Even ons zelfvertrouwen opkrikken!
+11
Jeanette
Blond
Susan
Gympie
Blair
girli
Ibbeltje
Oasis
Zwerver
Chocolate Cookie
Rush
15 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Even ons zelfvertrouwen opkrikken!
Het wordt maar weer pijnlijk duidelijk dat photoshop onmisbaar is.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Re: Even ons zelfvertrouwen opkrikken!
Haha, wow... Das best wel een ernstig verschil
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Jemig, dat wel echt een groot verschil!
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
En wie zegt dat foto links niet ook bewerkt is in negatieve zin?
Gast- Gast
Haha, zag die toevallig net voorbij komen op Facebook. Inderdaad een heel verschil!
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Reva schreef:En wie zegt dat foto links niet ook bewerkt is in negatieve zin?
Daar dacht ik dus ook aan
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Ibbeltje schreef:Reva schreef:En wie zegt dat foto links niet ook bewerkt is in negatieve zin?
Daar dacht ik dus ook aan
Deze is in het 'wild' genomen en kan natuurlijk ook wel bewerkt zijn. Maar dat lijkt toch behoorlijk op de onbewerkte foto uit de OT.
Rush- Lady Post-a-lot
Ik geloof niet dat het echt is.
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Tja, dat is nou eenmaal wat bij veel celebs gebeurd, ze moeten hun geld toch blijven verdienen. En als ik sommige meiden hier op straat zie rondlopen met hun make up (wanneer je ze op hun achterhoofd slaat je een stofwolk van voren hebt); exact the same. Zonder die makeup zien ze er ook heel anders uit.
Blair- Kletskop
- Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Ze is geen 20 meergirli schreef:Ik geloof niet dat het echt is.
Rush- Lady Post-a-lot
Babydoll schreef:Tja, dat is nou eenmaal wat bij veel celebs gebeurd, ze moeten hun geld toch blijven verdienen. En als ik sommige meiden hier op straat zie rondlopen met hun make up (wanneer je ze op hun achterhoofd slaat je een stofwolk van voren hebt); exact the same. Zonder die makeup zien ze er ook heel anders uit.
Gast- Gast
Ik heb het even opgezocht: ze is 30. Ze zal er idd niet uit zien zoals de rechter foto in de openingspost, maar de linker foto is voor mijn gevoel ook bewerkt.Rush schreef:Ze is geen 20 meergirli schreef:Ik geloof niet dat het echt is.
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Nou als je die andere foto ziet en foto`s op Google. Ik weet niet, ze wordt gewoon ouder.girli schreef:Ik heb het even opgezocht: ze is 30. Ze zal er idd niet uit zien zoals de rechter foto in de openingspost, maar de linker foto is voor mijn gevoel ook bewerkt.Rush schreef:Ze is geen 20 meergirli schreef:Ik geloof niet dat het echt is.
Ik vind het trouwens niet lelijk ofzo. Maar zo zie je maar weer wat de media met je en jonge meisjes doet.
Rush- Lady Post-a-lot
Ik heb haar bij haar concert gezien en dan is ze natuurlijk opgedoft, maar geen photoshop en ze zag er niet zo slecht uit. Die eerste is denk ik bewerkt in negatieve zin, die andere op straat is misschien wel zo, maar iedereen heeft wel eens een mindere dag.
Gympie- Kletskop
- Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12
Iemand rimpels en wallen geven in Photoshop is natuurlijk wel veel moeilijker dan iemand een egale huid geven in Photoshop. Ik denk dat meestal de mooie foto is bewerkt, sowieso denk ik dat de meeste foto's die in tijdschriften komen wel zijn bewerkt.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
De linkste foto is natuurlijk ook wel een hele oncharmante foto. Ik ga ervan uit dat ze er normaal wel leuker uitziet.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Ach, blijft leuk om te zien dat zij ook niet perfect zijn toch!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Sorry hoor, maar als je geen zelfvertrouwen hebt vanwege je uiterlijk dan ga je toch gewoon sporten of zo? De mogelijkheid is er. Het is de wilskracht wat het verschil maakt.
ladycat- Fluisteraar
- Aantal berichten : 267
Punten : 291
Registratiedatum : 10-04-11
ladycat schreef:Sorry hoor, maar als je geen zelfvertrouwen hebt vanwege je uiterlijk dan ga je toch gewoon sporten of zo? De mogelijkheid is er. Het is de wilskracht wat het verschil maakt.
Van sporten wordt je neus niet kleiner/ haar niet voller/ gezicht niet mooier.
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Jij denkt altijd zo heerlijk simpel.ladycat schreef:Sorry hoor, maar als je geen zelfvertrouwen hebt vanwege je uiterlijk dan ga je toch gewoon sporten of zo? De mogelijkheid is er. Het is de wilskracht wat het verschil maakt.
Gast- Gast
Pixie schreef:ladycat schreef:Sorry hoor, maar als je geen zelfvertrouwen hebt vanwege je uiterlijk dan ga je toch gewoon sporten of zo? De mogelijkheid is er. Het is de wilskracht wat het verschil maakt.
Van sporten wordt je neus niet kleiner/ haar niet voller/ gezicht niet mooier.
Door te sporten maken je hersenen endorfine aan waardoor je lekkerder in je vel gaat voelen.
ladycat- Fluisteraar
Zelda schreef:Jij denkt altijd zo heerlijk simpel.ladycat schreef:Sorry hoor, maar als je geen zelfvertrouwen hebt vanwege je uiterlijk dan ga je toch gewoon sporten of zo? De mogelijkheid is er. Het is de wilskracht wat het verschil maakt.
Ja.
ladycat- Fluisteraar
Daar heb je speciale apps voor, in één swipe was ik 50 jaar ouderSusan schreef:Iemand rimpels en wallen geven in Photoshop is natuurlijk wel veel moeilijker dan iemand een egale huid geven in Photoshop. Ik denk dat meestal de mooie foto is bewerkt, sowieso denk ik dat de meeste foto's die in tijdschriften komen wel zijn bewerkt.
_Nina- Prater
- Aantal berichten : 778
Punten : 901
Registratiedatum : 10-05-12
Alsof alles weg te sporten is. Daar krijg ik heus geen egale, niet geïrriteerde huid, lachrimpelloze ogen en normale tenen van ofzo.ladycat schreef:Zelda schreef:Jij denkt altijd zo heerlijk simpel.ladycat schreef:Sorry hoor, maar als je geen zelfvertrouwen hebt vanwege je uiterlijk dan ga je toch gewoon sporten of zo? De mogelijkheid is er. Het is de wilskracht wat het verschil maakt.
Ja.
_Nina- Prater
- Aantal berichten : 778
Punten : 901
Registratiedatum : 10-05-12
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: