Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Jou vriend en zweten

+16
Phileine
Caramba
Pannetoet
Funk
Snoes
Arwyn
Floor
Mint
Thunder
Pompoen
Paper Crown
JustMeDaan
_Nina
Mamsie
CCC
Sp0ngeb0b
20 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Jou vriend en zweten - Pagina 2 Empty Re: Jou vriend en zweten

Bericht  Star007 ma 20 aug 2012 - 1:24

Ik zweet ook snel en zou het erg vervelend vinden als mijn vriend zich hier aan ergert. Neem afgelopen dagen, als ik dan in de auto heb gezeten heb ik zelfs een zweetkont en bij sommige broeken zie je dat ook. Ook in de winter , zweet ik zelfs onder mijn oksels. Kan ik toch niets aan doen? Vind het zelf al vervelend genoeg, dat ik niet alle kleding en kleuren kan dragen, die ik wil dragen. Ben het eens met anderen dat je het maar gewoon moet accepteren.
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast ma 20 aug 2012 - 3:36

Zelda schreef:
Mint schreef:Ik vind dat sommigen wel een beetje overdrijven hoor,
dat to geen leuke vriendin zou zijn bijvoorbeeld.
Wat kan zij er aan doen dan ze het vervelend vindt?!
Mijn vriend zweet niet zo, maar ik vind zweetruggen etc ook
niet erg aangenaam. Ik begrijp best dat het heel vervelend is als
je zo zweet, maar ik kan er ook weinig aan doen dat ik het vies vind lijken.

Een heleboel, om te beginnen haar instelling veranderen, haar vriend kan er niks aan doen dat hij zo zweet en hij zal het vast ook niet erg prettig vinden. Als ze zich dat beseft dan zal ze er zich ook minder aan storen. En daarbij, hoe erg is het nou als je op een handdoekje zit en je vriend begint te zweten? Is dat echt iets om je voor te schamen? Ik vind van niet hoor.

Dit is precies wat ik bedoel. Wil je dan dat je vriend zich er voor gaat schamen? Verbergen gaat nogal lastig namelijk. Ik had eens een vriend met zeer zware beharing. Ik was gek op hem dus tja... Hij schaamde zich er erg voor en nee, ik vond het niet mooi, maar met jouw instelling zou ik het ook niet mooier gaan vinden. Dan heb ik liever een vriend die zich gewoon prettig voelt bij wie hij is dan een vriend die zich schaamt voor wie hij is.

Gast
Gast

Bericht  Zininzon ma 20 aug 2012 - 3:42

Mijn vriend zweet alleen als hij echt in de brandende zon zit/ligt of wanneer hij bijv een schoudertas draagt, dan krijgt hij wel zo'n natte baan op zijn shirt. Maar ach, wat doen we er aan? Hij zweet 's nachts veel erger (ook wanneer het 20 graden is), dan wordt hij wakker op een nat kussen met echt zo'n (vers) zweetluchtje. Ik moet vaak mijn beddengoed wassen als hij bij me heeft geslapen, maar me er aan ergeren? Heeft toch geen zin smile
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast ma 20 aug 2012 - 3:49

Sjonge zeg, de TO erkent toch dat het een rare ergernis is en dat ze ervanaf wil? Ergeren jullie je altijd alleen op de momenten waarop het moreel acceptabel is? Accepteer gewoon dat je het irritant vindt, maar doe er vervolgens iets aan. En dat is wat de TO wil. Hoe ik het lees is dat ze het hier vertelt, zodat ze er niets van laat merken aan haar vriend.

Ik houd ook niet van zweet, vind het echt heel vies, ook bij mezelf. Het beste kun je hem gewoon lekker op z'n gemak z'n eigen tempo uit laten kiezen en een beetje je eigen dingen doen. Aan elkaar zitten zou ik niet zoveel doen, en je hoort dat forummers dat ook weinig doen bij hun vriendjes. En misschien kun je een ventilator in huis nemen, zodat hij lekker af kan koelen.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 20 aug 2012 - 7:01

Rood schreef:Sjonge zeg, de TO erkent toch dat het een rare ergernis is en dat ze ervanaf wil? Ergeren jullie je altijd alleen op de momenten waarop het moreel acceptabel is? Accepteer gewoon dat je het irritant vindt, maar doe er vervolgens iets aan. En dat is wat de TO wil. Hoe ik het lees is dat ze het hier vertelt, zodat ze er niets van laat merken aan haar vriend.

Ik houd ook niet van zweet, vind het echt heel vies, ook bij mezelf. Het beste kun je hem gewoon lekker op z'n gemak z'n eigen tempo uit laten kiezen en een beetje je eigen dingen doen. Aan elkaar zitten zou ik niet zoveel doen, en je hoort dat forummers dat ook weinig doen bij hun vriendjes. En misschien kun je een ventilator in huis nemen, zodat hij lekker af kan koelen.

Dit dus, ik sluit me geheel bij Rood aan. Het feit dat iemand er niets aan kan doen, wil toch niet zeggen dat je het niet irritant mag vinden? Ik snap heel goed dat iemand er bijvoorbeeld niet aantrekkelijk op wordt; ook al kan diegene er niets aan doen. Iemand kan ook tijdelijk een andere kwaal hebben, waardoor je het niet prettig vindt om lichamelijk contact te hebben. Dat vind ik niet verwerpelijk of uitzonderlijk gemeen, hoe rot het ook is voor diegene die de kwaal heeft. Ik snap niet waarom de TO hierop wordt veroordeeld, want ze spreekt een irritatie uit, waarvan ze zelf ook weet dat het voor haar vriend minstens zo rot is.

Gast
Gast

Bericht  Bliss ma 20 aug 2012 - 8:38

Eens met Rood en Nour! Haar vriend kan er niks aan doen dat hij veel zweet, maar je eraan ergeren gaat ook vanzelf en daar vraagt ze ook niet om. Ze zegt toch niet tegen haar vriend dat ze hem walgelijk vindt omdat ie zweet ofzo?

Mijn vriend zweet ook snel, helemaal met dit weer. Hij was de afgelopen dagen op een festival en dat vond ik niet zo erg, want in mn eentje in bed had ik het al heet genoeg. Ik zweet zelf trouwens ook behoorlijk snel en voel me dan wel vies, maar ja, je doet er zo weinig aan. Gelukkig koelt het vanaf nu weer wat af smile

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Rumble ma 20 aug 2012 - 9:02

Ik begrijp het wel. Mijn ex zweette ook heel erg en ik kon me daar ook erg aan irriteren. Vond het uiteraard veel erger voor hem dan voor mij. Hij schaamde zich altijd dat het hele bed nat was als we 's nachts of 's ochtends wakker werden maar ja, ik zei dan; tja, voor jou is het veel rotter dan voor mij.
Ik legde gewoon een handdoek neer en ging verder slapen.
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud