Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Goedemorgen!!!!

+6
Elliot
Ibbeltje
Sarah1985
Snoes
Roxi3
sterremaan
10 plaatsers

Ga naar beneden

Goedemorgen!!!! Empty Goedemorgen!!!!

Bericht  sterremaan di 21 aug 2012 - 13:48

Tja, dacht laat ik eens de eerste zijn. Deze hadden jullie niet zien aankomen he;).
Vandaag, veel regelen. Gisteren is er iets gebeurd in mijn woning. Door toedoen, van een adl'er. En is een van mijn mooie kasten beschadigd. En, dat word helaas een schade zaak. Gaat weer energie. Maar oké, ook weer genoeg leuke dingen. Mijn buurvrouw helpen met uitzoeken, welke instantie ze moet aankloppen. Voor het juiste. Is voor haar niet leuk. Maar het houd mij wel even bezig. En voel mij nuttig. Verder flink energie vergaren. Want ik ga in de avond naar een open lucht film. Dat hebben ze hier elk jaar. Alleen, kwam ik er nooit. Nu via mijn vrijwilligerswerk, en lieve vrijwilligers om mij heen. Kan ik sinds jaren weer eens een film op een groot doek zien. Ik tref het wel, haha een echte jankfilm. War horse, wat ik gelezen heb moet hij wel goed zijn. En anders denk ik maar even dan ben ik er eindelijk even uit. Nu, toch nog even hopen dat klaas vaak nog komt, om het malen te stoppen. En anders denken we " goh sinds jaren opende Sterremaan, weer eens een keer een Goedemorgen!"

Voor de mensen die moeten werken, ik hoop dat het een beetje fijn werken is.
Voor de mensen die vrij hebben, probeer nog even te genieten van de zon, want na het weekend is het weer even gedaan met de zon.
Voor, de mensen die ziek zijn, of het moeilijk hebben, of een moeilijke dag hebben, veel sterkte.
En verder voor iedereen "groupshug".
sterremaan
sterremaan
Prater
Prater

Aantal berichten : 631
Punten : 675
Registratiedatum : 18-11-10

http://www.sterremaan.tk

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen!!!! Empty Re: Goedemorgen!!!!

Bericht  Roxi3 di 21 aug 2012 - 17:31

Goedemorgen,

Wat was je vroeg! Veel succes vandaag met al het regelen.
Ik ga vandaag een kleine roadtrip maken. Morgen gaan we mijn zusje ophalen na haar stage in Frankrijk maar eerst gaan we nog even naar Duitsland en Luxemburg. We gaan zo weg, dan pikken we nog een vriend op en dan kan de lange rit beginnen.

Fijne dag iedereen!

Roxi3
Prater
Prater

Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Snoes di 21 aug 2012 - 17:46

Goedemorgen!

Ik werk vandaag van 6u30-15u. Daarna wat boodschappen halen en vanavond naar de hondenschool. Verder weinig plannen.

Sterremaan, succes met regelen allemaal.

Fijne dag!

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Sarah1985 di 21 aug 2012 - 17:47

Goedemorgen. En sterremaan jij was wel erg vroeg. Hoop dat je nog wat hebt kunnen slapen. En veel plezier bij de film

Hier ben ik ook al wakker. Werd zwetend wakker omdat het raam dicht zat.omdat de buren een buiten kachel aan hadden zoals elke nacht. En dan zitten ze er tot diep in de nacht. Erg fijn.
Ik heb net nieuwe zalf om mijn brandwonden. Heb daar erg veel last van. Heb vandaag vrij en ga lekker uitrusten

Fijne dag allemaal
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Ibbeltje di 21 aug 2012 - 17:47

Goedemorgen,

Sterremaan wat is een adl'er? Vervelend dat er schade is ontstaan daardoor en het een schadezaak wordt. Veel plezier met de openlucht film!

Roxi3 veel plezier!!

Ik ga zo hardlopen, boodschappen doen en met vriend naar ggz vanmiddag. Verder zien we nog wel smile

fijne dag!
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Bericht  Gast di 21 aug 2012 - 17:59

Goedemorgen!

Ik ga vandaag werken, maar ben nog erg moe van gister. Ik denk dat ik vanmiddag thuis ga werken. Mijn moeder moet vandaag naar het ziekenhuis en zie er best wel tegenop. Als ik dan thuis ben, voel ik me fijner. Voor vanavond heb ik nog geen plannen.

Een fijne dag allemaal!

Gast
Gast

Bericht  Gast di 21 aug 2012 - 18:09

Goedemorgen!

Kon je niet slapen Sterremaan? Je was er inderdaad mooi 'op tijd' bij!

Ik heb vandaag een belangrijk gesprek ivm schuldhulp, ga lekker lunchen bij mijn moeder en man thuis, en vanmiddag met mn moeder in mijn huis de logeerkamer van boven tot onder helemaal opruimen en poetsen. Vanavond nog geen idee.

Ik ben in ieder geval heel erg moe, ook al heb ik dik 5 uur heel vast geslapen. Stomme medicatie Goedemorgen!!!! 1578173417

Fijne dag allemaal!

Gast
Gast

Bericht  Gast di 21 aug 2012 - 18:39

Goedemorgen,

Wat leuk dat je een goedemorgentopic opend, Sterremaan. Welkom terug! Very Happy

Ik heb op zich heerlijk geslapen, tot ik wakker werd van de katten en best heftige spierpijn. Ik kan mijn linkerarm niet strekken. Goedemorgen!!!! 878948377 Gisteren bij de sportschool voor de eerste keer bodypump gedaan en ik ben er zo enthousiast voor gegaan dat ik behoorlijke spierpijn eraan over heb gehouden.

Vandaag laatste vakantiedag (godzijdank) Denk dat ik even de stad in ga en vanavond met mijn vriend uiteten en een biosje als afsluiter van de vakantie.

Fijne dag allemaal!

Gast
Gast

Bericht  Elliot di 21 aug 2012 - 18:56

Goeiemorgen!
Sterremaan, heel veel plezier bij de film! War horse is een mooie film smile

Ik ga weer werken vandaag. Ligt nog genoeg op me te wachten dus ik kom de dag wel door! Vanavond lekker pannenkoeken eten smile

Fijne dag allemaal!
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Bericht  Gast di 21 aug 2012 - 19:28

Sterremaan, veel plezier!
PurpleSparkle, heel veel succes vandaag bij je gesprek Goedemorgen!!!! 699888

Ik heb vanmiddag een afscheidsgesprek op mijn werk. Ik wilde eigenlijk een leuk cadeautje meenemen maar aangezien mijn budget niet echt toereikend is, heb ik 2 merci's gekocht.
Stiekem hoop ik ook wel op een kleinigheidje ofzo, heb er toch 3,5 jaar gewerkt....

Gast
Gast

Bericht  Ibbeltje di 21 aug 2012 - 19:35

Oh Zelda ook alweer eindgesprek. EN die Merci is toch prima. Succes!
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Oasis di 21 aug 2012 - 19:44

Sterremaan, veel plezier bij de buitenfilm!
PurpleSparkle, heel veel succes met je gesprek vandaag
Zelda, succes en hopelijk heb je een fijne laatste werkdag!

Goedemorgen,

Ik heb goed geslapen, voor de verandering.
Vandaag vacatures zoeken/solliciteren, boodschappen doen en een beetje poetsen.
Dan is de dag alweer om!

Fijne dag allemaal sunny
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662

Bericht  sterremaan di 21 aug 2012 - 20:10

Roxi, je bent al weg maar toch een fijne road trip.
Smoes spannend van je moeder, fijn dat je thuis kunt werken en er voor haar kunt zijn.
Paarse gloed, heel veel succes vandaag.

Een adl'er is iemand die mij hulp verleend adl staat voor alle dagelijkse levensverichtingen.

Dropdraakje, ja ik dacht laat ik je eens verrassen. Ben nog niet helemaal terug. Maar als ik even kan post ik.
Caroline dankje wel, jummie pannenkoeken. Werken is iets minder maar je hebt wat gezelligs om naar uit te kijken.
Zelda he wat vervelend dat je er na zoveel jaar uit Moët. Merci is een prima cadeau. Ik heb altijd geleerd gaat niet om wat je geeft, maar om de gedachte erachter. Ik denk dat het met een warm hart gegeven word.
Ooh nu ben ik de nick kwijt, die boven een kachel moest slapen. Koelt het eindelijk af, en dan is het waardeloos zoiets.
Oasis ik hoop dat je wat gaat vinden vandaag. Waar ben je naar op zoek?.

Helaas, is van het slapen weinig gekomen. Maar dat deed ik toch al niet super. Dus nog een nachtje erbij moet kunnen.
Oasis, ik hoop dat
sterremaan
sterremaan
Prater
Prater

Bericht  sterremaan di 21 aug 2012 - 20:12

Vergeet ik toch ibbeltje jij ook Wen fijne dag. Een druk bezette dag. En zag dat sarah boven de kachel heeft geslapen. Bah zeg kun je niet met de buren praten?. Vroeg ik mij zo af
sterremaan
sterremaan
Prater
Prater

Bericht  Ibbeltje di 21 aug 2012 - 20:18

sterremaan schreef:Vergeet ik toch ibbeltje jij ook Wen fijne dag. Een druk bezette dag. En zag dat sarah boven de kachel heeft geslapen. Bah zeg kun je niet met de buren praten?. Vroeg ik mij zo af

aaah lief van je Very Happy Dank je wel! Komt helemaal goed vandaag.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast di 21 aug 2012 - 20:20

Goedemorgen allemaal, en Sterremaan, leuk om weer iets van je te horen. Veel plezier vanavond bij de film! Verder wens ik iedereen een fijne dag!

Gast
Gast

Bericht  Flippin' Bitch di 21 aug 2012 - 20:27

Goedemorgen,

Ik heb goed geslapen, maar wel een beetje kort. Heb gisteren iets van 550km gereden in m'n eentje, was van plan om bijtijds naar bed te gaan, maar toen was het ineens 01.00... Heb zo eerst een afspraak en dan rij ik naar mijn 'verre' werk, middag en avond werken en dan vannacht weer terug.

Fijne dag iedereen!
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Pompoen di 21 aug 2012 - 20:29

Goedemorgen,

ik heb weer veel te weinig geslapen, gadver, ik wil niet meer om 6 uur wakker worden en niet meer kunnen slapen hoor!!
Ik ga zo de trein richting Amsterdam pakken, daar ga ik lunchen met een vriendin. Daarna komen mijn ouders eten en hun kat weer ophalen na de vakantie. Ik rijd misschien wel met ze mee vanuit Amsterdam naar huis, of ik ga terug ook met de trein, dat weet ik nog niet zeker.

Fijne dag allemaal!!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456

Bericht  Gast di 21 aug 2012 - 20:57

Ik heb vandaag een hele nieuwe doos gehad met hoekjes van lijsten :cheering: die ga ik weer ophangen, eindelijk kunnen onze klanten weer mooie lijsten bij ons bestellen!

Gast
Gast

Bericht  sterremaan di 21 aug 2012 - 21:48

Break of day, haha ik las wel mee hoor, ben van alles op de hoogte smile. Big sister is reading it:P. Maar wens jou ook een fijne dag toe.

Bitch wow jij hebt wat km gevreten joh. Was het voor je werk of kwam je terug van een vakantie?

pompoen, dat beloofd nog een drukke dag. Dus je had de logeer poes te leen. Zou wel weer stil worden in huis. Je bent denk ik al weg. Maar wens je een fijne dag toe.

Zero is duidelijk happy haha. Leuk om te lezen dat mensen weer lijsten kunnen bestellen bij je. Is er nou een bij die jij zelf erg leuk vind vroeg ik mij zo af?
sterremaan
sterremaan
Prater
Prater

Bericht  Gast di 21 aug 2012 - 21:51

Goedemorgen!

Heel veel plezier bij de film vanavond Sterremaan!

Ik heb heerlijk geslapen vannacht, ik ben blij dat het weer wat is afgekoeld smile
Vanmiddag moet ik weer naar de fysio voor mijn schouder, waarschijnlijk mag ik vandaag voor het eerst wat oefeningen gaan doen!

Gast
Gast

Bericht  Mermaid di 21 aug 2012 - 21:55

Leuk om weer eens wat van je te horen sterremaan!

Ik had willen uitslapen vanmorgen, maar was om 7 uur echt wel wakker. Werd ook wakker met een hele dikke en zere pink, niet echt fijn. Zou eigenlijk vrij zijn vandaag, maar werd net gebeld of ik toch een paar uurtjes kan komen werken. Dus toch niet vrij. Alles wat ik vandaag wilde doen heb ik toch zo'n beetje al gedaan.

Fijne dag iedereen!
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814

Bericht  sterremaan di 21 aug 2012 - 22:00

Meermin jammer, dat je toch niet vrij bent. Zeker omdat je pink zeer doet. ben je gestoken door een insect of zo?

Jacky dank je wel jij heel veel succes bij de fysio. Ik hoop dat het niet tegen valt, met het belasten.
sterremaan
sterremaan
Prater
Prater

Bericht  Gast wo 22 aug 2012 - 1:30

Zelda schreef:Sterremaan, veel plezier!
PurpleSparkle, heel veel succes vandaag bij je gesprek Goedemorgen!!!! 699888

Ik heb vanmiddag een afscheidsgesprek op mijn werk. Ik wilde eigenlijk een leuk cadeautje meenemen maar aangezien mijn budget niet echt toereikend is, heb ik 2 merci's gekocht.
Stiekem hoop ik ook wel op een kleinigheidje ofzo, heb er toch 3,5 jaar gewerkt....

Aaahh, een afscheidsgesprek.. Heb je al wel een nieuwe baan, ja toch? Of heb ik het verkeerd? Ik hoop ook voor je dat je wat leuks krijgt, ik vind dat stiekem ook altijd wel zo netjes als je na een tijd ergens gewerkt hebt en weggaat een attentie krijgt Embarassed

En dankjewel, het gesprek verliep prima en ik hoop dat ze me kunnen helpen Goedemorgen!!!! 561177

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: