Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Herfst/Winter Wishlist [FOTO'S]

+10
TNMN
Jeanette
loura
Flippin' Bitch
Kowalski
Marin
Poubelle
Davinia
Ella
Blond
14 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Herfst/Winter Wishlist [FOTO'S] - Pagina 2 Empty Re: Herfst/Winter Wishlist [FOTO'S]

Bericht  Gast di 21 aug 2012 - 10:24

Die bovenste jas is mooi Marin!
En die bordeaux rode broek I love you

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Herfst/Winter Wishlist [FOTO'S] - Pagina 2 Empty Re: Herfst/Winter Wishlist [FOTO'S]

Bericht  Gast di 21 aug 2012 - 11:02

Herfst/Winter Wishlist [FOTO'S] - Pagina 2 IL-018-1349-24

En nog een zwarte chino!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Herfst/Winter Wishlist [FOTO'S] - Pagina 2 Empty Re: Herfst/Winter Wishlist [FOTO'S]

Bericht  Gast di 21 aug 2012 - 18:25

Heb zo geen foto's, maar mijn enige echt noodzakelijke wens: een goed paar mooie zwarte laarzen en een goedzittende donkerblauwe spijkerbroek. Hopelijk heb ik er tegen die tijd geld voor Herfst/Winter Wishlist [FOTO'S] - Pagina 2 394967

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Herfst/Winter Wishlist [FOTO'S] - Pagina 2 Empty Re: Herfst/Winter Wishlist [FOTO'S]

Bericht  Gast di 21 aug 2012 - 19:03

Chance schreef:Kowalski, ik heb knock offs van Isabel Marant op Marktplaats gekocht. Gewoon nieuwe, suède. Alleen staat er geen Isabel Marant op.

Scheelt ruim 300 euro.



Hebben ze daar veel van die schoenen te koop?(heb nog niet gekeken) Ik vind ze namelijk ook heel erg leuk? Mag ik vragen wat jij er op marktplaats voor hebt betaald? Heb een paar soortgelijke schoenen van Ebay maar ik ben niet van plan om een maand te wachten op Ebay voor schoenen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Herfst/Winter Wishlist [FOTO'S] - Pagina 2 Empty Re: Herfst/Winter Wishlist [FOTO'S]

Bericht  Davinia di 21 aug 2012 - 19:52

Die Zara trui is wel leuk!

Ik heb zoals ieder jaar weer een veel te grote wish-list. Ik wil bijvoorbeeld heel graag een grijze coltrui met kabels. Zoiets als in dit topic staat in het rood van de Zara, maar dan wil ik hem in het grijs.
En zwarte laarzen zonder hak, cognac laarzen zonder hak, een coltrui die je als jurk kan dragen, vestjes en nog wat leuke dingetjes.
Het liefste wil ik ieder seizoen een complete nieuwe garderobe Embarassed
Davinia
Davinia
Prater
Prater

Aantal berichten : 622
Punten : 680
Registratiedatum : 13-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Herfst/Winter Wishlist [FOTO'S] - Pagina 2 Empty Re: Herfst/Winter Wishlist [FOTO'S]

Bericht  Blond di 21 aug 2012 - 20:00

Dropdraakje schreef:
Chance schreef:Kowalski, ik heb knock offs van Isabel Marant op Marktplaats gekocht. Gewoon nieuwe, suède. Alleen staat er geen Isabel Marant op.

Scheelt ruim 300 euro.



Hebben ze daar veel van die schoenen te koop?(heb nog niet gekeken) Ik vind ze namelijk ook heel erg leuk? Mag ik vragen wat jij er op marktplaats voor hebt betaald? Heb een paar soortgelijke schoenen van Ebay maar ik ben niet van plan om een maand te wachten op Ebay voor schoenen.

Ja best wel! Ik heb ze gekocht voor 66,75 euro incl. verzendkosten, maar dat is wel erg goedkoop. Ik heb ze gekocht bij deze adverteerder: http://link.marktplaats.nl/587783816
Maat 41 in wit met donkerblauw verkocht ze dus voor 60 euro (mazzeltje voor mij dus). Ik hoop ze morgen of vrijdag binnen te krijgen. Als je zoekt op Isabel Marant bij schoenen komen er best wat mensen omhoog die KO verkopen.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Herfst/Winter Wishlist [FOTO'S] - Pagina 2 Empty Re: Herfst/Winter Wishlist [FOTO'S]

Bericht  Gast di 21 aug 2012 - 20:12

Maar dat zijn die met die klittenbanden. Die suede lagere heb ik op marktplaats nog niet gezien.

Wel op Ebay trouwens. 58 Dollar inclusief verzendkosten.. valt wel mee.. Maar die van Isabel Marant vallen zoveel losser en mooier :P (maar ga toch wel de neppe kopen hoor haha).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Herfst/Winter Wishlist [FOTO'S] - Pagina 2 Empty Re: Herfst/Winter Wishlist [FOTO'S]

Bericht  loura di 21 aug 2012 - 20:16

Hier mijn lijstje:

Herfst/Winter Wishlist [FOTO'S] - Pagina 2 Acne_pistol

Herfst/Winter Wishlist [FOTO'S] - Pagina 2 Schermafbeelding2012082v

Herfst/Winter Wishlist [FOTO'S] - Pagina 2 Schermafbeelding2012082

Herfst/Winter Wishlist [FOTO'S] - Pagina 2 Schermafbeelding2012082

1 item is al onderweg naar mij! I love you
[Herfst/Winter Wishlist [FOTO'S] - Pagina 2 Schermafbeelding2012081

Ook wil ik nog een mooie dikke sjaal en een leuke muts. En Punk'd die gebreide trui van jou wil ik ook wel Very Happy
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Herfst/Winter Wishlist [FOTO'S] - Pagina 2 Empty Re: Herfst/Winter Wishlist [FOTO'S]

Bericht  Jeanette di 21 aug 2012 - 23:33

Deze blazer! I love you

Herfst/Winter Wishlist [FOTO'S] - Pagina 2 FF_LDR_6

Okergele trui;

Herfst/Winter Wishlist [FOTO'S] - Pagina 2 Chloe-sterk-okergele-trui

Deze jas;

Herfst/Winter Wishlist [FOTO'S] - Pagina 2 FF_LDR_2

Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Herfst/Winter Wishlist [FOTO'S] - Pagina 2 Empty Re: Herfst/Winter Wishlist [FOTO'S]

Bericht  Gast di 21 aug 2012 - 23:36

He precies die okergele trui heb ik hier nog liggen. Draag hem zelf nooit, dus als je intresse hebt.

Herfst/Winter Wishlist [FOTO'S] - Pagina 2 Nnnoxw

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Herfst/Winter Wishlist [FOTO'S] - Pagina 2 Empty Re: Herfst/Winter Wishlist [FOTO'S]

Bericht  TNMN di 21 aug 2012 - 23:37

Off topic: Is dat Lana del Rey?
TNMN
TNMN
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Herfst/Winter Wishlist [FOTO'S] - Pagina 2 Empty Re: Herfst/Winter Wishlist [FOTO'S]

Bericht  Davinia di 21 aug 2012 - 23:39

Jeanette schreef:Deze blazer! I love you

Herfst/Winter Wishlist [FOTO'S] - Pagina 2 FF_LDR_6

Okergele trui;

Herfst/Winter Wishlist [FOTO'S] - Pagina 2 Chloe-sterk-okergele-trui

Deze jas;

Herfst/Winter Wishlist [FOTO'S] - Pagina 2 FF_LDR_2


Die jas is echt prachtig! Waar is ie van? En is ie in de winter wel warm genoeg?
Davinia
Davinia
Prater
Prater

Aantal berichten : 622
Punten : 680
Registratiedatum : 13-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Herfst/Winter Wishlist [FOTO'S] - Pagina 2 Empty Re: Herfst/Winter Wishlist [FOTO'S]

Bericht  Jeanette di 21 aug 2012 - 23:45

Punk'd; Echt?! Welke maat is deze?!

TNMN; Ja, dat is Lana Del Ray

Davinia; Die komt in de herfst/winter bij H&M, geen idee precies wanneer!
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Herfst/Winter Wishlist [FOTO'S] - Pagina 2 Empty Re: Herfst/Winter Wishlist [FOTO'S]

Bericht  Gast di 21 aug 2012 - 23:58

Het is een maat 36.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Herfst/Winter Wishlist [FOTO'S] - Pagina 2 Empty Re: Herfst/Winter Wishlist [FOTO'S]

Bericht  Davinia wo 22 aug 2012 - 0:10

Jeanette schreef:Punk'd; Echt?! Welke maat is deze?!

TNMN; Ja, dat is Lana Del Ray

Davinia; Die komt in de herfst/winter bij H&M, geen idee precies wanneer!

Dank je! Ik was al bang dat ie erg duur zou zijn, maar dat zal dan wel mee vallen.
Davinia
Davinia
Prater
Prater

Aantal berichten : 622
Punten : 680
Registratiedatum : 13-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Herfst/Winter Wishlist [FOTO'S] - Pagina 2 Empty Re: Herfst/Winter Wishlist [FOTO'S]

Bericht  Jeanette wo 22 aug 2012 - 0:28

Punk'd schreef:Het is een maat 36.

Aahh, past ie ook met 38 denk je? angel
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Herfst/Winter Wishlist [FOTO'S] - Pagina 2 Empty Re: Herfst/Winter Wishlist [FOTO'S]

Bericht  Gast wo 22 aug 2012 - 0:32

Jeanette schreef:
Punk'd schreef:Het is een maat 36.

Aahh, past ie ook met 38 denk je? angel

Geen idee. Hij is wel behoorlijk kort (maar dat is het model van het shirtje).

Ik hoef er verder geen geld voor hoor. Dus kan hem voor de verzendkosten naar je opsturen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Herfst/Winter Wishlist [FOTO'S] - Pagina 2 Empty Re: Herfst/Winter Wishlist [FOTO'S]

Bericht  Blond wo 22 aug 2012 - 1:07

loura schreef:Hier mijn lijstje:

Herfst/Winter Wishlist [FOTO'S] - Pagina 2 Acne_pistol


Ik heb de KO van de Sacha, die zijn ook heel mooi en lijken best goed. Vind ik dan

Nu lijkt het trouwens of ik overal nepperds van koop. Dat is overigens niet waar Wink
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Herfst/Winter Wishlist [FOTO'S] - Pagina 2 Empty Re: Herfst/Winter Wishlist [FOTO'S]

Bericht  Gast wo 22 aug 2012 - 1:21

haha jij faker Wink

Nu moet ik wel zeggen dat als ik het geld ervoor had gehad had ik de echte gekocht. En niet om het merkje wat erop staat (want bij mooie merken zie je het merk niet eens) maar voor de kwaliteit van de materialen en hoe de schoenen vallen. Isabel Marant en ook de Acne pistols zijn gewoon veel soepeler dan de nepperds.

Neemt niet weg dat de neppers prima nagemaakt zijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Herfst/Winter Wishlist [FOTO'S] - Pagina 2 Empty Re: Herfst/Winter Wishlist [FOTO'S]

Bericht  Blond wo 22 aug 2012 - 1:26

Moet jij zeggen Wink.

Als ik het geld ervoor had had ik ook de echte gekocht. Maar van dat geld kan ik ook 10 dagen naar Mallorca, de keuze was snel gemaakt.
Met mijn dure smaak kan ik beter een rijke vent zoeken. Laat ik nu net iemand leuk vinden die met zijn beroep nooit rijk gaat worden
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Herfst/Winter Wishlist [FOTO'S] - Pagina 2 Empty Re: Herfst/Winter Wishlist [FOTO'S]

Bericht  Gast wo 22 aug 2012 - 1:35

Jaa ik ga ook liever naar Mallorca Very Happy

Ik roep altijd tegen mijn vriend.. Ooh jij moet wel een goede inkoper worden hoor. Kun je veel geld mee verdienen als je het goed doet en bij een mooie bedrijf gaat werken. Jaa en dan wel 40 uur werken he! Dan werk ik er ook bij en dan gaan we zoveeeel shoppen (ik bedoel natuurlijk sparen! Wink )

Ik en mijn droomwereld haha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Herfst/Winter Wishlist [FOTO'S] - Pagina 2 Empty Re: Herfst/Winter Wishlist [FOTO'S]

Bericht  Blond wo 22 aug 2012 - 2:05

Gelukkig houdt jouw man ook van winkelen en mooie kleding, hoef jij je in elk geval niet schuldig te voelen over je uitgavenpatroon Wink
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Herfst/Winter Wishlist [FOTO'S] - Pagina 2 Empty Re: Herfst/Winter Wishlist [FOTO'S]

Bericht  loura wo 22 aug 2012 - 2:34

Jaa ik heb die nep pistols gezien idd.. En ze zijn ook best mooi maaaar ik wil gewoon de echte haha. Maar denk niet dat ik ze ga kopen tenzij ik opeens een vette financiële onverwachte meevaller heb! Wink Die andere items doe ik wel mijn best voor dit najaar. I love you
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Herfst/Winter Wishlist [FOTO'S] - Pagina 2 Empty Re: Herfst/Winter Wishlist [FOTO'S]

Bericht  Jeanette wo 22 aug 2012 - 4:01

Punk'd schreef:
Jeanette schreef:
Punk'd schreef:Het is een maat 36.

Aahh, past ie ook met 38 denk je? angel

Geen idee. Hij is wel behoorlijk kort (maar dat is het model van het shirtje).

Ik hoef er verder geen geld voor hoor. Dus kan hem voor de verzendkosten naar je opsturen.

Oh echt?! Wat lief! Dan wil ik hem wel van je overnemen. Stuur even een pm met je gegevens, dan maak ik de verzendkosten naar je over. Very Happy
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Herfst/Winter Wishlist [FOTO'S] - Pagina 2 Empty Re: Herfst/Winter Wishlist [FOTO'S]

Bericht  Bliss wo 22 aug 2012 - 6:49

Ik heb nog niet echt een concrete wishlist, aangezien ik eerst nog af wil vallen en ik momenteel een shopverbod heb. In elk geval wil ik in de winter eindelijk eens een gekleurde broek die lang genoeg is.

Verder heb ik mn zinnen gezet op deze laarsjes, al moet ik ze eerst nog een keer passen en vind ik al die motorlaarsjes ook erg leuk.

Herfst/Winter Wishlist [FOTO'S] - Pagina 2 281504r

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Herfst/Winter Wishlist [FOTO'S] - Pagina 2 Empty Re: Herfst/Winter Wishlist [FOTO'S]

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum