Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Bah........

+11
Blair
Aziraphale
Atelier Madame
SuzieQ
Lejow
Blond
Pompoen
_Nina
Sterre
Snoes
SuperGrover
15 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Bah........ - Pagina 2 Empty Re: Bah........

Bericht  Gast zo 19 aug 2012 - 9:54

Ik wil klagen over dat ik het véél te warm vind, het zweet gutst over mijn lijf en ik zit onder het eczeem, en alles prikt.
En het kan me niet schelen dat mensen klagen over het weer stom vinden Bah........ - Pagina 2 3079029344 ik vind zulke hoge temperaturen gewoon echt niet fijn meer.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Aziraphale zo 19 aug 2012 - 9:57

Heftig Reva...bah! hug
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Atelier Madame zo 19 aug 2012 - 10:26

We kunnen weer poepen en douchen nerd :cheering:
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Gast zo 19 aug 2012 - 10:42

Beterschap SP. Heftig Reva. En wat ontzettend vreemd dat het personeel zelfs de politie niet heeft gebeld. Prima dat ze hun eigen personeel beschermen, maar verder niets doen, vind ik dan weer not done.

Ik ben de warmte al zat. Ik denk erover om op de bank te gaan slapen, omdat ik op de bank zonder deken kan slapen en omdat de ventilator nu precies goed staat.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 19 aug 2012 - 10:49

En oja, ik ben ongesteld en 2 kilo zwaarder dan normaal. Ik voel me net een olifant. Volgens mij hou ik vocht vast ofzo...

Vervelend he Maura, ik kan nu ook echt niet slapen met deze hitte.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 19 aug 2012 - 11:07

Zelda schreef:En oja, ik ben ongesteld en 2 kilo zwaarder dan normaal. Ik voel me net een olifant. Volgens mij hou ik vocht vast ofzo...

Vervelend he Maura, ik kan nu ook echt niet slapen met deze hitte.

Het is vocht, gelukkig. Dus over een paar dagen is dat weer over. smile

Echt vervelend. Vannacht heb ik gebruik gemaakt van de logeerkamer van mijn beste vriend, omdat het thuis niet uit te houden was en het bij hem slechts 23,5 graden was. En ik mocht vannacht ook komen logeren, maar ik heb morgen afspraken rondom mijn huis en het lijkt me handiger om hier te blijven. Ik hou me vast aan het feit dat het snel weer voorbij is. Ik ben echt een herfst/winter/lente mens. Embarassed

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 19 aug 2012 - 11:20

Ik vond de hitte prima, heb lekker in de schaduw een boekje gelezen en in m'n zwembadje gedobberd, maar nu heb ik opeens barstende koppijn en ben me toch misselijk, en heb spierpijn in mijn nek, niet normaal pale
Het komt heel plotseling opzetten dus ik hoop dat het ook snel weg gaat!

Gast
Gast

Bericht  Blair zo 19 aug 2012 - 21:18

Ik ben ook ontzettend verkouden Sunprincess. En ik heb een of andere allergie die het nog erger maakt. Oef.
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast di 21 aug 2012 - 19:50

Ik wil even klagen over mijn OV chipkaart. Ik moet een 'studentenreisproduct' erop zetten maar het is ZO omslachtig allemaal! Ik moest er 1 aanvragen, formulieren invullen, kopie van mijn ID kaart en OV chipkaart bijvoegen en opsturen. Ik dacht, nu is het klaar, maar nee hoor....ik krijg een mailtje dat ik eerst nog naar een ophaalautomaat toe en het daar opladen Evil or Very Mad stom omslachtig gedoe allemaal.

Gast
Gast

Bericht  Caribbeanlover di 21 aug 2012 - 19:51

Sunprincess schreef:Ik ben al een week super verkouden en heb al bijna zo lang buikholteonsteking aan beide kanten.
Nu met de warmte ook nog hoofdpijn, ik wordt hier niet echt blij van.
Oh en dan moet ik ook nog werken straks.

Jullie nog iets te klagen op deze tropische dag?

Sterkte meis!Bah........ - Pagina 2 699888

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Bericht  Sarah1985 di 21 aug 2012 - 21:01

ik klaag ook even, Ben zondag verbrand op mijn schouders ondanks dat ik me heel vaak ingesmeerd heb. Nu zitten er dikke blaren op en doet hartstikke zeer. Zo fijn met slapen want kan niet op mijn rug of zij liggen want dan doet het zeer.
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Mermaid di 21 aug 2012 - 21:49

Irritant Zelda!

Ik ben een beetje chagrijnig door de huisarts. Heb vorige week netjes een formulier ingeleverd om me hier eindelijk in te laten schrijven, kom ik er vandaag om een afspraak te maken voor iets waar ik al 3 maanden last van heb, ligt het formulier nog op het bureau. Dat gaat die assistente vanmiddag dan wel regelen, of ik zelf even mijn vorige huisarts wil bellen om mijn medisch dossier naar de nieuwe huisarts te sturen. Nou denk maar niet dat ik die aan de telefoon kan krijgen, alleen een vaag bandje dat de assistentie niet aan de telefoon kan komen wegens andere werkzaamheden en het op een later tijdstip nog eens te proberen, maar niet dat ze even zeggen hoe laat je dan wel kan bellen.
Ik heb gewoon pijn, mag ik alsjeblieft naar de dokter? Bah........ - Pagina 2 878948377
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814

Bericht  sterremaan di 21 aug 2012 - 21:54

Sp, he gatver wat balen zeg, het is wel wat koeler vandaag. Misschien dat iets mee werkt. Maar vervelend, dat het herstel zolang op zich laat wachten. Big hug. Bah........ - Pagina 2 2

Sorry ik heb even het gehele verhaal gemist elke keer, maar ik zou maar even niet herhalen wat ik denk aangezien jij je teksten ook weg haalt en ik uit de andere kan proeven waar het omdraait. maar ik hoop dat jullie niets mankeren. En, flink schrikken moet het wel geweest zijn. Jij ook sterkte.
sterremaan
sterremaan
Prater
Prater

Aantal berichten : 631
Punten : 675

http://www.sterremaan.tk

Bericht  sterremaan di 21 aug 2012 - 21:58

Zelda damn das balen. van de OV, ik hoor daar meer irritaties over in de nabije omgeving. Ik heb er gelukkig niet veel mee te maken. Maar voor de mensen die er wel mee te maken hebben. Zwaar irritant.

Meermin, das flink balen, echt soms denk je dat je in een compleet omgekeerde wereld leeft he. Als ze weer eens zo doen. Nee mevrouw dit formulier is nog niet goed. Het moet in zes fout aangevraagd worden. Echt, terwijl je gewoon wilt dat er iemand naar je luistert en je klachten serieus neemt.
sterremaan
sterremaan
Prater
Prater

Bericht  sterremaan di 21 aug 2012 - 22:02

Sarah heb je al brandzalf van de huisarts? Werkt heel erg goed?. En wat ook verkoelend werkt is komkommer schijven of liever gezegd plakken.
Maar vervelend dat je zo verbrand bent, zorg er wel voor dat de blaren niet knappen he. Want dan ben je verder van huis.
sterremaan
sterremaan
Prater
Prater

Bericht  Gast wo 22 aug 2012 - 10:35

Ik zie het nu pas maar dank jullie wel! Lief! Ik zie nu ook pas dat ik "buikholteonsteking" heb gescheven ipv bijholteontsteking. Ik heb de laatste toch liever.

En Sterremaan, ik voel me nu toch een beetje schuldig. Ik mag helemaal niet klagen met mijn verkoudheid. Jij zou je gelukkig prijzen met alleen maar een verkoudheid.

Gast
Gast

Bericht  sterremaan wo 22 aug 2012 - 11:54

Sp niet doen joh, niet schuldig voelen. Misschien, zeg ik ook wel het totaal omgekeerde dat weet je niet altijd. Dus please gewoon jezelf zijn. Doe ik ook.
sterremaan
sterremaan
Prater
Prater

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

Permissies van dit forum: