Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hittevrij

+8
Parisienne
Snoes
Blond
Rush
Pien
Angela_1986
Marin
Alex
12 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Hittevrij - Pagina 2 Empty Re: Hittevrij

Bericht  Twellie ma 20 aug 2012 - 12:19

Vorige week zat ik op een kantoor waar het 29 graden was. Vandaag gelukkig in een kantoor met air-co.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast di 21 aug 2012 - 1:33

kreeftje schreef:Ik mag om 15 uur gaan werken! gok tot een uurtje of 23.

Zie er weer tegenop, ben kok, dus mag in een bloedhete keuken gaan staan. Afgelopen weekend ook al, heb gisteren even temperatuur gemeten, het was 41,8 graden! Echt niet leuk, maar het moet he!

Daarom mag ik van mezelf nu lekker op onze slaapkamer op bed liggen, met airco!! Een troost, na vandaag lekker 9 dagen vakantie!

Dat lijkt me echt heel erg, zo'n keuken is ook nog eens enorm vochtig.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 21 aug 2012 - 1:35

Razz_ schreef:Wij hebben ook airco. Maar mocht die ooit uitvallen of wat dan ook moeten we nog steeds blijven. Er is ook een keer geweest dat midden in de winter toen het -7 was de verwarming was uitgevallen. Toen heb ik met handschoenen aan staan werken Hittevrij - Pagina 2 394967

Hier was afgelopen winter ook de verwarming kapot en toen was het 12 graden binnen, maar toen zijn we wel gebleven, omdat onze baas niet wist dat wij dan gewoon naar huis mogen.

Ik heb mijn middag en avond in de bios doorgebracht, nadat we froyo zijn gaan halen Hittevrij - Pagina 2 561177

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

Permissies van dit forum: