Folders steeds te laat...
+9
Rush
Mizz_S
Alex
Pompoen
girli
Jezzie
Gizmo
GreenGrass
Printje
13 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Folders steeds te laat...
Klopt, die komen dus niet met de gewone folders mee.Alex schreef:Volgens mij worden de folders van AH, Plus en C1000 door de postbode bezorgd.
Mizz_S- Kletskop
- Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10
girli schreef:Die bonnen staan in de computer. Cassières hoeven alleen maar op een knopje te drukken.
Dat geldt alleen voor die 10% korting, die 'merkjokers' moeten ze wel eerst scannen. Als je ze niet hebt kun je het dus beter wel eerst bij de balie vragen, anders is het later weer zo'n gedoe bij de kassa.
Mizz_S- Kletskop
Dat lijkt me raar, want die 30% ziet er niet anders uit dan die 10%. Bovendien zit er volgens mij geen streepjescode op.
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Hier is het ook maar elke keer weer de vraag welke folders/gratis kranten je wel of niet krijgt. We hebben nu al een paar keer gehad dat er bij de buren de folders half in de brievenbus hangen en wij helemaal niks krijgen
Ik bekijk de folders meestal op reclamefolder.nl. Dan weet ik zeker dat ik de folders op tijd kan bekijken.
Ik bekijk de folders meestal op reclamefolder.nl. Dan weet ik zeker dat ik de folders op tijd kan bekijken.
Gast- Gast
Wij krijgen helemaal geen folders, dus ik gebruik folders.nl.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Wij krijgen ze normaal ook op zondag of maandag avond.
De laatste 1,5 maand heb ik ze pas 1 x ontvangen nadat ik een klacht had ingediend.
Vorige week heb ik ze weer niet ontvangen dus ga gewoon weer een klacht indienen. Mijn man vindt het soms wel onzin dat ik het ga doorgeven, maar diegene wordt er gewoon voor betaald dus vind ik dat het wel terecht is.
Bij ons is het inderdaad Netwerk VSP.
De laatste 1,5 maand heb ik ze pas 1 x ontvangen nadat ik een klacht had ingediend.
Vorige week heb ik ze weer niet ontvangen dus ga gewoon weer een klacht indienen. Mijn man vindt het soms wel onzin dat ik het ga doorgeven, maar diegene wordt er gewoon voor betaald dus vind ik dat het wel terecht is.
Bij ons is het inderdaad Netwerk VSP.
Miccie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 127
Punten : 134
Registratiedatum : 19-12-10
Folders komen hier ook standaard te laat! Erg irritant, want als ik dan wat leuks zie, is het vaak al weg.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Alex schreef:Volgens mij worden de folders van AH, Plus en C1000 door de postbode bezorgd.
Ahaa, dan komt er hier dus helemaal niemand langs speciaal voor de folders. Wel stom.
Gast- Gast
girli schreef:Dat lijkt me raar, want die 30% ziet er niet anders uit dan die 10%. Bovendien zit er volgens mij geen streepjescode op.
Er zit wel een streepjescode op. En dat die sticker er niet anders uitziet zegt toch op zich niets, het gaat er om dat er geen knopje voor op de kassa zit, daarom moeten ze scannen. Bovendien is het kortingspercentage wel anders, en daar gaat het om.
Mizz_S- Kletskop
Wij krijgen uberhaupt geen folders. Woon buiten het verspreidingsgebied.
Magenta- Fluisteraar
- Aantal berichten : 322
Punten : 396
Registratiedatum : 09-07-12
Nooit geweten dat ze voor woensdag avond bezorgd moeten worden. Hier worden ze meestal donderdag avond pas bezorgd waardoor ik altijd gedwongen op zaterdag pas de aanbiedingen kan halen.... Als ze er nog zijn
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Ik zit nog steeds te wachten...
» Aha daar zijn mijn folders!
» Welke folders deze week?
» Hoe laat ga je weg en hoe laat kom je thuis?
» Nog steeds een laarzenprobleem..
» Aha daar zijn mijn folders!
» Welke folders deze week?
» Hoe laat ga je weg en hoe laat kom je thuis?
» Nog steeds een laarzenprobleem..
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: