Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Bah........

+11
Blair
Aziraphale
Atelier Madame
SuzieQ
Lejow
Blond
Pompoen
_Nina
Sterre
Snoes
SuperGrover
15 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Bah........ Empty Bah........

Bericht  Gast za 18 aug 2012 - 22:36

Ik ben al een week super verkouden en heb al bijna zo lang buikholteonsteking aan beide kanten.
Nu met de warmte ook nog hoofdpijn, ik wordt hier niet echt blij van.
Oh en dan moet ik ook nog werken straks.

Jullie nog iets te klagen op deze tropische dag?

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bah........ Empty Re: Bah........

Bericht  SuperGrover za 18 aug 2012 - 22:41

Ik wil wel even klagen over de enorme hoeveelheid klaagtopics hier.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Snoes za 18 aug 2012 - 23:41

Sunprincess, wat vervelend dat je nu verkouden bent. Beterschap!

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Sterre za 18 aug 2012 - 23:43

Mijn vriend heeft ook een enorme verkoudheid/keelpijn/hoofdpijn. Die was net aan het stomen met dit weer Laughing

Beterschap!

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849

Bericht  _Nina zo 19 aug 2012 - 1:48

SuperGrover schreef:Ik wil wel even klagen over de enorme hoeveelheid klaagtopics hier.
Dan ga je wat anders doen. Ik vind dit zo'n de-grond-in-boor-reactie namelijk. Draagt niets bij. Het is niet dat SP iets kan veranderen aan hetgeen waar ze over klaagt, ze kan het moeilijk ontlopen. Jij daarentegen wel.
_Nina
_Nina
Prater
Prater

Aantal berichten : 778
Punten : 901
Registratiedatum : 10-05-12

Bericht  Sterre zo 19 aug 2012 - 2:10

_Nina schreef:
SuperGrover schreef:Ik wil wel even klagen over de enorme hoeveelheid klaagtopics hier.
Dan ga je wat anders doen. Ik vind dit zo'n de-grond-in-boor-reactie namelijk. Draagt niets bij. Het is niet dat SP iets kan veranderen aan hetgeen waar ze over klaagt, ze kan het moeilijk ontlopen. Jij daarentegen wel.

Ik vind dat SG wel een punt heeft. Ze bedoelde het vast niet lullig naar SP maar meer in het algemeen; er staan tig topics over het weer, pijntjes, ongemakken en andere klachten. Ik vond dat ook opvallend! Er is volgens mij ook pas een algemeen klaagtopic geopend, dat zou ook daar in kunnen.

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849

Bericht  Gast zo 19 aug 2012 - 2:12

*

Laatst aangepast door Reva op zo 19 aug 2012 - 6:58; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  _Nina zo 19 aug 2012 - 2:17

Oh Reva getver, met jullie alles goed, los van de schrik?

Sterre: ik vind het reuze meevallen.
_Nina
_Nina
Prater
Prater

Bericht  Gast zo 19 aug 2012 - 2:21

Reva, dat is echt schrikken zeg. Zijn jullie wel ongedeerd?

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 19 aug 2012 - 2:34

Sterre schreef:
_Nina schreef:

Ik vind dat SG wel een punt heeft. Ze bedoelde het vast niet lullig naar SP maar meer in het algemeen; er staan tig topics over het weer, pijntjes, ongemakken en andere klachten. Ik vond dat ook opvallend! Er is volgens mij ook pas een algemeen klaagtopic geopend, dat zou ook daar in kunnen.

+1

OHNEE dat mag je ook niet meer neerzetten hier he?

Gast
Gast

Bericht  Snoes zo 19 aug 2012 - 2:52

Reva wat schrikken zeg!

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  _Nina zo 19 aug 2012 - 3:08

Ik vrees dat dat toch echt meer zegt over jullie eigen irritatielevel, Charlie, Sterre en Supergrover laughcry
Ik vind het niet zo raar dat mensen meer klagen met deze hitte, en dan nog, mij was het op het forum nog niet eens in negatieve zin opgevallen. De reacties erop overigens wel.

Komende week koelt het af en dan zijn de klaagtopics ook weer minder.
_Nina
_Nina
Prater
Prater

Bericht  Pompoen zo 19 aug 2012 - 3:14

_Nina schreef:Ik vrees dat dat toch echt meer zegt over jullie eigen irritatielevel, Charlie, Sterre en Supergrover laughcry
Ik vind het niet zo raar dat mensen meer klagen met deze hitte, en dan nog, mij was het op het forum nog niet eens in negatieve zin opgevallen. De reacties erop overigens wel.

Komende week koelt het af en dan zijn de klaagtopics ook weer minder.

Irritatielevel? Volgens mij irriteer jij je nu harder aan dat zij daar over praten dan dat zij zich er aan ergeren dat er zo veel klaagtopics zijn geopend...je kunt ook overdrijven hoor.

Ik vind het forum momenteel ook wel een hoog klaaggehalte hebben, het rustig maar als er iets gepost wordt gaat het vaak over klachten, 't valt misschien meer op omdat er verder niet gepost word, maar het valt me wél op!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456

Bericht  Gast zo 19 aug 2012 - 3:14

Mij waren alle klaagtopics nog niet opgevallen dus bij deze mij excuus voor de irritatie.

@ Reva: Wat naar zeg!!!!!! Ik zou me rotschrikken en dan nog schade ook, kun je dat ergens verhalen?

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 19 aug 2012 - 3:30

*

Laatst aangepast door Reva op zo 19 aug 2012 - 6:58; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 19 aug 2012 - 3:45

Wat bizar. Als ze hun klanten willen behouden, moeten ze hier toch echt iets aan gaan doen. Het kan toch niet zo zijn dat deze jongens er maar mee weg komen vanwege de angst die ze veroorzaken.
Gaan jullie wel aangifte doen?

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 19 aug 2012 - 3:47

Huh? Wat bizar Reva! Geen kenteken genoteerd van die lui?

Hier heb ik ook nog wel wat te klagen. Mijn vriend is dus vooral de hele dag aan het zaniken. Dan is de kat weer irritant en dus kan die geen voetbal zien (Uuhhh oké?), dan doet dit weer zeer bla bla bla. Alsof dat katertje in drie dagen weet dat 'Nee' betekent dat hij iets niet mag doen.
Mijn vriend zal wel last van het weer hebben..

Gast
Gast

Bericht  SuperGrover zo 19 aug 2012 - 4:58

_Nina schreef:
Haha, chill, het valt me alleen op dat er hier tig klaagtopics zijn. En nee aan een verkoudheid is niets te doen, maar het is maar een verkoudheid Yes Maar voor het geval je je er druk over maakte, ik ben inderdaad iets anders gaan doen.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Bericht  Blond zo 19 aug 2012 - 5:19

Oh Reva wat naar! Nooit meer naar die Mac gaan dus...

Ik heb niets te klagen geloof ik. Ik heb gelukkig een heel koel kantoor, dus morgen geen last van warmte op het werk. Oh en ik heb ook geen last meer van mijn kater.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Lejow zo 19 aug 2012 - 6:25

SuperGrover schreef:
_Nina schreef:
Haha, chill, het valt me alleen op dat er hier tig klaagtopics zijn. En nee aan een verkoudheid is niets te doen, maar het is maar een verkoudheid Yes Maar voor het geval je je er druk over maakte, ik ben inderdaad iets anders gaan doen.

Van een verkoudheid kan ik me anders echt flink beroerd en klote voelen hoor..
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  SuperGrover zo 19 aug 2012 - 6:34

Lejow schreef:
SuperGrover schreef:
_Nina schreef:

Ja een verkoudheid is klote, heel vervelend. Maar Nina's reactie vind ik vrij buitenproportioneel, ik probeer even te relativeren dat het slechts gaat om een verkoudheid, dat ik niet iemand met een levensbedreigende aandoening in de grond wil boren.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Bericht  Gast zo 19 aug 2012 - 7:46

Lejow schreef:
SuperGrover schreef:
_Nina schreef:
Haha, chill, het valt me alleen op dat er hier tig klaagtopics zijn. En nee aan een verkoudheid is niets te doen, maar het is maar een verkoudheid Bah........ 3079029344 Maar voor het geval je je er druk over maakte, ik ben inderdaad iets anders gaan doen.

Nou, vanmiddag wis ik ook echt even niet hoe ik de dag door moest komen. Pijn in mijn hoofd, mijn kiezen.
Maar goed, nu met 2 paracetamols gaat het al een tijdje goed.

Gast
Gast

Bericht  SuzieQ zo 19 aug 2012 - 7:48

Ik wil even klagen omdat ik van die hele hete voeten heb. Ik weet niet meer waar ik ze moet houden, als ik ze op de grond zet of schoenen/slippers aandoe brandt het nog erger. Ik heb ze al een paar keer onder de koude kraan gehouden, maar ze blijven echt zo heet. Ik wil gewoon dat het kouder is dan 25 graden!! En vannacht kouder dan 10 graden, even een nachtje lekker slapen.

SuzieQ
Prater
Prater

Aantal berichten : 779
Punten : 1197
Registratiedatum : 11-05-12

Bericht  Atelier Madame zo 19 aug 2012 - 8:47

Bah onze wc en douche zijn verstopt nadat gisteren ook al een loodgieter is geweest. Gelukkig alles op kosten van de woningbouw maar het is nu wel weer wachten tot de loodgieter komt.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Atelier Madame zo 19 aug 2012 - 9:51

Monteur is er en inmiddels ligt de wc pot eraf :shock:
Atelier Madame