ook aan), maar neuh, ik hou niet zo van die negatieve reviews.
Marin- Lady Post-a-lot
Da's wel waar, maar het kan mij helpen.
Caribbeanlover- Ratel
Ja dan moet je het zeker doen!
Marin- Lady Post-a-lot
Ieder z'n ding toch?! Btw, heb andere slippers/sandalen besteld.
Caribbeanlover- Ratel
Ah ben benieuwd of die wel goed blijven!
Marin- Lady Post-a-lot
Hoop het wel, het zijn hele anderen.
Caribbeanlover- Ratel
Soortgelijke onderwerpen
» Wisselend salaris, hoe bekijkt een hypotheker dat?
» Sites zwangerschapsjurkjes
» Recepten-sites
» vakantiehuisjes sites
» Pro ana-sites, ze bestaan nog.
» Sites zwangerschapsjurkjes
» Recepten-sites
» vakantiehuisjes sites
» Pro ana-sites, ze bestaan nog.
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: